KIEROWNIK DZIAŁU OCHRONY ŚRODOWISKA Bolesławiec oferta pracy Bader Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie prac podległego zespołu, nadzór nad pracą zakładowej oczyszczalni ścieków, nad decyzjami administracyjnymi w zakresie ochrony środowiska, nad przygotowaniem i składaniem wniosków niezbędnych do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska, gospodarką odpadami w tym odpadami niebezpiecznymi, emisją do powietrza oraz gospodarką wodno - ściekową, dokumentacją ISO 14001. Zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska. Współpraca z właściwymi urzędami, instytucjami, kontrahentami, organami administracji oraz nadzoru. Sprawozdawczość środowiskowa, wsparcie merytoryczne oraz prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony środowiska, normy ISO 14001 oraz środków chemicznych. Utrzymywanie wdrożonego systemu ISO 14001. Gospodarka chemikaliami (rejestr, zgłaszanie nowych środków, Eldiom, SAP).
Data publikacji: 2021-02-24
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Bader Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie prac podległego zespołu, nadzór nad pracą zakładowej oczyszczalni ścieków, nad decyzjami administracyjnymi w zakresie ochrony środowiska, nad przygotowaniem i składaniem wniosków niezbędnych do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska, gospodarką odpadami w tym odpadami niebezpiecznymi, emisją do powietrza oraz gospodarką wodno - ściekową, dokumentacją ISO 14001. Zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska. Współpraca z właściwymi urzędami, instytucjami, kontrahentami, organami administracji oraz nadzoru. Sprawozdawczość środowiskowa, wsparcie merytoryczne oraz prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony środowiska, normy ISO 14001 oraz środków chemicznych. Utrzymywanie wdrożonego systemu ISO 14001. Gospodarka chemikaliami (rejestr, zgłaszanie nowych środków, Eldiom, SAP).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Od 5000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0201
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, mile widziane po ochronie środowiska, minimum 5 lat doświadczenia na pokrewnym stanowisku, mile widziane certyfikaty: audytora wewnętrznego ISO 14001 oraz ISO 45001, prawo jazdy kategorii B, znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Bader Polska Spółka z o.o.
danePracodawcy_nip: 8991027316
danePracodawcy_regon: 930766624
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny w godzinach 08.00-14.00, tel. 75-7346628, e-mail praca (at) bader-leather.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0201
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935989
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213303
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.02.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9f8e2c07d3f199d7499b3ba5ac3d4313
Podobne oferty pracy
kierownia ludźmi, nadzór nad pracownikami i przebiegiem realizacji zamówień
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2018-06-28 - Bukowiec (lubuskie)
Nadzór nad importem i eksportem, nadzór nad zgodnością materiałów, weryfikacja kontraktów, zarządzanie wydawaniem towarów, potwierdzenie dostaw
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Sieradz (łódzkie)
Kompleksowe zarządzanie obiektem sanatoryjnym, hotelowym, jednostką służby zdrowia.
"SANATORIA DOLNOŚLĄSKIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-15 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Zarządzanie personelem w serwisie (organizowanie pracy), obsługa klientów w serwisie, utrzymywanie kontaktu z klientem; proponowanie usług i produktów, realizowanie sprzedaży; kontrolowanie zużywania sprzętu serwisowewgo; pozyskiwanie klientów i dbanie o nich.
TRUCK-GUM Waldemar Olkowicz - 2021-04-07 - Stojadła (mazowieckie)
jw.
Engineering Energia Sp z o.o. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR NAD PRACOWNIKAMIKIEROWANIE BUDOWĄREALIZACJA POWIERZONYCH KONTRAKTÓW W RAMACH ZAŁOŻONEGO PROJEKTU I HARMONOGRAMU
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TOMASZ RYTTER - 2020-05-19 - Jaskulin (dolnośląskie)
Obsługa maszyn mechanicznych
Zakład Prod.Usł. Polskie Rury Preizolowane Sp.z o.o. - 2018-12-28 - Międzyrzecz (lubuskie)
doświadczenie w planowaniu produkcją zróżnicowaną (branża reklamy wizualnej)
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-01 - Ciemne (mazowieckie)
Kierowca w pomocy drogowej. Dyspozycyjność 24h. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy lub 1/2 etatu. Praca na terenie kraju.
