KIEROWNIK DZIAŁU - KONTROLER JAKOŚCI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU - KONTROLER JAKOŚCI
Wynagrodzenie: do 4 500 PLN
Zakres obowiązków: PRZYGOTOWYWANIE HARMONOGRAMU PRAC DZIAŁU, KONTROLA ZAPASÓW, OPRACOWYWANIE GRAFIKÓWPRACY, RAPORTOWANIE WYNIKÓW ILOŚCIOWYCH I JAKOŚCIOWYCH, ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI KONTROLERÓW, JAKOŚCI I PAKOWACZY, SZKOLENIE PRACOWNIKÓW, OPTYMALIZACJA PROCESÓW KONTROLI I PAKOWANIA, FAKTUROWANIE, ANALIZA DOKUMENTÓW JĘZYKU ANGIELKSIM I POLSKIM.Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony , praca w godzinach od 6-22.Oferta w sali: H
Data publikacji: 2020-01-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRZYGOTOWYWANIE HARMONOGRAMU PRAC DZIAŁU, KONTROLA ZAPASÓW, OPRACOWYWANIE GRAFIKÓWPRACY, RAPORTOWANIE WYNIKÓW ILOŚCIOWYCH I JAKOŚCIOWYCH, ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI KONTROLERÓW, JAKOŚCI I PAKOWACZY, SZKOLENIE PRACOWNIKÓW, OPTYMALIZACJA PROCESÓW KONTROLI I PAKOWANIA, FAKTUROWANIE, ANALIZA DOKUMENTÓW JĘZYKU ANGIELKSIM I POLSKIM.Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony , praca w godzinach od 6-22.Oferta w sali: H
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU - KONTROLER JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: język angielski - poziom średniozaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
zdolności manualne, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie zawodowe staż pracy 4 lata biegła obsługa komputera z obsługa internetu znajomosć języka angielskiego na poziomie srednio0zaawansowanym zdolności manualne, umiejętność pracy w zespole umiejętność zarządzania zespołem ponad 20 osób umiejętności organizacyjne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 08.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bdaaae33c930ec17eb86b5fb51857077
Podobne oferty pracy
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; segregacja odpadów komunalnych; dwie zmiany; praca w godz. 6.00 do 14.00 i 14.00 do 22.00; miejsce pracy: Gliwice;
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Pyskowice (śląskie)
Zarządzanie placówką finansową, szkolenie i rekrutacja pracowników, prowadzenie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Kierowanie produkcją pelletu, nadzór, praca biurowa,xlogistyka produkcji, utrzymanie ciągłości produkcji
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Kącik (pomorskie)
Zgodny
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przeładunek i rozładunek surowca, naprawy bierzące pojemników, obsluga i konserwcja
SARIA POLSKA Sp. z.o.o - 2016-08-04 - Wielkanoc (małopolskie)
Główne obowiązki:- bieżące zapoznawania się i znajomość regulacji prawnych dotyczących przygotowania i prowadzenia prac konserwacyjnoremontowychw nieruchomościach będących w trwałym zarządzie oddziału;- kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek;- nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiórprac prowadzonych przez podległych pracowników;- potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnychw książce pracy konserwatora;- udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresieniezbędnej dokumentacji technicznej;- przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonywanych przez pracowników warsztatów;- zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do sprawplanowania i zaopatrzenia;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym użytkowaniem oraz właściwym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu warsztatowegooraz nadzór nad jego właściwym utrzymaniem;- zgłaszanie potrzeb w zakresie odzieży ochronnej dla pracowników warsztatowych i sprzątaczek.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem, wymuszona pozycjaciała, prowadzenie pojazdów służbowych- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego;- posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej;- posiadanie 4 lat doświadczenia zawodowego w pracy o podobnym charakterze;- posiadanie umiejętności pracy w zespole oraz zarządzania personelem;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonychwydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonychklauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne);- umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania;- posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru;- znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia nr 95 KGSG.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
ZADANIA: - NADZÓR NAD PODLEGŁYMI PRACOWNIKAMI- REALIZACJA POWIERZONYCH KONTRAKTÓW W RAMACH ZAŁOŻONEGO BUDŻETU PROJEKTU I HARMONOGRAMU- STAŁY NADZÓR NAD CZASEM I KOSZTAMI REALIZOWANEGO KONTRAKTU- RAPORTOWANIE O STANIE PRAC- PRACA W SYSTEMIE ZADANIOWYM
GARDA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-07-11 - Marki (mazowieckie)
kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów oraz nadzór nad ich realizacją, kontakt i prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci sprzedazy spółki, pozyskiwanie nowych klientów
SUPER Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Jaworzno (śląskie)
Kierownik sklepu z branży Dom i Ogród
Przedsiębiorstwo Wieobranżowe Agsol Spółka Jawna Zdzisław Wróbel i Agnieszka Wielgus - 2017-06-19 - Pacanów (świętokrzyskie)
Kierownik budowy
Przedsiębiorstwo Usługowe "EKOKAN" Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Tarnów (małopolskie)
-Szycie odzieży (koszule męskie),-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy, Tczew, ul. Piaskowa 3 lub kontakt tel. 58 530-09-32.
KANWAS SP. Z O.O. - 2017-07-05 - Tczew (pomorskie)
kierowanie pracą kosmetyczki, masażysty, fryzjera.
HOTEL WODNIK SP. ZO.O. - 2017-06-26 - Łeba (pomorskie)
- Kierowanie budową: rozbiórki / rozbudowa zakładu produkcyjnego w ruchu.- Praca na terenie woj. Śląskiego.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + sobota. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w kierowaniu budowami. Wymagana umiejętności ciesielskie i zbrojarskie. Wymagana umiejętność czytania rysunku technicznego. Wymagane uprawnienia budowlano - konstrukcyjne. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-17:00) (Tel. 501-533-087) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Żeliwna 36, 40-599 Katowice).
