KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ 176 Żyrardów oferta pracy Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ 176
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie niezbędnej konserwacji przeglądów stanu technicznego, napraw, remontów, sieci CO, planowanie i nadzór nad pracami remontowymi budynków, okresowe przeglady stanu technicznego budynków, sieci kanalizacyjnych, organizacja pracy podległego personelu.
Data publikacji: 2019-07-04
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Limanowskiego 30, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie niezbędnej konserwacji przeglądów stanu technicznego, napraw, remontów, sieci CO, planowanie i nadzór nad pracami remontowymi budynków, okresowe przeglady stanu technicznego budynków, sieci kanalizacyjnych, organizacja pracy podległego personelu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ 176
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żyrardów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: świadectwa kwalifikacyjne I i II (do 20 KV)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Nazwa pracodawcy: Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Bolesława Limanowskiego 30, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Bolesława Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: założono kartę pracodawcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy ważna do: 01.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fae30f0da3525db14bd5b2fd65b8a397
Podobne oferty pracy
nadzór nad pracą działu handlowego, sprzedaż pojazdów samochodowych, leasingów, ubezpieczeń, kredytów. Stosowanie procedór w zakresie autoryzacji marki.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Lubin (dolnośląskie)
planowanie inwestycji, kontrolowanie harmonogramu robót, kontrola wydatków budowy oraz terminowej realizacji przedsięwzięć, zapewnienie efektywnego wykorzystania
ZAKŁAD BUDOWLANO-PRODUKCYJNY "DACHBUD" - 2019-04-01 - Plewiska (wielkopolskie)
nadzorowanie realizacji zadań produkcyjnych na wydziale, planowanie i organizowanie pracy pracownikom, czuwanie nad jakością wyrobów, prowadzenie racjonalnej gospodarki materiałowej
PW PERFECT Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Prace ogólnobudowlane
Stefan Smyrak CHMP - 2018-05-09 - Zawoja (małopolskie)
Kierowanie zespołem produkcyjnym- szycie odzieży wierzchniej, organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, terminowe wykonywanie produkcji, kontrola jakości wyrobów, uzyskanie zaplanowanej wydajności przez zespół produkcyjny, planowanie i rozłożenie operacji w zespole
WAŁBRZYCH INTERNATIONAL PRODUCTION SP. Z O. O. - 2015-11-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
przewóz materiałów na potrzeby własne firmy,
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Staszów (mazowieckie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. 1 rok.Organizowanie i koordynowanie prac grupy budowlanej.Praca: siedziba firmy, teren kraju, teren Europy
PW PARTNER SP. ZO.O. SP. K. - 2016-01-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa maszyn sprzątających
MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-09 - Kalisz (wielkopolskie)
Paca na miejskich terenach zielonych, nadzór nad pracami zleconymi przez Urząd Miejski, realizacja zagospodarowania terenów na zlecenie klientów indywidualnych. Praca od pn do pt.
ZIELEŃ MIEJSKA - 2016-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
planowanie i organizacja pracy podległego zespołu, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, współpraca z pozostałymi działami , utrzymanie odpowiedniego poziomu komunikacji z klientem
ALL-IN HR Sp. z o.o. Sp.K. - 2019-06-19 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie pojazdami samochodowymi na trasach międzynarodowych. Wynagrodzenie: 2000 zł brutto m/c + diety.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Pleszew (wielkopolskie)
Dozór i organizacja pracy dla pracowników
Metalprodukt Polska Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-11-07 - Namysłów (opolskie)
Nadzór i prowadzenie budowy w zakresie wykonywania instalacji sanitarnych w nowo wybudowanych budynkach mieszkalnych-wielorodzinnych.
" INST "Firma Usługowo-Handlowa Grzegorz Ulatowski - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
prace administracyjne w zakresie obsługi klientów biura rachunkowego, ewidencjonowanie faktur, czuwanie nad terminowościa poleceń, prace w zakresie korespondencji , sporządzanie deklaracji ZUS, rozliczenia ZUS, kadry, płace, weryfikacja dekretacji dokumentacji księgowej i kadrowej, rozliczenie ewidencji czasu pracy kierowców, pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych, praca na komputerze, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Syców (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach. Regularne wyjazdy do Ukrainy na zakład produkcyjny (Donetsky obwód).- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + wyjazdy służbowe na teren Ukrainy, UE, Chiny oraz pozostałe części świata.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktowania się z kontrahentami z Ukrainy. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do nawiązywania kontaktów z kontrahentami z Słowacji, Czech, Węgier, Austrii, Niemiec, Chin oraz pozostałej części świata.- Praca: 8:00-16:00 + soboty. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat jako kierownik do spraw marketingu i sprzedaży. Doświadczenie w branży automotiv, wiedza z zakresu ekonomii oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i znajomość rynku sprzedaży / branży.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
nadzór produkcji betonów i prefabrykatów betonowych, nadzór nad dokumentacją produkcyjną i założeniami jakościowymi
Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowo-Detalicznego "JUREX" - 2016-08-23 - Węgrów (mazowieckie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-09-07 - Lubaczów (podkarpackie)
Montaż palet drewinianych
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Rudzienko (mazowieckie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
do uzgdn
FHC-2 Sp. z o.o. - 2018-10-19 - Sanok (podkarpackie)
Wykonywanie prac porządkowych,koszenie, grabienie, pielęgnacja nasadzeńi inne prace zlecone w gospodarstwie
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Koziel (mazowieckie)
Organizacja pracy, zarządzanie personelem, tworzenie grafików.Praca w godzinach 7-15 i 15-23.
Jacek Urbańczyk Firma Consultingowa "PROMOTOR - 2019-06-05 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
praca na terenie woj. podlaskiego
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY ADAM FLORCZAK - 2017-10-24 - Choroszcz (podlaskie)
obsługa kasy fiskalnej, prace porządkowe na stacji
BP POLSKA SERVICES SP. Z O.O - 2016-01-21 - Słubice (lubuskie)
BRAK
Mur - Max Agnieszka Grechowicz - 2019-02-05 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa klienta, planowanie pracy zespołu, planowanie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Zgorzelec (dolnośląskie)
prowadzenie budów, kosztorysowanie, przygotowywanie ofert przetargowych
"ADRO-POL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Żagań (lubuskie)
- reprezentowanie firmy na zewnątrz- udział w podejmowaniu decyzji- planowanie budzetu- zarzadzanie zespołem projektowym- prowadzenie wewnętrznej dokumentacji - komunikacja z podwykonawcami w szególności z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Łódź (łódzkie)