GRZEGORZ ADAMEK USŁUGI MOTORYZACYJNE, POMOC DROGOWA W KRAJU I ZA GRANICĄ - 2019-05-27 - Zabrze (śląskie)
Nadzór nad pracownikami, kontrola czystości obiektów, kontrola pracowników.Godziny pracy: 7.00 - 11.00.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Zabrze (śląskie)
przygotowywanie i podawanie potraw i napoi i deserów z zakresu kuchni bengalskiej i tureckiej
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie planów sprzedaży, monitorowanie i kontrola planów, zarządzanie przedstawicielami handlowymi
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-09 - Ruda Śląska (śląskie)
• Koordynacja prac kilku zespołów projektowych• Sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizacji projektów• Budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera, w tym motywowanie i szkolenie członków zespołu projektowego, powierzanie zadań członkom zespołu projektowego oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonania zadań projektowych; • Przygotowywanie raportów z zakresu prowadzonych działań na potrzeby * Tworzenie narzedzi potrzebnych do realizacji projektow ITZobowiązuję się do powiadomienia Urzędu Pracy o dezaktualizacji oferty. W przypadku trzykrotnego braku kontaktu telefonicznego z pracodawcą – oferta zostaje wycofana z realizacji.
LUXOFT POLAND SP. Z O.O. - 2020-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
PRACA W DELEGACJI.WYNAGRODZENIE ZALEŻNE OD STAŻU I DOŚWIADCZENIA
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2019-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie działem kadr
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-10-04 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,- utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego,- dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,- organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)- przestrzeganie dyscypliny budżetowej,- wdrożenie i obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych- organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,- organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,- planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, - realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora, - organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły, - zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo budowlanych, itp.) - prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp., - prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów, - przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, - udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej, - prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, - udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych, - organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej, - kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, - przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, - prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu, - prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne, - prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom, - sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych, - uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji, - odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, - planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.) - dokonywanie kontroli wewnętrznej, - przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum, - prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego, - dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych, - obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag), - nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska). Praca w godz.: 7:00-15:00.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: a. Termin: 2020-11-30 b. Sposób: Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego, ul. Kamieńskiego 24, 51-124 Wrocław w terminie do 30.11.2020 osobiście w godz. 9.00-14.00 lub listem poleconym na adres podany poniżej. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko Kierownik gospodarczy(zastępstwo), bądź też drogą elektroniczną na adres: sekretariat.sp020 (at) wroclawskaedukacja.pl do dnia 30.11. 2020 r. c. Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 20 im. Orła Białego, ul. Kamieńskiego 24, 51-124 Wrocław Informacje dodatkowe: Wymiar zatrudnienia: 1 etat, umowa na zastępstwo 1. Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 2. Telefon kontaktowy 071 798 68 44. 3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. 4. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. Oferta dostępna w sali E, C.
