KIEROWNIK DZIAŁU IMPORTU Stara Iwiczna oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU IMPORTU
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: kontrola realizacji kontraktów zagranicznych, czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów z polskimi przepisami prawnymi i umowami międzynarodowymi, organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego oraz spedycji wyrobów
Data publikacji: 2016-06-13
Lokalizacja: Stara Iwiczna (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stara Iwiczna, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola realizacji kontraktów zagranicznych, czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów z polskimi przepisami prawnymi i umowami międzynarodowymi, organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego oraz spedycji wyrobów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU IMPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stara Iwiczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 13.06.2016
Oferta pracy ważna do: 24.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej , sprzedaż towaru
Joanna Dorszyńska Sklep Spożywczo - Przemysłowy "U Asi" - 2018-10-23 - Przechlewo (pomorskie)
zarzadzanie sklepem, kierowanie zespołem pracowników
Firma Produkcyjno - Handlowa " WDT " Wiesław Salwa - 2017-04-10 - Żółkiewka-Osada (lubelskie)
1. Administrowanie Domem Studenta, w tym:a) kwaterowanie studentów zgodnie z unormowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,b) prowadzenie spraw meldunkowych,c) prowadzenie ewidencji materiałowej,d) bieżącą konserwacją obiektów,e) prowadzenie rozliczeń opłat studenckich.2. Zapewnienie studentom właściwych warunków socjalno-bytowych zamieszkania.3. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną i Działem Spraw Studenckich, zmierzających do optymalnego wykorzystania miejsc w Domu Studenta w czasie roku akademickiego.4. Prowadzenie działalności hotelowej w Domu Studenta, poprzez organizowanie maksymalnego wykorzystania posiadanych miejsc noclegowych, niewykorzystanych przez studentów w czasie roku akademickiego i w okresie wakacyjnym i prowadzenie rozliczeń finansowych z tego tytułu.5. Dbanie o właściwe wykorzystanie innych posiadanych pomieszczeń i umożliwienie prowadzenia działalności gospodarczej w sposób korzystny dla środowiska studenckiego.6. Zapewnienie właściwego funkcjonowania Domu Studenta pod względem technicznym, w tym:a) nadzorowanie stanu technicznego budynku,b) organizowanie okresowych przeglądów stanu obiektu,c) planowanie i zlecanie inwestycji oraz remontów w administrowanym obiekcie,d) współudział w przygotowywaniu postępowań na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac remontowych,e) nadzór nad robotami zleconymi,f) uczestnictwo przy odbiorach remontów obiektu,g) prowadzenie ewidencji technicznej, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej Domu Studenta,h) prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw w ramach własnych i zleceń napraw instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, odgromowej, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, stolarki drzwiowej i okiennej, itp.7. Utrzymywanie porządku na terenie administrowanego obiektu i posesji.8. Opracowywanie projektów przepisów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Domu Studenta i nadzór nad wykonaniem.9. Prowadzenie księgi obiektu.10. Prawidłowe przygotowanie i przekazanie akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum.11. Wykonywanie innych poleceń Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-07-02 - Płock (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o czystość na stanowisku pracy
"NIEWIEŚCIN" Sp. z o.o., Sp. kom. - 2018-06-11 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
jw.
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie potrzeb klienta;wybieranie wariantów, produktów lub usług, przygotowywanie oferty dla klienta;prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi;prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami;organizowanie stanowiska pracy zgodnie zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Otwock (mazowieckie)
pomoc przy dentyście
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płońsk (mazowieckie)
planowanie prac związanych z realizacją inwestycji, kontrola jakości i terminów prac, opracowywanie harmonogramów prac, raportowanie z postępu i jakości prac, zapobieganie i eliminowanie skutków opóźnień prac, kalkulacja kosztów, zarządzanie pracownikami.dobra samoorganizacja
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Mielec (podkarpackie)
Znajomość narzędzi zarządzania i administrowania w sieciach komputerowych, znajomość zagadnień związanych z pozyskaniem i instalacją oprogramowania, znajomość podzespołów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, znajomość środowiska systemu operacyjnego Windows 7 i 10.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2017-01-13 - Cybowo (zachodniopomorskie)
nadzór nad pracownikami, nadzór nad przyjeciem i wydaniem towaru
GREEN FEED POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Grzebsk (mazowieckie)
koordynowanie produkcji, zarządzanie podległym zespołem pracowników, odpowiedzialność za całość procesu produkcji, planowanie kosztów produkcji; godziny pracy: 18-2, 3-11; zapewnione nieodpłatne zakwaterowanie oraz darmowe posiłki regeneracyjne
WIPASZ S.A. - 2018-08-21 - Mława (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Ocieplanie budynków, tynkowanie, murowanie, wykańczanie wnętrz, glazurowanie.Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godziach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie zawodowe dowolne. Minimum 2 lata doświadczenia. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Umiejętności w zakresie wykańczania wnętrz, prac elewacyjnych. Kontakt telefoniczny (792-990-068) w godzinach: 8:00-12:00.
G4 BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-03 - Katowice (śląskie)
zarządzanie, sprzedaż towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżąca działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
TEN DA Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Jaworzno (śląskie)
Kierowanie pracą w prztewórni
PRO ECO FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Pogódki (pomorskie)
-Obsługa klienta w salonie fryzjerskim,-Praca na okres próbny (3 m-ce), następnie umowa na czas nieokreślony,-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny: 602-132-347.