BUDRAK BOGUSŁAW TOMIŁO - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - analiza procesów operacyjnych - Wdrażanie globalnych cyfrowych strategii i priorytetów dla łańcucha dostaw - Identyfikacja cyfrowych innowacyjnych aplikacji - Wspieranie rozwoju i wdrażania technologii łańcucha dostaw - Wprowadzenie nowych technologii - Aktywna koordynacja i współpraca z globalnymi inicjatywami w zakresie produkcji cyfrowej -zapewnienie zgodności działania z organizacja globalną
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
- montaż urządzen grzewczych w różnych technologiach,
MK INSTAL-BUD P.H.U. MIROSŁAW KANIA - 2018-04-20 - Obrzycko (wielkopolskie)
Kierowanie wszystkimi operacyjnymi aspektami przejść z i do IBM Polska Lab. w tym finansowymi związanymi z liczebnością pracowników, logistycznymi, rekrutacyjnymi, pozyskiwania talentów. Odpowiedzialność za terminowe wykonywanie oraz usuwanie wszelkich problemów, które mogą wystąpić. Kierowanie lokalnymi programami w celu wspierania wzrostu i znaczenia dla IBM.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i serwis maszyn poligraficznych.
GINGER DAGNA PARYNOW - 2017-02-10 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad produkcją. Dyspozycyjność.
NATMAR SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Połczyno (pomorskie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-27 - Pinczyn (pomorskie)
nadzór nad stolarnią
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
Naprawa samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskim Zarządem, nadzorowanie pracy podległych pracowników, obsługa klientów polskich i chińskich
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. planowanie przedsięwzięć związanych z procesem udzielenia zamówień publicznych na podstawie planów rzeczowo-finansowych komórek wewnętrznych Bazy, właściwych merytorycznie ze względu na przedmiot zamówienia, zgodnych z aktualnym planem finansowym Bazy; 2. opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów określających organizację, zasady i tryb udzielania zamówień publicznych w Bazie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 j. t. z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz zamówień, które ze względu na swoją wartość i rodzaj zostały wyłączone ze stosowania ustawy, zgodnie z art. 4, 4b i art. 131b ustawy; 3. właściwa i terminowa realizacja sprawozdawczości z realizowanych zamówień publicznych w bazie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych; 4. przygotowanie merytoryczne osób powoływanych do komisji do przeprowadzania postępowania o udzielnie zamówienia w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert oraz innych powierzonych przez Komendanta Bazy zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielnie zamówienia; 5. udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących procedur dotyczących zamówień publicznych komórkom wewnętrznym przy opracowywaniu projektów dokumentów do postepowań w sprawie zamówień publicznych realizowanych przez bazę; 6. współpraca z komórkami wewnętrznymi Bazy odpowiedzialnymi merytorycznie za przygotowanie dokumentacji do spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych; 7. weryfikowanie pod względem formalnym projektów dokumentów przygotowywanych przez szefów komórek wewnętrznych Bazy wnioskujących o przeprowadzenie postepowania; 8. opracowywanie, w ramach prac komisji przetargowej, projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 9. przygotowywanie projektów odpowiedzi (na podstawie informacji uzyskanych od komórek wewnętrznych) na zapytania wykonawców w celu wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie procedury przetargowej w toku postepowania; 10. ocena ofert w ramach prac komisji przetargowej, 11. informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postepowania; 12. wnioskowanie do Głównego Księgowego Szefa Finansów o zwrot wadium wykonawcom; 13. bieżące prowadzenie dokumentacji udzielania zamówień publicznych, publikowanie jej w ustawowo ustalonych miejscach, kompletowanie i archiwizowanie zgodnie z ustawowymi terminami; 14. przygotowywanie stanowiska zamawiającego i reprezentowanie go z udziałem osób świadczących pomoc prawną w postępowaniach przed Krajową Izbę Odwoławczą oraz przed sądami; 15. przestrzeganie w procesie udzielania zamówień publicznych zasad efektywności, równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz zasad jawności z zachowaniem formy pisemnej postępowań; 16. kierowanie się w realizacji procesu udzielania zamówień publicznych przez Bazę zasadami określonymi w art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 j.t. z późn. zm.). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i koordynowanie pracy działu Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego, informacje dotyczące konkursu http://www.bip.dps.tarnogorski.pl/, zakładka: nabór do pracy.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-11-16 - Łubie (śląskie)
Kontrola działań operacyjnych, okresowa kontrola wykonania bieżących celó, analiza raportów firmy, reprezentowanie firmy, kontakt z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Rozdawanie materiałów promocyjnych i słodyczy.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Augustów (podlaskie)
Produkcja i pakowanie kosmetykówPraca w Warszawie-Ursus. Wygrodzenie 13 zł/h brutto, dodatkowo co miesiąc deputat kosmetyków dla każdego pracownika.Praca od poniedz. do piątku. Spotkanie informacyjno - rekrutacyjne dla osób zainteresowanych ofertą odbędzie się w dniu 11.02.2016 o godzinie 10:00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, sala AIII.Na spotkaniu należy mieć ze sobą aktualną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną oryginał i kopię tej książeczki, CV oraz osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku skierowanie do pracy, pobrane od swojego Doradcy Klienta.
DAB Daniel Kalisiak - 2016-02-03 - Płońsk (mazowieckie)
prowadzenie magazynu surowców
OMNIBUS FIRMA BUDOWLANO MONTAŻOWA Piotr Niedbała - 2019-09-17 - Radziszów (małopolskie)