KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU Dąbrowa Górnicza oferta pracy PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: * opracowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej PKZ,* nadzór nad promocją wydarzeń kulturalnych organizowanych przez PKZ,* nadzór nad produkcją materiałów reklamowych, informacyjnych i promocyjnych,* nadzór nad opracowaniem wystaw Galerii Sztuki PKZ,* nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej wszystkich placówek PKZ, * monitoring rynku i konkurencji,* monitorowanie mediów, w tym społecznościowych pod kątem wizerunku firmy,* opracowywanie programów lojalnościowych dla sponsorów i partnerów,* pozyskiwanie sponsorów, nadzór nad realizacją umów sponsorskich, * nadzór nad wywiązywaniem się ze zobowiązań wynikających z podpisanych umów patronackich,* planowanie działań marketingowych zgodnie ze specyfiką wydarzeń oraz wybór odpowiednich kanałów komunikacji,* zarządzanie budżetem marketingowym.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:* praca pod presją czasu, w razie potrzeby praca poza siedzibą PKZ oraz w nietypowych godzinach i w dni świąteczne,* podejmowanie decyzji w warunkach stresu,* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie telefoniczne, mailowe,* praca wymagająca dyspozycyjności.
Data publikacji: 2019-05-08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
* opracowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej PKZ,* nadzór nad promocją wydarzeń kulturalnych organizowanych przez PKZ,* nadzór nad produkcją materiałów reklamowych, informacyjnych i promocyjnych,* nadzór nad opracowaniem wystaw Galerii Sztuki PKZ,* nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej wszystkich placówek PKZ, * monitoring rynku i konkurencji,* monitorowanie mediów, w tym społecznościowych pod kątem wizerunku firmy,* opracowywanie programów lojalnościowych dla sponsorów i partnerów,* pozyskiwanie sponsorów, nadzór nad realizacją umów sponsorskich, * nadzór nad wywiązywaniem się ze zobowiązań wynikających z podpisanych umów patronackich,* planowanie działań marketingowych zgodnie ze specyfiką wydarzeń oraz wybór odpowiednich kanałów komunikacji,* zarządzanie budżetem marketingowym.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:* praca pod presją czasu, w razie potrzeby praca poza siedzibą PKZ oraz w nietypowych godzinach i w dni świąteczne,* podejmowanie decyzji w warunkach stresu,* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie telefoniczne, mailowe,* praca wymagająca dyspozycyjności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: mile widziane kierunkowe (PR, marketing) lub z obszaru kultury
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pozostałe wymagania: - wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (PR, marketing) lub z obszaru kultury,- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym min. 2 lata,- doświadczenie w promocji projektów kulturalnych,- doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych,- umiejętność redagowania tekstów,- umiejętność tworzenia informacji prasowych,- bardzo dobra znajomość mediów a także technik i narzędzi komunikacyjnych,- praktyczna znajomość zagadnień public relations, - swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie,- wysokie umiejętności interpersonalne,- doskonała organizacja pracy oraz samodzielność,- kreatywne podejście do wykonywanych zadań,- dobra znajomość j. angielskiego.Pracodawca Ooeruje:- zatrudnienie na umowę o pracę,- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,- pracę przy ciekawych inicjatywach kulturalnych,- przynależność do zespołu decydującego o kształcie instytucji i realizowanych zadaniach.Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie do sekretariatu PKZ (pokój 330) lub nadesłanie pocztą aplikacji zawierających:- CV ze zdjęciem - list motywacyjny przygotowany odręcznie- krótki opis jednej wybranej formy promocji instytucji lub wydarzenia organizowanego przez Pałac Kultury Zagłębia (maksymalnie 2 strony A4)Dokumenty muszą posiadać zgodę na przetwarzanie danych osobowych o treści:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko Kierownik ds. Marketingu.Data i podpis"Jeżeli kandydat wyraża zgodę dokumenty aplikacyjne będą przechowywane na potrzeby kolejnych rekrutacji, wówczas wymagana jest również poniższa zgoda:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych podanych w dokumentach aplikacyjnych, w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Pałac Kultury Zagłębia. Data i podpis"do dnia 27.05.2019 roku z zaznaczeniem REKRUTACJA - KIEROWNIK MARKETINGU na adres:Pałac Kultury Zagłębia, 41 300 Dąbrowa Górnicza, Plac Wolności 1 lub violetta.banaszczyk (at) palac.art.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, list motywacyjny.- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Adres strony pracodawcy: www.palac.art.pl
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2019
Data dodania oferty pracy: 08.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?936564e36b821513dc4435e35e2670a0
Podobne oferty pracy
nadzór nad prawidłowym działaniem sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Częstochowa (śląskie)
-ZNAJOMOŚĆ TECHNOLOGII, METOD I OTOCZENIA ZWIĄZANEGO Z ODDELEGOWANYMI ZADANIAMI I OBSZAREM BIZNESOWYM.-ZNAJOMOŚĆ SERWISÓW WSPARCIA TECHNICZNEGO,-WSPARCIE W KONFIGURACJI, TESTOWANIU, WERYFIKACJI SYSTEMÓW I PRODUKTÓW DS BEZPIECZEŃSTWA,-POZNAWAĆ NAJLEPSZE PRAKTYKI W SEKTORZE BEZPIECZEŃSTWA,-POZNAWAĆ PROCES PROJEKTOWANIA, KONFIGURACJI SPECJALISTYCZNYCH NARZĘDZI OPERACYJNYCH ROZWOJOWYCH ORAZ TESTOWANIA
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
Nadzór nad przebiegiem prac na obiektach
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Kobyłka (mazowieckie)
Obsługa klienta w banku, pozyskiwanie klientów (praca w Podgórzu na dwie zmiany w godz. 7-15, 11-19)
KRAKOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
przewóz towaru na terenie kraju.