Salon Fryzjerski Lejdi Joanna Kukla - 2016-11-03 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie przetarcia drewna do zleceń i planów.Analiza wydajności i efektywności przerobów tarcicy. Koordynowanie pracy wszystkich działów.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Czaplinek - 2017-01-04 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
- koordynowanie prac podległych pracowników- aktywne utrzymywanie kontaktów z klientów- organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu- sporządzanie raportów- rekrutacja, rozliczanie pracowników- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Solid Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
implantacja towaru na półkach, pilnowanie terminów
Simax Sp.z o.o Lubsko - 2017-01-19 - Lubsko (lubuskie)
kierowanie produkcją podczas zmiany
WOK sp. z o.o. sp.k. - 2016-07-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie złożonych projektów do pomyślnego ich zakończenia, odpowiedzialność za wydajność swoich zespołów oraz oczekiwany poziom jakości i usług świadczonych klientom, aktywna współpraca z Scrum Masters w celu usuwania przeszkód, zarządzanie procesem ERR oraz przekazywanie nagród bonusowych, utrzymanie profesjonalnego i pozytywnego nastawienia w swoich zespołach, promocja kultury Bottomline w laboratorium, w tym C1, Agile Principles oraz Scrum Practise, zarządzanie programem 30+ FTE, zapewnienie stworzenia i funkcjonowania odpowiedniej infrastruktury projektu (np. komputerów, środowiska programistycznego, itp.), efektywna i przejrzysta komunikacja z klientem, zanajomość j. angielskiego wymagana ze względu na częste wyjazdy służbowe do USA, współpraca z klientem z USA, klientami z Rosji i Ukrainy oraz współpracownikami w tych krajach
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie kilku osobowym zespołem sprzedażowym
Motywowanie pracowników
Szkolenie i rozwój pracowników
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez naszą sieć
Realizacje planu sprzedaży
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż, pozyskiwanie klientów
Irena S.C. Radosław Misiak, Grzegorz Nocuń - 2017-07-10 - Bytom (śląskie)
Zarządzanie gospodarką materiałową i finansową w zakresie sprzętu, materiałów i wyposażenia kulturalno - oświatowego i usługami, składanie zapotrzebowania. Naliczanie potrzeb materiało finansowych oraz planowanie i realizacja zkupów usług, sprzętu, materiałów. Organizowanie oprawy uroczystości wojskowych i państwowych w 43 WOG, koordynowanie przedsięwzięć związanych z prowadzeniem i edycją Kroniki a także aktualizowanie strony internetowej WOG. Praca w systemie 1 zmianowym w godzinach od poniedziałku do czwartku 07.00-15.30, w piątek 07.00 - 13.00.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2019-03-12 - Świętoszów (dolnośląskie)
Rekrutacja doradców klienta, sprzedaż produktu firmy, zarządzanie podległymi osobami
PRO DOMO Sp z o. o. - 2017-05-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zarządzanie zespołem pracowników produkcyjnych podczas zmiany, organizacja i koordynacja codziennych zadań działu promocji podczas zmiany, sprawna komunikacja podczas przejęcia zmiany oraz przeprowadzenie kontroli fizycznej linni, nadzór nad jakością, efektywnością i bezpieczeństwem procesów produkcyjnych, odpowiedzialność za kontrolowanie warunków pracy i podnoszenie świadomości pracowników z zakresie bezpieczeństwa pracy, koordynacja programu wewnętrznych szkoleń
B&J Fashion Group - 2016-10-10 - Bieruń (śląskie)
• prowadzenie robót budowlanych zgodnie z harmonogramem i przyjętym budżetem,•realizowanie obowiązków wynikających z prawa budowlanego, przepisów BHP i innych przepisów związanych z prawidłową realizacją inwestycji,•koordynowanie pracy własnego zespołu i podwykonawców na terenie budowy,•nadzorowanie jakości i terminowości prac realizowanych przez firmę,•przygotowywanie ofert na roboty budowlane•wykonywanie odbiorów budowlanych.•czynny udział w pracach towarzyszących przy realizacji bezwykopowej renowacji kanałów, oraz w pracach związanych z doskonaleniem procesu produkcyjnego•prowadzenie dokumentacji technologicznej
Mazur Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
BUDOWA, ROZWÓJ I ZARZĄDZANIE DZIAŁEM FINANSÓW (FINANSE, KSIĘGOWOŚĆ), POZYSKIWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA; GODZINY PRACY: 08.00-16.00;ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA;
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Sejny (podlaskie)
- odpowiedzialność za realizację ilościową i jakościową planów produkcyjnych, nadzór nad terminową realizacją planów produkcyjnych, raportowanie na bieżąco sytuacji na produkcji, ciągłe dążenie do poprawy efektywności procesów produkcyjnych poprzez poprawę organizacji pracy, metod produkcji, optymalne wykorzystanie zasobów, kontrola bieżącej produkcji, skuteczne zarządzanie zespołem produkcyjnym, współpraca z zespołem i bieżące rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie procesu produkcyjnego
BIOFEED SP. Z O.O - 2017-01-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)