KIEROWNIK DZIAŁU MIĘSNO-WĘDLINIARSKIEGO Wronki oferta pracy Lisowski Józef Firma Handlowo Usługowa
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU MIĘSNO-WĘDLINIARSKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu miesno-wędliniarskiego; utrzymanie optymalnego stanu asortymentu;; dbałość o czystość i estetyę stanowiska; odpowiedzialność za zapewnienie świeżości towaru; obsługa klienta na najwyższym poziomie; zapewnienie właściwej organizacji pracy zespołu pracowników
Data publikacji: 2017-12-13
Lokalizacja: Wronki (wielkopolskie)
Pracodawca: Lisowski Józef Firma Handlowo Usługowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os. Borek 11, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu miesno-wędliniarskiego; utrzymanie optymalnego stanu asortymentu;; dbałość o czystość i estetyę stanowiska; odpowiedzialność za zapewnienie świeżości towaru; obsługa klienta na najwyższym poziomie; zapewnienie właściwej organizacji pracy zespołu pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU MIĘSNO-WĘDLINIARSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wronki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wronki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik stoiska w markecie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanepidowska mile widziana
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe min. 2 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wiedza w zakresie produktów świeżych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
Nazwa pracodawcy: Lisowski Józef Firma Handlowo Usługowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
Os. Borek 11, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Preferowany kontakt z pracodawcą: telefoniczny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Wronki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wronki
Ulica pracodawcy: Os. Borek
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik stoiska w markecie
Data dodania oferty pracy: 13.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: min. zawodowe; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz w pracy w dział. handlowej; znajomość dokumentacji dot. prowadzenia sklepu; obsługa komputera; umiejętność kierowania placówką detaliczną/ sklep z art. spożywczymi; znajomość programu PC Market; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GLIWICACH - 2017-09-22 - Gliwice (śląskie)
- Analizowanie dokumentacji budowlanej;- Prowadzenie rozliczeń budowy;- Organizowanie pracy podwykonawców;- Wykonywanie pomiarów niezbędnych do rozliczeń;- Nadzorowanie pracy brygad;- Harnonogramowanie prac.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO MOSTOWYCH OSTRADA SP Z O O - 2017-06-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planów wieloletnich Firmy.
Sporządzanie analiz i raportów zarządczych,
Tworzenie i rozwój narzędzi kontrolingowych i systemu raportowania, w tym QlikView
Analiza rachunku zysków i strat, bilansu oraz Cash Flow.
Kontrola wykonania budżetu przez poszczególne działy, raportowanie, analiza odchyleń.
Analiza rentowności sprzedaży wg poszczególnych kanałów, realizacji inwestycji.
Współudział w tworzeniu i rozwoju systemów raportowych dla poszczególnych obszarów biznesowych w firmie,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
prace gospodarcze
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Ustroń (śląskie)
Sprzedaż obuwia, prowadzenie sklepu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ALF-BUT" LUDWIK TWOROWSKI - 2016-11-03 - Milicz (dolnośląskie)
nadzór nad realizacją procedur zapewnienia odpowiedniej jakości, kontrola funkcjonowania przedsiębiorstwa pod kątem zachowania standardów jakości, analiza działań z zakresu kontroli jakości, monitoring działań, współpraca z ukraińskimi współpracownikami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Marysin (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami magazynu; kontrola wysyłek do dostawców; przygotowanie raportów wewnętrznych firmy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Mława (mazowieckie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW ,ROZBUDOWA BAZY KLIENTÓW , DORADZTWO TECHNICZNE W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW , WYCENA I OBSŁUGA PRZETARGÓW, KOORDYNOWANIE DOSTAW,BUDOWA I UTRZYMYWANIE TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie i kierowanie Restauracją "Pawilon" w Brzesku - sporządzanie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania restauracji, kompetencja i komunikatywność w nawiązywaniu kontaktów z konsumentami, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, umiejętność podejmowania właściwych decyzji, elastyczność i otwartość na zmiany. Praca w godzinach 10-22.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Brzesku - 2016-08-10 - Brzesko (małopolskie)
hydrailika
INSTALACJE , USŁUGI BUDOWLANE KANMAX S.C. - 2017-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
