KIEROWNIK DZIAŁU MIĘSO Szczecin oferta pracy RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU MIĘSO
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: REALIZACJA ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW; UCZESTNICZY W PROCESIE PRODUKCJI WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, MIĘSNYCH I WĘDLINIARSKICH. DODATKOWO PRACODAWCA OFERUJE ŚWIADCZENIA SOCJALNE W FORMIE DODATKOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN; DOFINANSOWANIE DO URLOPU; KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI ORAZ KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE. WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PRACY. CV NA ADRES EMAIL : m.michalczyszyn (at) bi1.pl
Data publikacji: 2018-10-03
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KU SŁOŃCU 67, 71-041 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
REALIZACJA ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW; UCZESTNICZY W PROCESIE PRODUKCJI WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, MIĘSNYCH I WĘDLINIARSKICH. DODATKOWO PRACODAWCA OFERUJE ŚWIADCZENIA SOCJALNE W FORMIE DODATKOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN; DOFINANSOWANIE DO URLOPU; KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI ORAZ KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE. WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PRACY. CV NA ADRES EMAIL : m.michalczyszyn (at) bi1.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU MIĘSO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik stoiska w markecie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik stoiska w markecie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: CHĘĆ DO PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Nazwa pracodawcy: RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres email : m.michalczyszyn (at) bi1.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 39
Nazwisko osoby zgłaszającej: MARCIN MICHALCZYSZYN
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik stoiska w markecie
Data dodania oferty pracy: 03.10.2018
Oferta pracy ważna do: 02.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Montaż warsztatowy i prefabrykacja szaf sterowniczych i rozdzielni elektrycznych. Montaż i uruchomienie instalacji i urządzeń elektrycznych w kraju i za granicą. Kontrola wykonywanych prac zgodnie z dokumentacją techniczną. Odpowiedzialność za terminową realizację przydzielonych zadań. Ścisła współpraca z pozostałymi działami. Praca: cała Polska + delegacje zagraniczne. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto do negocjacji, zgodnie z doświadczeniem i kwalifikacjami. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny (3 miesięce), kolejna na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Podczas delegacji praca w soboty. Wymagania: wykształcenie min. średnie elektryczne. Doświadczenie na stanowisku elektryka przemysłowego minimum 1 rok. Aktualne uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B. Umiejętności czytania schematów elektrycznych, umiejętność montażu i prefabrykacji szaf sterowniczych, innych elementów automatyki przemysłowej. Kontakt e-mail: m.skorupa (at) ake-robotics.pl
AKE ROBOTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Różewo (zachodniopomorskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 10 listopada 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-06 - Krzyżowice (dolnośląskie)
obsługa maszyn szwalniczych
PROPOL S. & K. Sp. zo.o. - 2017-08-01 - Lubsko (lubuskie)
do uzgodnienia . CV ze zdjęciem proszę kierować na e -mail KADRY (at) KDW.PL z zaznaczaniem stanowiska pracy .
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Lubenia (podkarpackie)
rozbiórka, oczyszczanie i przygotowanie komponentów do dalszej regeneracji
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Jaworzno (śląskie)
nadzór
BŁAŻEJ MICHALCZYK EnergyCon - 2018-09-11 - Świerże Górne (mazowieckie)
-tel. kontakt z potencjalnymi odbiorcami energii elektrycznej i paliwa gazowego, - tel. i mailowa obsługa klienta oraz nadzór nad terminarzem spotkań handlowców, - umawianie spotkań dla handlowców (nic nie sprzedajesz), - współpraca z handlowcami, - raportowanie umówionych spotkań w systemie CRMPraca z domu - Home Office
MEGAENERGY SPÓŁAK Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Zamość (lubelskie)
spotkani z inwestorami, podpisywanie umów
FAST ABC Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa telefoniczna. Obsługa pism oraz korespondencji przychodzacej i wychodzącej. Obsługa komputera. Kontakt z klientami zagranicznymi w języku angielskim lub rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
jw
WARSZAWSKI PARK PRZEMYSŁOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem operatorów produkcji zgodnie z planem produkcji.
