KIEROWNIK DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI Ujrzanów oferta pracy "BOZAMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad funkcjonowaniem w Spółce Systemu Zarzadzania Jakością i nad realizacja zadań wynikających z norm ISO 9001. Identyfikacja, ustanowienie, wdrożenie utrzymywanie i analizę procesów potrzebnych w Systemie Zarządzania Jakością. Inicjowanie i nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych i doskonalących realizację powierzonych celów jakościowych. Opracowywanie harmonogramów i planów audytów, nadzór nad ich przebiegiem. Nadzór nad przestrzeganiem ustaleń zawartych w procedurach, opracowaniem planów i instrukcji kontroli w sferze dostaw, przetwarzania i wyrobów gotowych. Analizowanie przyczyn powstawania braków. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna z klientami w sprawach jakościowych. Współpracę z firmami zewnętrznymi w sprawach związanych z Systemem Zarządzania Jakością .
Data publikacji: 2020-11-23
Lokalizacja: Ujrzanów (mazowieckie)
Pracodawca: "BOZAMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:08-110 Ujrzanów 282 A, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad funkcjonowaniem w Spółce Systemu Zarzadzania Jakością i nad realizacja zadań wynikających z norm ISO 9001. Identyfikacja, ustanowienie, wdrożenie utrzymywanie i analizę procesów potrzebnych w Systemie Zarządzania Jakością. Inicjowanie i nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych i doskonalących realizację powierzonych celów jakościowych. Opracowywanie harmonogramów i planów audytów, nadzór nad ich przebiegiem. Nadzór nad przestrzeganiem ustaleń zawartych w procedurach, opracowaniem planów i instrukcji kontroli w sferze dostaw, przetwarzania i wyrobów gotowych. Analizowanie przyczyn powstawania braków. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna z klientami w sprawach jakościowych. Współpracę z firmami zewnętrznymi w sprawach związanych z Systemem Zarządzania Jakością .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- wysokość wymagrodzenia uzależniona od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ujrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: siedlecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1426
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2020
Data zakończenia pracy: 23.11.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik do spraw kontroli jakości
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
system jakości zgodny z wymogami normy ISO 9001:2000
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
"BOZAMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8212472363
danePracodawcy_regon: 14079319900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
08-110 Ujrzanów 282A, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzajace kwalifiakcje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: siedlecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1426
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ujrzanów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0686871
Adres strony pracodawcy: http://bozamet.pl/
Numer budynku pracodawcy: 282A
Profil działalności pracodawcy:
Hale i konstrukcje stalowe. budowa obiektów handlowych i hal przemysłowych. kompleksowa obsługa: projektowanie, budowa i montaż.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132102
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.11.2020
Oferta pracy ważna do: 22.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de090c7be5d608df10cdf4694e13a2fa
Podobne oferty pracy
1. Organizowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy podległymi kierownikami zespołów a Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej,2. Dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji, w szczególności medycznej i planów wsparcia mieszkańca domu pomocy społecznej,Pełna treść ogłoszenia: http://www.dpsszpegawsk.pl/download/ogloszenie_08032017/og%C5%82oszenie.pdf3. Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległego personelu w tym zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych i należnej opieki,4. Nadzór i koordynacja harmonogramów czasu pracy podległego personelu,5. Dokonywanie okresowych analiz i ocen jakości i efektywności pracy podległego personelu,6. Koordynacja wyjazdów na wizyty lekarskie w tym terminów wizyt,7. Współpraca z lekarzem POZ, opieki psychiatrycznej, opieki długoterminowej i paliatywnej,8. Współpraca z pielęgniarką środowiskową oraz opieki długoterminowej i paliatywnej,9. Współpraca z placówkami organizacyjnymi na terenie Domu Pomocy Społecznej praktyki zawodowe,10. Merytoryczny nadzór nad pracą pielęgniarek, opiekunów, sanitariuszek, salowych i pokojowych,11. Wydawanie zaleceń w dziedzinie metodyki pracy i prowadzenie instruktażu na tym oddziale,12. Wnioskowanie w sprawach:a) planu pracy działu i podziału zadań pomiędzy pracowników,b) obsady osobowej, sposobu zatrudnienia, wynagrodzenia i karania podległego personelu,c) potrzeby dokształcania podległego personelu,d) właściwego wyposażania warsztatu pracy podległego personelu.13. Ustalanie ramowego rozkładu czasu pracy, planów urlopów dla podległego personelu i zastępstw.14. Współpraca ze wszystkimi działami organizacyjnymi w celu udzielenia należytej pomocy i opieki mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej.15. W zakresie opieki medycznej nad mieszkańcami w szczególności:a. obecność podczas wizyty lekarskiej oraz dopilnowanie wpisania wszystkich zaleceń lekarskich do prowadzonej dokumentacji i podpisania zleceń przez lekarza,b. czuwanie nad wykonaniem zleceń lekarskich przez podległych pracowników w należyty sposób i we właściwym czasie,c. prowadzenie podręcznej apteczki oddziału, jej uzupełnienie, należyte przechowywanie leków, zaopatrywanie w leki terminowo i zgodnie ze zaleceniami lekarskimi,d. odbieranie raportów ustnych i pisemnych podczas danej zmiany pielęgniarek,e. prowadzenie dokumentacji działu,f. czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców, roztaczanie szczególnej opieki nad chorymi,g. sporządzanie zapotrzebowań żywnościowych zgodnie ze zleceniami lekarskimi i czuwanie nad higienicznym podawaniem mieszkańcom przepisanego pożywienia wg właściwej diety i o należytej ciepłocie oraz karmienie mieszkańców niesprawnych.16. W zakresie nadzoru nad podległym personelem:a) kontrolowanie obecności oraz punktualności rozpoczynania i zakończenia pracy,b) powiadomienie Dyrektora Domu Pomocy Społecznej o nieobecności personelu w pracy,c) dopilnowanie, aby podległy personel nie opuszczał stanowisk pracy przed przekazaniem działu następnej zmianie,d) zgłaszanie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej wniosków dotyczących urlopów i zastępstw,e) przedstawienie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej opinii o pracy podległego personelu,f) czuwanie nad oszczędnym i racjonalnym wykorzystaniem towarów, sprzętu, urządzeń i energii,g) dbanie o odpowiednią postawę i zachowanie pracowników.17. W zakresie administracyjno-gospodarczym należy:a) czuwanie nad całością inwentarza,b) pobieranie sprzętu i innych materiałów potrzebnych dla działu, prowadzenie wymiany zużytego i zniszczonego sprzętu,18.Doskonalenie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w drodze samokształcenia, udział w organizowanych szkoleniach.19.Udział w działaniach mających na celu zaspakajanie niezbędnych potrzeb mieszkańców.20.Przestrzeganie przepisów ustawy z 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 546 z późn. zm.).
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2017-03-14 - Szpęgawsk (pomorskie)
Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem Przedstawicieli i Koordynatorów, motywowanie i nadzór nad pracownikami, prowadzenie szkoleń pracowników, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca w Zamościu i okolicach (zdalna i w terenie).
