KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNEGO 268 Tartak Brzózki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNEGO 268
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: organizacja-prowadzenie działu opiekuńczo terapeutycznego
Data publikacji: 2019-11-05
Lokalizacja: Tartak Brzózki (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tartak Brzózki, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja-prowadzenie działu opiekuńczo terapeutycznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNEGO 268
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tartak Brzózki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 05.11.2019
Oferta pracy ważna do: 03.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ebf2336b285944323ebf9f5ad55b54a
Podobne oferty pracy
Zarządzanie działem wodociągów i kanalizacji w celu pełnej realizacji postawionych przed nim zadań, budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z kontrahentami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, koordynowanie przyjęcia i realizacji zleceń/zamówień od klienta firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Złotoryja (dolnośląskie)
- obsługa marketingowa- nadzór nad działaniami promocyjnymi- pozyskiwanie i obsługa klientów
TRADYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż prowadnic meblowych, obsługa urządzeń mechanicznych i maszyn
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Pionki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielne stanowisko pracy, nadzór nad pracownikami, planowanie remontów i ich nadzór, nadzór nad eksploatacją instalacji c.o., c.w.u, wod.-kan. i kontrola parametrów ich pracy
Spółdzielnia Mieszkaniowa"ZATOKA"Braniewo - 2016-09-02 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć języka obcego z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat. Wymiar czasu pracy: 5 godzin w tygodniu. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą. Oferta pracy przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
Przedszkole Nr 25 - 2016-08-11 - Zabrze (śląskie)
DOKUMENTACJA POWYKONAWCZA, ORGANIZACJA ZESPOŁU, NADZÓR NAD ROBOTAMI W ZAKRESIE GAZOWNICTWA
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-13 - Dobrków (podkarpackie)
Dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających, dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań działu opiekuńczo - terapeutycznego, przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno - epidemiologicznych.
Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o. - 2019-07-05 - Dąbie (pomorskie)
planowanie i koorydnowanie procesów produkcyjnych, zarządzanie i planowanie pracy podległego zespołu
"POLMLEK" Sp. z o.o. - 2019-09-12 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
-organizowanie i monitorowanie przcy personelu,-dbałość o właściwą, zgodna ze standardami eksploatację towaru na terenie sklepu,-determinacja, samodzielność i skuteczność w działaniu
ORYKS Sp z o.o. - 2017-05-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia: 15.05.2019 do godz. 16:00.3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa samochodów ciężarowych
"EUROKAR" - GRZEGORZ PRENDOTA W ŁAŃCUCIE - 2019-05-21 - Łańcut (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca Słupsk i okolice w godz. pracy 8-16; wynagrodzenie 2200 zł brutto w zależności od efektów pracy; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-9 we wtorki i czwartki
Inicjatywa Handlowo-Usługowa Andrzej Bogusławski - 2017-10-06 - Kobylnica (pomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych, współpraca z pracownikami i z rodzicami, pomoc dzieciom podczas wykonywania czynności higienicznych
"GINT" Grzegorz Jasiński - 2019-04-10 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa fadromy, obsługa linii produkcji węgla.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CHUDAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-18 - Opatówek (wielkopolskie)
Kierownik robót odpowiada za prawidłowe, zgodne z przyjętymi zasadami prowadzenie robót budowlanych oraz przestrzeganie prawa budowlanego. Do jego zadań należy również rozdzielanie zadań pracownikom oraz nadzór nad podwykonawcami. Osoba zatrudniona na tym stanowisku nadzoruje terminowość wykonywanych prac oraz realizację budowy zgodnie z założonym harmonogramem i budżetem. Często kierownik robót budowlanych zajmuje się również prowadzeniem rozliczeń robocizny, materiałów czy sprzętu.