kontakt przez OHP - 2017-07-21 - Żory (śląskie)
koordynacja pracy pracowników ze wschodu, nadzór nad dokumentacją, odbiór pracowników z PKP, tłumaczenie szkoleń bhp, kontakt z pracownikami
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o. - 2018-10-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż sprzętu multimedialnego
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzątanie magazynu. Wymagane doświadczenie oraz chęci do pracy. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
CZA-TA Niciak Sp.J. - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
Budowa linii energetycznych kablowych, Sn, nN nadzór
Energo Pro Robert Paprocki - 2017-06-01 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za:- nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem placówki, - realizację planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań, - nadzorowanie i organizowanie pracy podległego personelu, - optymalne zaopatrzenie i wystrój sklepu, - prowadzenie dokumentacji i raportowanie zgodnie ze standardami firmy.
Arhelan Burzyńscy Spółka Jawna - 2017-01-05 - Wasilków (podlaskie)
-Kierowanie praca salonu ślubnego, praca z klientami.
GEBI Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gabriela Ignaciuk - 2018-03-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
praca na stanowisku kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowychwykształcenie wyższeuprawnienia budowlane
HYDROHAND Andrzej Guździoł - 2016-10-27 - Czekanów (wielkopolskie)
Fryzjer damsko-męski. Praca od godz. 08:00-16:00
P.P.H.U. "HEDEL" - Dec Henryk - 2018-08-08 - Raniżów (podkarpackie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
-
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Krapkowice (opolskie)
•ORGANIZACJA I KOORDYNACJA ROBÓT WŁASNYCH I PODWYKONAWCÓW.•ORGANIZOWANIE ZAPLECZA I PLACU BUDOWY.•KONTROLA JAKOŚCI, TERMINOWOŚCI I ZGODNOŚCI PROWADZONYCH PRAC Z DOKUMENTACJĄ TECHNICZNĄ.•KONTROLA PRZESTRZEGANIA NA PLACU BUDOWY PRZEPISÓW BHP, P.POŻ I PRAWA BUDOWLANEGO.•POZYSKIWANIE PODWYKONAWCÓW I DOSTAWCÓW NIEZBĘDNYCH DLA REALIZACJI KONTRAKTU.
HR CENTER - 2016-09-06 - Błażowa (podkarpackie)
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem praktycznej nauki zawodu w warsztatach szkoleniowych,Prowadzenie działalności produkcyjno- usługowej zgodnie z profilem kształcenia pracowników młodocianych,Pozyskiwanie zamówień i zlecenie na wykonywanie usług i produkcji zgodnie z profilem warsztatów produkcyjnych,Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowaną działalnością produkcyjno usługową.Sprawowanie nadzoru nad właściwą realizacją zadań przez pracowników warsztatów..
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-06-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Zamiatanie powierzchni utwardzonych, zbieranie zanieczyszczeń z terenu parku logistycznego, koszenie.Praca w godz. 6-14Kontakt z pracodawcą: 881 821 064
SIMPLEX GROUP SP. Z O.O. - 2018-08-17 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Zarządzanie produkcją
ADAM SIKORA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CORA - 2016-11-30 - Piekary Śląskie (śląskie)
Kierownik sklepu z branży Dom i Ogród
Przedsiębiorstwo Wieobranżowe Agsol Spółka Jawna Zdzisław Wróbel i Agnieszka Wielgus - 2018-05-07 - Pacanów (świętokrzyskie)
obsługa klienta,kierowanie zespołem pracowników,sprzedaż art. spożywczych,alkoholowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Trzebinia (małopolskie)
Zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarżadzanie zespołem pracowników, realizacjaplanów sprzedażowych, utrzymanie wyskokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, oragnizowanie i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracownikówPraca w sklepie MEDIAEXPERT na terenie JaworznaCV należy przesyłać przez stronę www.kariera.mediaexpert.pl
TERG S.A. - 2017-08-25 - Jaworzno (śląskie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2017-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)