KIEROWNIK DZIAŁU Grodzisk Wielkopolski oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU
Wynagrodzenie: 4 900 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Rozbudowa działów: chemia profesjonalna, HoReCa i AFH. Wprowadzenie, planowanie sprzedaży, szkolenia. Wymagane doświadczenie w pracy w branży, najlepiej na podobnym stanowisku.
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kąkolewska 27, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozbudowa działów: chemia profesjonalna, HoReCa i AFH. Wprowadzenie, planowanie sprzedaży, szkolenia. Wymagane doświadczenie w pracy w branży, najlepiej na podobnym stanowisku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 900 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisk Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisk Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 900 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
negocjacje biznesowe,zaangażowanie,kreatywność,zarządzanie kapitałem ludzkim
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydaci proszeni są o przesłanie CV pod adres email: biuro (at) alf-hurt.pl
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kąkolewska 27, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kąkolewska
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.01.2019
Oferta pracy ważna do: 22.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie i organizowanie pracy, nadzór służbowy nad wykonywanymi zadaniami. Kontakt e-mail: agnieszka.ludwicka (at) zurip.com.pl
Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych " ZURiP" S.A - 2016-09-16 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
- Organizowanie pracy na zmianie- Nadzór nad podległymi pracownikami- Planowanie pracy- Nadzór technologiczny nad procesem produkcji- Sporządzanie raportów produkcji i innej dokumenta
Spółdzielnia Mleczarska"MLEKOVITA" o/Sanok - 2016-01-05 - Sanok (podkarpackie)
Sprawowanie bieżącego nadzoru nad zespołem pracowników i podwykonawców realizujących roboty mostowe na budowach na terenie Polski środkowej i południowej, praca w delegacji w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie hali sprzedaży, biur, toalet. Prace porządkowe. Dowożenie wózków sklepowych.
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad robotami budowlanymi, sporządzanie kosztorysów
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE SANDECKI ROMAN - 2016-03-14 - Korzeniewo (pomorskie)
Zakres zadań określa Regulamin Biura Stowarzyszenia Rybackiej Lokalnej Grupy Działania Morze i Parsęta, dostępny w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia opublikowany na stronie Stowarzyszenia www.morzeiparseta.plPraca w godz. 8-16 na umowę o pracę. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie RLGD Morze i Parsęta w dniach od wtorku do piątku do godz. 13.00 lub przesyłką pocztową na adres RLGD w terminie do dnia 06-06-2016r. godz. 13.00 ( decyduje data wpływu).
RYBACKA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "MORZE I PARSĘTA" - 2016-05-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nadzór i koordynacja wykonawstwa w zakresie robót elektrycznych - instalacje wewnętrzne.
Instalatorstwo Elektryczne Tomasz Izdebski - 2018-08-21 - Siedlce (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami, udział w odbiorach, tworzenie harmonogramu prac. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15
"ELEKTROBUD-INVESTMENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Pruszków (wielkopolskie)
tłumaczenie dokumentów biznesowych, obsługa sekretariatu, podstawowa obsługa płacowa ( rozliczanie czasu pracy pracowników), przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowości, zgodnie z procedurami, przygotowywanie dokumentów kadrowych i administrowaniedokumentacją pracowniczą
Maschio-Gaspardo Poland Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA DOTYCHCZASOWYCH KLIENTÓW, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY, PROWADZENIE AKCJI PROMOCYJNYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, SAMODZIELNOŚĆ W DZISAŁANIU, PRAWO JAZDY B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANZY FMCG,
VIRTU-SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie bieżących prac związanych z obsługą kadrowo- płacową pracowników. Pierwotne weryfikowanie dokumentacji w celu sporządzania wypłaty. Pomoc w fakturowaniu i księgowaniu wpłat za wodę. Czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i zadań z zakresu działania Referatu Wodociągów i Kanalizacji.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jawor (dolnośląskie)
Praca na stanowisku kierownik produkcji w szwalni. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe - preferowany kierunek odzieżowy, min. 5 lat doświadczenia w pracy w szwalni.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne "KUBUŚ" Kazimierz Kubiś - 2016-12-30 - Reda (pomorskie)
zarządzanie sklepem, praca przy komputerze, obsługa klientów sklepu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo Handlowe GRZEŚ Grzegorz Kuna - 2016-04-22 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
Monter ociepleń budynków, pierwsza umowa w ramach umowy zlecenie, proponowane wynagrodzenie: 14,50 zł/godz.
Raf Bud II Barbara Pawelska - 2017-02-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta w salonie fryzjerskim
Korzeniowska Joanna Salon Fryzjerski - 2018-05-10 - Wadowice (małopolskie)
nadzór nad linią produkcyjną
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-02-09 - Jarocin (wielkopolskie)
nadzór nad pracą pracowników, nadzór nad wykonywanymi remontami i robotami budowlanymi; przeglądy techniczne;
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "INSTALATOR" W LUBLINIE - 2018-09-26 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie grup wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, prowadzenie terapii indywidualnej ukierunkowanej na wsparcie ofiar przemocy w rodzinie oraz nabycie umiejętności ochrony przed osobą stosującą przemoc w rodzinie
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie czystości na terenie obiektu
KRAKOWSKI KLUB KAJAKOWY - 2018-03-21 - Kraków (małopolskie)
naprawa silników pojazdów kołowych +prowadzenie dokumentacji
4 Regionalna Baza Logistyczna Skład Radnica - 2016-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Nadzorowanie i kontrola nad sprawną pracą magazynu, organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego, nadzór nad pracą podległych pracowników, planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej, monitoring i raportowanie stanów magazynowych, przeprowadzanie inwentaryzacji. Praca na jedną zmianę w godz. 7-15 lun 8-16.
MIKULSKI EB Sp. z o.o. sp.k. - 2017-12-20 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie zespołem.
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Grajewo (podlaskie)
zarządzanie obiektem, wynajem powierzchni magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Ruda Śląska (śląskie)
Kierownik sklepu - sprzedawca. Miejsce wykonywania pracy: Sklep Nr 7 - Modła 22 lub Sklep Nr 17 - Gromadka ul. 11-go Listopada
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Gromadka - 2016-04-19 - Gromadka (dolnośląskie)
Wykonywanie prac wykończeniowych: malowanie, kładzenie płytek, tynkowanie, układanie kostki brukowej, itp.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "SOMAR" S.C. MAREK URBAN, CZESŁAW SOBOLEWSKI - 2016-08-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzątanie wewnętrznych powierzchni biurowych, dbanie o czystość powierzonych, powierzchni, praca od poniedziałku do piątku w godz. 16-20.
Hombre Service Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie, sprzedaż towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżąca działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
TEN DA Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Jaworzno (śląskie)