1) Nadzór nad planowaniem i naliczaniem potrzeb materiałowych w służbach technicznych w zakresie zabezpieczenia działalności Bazy jako Oddziału Gospodarczego; 2) realizowanie przedsięwzięć zabezpieczenia logistycznego Bazy jako OG w zakresie dostaw sprzętu oraz usług specjalistycznych; 3) Opracowywanie i uaktualnianie dokumentów osiągania wyższych stanów gotowości bojowej i mobilizacyjnej Bazy jako OG; 4) współudział w planowaniu, organizacji i prowadzeniu działalności kontrolnej Bazy jako OG w zakresie; 5) kierowanie sprawami wdrażania nowych rozwiązań w systemie zaopatrywania Bazy jako OG; 6) określanie potrzeb materiałowo-finansowych na zabezpieczenie zadań realizowanych przez podległe służby oraz dokonywanie podziału będących w dyspozycji środków materiałowych, a także sprawowanie nadzoru nad ich prawidłowym wykorzystaniem; 7) sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem pełnej sprawności eksploatacyjnej sprzętu, a także jego przydatności użytkowej w Składach; 8) nadzór nad przestrzeganiem rocznych norm zużycia resursów technicznych uzbrojenia i sprzętu wojskowego (SpW) oraz przydzielonych limitów eksploatacyjnych; 9) ustalanie i ocenianie szkód materialnych spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub niezawinionymi zdarzeniami losowymi sprzętu technicznego; 10) nadzorowanie jego uaktualnienia przez poszczególne osoby funkcyjne oraz nadzorowanie procesu eksploatacji sprzętu technicznego w ramach OG Bazy; 11) nadzór nad ewidencją pracy pojazdów (sprzętu) w podległych składach i warsztatach; 12) nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem wojskowej bazy obsługowo-remontowej i magazynowej; 13) zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu wojskowym; 14) planowanie terminowego odświeżania i rotacji przechowywanych tśm i sprzętu technicznego; 15) przygotowywanie propozycji zagospodarowania zbędnego mienia; 16) przedstawianie Kierownikowi Zespołu Zabezpieczenia ocen i wniosków w sprawach realizowanych przez siebie zadań; 17) koordynowanie działań Specjalistów Grupy Technicznej w zakresie zadań otrzymanych od Kierownika Zespołu Zabezpieczenia; 18) terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych, priorytetów oraz nadzór nad ich realizacją, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci sprzedaży spółki, pozyskiwanie nowych rynków
YISHUN Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Jaworzno (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
tynkowanie, prace elewacyjne i konserwacja zabytków
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
realizacja planów sprzedażowych,zarządzanie pracownikami,pozyskiwanie i obsługa klientów,przygotowywanie raportów,prowadzenie szkoleń pracowników,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Eurocent Sp.z o.o. - 2016-04-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie projektem. Planowanie, organizowanie, nadzorowanie realizacji i rozliczanie projektów. Planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztorysu projektu. Planowanie i koordynowanie zadań osób i organizacji realizujących projekt. Zarządzanie zespołem bieżącego monitoringu postępów realizacji. Kupowanie produktów lub usług koniecznych do realizacji projektu. Konsultowanie i opiniowanie rozwiązań. Prowadzenie dokumentacji projektowej. Prowadzenie działań z zakresu public relations i kształtowanie wizerunku projektu. Zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej. Miejsce pracy: teren całej Polski.
JANG Janina Grzebielec - 2017-07-04 - Kartuzy (pomorskie)
- Prace ziemne na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 15 zł/brutto/godzina + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na stanowisku operatora spycharki. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie obowiązującej dokumentacji związanej z gospodarką magazynową, wydawanie materiałów zgodnie z dokumentami, właściwy sposób przechowywania mieniam, nadzór nad przestrzeganiem przepisów gospodarki magazynowej.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2016-11-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2017-04-21 - Gogolin (opolskie)
Koordynowanie pracy zespołu, kontakt z Klientem, sporządzanie pism.
LIRECO Krzysztof Komajda - 2016-04-25 - Gdynia (pomorskie)
nadzór na budowach na terenie polski i zagranicy
HYDRO-SPAW KRZYSZTOF SUJECKI - 2016-03-08 - Zelów (łódzkie)
Zarzadzanie zespołem doradców klienta, realizacja planów sprzedażowych i zbiórkowych, praca z klientem w terenie
PRO DOMO Sp. z o.o. Gdańsk - 2017-09-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa nadzorcza magazynu gospodarczego. Praca w godzinach 08.00-16.00. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + system motywacyjny. Praca od poniedziałku do piątku.
Jabłko Siedleckie Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Suchożebry (mazowieckie)
NADZÓR NAD KELNERAMI, OBSŁUGA SALI KONSUMENTÓW ITP. PRACA W RESTAURACJI "DOLINA PSTRĄGA"
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WANDA" WANDA JAROSZ - 2016-08-08 - Pilzno (podkarpackie)
Oferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób berobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
-fakturowanie,-pomoc księgowej w prowadzeniu dokumentacji,-pozyskiwanie klientów,-prowadzenie bazy klientów,-utrzymywanie kontaktów z klientami, którzy współpracują z firmą,-utrzymywanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
roboty budowlane
PORR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-12 - Bonikowo (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów fryzjersko-kosmetycznych, przyjmowanie towaru, dbanie o wizerunek sklepu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Fryzjer
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Brzeg (opolskie)
fakturzysta / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Pabianice (łódzkie)