Szkoła Podstawowa nr 20 im. Orła Białego - 2020-10-28 - Wrocław (dolnośląskie)
- przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu- kontrole surowców: jakościowa, ilościowa- sporządzanie dokumentacji jakościowej- nadzór nad prawidłowym składowaniem-wykonanie założonego planu
REPLAS RECYCLING PLASTICS Sp. z o.o. - 2021-03-12 - Rożniatów (podkarpackie)
Audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-11-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na produkcji, przy wyrobie tradycyjnych i hybrydowych lakierów do paznokci, pomoc przy wykonywaniu doborów kolorystycznych, uczestniczenie w przygotowaniu dokumentacji okołoprodukcyjnej produktów, współpraca z innymi działami
MICHEL LABORATORY SPÓŁKA JAWNA PAWLUCZUK - 2018-11-14 - Piaseczno (mazowieckie)
- mycie pojemników,- dbanie o czystość na stanowiskach pracy osób zajmujących się rozbiorem,- rozkładanie kartonów
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Lutomek (wielkopolskie)
Nadzór nad organizacją pracy zespołu pracowników działu zieleni, czuwanie nad terminowością wykonywanych zadań, dbałość o optymalne wykorzystanie bazy sprzętowej oraz potencjału ludzkiego, odpowiedzialność za osiągniecie dodatniego wyniku ekonomicznego działu.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2018-02-19 - Rumia (pomorskie)
Zarządzanie i kierowanie sklepem spożywczym, sporządzanie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania sklepu, kontakt z dostawcami i klientami. Praca w Sklepie nr 9 na dwie zmiany w godz. 05.30 - 18.30.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Brzesku - 2017-01-31 - Brzesko (małopolskie)
Prowadzenie placowki gastronomicznej. przygotowanie posiłków, prowadzenie rozliczeń programu gastronomicznego.
Przedsiębiorstwo przemysłu mięsnego TAURUS Sp. z o.o. - 2019-07-31 - Proboszczowice (śląskie)
KIEROWNIK ROBÓT BRANŻY SANITARNEJ
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-07 - Dębica (podkarpackie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM PROGRAMISTÓW AUDIO ZAJMUJĄCEGO SIĘ ROZWOJEM PLATFORMY EDYCJI DŹWIĘKU PRO TOOLS, TWORZENIE I WYKONYWANIE BUDŻETÓW DLA ZESPOŁU, KONTAKTY Z KLIENTAMI I DZIAŁEM WSPARCIA KLIENTA W CELU ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ZGŁOSZONYCH PRZEZ KLIENTÓW, WSPÓŁPRACA Z RÓŻNYMI DZIAŁAMI ODPOWIEDZIALNYMI ZA TWORZENIE PRODUKTÓW AVIDA,WYMAGANA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE IT LUB KIERUNKOWE W POST PRODUKCJI DŹWIĘKU, EKSPERT OD OPROGRAMOWANIA PRO TOOLS ORAZ OD CAŁEGO EKOSYSTEMU AUDIO UŻYWANEGO W ŚWIECIE TWORZENIA MUZYKI I FILMU, DOŚWIADCZENIA JAKO MANAGER/TEAM LEADER/SERUM MASTER, KTÓRY(-A) PRACOWAŁ(-A) Z WIELOMA ZESPOŁAMI (CO NAJMNIEJ 2 LATA), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW WYTWARZANIA OPROGRAMOWANIA, CYKLU ŻYCIA PRODUKTU ORAZ PROCEDUR ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ, DOŚWIADCZENIA Z PLATFORMAMI SPRZĘTOWYMI WSPIERAJĄCYMI PRO TOOLS TAKIMI JAK URZĄDZENIA I/O, KONSOLE (S3, S6, S6L, LINIA ARTIST I INNE) I INNE PRODUKTY SPRZĘTOWE AVIDA I PARTNERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie przebiegu produkcji, zarządzanie zespołem pracowników, planowanie i organizowanie produkcji, prowadzenie dokumentacji
ZAKŁADY WYTWÓRCZE "AGRO-CHEMAT" SP. Z O.O. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2021-05-13 - Wiązowna (mazowieckie)
WYKONYWANIE ZADAŃ PRZEWOZOWYCH W TRANSPORCIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM. STPR/17/1030
OSTASZEWSKI TRANSPORT I SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Radwanice (dolnośląskie)
Fakturowanie i wystawianie faktur, prowadzenie rejestru kontrahentów, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, weryfikowanie i akceptowanie not korygujących, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Michałówka (podkarpackie)
Zakup materiałów budowlanych, negocjacje cenowe z dostawcami.
Aks Budownictwo sp. zo.o. - 2017-12-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za utrzymywanie wyników na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, wykonywanie pracy zgodnej z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracy.
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-03 - Nysa (opolskie)