KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNEGO Dąbie oferta pracy Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających, dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań działu opiekunczo-terapeutycznego , przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno- epidemiologicznych.
Data publikacji: 2018-09-04
Lokalizacja: Dąbie (pomorskie)
Pracodawca: Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Miodowa 11, 77-100 Dąbie, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających, dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań działu opiekunczo-terapeutycznego , przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno- epidemiologicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej i podległych pracowników, zaangażowanie i kreatywność.
Nazwa pracodawcy: Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Miodowa 11, 77-100 Dąbie, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzajace wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbie
Ulica pracodawcy: Miodowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
Data dodania oferty pracy: 04.09.2018
Oferta pracy ważna do: 03.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad personelem sprzątającym i zamówieniami.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Lublin (lubelskie)
nadzór nad robotami ziemnymi
PPHU HOGA SŁAWOMIR PIREK - 2017-08-16 - Gomulin-Kolonia (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe mile widziane; wymagane doświadczenie zawodowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)
robienie grafiku,nadzorowanie serwisu sprzątającego.
Jacek Kieliszek Mon 24 Security - 2018-08-23 - Pruszków (mazowieckie)
kompletowanie dokumentacji oraz tworzenie harmonogramu projektu, planowanie oraz uruchomianie projektu, kierowanie i nadzór nad realizacją, współpraca z działami produkcyjnymi oraz innymi komórkami w firmie, kontakt oraz współpraca z klientem,przygotowanie raportów oraz podsumowań
Vivenge sp. z o.o. - 2017-02-02 - Gręzówka (lubelskie)
Kierowanie pracą działu organizacyjno-administracyjnego w sposób zapewniający jego sprawne funkcjonowanie i efektywną realizację powierzonych zadań. Sprawowanie bezpośredniego zwierzchnictwa nad pracownikami działu organizacyjno-administracyjnego, w tym m.in. ustalanie podziału zadań dla poszczególnych stanowisk pracy i szczegółowych zakresów czynności oraz dokonywanie ich okresowej oceny. Weryfikacja arkuszy organizacji pracy szkół i placówek oświatowych i aneksów do ww. arkuszy wraz z przygotowaniem tych dokumentów do zatwierdzenia. Prowadzenie, monitoring i ewaluacja działań związanych z realizacją strategii oświatowej miasta Tychy. Przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwał i zarządzeń) w zakresie spraw leżących w kompetencjach działu organizacyjno-administracyjnego. Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności podległych szkół i placówek oświatowych oraz działu organizacyjno-administracyjnego. Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie środków z funduszy unijnych na realizację projektów oświatowych. Opracowywanie sprawozdań, raportów, statystyk i analiz oraz opinii i odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, dotyczących realizacji zadań oświatowych przez miasto Tychy. Przygotowywanie materiałów na posiedzenia komisji Rady Miasta Tychy i innych materiałów informacyjnych dla Prezydenta Miasta.
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach - 2016-12-12 - Tychy (śląskie)
Organizacja pracy w świetlicy wsparcia dziennego, opieka nad dziećmi, realizacja programów edukacyjnych; dyspozycyjność.
Parafia Rzym.-Kat. pw. NMP Królowej Polski - 2018-02-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zarządzanie zespołem ludzi; doradztwo technologiczne; organizaowanie logistyki surowcowej;
Piekarnia Mistrza Jana Jan Nowak - 2017-11-10 - Biedaszki Małe (warmińsko-mazurskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI
VEBUD sp. z o.o. - 2015-12-21 - Dębica (podkarpackie)
Naprawa maszyn i urządzeń przemysłowych. Konserwacja maszyn i urządzeń przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Nasielsk (mazowieckie)
aktywne i skuteczne nawiązywanie współpracy z nowymi klientami, przygotowywanie ofert marketingowych, realizacja i koordynowanie zamówień, realizacja celów wynikajacych z przyjętej strategii marketingowej, itp.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2016-12-01 - Ciepielów (mazowieckie)
Obsługa interesantów w zakresie rejestracji interesantów, kierowania do właściwych adresatów, wydawania i zwrotu przepustek, wykonywanie czynności związanych z ochroną obiektu, kontrola dokumentów, osób i pojazdów przebywających i opuszczających obiekt, doraźne wykonywanie czynności ochrony obiektu w zakresie kontroli pomieszczeń i sfer oddanych pod ochronę, realizacja czynności związanych z zabezpieczeniem funkcjonowania Punktu Kontroli Technicznej pojazdów (w dniach wolnych od pracy oraz porze nocnej), prowadzenie dokumentacji służbowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-04-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Producent oświetlenia LED poszukuje osoby na stanowisko kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami SEP. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. Praca w godz. 7-15. Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą.