Eurocent S.A. - 2016-03-22 - Zamość (lubelskie)
- Kierowanie procesem produkcyjnym podległego działu- Organizowanie pracy i kompleksowe zarządzanie podległym zespołem pracowników- Zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego- Realizacja planów produkcji zgodnie z harmonogramem- Zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich, materiałów oraz narzędzi i maszyn- Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHiP oraz ppoż. Przez podległych pracownikówKontakt: telefon 602-608-050. E-mail: info (at) dubinski.pl
"DUBIŃSKI" RADOSŁAW DUBIŃSKI - 2019-10-16 - Tczew (pomorskie)
Zgrzewanie opakowań
Plastmoroz Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2019-05-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za utrzymywanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarzadzanie zespołem/ motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna ze standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracy
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Zarządzanie projektem o łącznej wielkości zespołu liczącej do 15 członków.2. Kształtowanie i zarządzanie oczekiwaniami klienta.3. Utrzymywanie komunikacji między firmą a klientem.4. Tworzenie płaszczyzny umożliwiającej zaangażowanie i inicjatywy w zakresie nowych możliwości i projektów.5. Tworzenie i zarządzanie strukturą zespołu projektowego, w celu osiągnięcia ostatecznych celów i założeń projektowych.Praca w godz.: 9-17. Przewidywany okres zatrudnienia: czas okreslony (33 miesiące) + czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów - 2016-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukujemy Kierownika punktu handlowego/sklepu w Pelplinie - branża budowlana.Wymagania:-mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej i hydraulicznej,-samodzielność,-umiejętność kierowania zespołem,-bardzo dobra organizacja pracy własnej,-komunikatywność, systematyczność, punktualność,-odporność na stres oraz działanie pod presją czasu i zadań,-dyspozycyjność i elastyczność,-miła aparycja praz wysoka kultura osobista.Oferujemy:-możliwość rozwoju i samorealizacji,-praca w miłej atmosferze,-niezbędne narzędzia pracy.Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV w celu rekrutacji do naszej głównej siedziby w Pelplinie przy ul. Mickiewicza 46 lub do oddziałów w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 106 oraz w Gniewie, pl. Grunwaldzki 9.Prosimy o umieszczenie w CV Klauzuli o ochronie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (t.j. Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 r. z późn. zm.).Wynagrodzenie do uzgodnienia.Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 509 583 790.
DAK-BUD SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Pelplin (pomorskie)
porządkowanie dokumentacji, sporządzanie zestawień dancyh, zakładanie rejestrów, pomoc w obsłudze sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Chrzanów (małopolskie)
kierowanie całokształtem spraw administracyjnych; przygotowywanie i prowadzenie prac inwestycyjnych i remontowych; prowadzenie inwestycji inwestycyjnej, remontowej i konserwatorskich; prowadzenie kart osobistego wyposażenia pracowników; kierowanie zaopatrzeniem materiałowym i środkami BHP; przygotowywanie umów na zakup usług; organizacja pracy podległych pracowników; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie dróg ewakuacyjnych, obiektów i ich otoczenia
MUZEUM ETNOGRAFICZNE W ZIELONEJ GÓRZE Z SIEDZIBĄ W OCHLI - 2016-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
kierowanie budową
LESZEK SMOLIŃSKI ZRB i UTH PRZYBIERNÓWKO - 2020-04-16 - Przybiernówko (zachodniopomorskie)
obowiązki kierownika budowy, kontakty z inwestorami- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- asystenckie wsparcie działu HR,- zakładanie teczek osobowych, - wprowadzanie danych do Excel,- archiwizacja dokumentów, - wsparcie procesów rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Podkonice Duże (łódzkie)
organizacja ładunków, pozyskiwanie frachtów, utrzymywanie stałych dobrych kontaktów z klientami
Usługi Transportowe Andrzej Końka - 2018-03-22 - Ulan Mały (lubelskie)
Sporządzanie ofertowych kosztorysów budowalnaych (branża elektryczna), nadzorowanie robót elektrycznych. Praca w godzinach 7:00-15:00 na terenie kraju - pracodawca zapawnia zakwaterowanie. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 3 letnie doświadczenie zawodowe, dyspozycyjność, uprawnienia budowalane bez ograniczeń, prawo jazdy ka."B", znajomość branżowych programów komputerowychKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 40 75 lub osobisty
