KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO Słupsk oferta pracy PHUP ROLMASZ SP Z O. O.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodne ze stanowiskiem
Data publikacji: 2016-09-13
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: PHUP ROLMASZ SP Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodne ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : wykształcenie średnie zawodowe kierunek rolniczy
Nazwa pracodawcy: PHUP ROLMASZ SP Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: 526
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.09.2016
Oferta pracy ważna do: 10.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Belowanie, rozwijanie i przebieranie makulatury
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PROKPOL B. WÓJCIK W. WÓJCIK A. WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
- zapewnienie sprawnej komunikacji i współpracy z kadrą zarządzającą w chińskich zakładach produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Zabierzów (małopolskie)
Kierowanie robotami budowlanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Miejsce wykonywania pracy: na terenie objętym działalnością przedsiębiorstwa.
BinŻ S.A. - 2018-01-26 - Bełchatów (łódzkie)
kierowanie pracami przy wykonywaniu konstrukcji stalowych
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych w Przemyśle i Budownictwie Jan Hutnik - 2016-06-16 - Głogów (dolnośląskie)
- kierowanie pracami w branży elektrycznej na budowie- nadzorowanie podległych pracowników lub podwykonawców- ustalanie harmonogramów pracy i budżetowanie projektów- współpraca z zamawiającym, projektantami i innymi działami firmy,- przygotowywanie dokumentacji podwykonawczej i odbiorowej- dbałośc o należyte standardy wykonywania robót
ELMIKO Sp. z.o.o. - 2017-02-20 - Mikołów (śląskie)
wstępna weryfikacja dokumentacji księgowej, wystawianie dokumentów sprzedaży, wstępne negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, - sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczenia, - powielanie, rejestrowanie dokumentów niejawnych,- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej, - udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,- prowadzenie ewidencji pieczęci kancelaryjnych,- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,- udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,- prowadzenie składnicy akt KPP Oborniki
Komenda Powiatowa Policji - 2017-06-30 - Oborniki (wielkopolskie)
nadzór nad tokiem produkcji, wprowadzanie nowych i ulepszanie istniejących produktów, nadzór i kontrola nad bieżącymi projektami, prace ślusarkie
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-24 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prace murarsko - tynkarskie
JARES Smyk Janusz - 2017-03-01 - Pszczyna (śląskie)
skuteczna realizacja procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, koordynatorskie i wykonawcze- zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu integracji pracowników- wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników- prowadzenie procesów kadrowo-płacowych w sklepie ( prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczenie czasu pracy, przygotowanie listy płac)- dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w sklepie-współpracę z menedżerami sklepu i centrali we wdrażaniu nowych rozwiązań HR
Leroy Merlin Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Bełchatów (łódzkie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań sekcji i nadzór nad ich realizacją.c.Nadzór nad realizacją zawartych umów w zakresie wywozu nieczystości płynnych, odprowadzania i zrzutu ścieków, wywozu nieczystości stałych, składowania odpadów komunalnych, zakupu paliw stałych, utrzymania czystości w kompleksach wojskowych, dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, usług kominiarskich i transportowych oraz obsługi kotłowni. d.Przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań sekcji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Bierwce (mazowieckie)
Nadzór nad pracą pracowników produkcyjnych, rozliczanie zleceń, sporządzanie dokumentacji do realizacji, sporządzanie wyceny zleconych ofert, umiejętność zarządzania, komunikatywność, pewność siebie, kontrola czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Olesno (opolskie)
