KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO Zebrzydowice oferta pracy Dom Pomocy Społecznej Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie pracą w kuchni i pralni, techniczna obsługa obiektu, przeglądy budowlane. Praca na jedną zmianę w godz. 7:00-15:00. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie 4500 zł brutto miesięcznie. Kontakt z pracodawcą osobisty: Zebrzydowice 1, 34-130 Zebrzydowice, telefoniczny: 33 876 65 08.
Data publikacji: 2021-03-17
Lokalizacja: Zebrzydowice (małopolskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-130 Zebrzydowice 1, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie pracą w kuchni i pralni, techniczna obsługa obiektu, przeglądy budowlane. Praca na jedną zmianę w godz. 7:00-15:00. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie 4500 zł brutto miesięcznie. Kontakt z pracodawcą osobisty: Zebrzydowice 1, 34-130 Zebrzydowice, telefoniczny: 33 876 65 08.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zebrzydowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1218
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalwaria Zebrzydowska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność zarządzania zespołem
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie; kierunek: techniczne, mile widziane doświadczenie na stanowisku, wymagana umiejętność pracy w grupie oraz umiejętność zarządzania zespołem
Nazwa pracodawcy:
Dom Pomocy Społecznej Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach
danePracodawcy_nip: 5512370688
danePracodawcy_regon: 04002034200038
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
34-130 Zebrzydowice 1, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: wadowicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1218
Gmina pracodawcy: Kalwaria Zebrzydowska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zebrzydowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0057052
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.03.2021
Oferta pracy ważna do: 29.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5450d3a5481fd856ae29af8fd1dc183
Podobne oferty pracy
praca w POLOmarket, organizacja pracy podległych pracowników w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu, zapewnienie przestrzegania standardów sieci POLOmarket w podległym sklepie, monitorowanie i maksymilizacja planów sprzedażowych, zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, sporzadzanie analiz i raportów, budowanie właściwego wizerunku firmy oraz zapewnienie obsługi klientów na najwyższym poziomie
"FRAPO-DYSTRYBUCJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Łowicz (łódzkie)
Zarządzanie pracą działu jakości. Opracowanie, nadzorowanie, wdrożenie oraz utrzymanie systemów i standardów jakości. Zarządzanie reklamacjami od Klientów oraz wdrażanie działań korygujących. Nadzór nad dokumentacją wewnętrzną.
kontakt przez PUP - 2020-06-02 - Tychy (śląskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja planów sprzedażowych. Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy.
ABRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-08 - Kęty (małopolskie)
Zarządzanie asortymentem marketu, Zapewnienie funkcjonowania. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców obowiązującymi standardami firmy. Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców - Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-10 - Bobrek (małopolskie)
uzupełnianie towaru na półkach, aktywna sprzedaż towaru, obsługa kasy, rozliczenia dokumentacji sklepu
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GUBINIE - 2020-06-09 - Gubin (lubuskie)
Budowanie i zarządzanie zespołami Doradców Klienta, realizowanie planów sprzedażowych, motywowanie i inspirowanie zespołów, kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy na podległym terenie, raportowanie efektów pracy własnej i zespołów Doradców Klienta.Praca mobilna na terenie miast: Wrocław, Oleśnica, KępnoZapewniamy niezbędne narzędzia do pracy: samochód służbowy, nawigacja, laptop, telefon komórkowy.Kontakt z pracodawcą e-mail: j.borowczyk (at) kredyty-chwilowki.pl.