"DROBEX - AGRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-13 - Makowiska (kujawsko-pomorskie)
planowanie i koordynowanie pracy podległego działu;- przygotowywanie zleceń produkcyjnych,- optymalizacja procesów związanych z gospodarką magazynową,- optymalizacja kosztów produkcyjnych;- dokonywanie analiz wydajności procesów produkcyjnych;- sporządzanie raportów;
"GRANBUD" Sp.J. Grzegorz, Maria Czapczyk - 2017-02-16 - Granowo (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem, realizacja planów produkcyjnych, dbanie o ciągłość pracy urządzeń produkcyjnych
Essel Propack Polska sp.z o.o. - 2018-10-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
Zarządzanie projektem
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zarządzanie sprzedażą towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżącą działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Niepołomice (małopolskie)
Prace biurowe, przyjmowanie korespondencji, przyjmowanie i obsługa klientów oraz innych gości.Pierwsza umowa to umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Bożejowice (dolnośląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacja planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standarduobsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników
"TERG" Spółka Akcyjna - 2016-09-06 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i koordynowanie zadań osób realizujących projekt z uwzględnieniem celu oraz wszystkich czynności jakie należy wykonać. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz raportowania postępów w realizacji projektu na potrzeby przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- organizowanie i koordynacja pracy oddziału, w tym: rozdzielanie zadań pomiędzy pracowników, udzielanie informacji i instrukcji, nadzorowanie oraz zatwierdzanie wykonywanych zadań przez podległych pracowników w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań w oddziale,- ocenianie prawidłowości przygotowanych przez pracowników decyzji administracyjnych oraz postanowień, a także redagowanych pism z zakresu prowadzonych zagadnień w oddziale. Dokonywanie ich akceptacji lub wskazywanie elementów do poprawienia,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z zagadnień gospodarki nieruchomościami,- obsługa klientów zewnętrznych, służenie pomocą w zakresie spraw prowadzonych w oddziale,- sporządzanie analiz, sprawozdań dot. funkcjonowania oddziału pod względem merytorycznym.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ROBOTNIK BUDOWLANYPRODUKCJA ELEMENTÓW BETONOWYCH
BOŻENA KIEŚ "WKD" ZAKŁAD ELEKTRO-TECHNICZNY - 2018-03-14 - Zawierzbie (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie budowy zgodnie ze sztuką oraz prawem budowlanym, weryfikacja postępów prac i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonywanych robót, zarządzanie zespołem pracowników, zamawianie i kontrola zużycia materiałów, rozliczanie budów, prowadzenie dokumentacji budowy, współpraca z wykonawcami
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-07-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), wprowadzanie i wysyłanie przelewów za faktury, rozliczanie faktur importu i eksportu oraz różnic kursowych sporządzanie okresowych raportów dla kierownictwa na temat wpływów i wypływów finansowych. Godziny pracy: 7.00- 16.00
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna - 2017-03-27 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie średnie, mile widziana wcześniejsza praca na oferowanym stanowisku, uprawnienia do obsługi wózka wysokiego składowania-możliwość zdobycia uprawnień. komunikatywność, umiejętność pracy w grupie.Zakres obowiązków: składowanie towarów w magazynie wysokiego składowania
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE A-T SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa klienta
MASOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Arłamów (podkarpackie)
nadzór nad pracą podległego personelu nadzór nad okresowymi przeglądami maszyn i urządzeń nadzór nad bieżącymi remontami maszyn i urządzeń nadzór nad instalacją nowych urządzeń
POL DRÓG SP.ZO.O Piła - 2016-04-22 - Kłębowiec (zachodniopomorskie)
Montowanie podzespołów elektronicznych, kontrola jakości, pakowanie gotowych elementów.
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Sosnowiec (śląskie)
Zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie korespondencją; aktualizowanie i kompletowanie dokumentów potwierdzających wiarygodność przedsiębiorstwa; nadzorowanie segregowania i archiwizowania dokumentów; zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego; organizowanie spotkań, konferencji oraz wyjazdów integracyjnych pracowników; sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych; organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników; motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników; organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, materiały promocyjne, wyposażenie i artykuły spożywcze; współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności; planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie budowy na podstawie dokumentacji technicznej, kontakt z inspektorem nadzoru, sporządzanie zamówień materiałów i sprzętowych, rozliczanie budów
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2016-06-16 - Tarnów (małopolskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego i niemieckiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6884 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu baz danych, minimum 2 lata w koordynowaniu prac projektowych. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta i doradztwo w wyborze towarów, dbanie o wizerunek sklepu, budowanie i umacnianie relacji z klientami, przyjmowanie i ekspozycja towaru.Praca na jedną zmianę w godz. 11-19
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Żukowo (pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowanie sali, odbieranie telefonów, przygotowanie deserów, napojów, sałatek.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Kierowanie produkcją - przetwórstwo tworzyw sztucznych.
"AQUER" M.Dyba, J. Kram, Spółka jawna - 2016-04-28 - Bochnia (małopolskie)
praca na stanowisku kierownika budowy
GARDENBUD Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie robotami drogowymi
Pavimental Polska Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Trzebinia (małopolskie)
obowiązki kierownika sklepu, praca w godz. 614/13-21
SPOŁEM PSS Niemodlin - 2018-08-01 - Niemodlin (opolskie)