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad pracą, przydzielanie zadań pracownikom, monitorowanie postępów pracy w trakcie zmiany, współpraca z działem logistyki i przygotowania produkcji, odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe przygotowanie dokumentacji produkcyjnej
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2016-09-01 - Stryszawa (małopolskie)
Kierowanie procesem produkcyjnym firmy, opracowywanie planów produkcji, organizacja pracy i zarządzanie podległym zespołęm pracowników, tworzenie raportów i dokumentacji procesów produkcji w jęz. koreańskim, monitoring rynku.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Prowadzenie ciągłości zleceń, nadzór nad pracownikami, zakupy, organizacja zakładu
Krzysztof Szymański EKO-TECH - 2017-03-18 - Dąbrówka (mazowieckie)
zarządzanie sklepem i dostawami, sprzedaż, komunikacja z zarządem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Gryfino (zachodniopomorskie)
- Przygotowywanie do obróbki wstępnej półproduktów i produktów żywnościowych;porcjowanie produktów żywnościowych; wydawanie posiłków słuchaczom oraz osobom uprawnionym do żywienia; wykonywanie czynności kelnerskich; wykonywanie czynności porządkowych na terenie stołówki.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy od 13 listopada 2017r. do 12 lutego 2018 r. z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 5:00-21:00 na 2 zmiany od poniedziałku do niedzieli według grafika. Wymagania: wykształcenie podstawowe. Doświadczenie w pracy w kuchni. Kontakt telefoniczny (32-60-69-238) w godzinach: 8:00-15:00.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-10-17 - Katowice (śląskie)
wniosek
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Radomsko (łódzkie)
Nadzór i organizacja pracy dla pracowników produkcji
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Obsługa klientówTworzenie aukcji internetowychPakowanie drobnych przesyłek
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Słupca (wielkopolskie)
według zawodu
Gościniec "JORA"Knajpa "Muzeum" Katarzyna Siatkowska - 2017-04-03 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- ZARZĄDZANIE UTRZYMANIEM TECHNICZNYM ZAKŁADU PRZEMYSŁOWEGO (PARK MASZYNOWY, INFRASTRUKTURA BUDYNKOWA),- ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI UTRZYMANIA RUCHU MASZYN, URZĄDZEŃ INSTALACJI,- ZLECANIE I NADZOROWANIE PRAC W ZAKRESIE PLANOWANIA PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI.- MILE WIDZIANA PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI "LEAN MANUFACTURING"ROSIMY O DODANIE DO DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH NASTĘPUJĄCEJ FORMUŁY:WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH ZAWARTYCH W OFERCIE PRACY DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI OBECNEGO PROCESU REKRUTACJI, ORAZ NA POTRZEBĘ PRZYSZŁYCH REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 29.08.1997 ROKU O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH;TEKST JEDNOLITY:DZ. U.Z 2002 R. NR 101, POZ 926 ZE ZM.).
RZESZOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE "RES - DROB" SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, obsługa kasy fiskalnej
Towarzystwo Inwestycyjne NEST SP.Z O.O. Gniezno - 2016-11-08 - Gniezno (wielkopolskie)
Nadzór nad prowadzeniem serwisu napraw urządzeń rolniczych i pojazdów samochodowych. Praca w godz. 8-16.
AGROSERWIS MAZOWSZE Janusz Jaroszewski - 2017-08-08 - Goślice (mazowieckie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzania personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy.
DINO POLSKA S. A. - 2015-12-21 - Pamiątkowo (wielkopolskie)
Kontrola obsługi w sali restauracyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych i wewnętrznych (klatki schodowe). Praca w godz. 06.00-12.00, praca uzależniona od warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie 600-800 zł netto. Oferta przeznaczona również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Przedsiębiorstwo Usługowe VJ s.c. Violetta Walter, Jolanta Orłowska - 2016-01-15 - Zabrze (śląskie)
-utrzymanie w ruchu technologicznym oczyszczalni, stacji zlewczych, sieci kanalizacyjnych,-udział w prowadzeniu inwestycji, -organizacja, przygotowanie i realizacja zleceń zewnętrznych w zakresie świadczonych przez Dział usług,-wydawanie warunków technicznych i dokonywanie odbiorów technicznych przyłączy kanalizacyjnych,
AQUABELLIS SP. Z O.O. ROGOŹNO - 2017-08-29 - Rogoźno (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych do 29 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nowy Sącz (małopolskie)