Euroledlighting sp. z o.o. - 2016-08-02 - Redzikowo (pomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Robót Montażowo Inwestycyjnych Promontin sp zo.o. - 2017-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
- Kierowanie Działem Eksportu.- Rozwijanie sprzedaży eksportowej.- Aktywne poszukiwanie nowych klientów eksportowych.- Realizowanie planów sprzedaży i zadań jakościowych.- Negocjowanie i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami.- Wyjazdy zagraniczne do klientów oraz potencjalnych klientów.- Akceptacja, kontrola i nadzór nad całą dokumentacją sporządzaną w Dziale Eksportu.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-28 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad pracą, przydzielanie zadań pracownikom, monitorowanie postępów pracy w trakcie zmiany, współpraca z działem logistyki i przygotowania produkcji, odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe przygotowanie dokumentacji produkcyjnej
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2016-09-01 - Stryszawa (małopolskie)
Nadzorowanie placówką, koordynowanie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Opoczno (łódzkie)
Obsługa węzła betoniarskiego.Transport na terenie powiatu mińskiego i okolice.
PPHU "CEMTON" - 2017-08-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Kierowanie bieżącą działalnością i reprezentowanie na zewnątrz Oddziału Rejonowego PCK w Koszalinie, zgodnie z obowiązującymi w PCK regulacjami wewnętrznymi, wtym: prace administracyjno biurowe, inicjowanie ikoordynacja współpracy z jednostkami podstawowymi PCKz terenu działania OR PCK w Koszalinie, koordynacja iodpowiedzialność za rzetelność sporządzania wszelkiejsprawozdawczości z działalności OR PCK w Koszalinie, współpraca z władzami statutowymi OR PCK wKoszalinie, pozyskiwanie źródeł finansowania działalnościmerytorycznej, a zwłaszcza poprzez składanie ofert narealizację zadań publicznych, za koordynację i realizację oraz właściwe rozliczenie odpowiada, inicjowanie różnego rodzaju imprez o charakterze edukacyjno - promocyjnymwykorzystując w tym celu lokalne środki przekazu iwspółpracę z władzami lokalnymi oraz innymiinstytucjami, odpowiada za właściwą politykę kadrową oraz zabezpieczenie finansowe podejmowanych działań, a także powierzone mienie.
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie - 2016-06-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Mile widziane wykształcenie zawodowe oraz książeczka sanitarno-epidemiologiczna.Praca na terenie Aquaparku.Praca również w weekendy.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2016-07-26 - Racibórz (śląskie)
Praca w sklepie samoobsługowym (branża spożywczo-przemysłowa)
FHC-2 Sp. z o.o. Krosno - 2018-03-20 - Brzozów (podkarpackie)
Nadzór nad działem sprzedaży działu rolniczego, sprzedaż bezpośrednia. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Wymagana znajomość branży rolniczej, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność zarządzania zespołem przedstawicieli handlowych i magazynami. Wymagane wykształcenie średnie rolnicze lub handlowe - możliwość zatrudnienia osób z innym wykształceniem. Doświadczenie zawodowe - 3 lata, prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie 5000 + prowizja.CV wysyłać na e-mail: biuro (at) rol-mech
"Rol-Mech" Grażyna i Jan Grześko Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Radymno (podkarpackie)
W ZAWODZIE
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W ZIĘBICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2015-11-30 - Ziębice (dolnośląskie)
zarządzanie i organizacja prac pracowników magazynu, obsługa komputera, sporządzanie dokumentacji magazynowej oraz kontrola jej poprawności i terminowości, nadzór i kontrola nad przepływem towaru w magazynie, współpraca z pozostałymi działami firmy, reprezentowanie firmy oraz współpraca z kontrahentami.
Podkarpacki Park Logistyczny OMEGA PILZO Sp. z o.o. w Mokrzcu - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
ubój drobiu, rozbiór i pakowanie mięsa drobiowego
Gospodarstwo Rolne Henryk Glinkowski - 2017-05-17 - Dymaczewo Stare (wielkopolskie)
kierowanie robotami budowlano-montażowymi, koordynowanie realizacji zadań, sporządzanie harmonogramów
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętność logistyka, spedycja, transport, doświadczenie zawodowe 3 lata, znajomość języka rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: projektowanie, wdrażanie i zarządzanie operacjami transportu w kraju i zagranicą; organizacja i kontrola pracy działu transportu; negocjowanie umów z poddostawcami; tworzenie sieci firm współpracujących; współpraca z urzędami; współpraca z kontrahentami z rynków Europy Wschodniej, UE.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lublin (lubelskie)
- Wykonywanie obróbki elementów drewnianych. Montowanie i demontowanie szalunków systemowych. Wykonywanie innych konstrukcji drewnianych na budowie. Sporządzanie przedmiaru robót związanych z wykonaniem i montażem elementów szalunków.- Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Katowice (śląskie)
- Realizowanie planu sprzedaży, wycena towaru, składanie zamówień na towar. Przeprowadzanie inwentaryzacji w sklepie. Obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur. Obsługa klienta, zarządzanie podległym personelem. Praca w Katowicach (Śródmieście).- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto + premia za wykonanie planu sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 09:00-19:00 w systemie równoważnym + soboty, niedziele wg grafika. Wymagania: wykształcenie minimum średnie dowolne. Doświadczenie w handlu odzieżą. Dobra organizacja czasu pracy. Podstawowa znajomość prawa pracy. Podstawowa znajomość marek odzieży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) textilehouse.com.pl
TEXTILE HOUSE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie budowy na terenie Wadowic i okolic. (cv na adres e-mail: info (at) etak.com.pl)
Elektrotechnika A.K. A.L.A. Knapik Sp.J. - 2016-04-27 - Wadowice (małopolskie)