PAGA - UNIBUD S.C. - 2016-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Odbieranie wyrobów z maszyn, pakowanie do kartonów, kontrola jakośći wyprodukowanych elementów.Praca w systemie czterobrygadowym
Aweco Polska Appliance Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-12-11 - Tychy (śląskie)
Zarządzanie sprzedażą w podległej placówce; odpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów sprzedażowych; aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji skuteczności powierzonych zadań; nadzór i wsparcie dla pracowników w realizacji powierzonych zadań;nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Siedlce (mazowieckie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Lubochnia Dworska (łódzkie)
Nadzór, kierowanie i kontrolowanie procesu produkcji. Praca od pn do pt, ew. w sb nd, na 3 zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SPOMET" SPÓŁKA JAWNA - ANDRZEJ NOWOTARSKI, JAN MĘDRZAK, MAREK ADAMCZYK, JACEK KAMIŃSKI - 2016-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Kierowanie zespołem pracowników administracji i obsługi określenie zadań i odpowiedzialności tych pracowników w formie zakresów czynności, stworzenie im warunków pracy oraz zapewnienie bhp, pełnienie nadzoru nad podległym personelem.- Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków biblioteki i urządzeń (remonty, przeglądy techniczne) oraz zabezpieczenie majątku biblioteki.- Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy i inne urządzenia na terenie biblioteki.- Poszukiwanie wykonawców remontów bieżących i kapitalnych, usług, przygotowywanie umów (nadzorowanie prac).- Realizacja zakupów wyposażenia materialnego biblioteki zgodnie z decyzjami Dyrektora biblioteki.- Inwentaryzacja i oznakowanie sprzętu.- Organizowanie szkoleń w dziedzinie BHP i p.poż. dla pracowników.- Wykonywanie prac doraźnych zleconych przez dyrekcję, wynikających z istotnych potrzeb biblioteki.
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Marii Grzegorzewskiej - 2019-03-28 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzorowanie i kierowanie obiektem, kontakt z kucharzami urdujęzycznymi, producentami żywności z Pakistanu
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, opracowywanie planu kont, zestawień, analiz, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad podległą komórką organizacyjną
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-02-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa maszyn pralniczych, odplamianie, foliowanie odzieży, prasowanie odzieży, obsługa kasy fiskalnej
EBS Spółka Akcyjna - 2017-10-04 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie i koordynacja grupy sprzedażowej, odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, prowadzenie coachingów, wdrażanie systemów motywacyjnych
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2015-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Artysta rzeźbiarz
PRODUKCJA KRZESEŁ PIOTR PENA - 2018-04-12 - Białka (małopolskie)
Zakres obowiązków:- poszukiwanie, wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych oraz optymalizacja istniejących produktów,- nadzór nad wykonywaniem testów i pierwszych uruchomień pojazdów- sporządzanie dokumentacji technicznej prowadzonych projektów- zarządzanie wdrażaniem nowych produktów (planowanie, rozwój i wdrożenie, testowanie produktów),- nadzór nad budową prototypów oraz wdrożeniem do produkcji seryjnej,- tworzenie i rozwój narzędzi niezbędnych do realizacji projektów wdrożeniowych R&D,- inicjowanie i wprowadzanie zmian w procedurach
Tabor Dębica Sp. z o.o - 2016-12-19 - Dębica (podkarpackie)
Zakres obowiązków oraz wszystkie informacje na temat oferty pracy umieszczone zostały na stronie internetowej www.chsd.pl (szczegółowy zakres obowiązków w załaczeniu do of. pracy)
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-05-25 - Witów (śląskie)
Pakowanie kompletowanie pianek PE
Forum Polska Ukraina Sp. z o. o. - 2019-01-17 - Łowicz (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość przepisow ustaw: prawo wodne w zakresie opłat i kontroli gospodarowania wodami, kpa oraz pozostałych przepisów niezbędnych do wykonywania zadań; zakres obowiązków: kontrola gospodarowania wodami opłaty zmiennej za usługi wodne: prowadzenie bazy podmiotów korzystających z usług wodnych, przygot. korespondencji związanej z kwartalną kontrolą, przygotowywanie protokołów pokontrolnych oraz podejmowanie innych działań związanych z kontrolą, w tym przygotowanie stosownych pism i wniosków kierowanych do innych organów, weryfikacja legalności; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-07 - Gliwice (śląskie)