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Jarosław (podkarpackie)
prace agrotechniczne i pielęgnacyjne w parkach, skwerach i ogrodach działkowych itp.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Piekielnik (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem; terminowe raportowanie finansowe w zakresie wierzytelności; przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji, testowanie międzynarodowej kontroli finansowej.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Kraków (małopolskie)
- praca w nowoczesnej firmie produkcyjnej w branży drzewnej działającej na rynku europejskim, - planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległych ludzi na swojej zmianie, - kontrola procesów technologicznych, - obsługa systemu do planowania i kontroli produkcji SYSTEMPLAN, - raportowanie wyników produkcyjnych
Dominowood Spółka z o.o. - 2017-09-29 - Czarna Białostocka (podlaskie)
- dozorowanie obiektu- obserwacja ludzi- wydawanie kluczy- obchodyGodziny pracy: 8-16, 16-8.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-04 - Łódź (łódzkie)
samodzielne prowadzenie i organizacja pracy sekretariatu szkoły, bieżąca obsługa klientów Oddziału, obsługa zleceń pracowników, odpowiedzialność za obieg gotówki w Oddziale, prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania, realizacja sprawozdawczości związanej z prowadzeniem działalności edukacyjnej, udział w rekrutacji kandydatów do szkoły
TEB Edukacja Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Leszno (wielkopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Żary (lubuskie)
Miejsce pracy: siedziba RCKiK w Raciborzu oraz terenowe oddziały w Rybniku, Jastrzębiu-Zdroju i Wodzisławiu Śląskim.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Koordynacja i nadzór nad pracami technicznymi i gospodarczymi.Wymagania:- Niezbędne: wykształcenie minimum średnie o kierunku technicznym; minimum 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku w przypadku posiadanego wykształcenia wyższego lub minimum 5 letni staż pracy na podobnym stanowisku w przypadku posiadanego wykształcenia średniego.- Dodatkowe: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i składowych pakietu MS Office; Sumienność i umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, kreatywność; Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów; Samodzielność w podejmowaniu decyzji.Szczegóły oferty pracy dostępne na stronie www.rckik.pl BIP w zakładce Praca - link http://www.bip.rckik.pl/index.php?id=1223
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - 2016-11-23 - Racibórz (śląskie)
1. Ustanawia i utrzymuje praktyki zarządzania, które konsekwentnie wspierają udane opracowywanie i wdrażanie rozwiązań.2. Zapewnia stosowanie najlepszych praktyk i procesów zalecanych przez grupę Global Delivery, dzięki czemu jakość świadczonych usług spełnia standardy korporacyjne SoftServe.3. Ściśle współpracuje z kierownictwem zespołu dostawczego (PM, architektami, liderami technicznymi i innymi) w celu zapewnienia aby odpowiednie decyzje architektoniczne, technologiczne i proceduralne były podejmowane wspólnie z interesariuszami klienta.4. Wykorzystuje możliwości unitu, angażując najlepszych specjalistów ze wszystkich lokalizacji korporacyjnych, aby zapewnić klientom kompleksowe usługi klasy premium.5. Aktywnie współpracuje z CSL i CP, aby zidentyfikować i wykorzystać możliwości poprawy miar satysfakcji klienta.Praca w godzianch 9-17, proponowany okres zatrudnienia 33 miesiące sala C
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie pracami Wydziału Ogólnego, w tym nadzór nad terminowością i rzetelnością realizowanych zadań, przygotowywanie zarządzeń dyrektora, prowadzenie całokształtu spraw związanych z rekrutacją, selekscją i zatrudnieniem pracowników, ich rozwojem zawodowym oraz ocena pracy pracowników, prowadzenie postępowań o udzielnie zamówień publicznnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, prowadzenie spraw z zakresu obronności i bezpieczeńtwa państwa, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-03-11 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie, odśnieżanie terenu zewnętrznego
PHU "CYMES" Kamil Kokoszka - 2019-10-28 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych.
WIOLETTA LIBERSKA LIBERSKA DB - 2020-06-15 - Podanin (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków.
Bar "Piwniczka 2" Sylwia Kasak - 2017-12-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
OTWIERANIE/ZAMYKANIE SKLEPU, ROZLICZANIE ZMIANY, ZARZĄDZANIE PERSONELEM
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2018-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)