KIEROWNIK DS ZARZĄDZANIA. Duszniki-Zdrój oferta pracy "SANATORIA DOLNOŚLĄSKIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DS ZARZĄDZANIA.
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie obiektem sanatoryjnym, hotelowym, jednostką służby zdrowia.
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: "SANATORIA DOLNOŚLĄSKIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fryderyka Chopina 3, 57-340 Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe zarządzanie obiektem sanatoryjnym, hotelowym, jednostką służby zdrowia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS ZARZĄDZANIA.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
"SANATORIA DOLNOŚLĄSKIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt tylko telefoniczny i e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wałbrzyski
Gmina pracodawcy: Mieroszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokołowsko
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 15.05.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?08f6ecc5b892f809149f449f8a20d7b9
Podobne oferty pracy
Planowanie i kierowanie budową, koordynacja i nadzór nad pracownikami i podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji budowy. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
"SOŁEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W GWOŹNICY DOLNEJ - 2017-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa komputera, sporządzanie zamówień, przyjęcia towaru, przygotowywanie faktur.Praca w Radomyślu n/Sanem.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Radomyśl nad Sanem (podkarpackie)
pracownik do przyuczenia, obróbka płyt granitowych i marmurowych
Dariusz Bistroń USŁUGI KAMIENIARSKO - BUDOWLANE "KAMEX" - 2018-03-16 - Łubiana (pomorskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kierownik budowy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2016-12-23 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Codzienne raportowanie postępów pracy, kontrola nad pracą działu Montażu, sumienne wykonywanie obowiązków.
NEOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Tułowice (opolskie)
Nadzór i koordynacja wykonawstwa w zakresie robót elektrycznych - instalacje wewnętrzne.
Instalatorstwo Elektryczne Tomasz Izdebski - 2018-08-21 - Siedlce (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Piaseczno (mazowieckie)
opieka nad uczniami szkolonymi się w zawodzie
GLIDE-BM Michał Buchowski - 2016-03-03 - Lębork (pomorskie)
formierz odlewnik
Warsztat Odlewniczy Jan Ludwikowski - 2015-12-02 - Końskie (świętokrzyskie)
Sprzedaż akcesorii dla stolarzy
ADS SP. Z O.O. SP. K. - 2015-12-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
spotkania reprezentacyjne, rozmowy z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad robotami elektrycznymi i teletechnicznymi, zarządzanie kosztami projektów, tworzenie kosztorysów ofert, tworzenie harmonogramów prac, utrzymywanie kontaktu z inwestorem, koordynacja prac brygad montażowych oraz podwykonawców
ELTECH Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Ruda Śląska (śląskie)
Montaż urządzeń chłodniczych, obróbka powierzchni spawalnych.
BOLARUS Spółka Akcyjna - 2017-04-05 - Bochnia (małopolskie)
organizowanie pracy hurtowni, nadzorowanie realizowanych przez pracownika zadań
MANPOWER POLSKA SP. Z O.O. - 2015-11-18 - Strażów (podkarpackie)
Sprzedaż i obsługa kas fiskalnych, zamawianie towarów, odbiór, obsługa klienta.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2016-02-11 - Jastrzębia (małopolskie)
Planowanie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych. Współpraca z podwykonawcami, inwestorami i projektantami wykonywanie robót budowalanych z ustalonym budżetem. kontrola prawidłowości terminowości budowy.
TAKANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Konin (wielkopolskie)
opieka nad klientami, zarządzanie podległym personelem, zatrudnianiePraca na terenie Bytomia
ICREDIT SP. Z O.O. - 2018-11-27 - Bytom (śląskie)
1. Realizacja planów sprzedażowych.2. Zarządzanie zespołem przedstawicieli i koordynatorów.3. Prowadzenie szkoleń dla pracowników.4. Motywowanie i nadzór nad pracownikami.5. Przygotowywanie raportów.6. Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów.7. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-16 - Krosno (podkarpackie)
Odpowiedzianość za prowadzenie marketu budowlanego, składanie zamówień, negocjowanie cen, ustalanie warunków współpracy z kontrahentami, obsługa klienta na wysokim poziomie.
Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy Dorex Cnota Władysław - 2015-11-20 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kostrzyn (wielkopolskie)
koordynowanie i organizowanie procesu zakupów i sprzedaży, nadzorowanie magazynu
Adriatica Mateusz Krupa - 2017-12-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Naprawa pojazdów.
PAWEŁ COKOT "MAX-BUD" - 2018-02-09 - Skoroszyce (opolskie)
nadzorowanie prac sprzątaczek
JD Zakład Usługowo-Handlowy Domka Janina Domka Jacek - 2018-01-02 - Bytom (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca stojąca przy maszynie lub stole - montaż gotowych wyrobów z kabli i drutów - produkcja wiązek kablowych - praca w systemie trzyzmianowym.
IFLEXS SP. Z O.O. OPOLE - 2016-02-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Ochrona obiektu w miejscowości Kawcze.
"DKS - SERVICE" J.BULCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-14 - Lębork (pomorskie)
Zarządzanie pracą podległego zespołu
SAR-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku kierowniczym w skłdzie budowlanym, nadzór na d sprzedażą hurtową
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Łosice (mazowieckie)
- Organizacja pracy działu produkcji; - Kontrola i zapewnienie realizacji planów produkcyjnych zgodnie z założeniami jakościowymi i ilościowymi; - Efektywne zarządzania podległym zespołem; - Odpowiedzialność za jakość produkcji i wdrażanie usprawnień mających na celu ciągłe podwyższanie jakości produktów; - Inicjowanie i wdrażanie usprawnień w procesach produkcyjnych prowadzących do skrócenia terminów realizacji zleceń produkcyjnych; - Optymalne wykorzystywanie materiałów produkcyjnych i surowców; - Współpraca z innymi działami firmy (m.in. Działy: zakupów, technologii, jakości i logistyki); - Prowadzenie analiz związanych z kosztami wydziałowymi; - Współpraca przy tworzeniu budżetu.
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-07 - Albertów (śląskie)