Pośrednictwo Finansowe "Kredyty-Chwilówki" Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż półproduktów, pakowanie gotowych produktów w opakowania zbiorcze, obsługa maszyn, proste prace produkcyjne
FIRMA GIBOWSKI Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Przyborki (wielkopolskie)
Troska o bezpieczeństwo, zdrowie, prawidłowy rozwój fizyczny i psychiczny Mieszkańców, opracowywanie oraz realizacja indywidualnych planów wsparcia, organizowanie różnego rodzaju zabaw i zajęć usprawniających Mieszkańców, współpraca z Mieszkańcami przy załatwieniu Ich ważnych spraw życiowych np. zakupy, wizyty u specjalistów, współpraca z Mieszkańcami w Ich maksymalnym usamodzielnianiu i uniezależnianiu od pomocy innych osób, troska o czystość i estetykę pomieszczeń użytkowanych przez Mieszkańców, inicjowanie i pogłębianie kontaktu z rodzinami i przyjaciółmi Mieszkańców, czuwanie nad należytym żywieniem Mieszkańców i udzielanie Im pomocy przy posiłkach, prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem Mieszkańców w placówce.Zatrudnienie od 15.10.2018r. na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony, praca na dwie zmiany w zakresie godzin 8.00-20.00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RZADKOWIE - 2018-10-10 - Rzadkowo (wielkopolskie)
- budowanie i zarządzenie zespołem spedytorów, - pomoc w rozwoju zawodowym pracowników wydziału, - pozyskanie oraz utrzymanie stałych kontaktów z klientami,- realizacja założonych celów sprzedażowych,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,- raportowanie wyników pracy zespołu,- wdrażanie usprawnień,- ścisła współpraca z zarządem.
PHENIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-30 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
pranie, dezynfekcja, maglowanie, prasowanie i naprawa (prace krawieckie): bielizny osobistej i pościelowej mieszkańców, odzieży, firan, zasłon itp., stosowanie środków odkażających i dezynfekcyjnych w obowiązujących stężeniach, utrzymanie porządku w pomieszczeniach pralni itp.
Dom Pomocy Społecznej "MAGNOLIA" w Głogowie - 2018-04-18 - Głogów (dolnośląskie)
konserwacja murawy głównej stadionu i terenów zielonych zewnętrznych (koszenie, naciąganie murawy)-odświeżenie chodników i terenów wewnętrznych i zewnętrznych stadionu-drobne prace remontowe
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kraków (małopolskie)
Zakup materiałów budowlanych, negocjacje cenowe z dostawcami.
Aks Budownictwo sp. zo.o. - 2017-12-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- poszukiwanie możliwości finansowania projektów,- aplikowanie o środki krajowe i zagraniczne (w tym aplikacje w języku angielskim) oraz odpowiedzialność materialna za zawierane i realizowane umowy,- utrzymywanie sprawnie funkcjonującego biura,- planowanie i kontrola kosztów w zakresie administracyjno-biurowym,- koordynacja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili),- zarządzanie dostawami z drukarni,- przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu,- koordynacja przesyłek kurierskich,- kontakty z biurami tłumaczeń i innymi współpracującymi firmami, - uaktualnianie danych, adresu, telefonów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura,- koordynacja działalności wydawnictwa Ekonomia i Środowisko,- monitorowanie realizacji bieżących umów,- redagowanie tekstów i korespondencji w języku polskim i angielskim.
Fundacja Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych - 2017-01-04 - Białystok (podlaskie)
kontrola jakości, terminowość i stan zaawansowania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem. Rozliczenie wykonanych robót, materiałów, sprzętu, podwykonawców.
SDR - BUD Sp. Z o.o. - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
koordynacje pracy zespołu, zarządzanie zasobami budynku, dbanie o właściwe zakwaterowanie
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Kościelisko (małopolskie)
rozliczanie kart pracy, dotacji z MOPS; prowadzenie spraw kadrowych; sporządzanie raportów; praca zgodnie z ustalonym grafikiem;
Dolnośląski Oddział Okręgowy PCK we Wrocławiu - 2018-03-02 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Nadzór nad organizacją stanowisk pracy, nadzór nad przebiegiem produkcji, sporządzanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej, nadzór kontroli jakości. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 390 91 21, e-mail: kadry (at) wsp-miroslawice.pl
WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Mirosławice (dolnośląskie)
kierownik budowy
Józef Firmuga "MATEO" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE USŁUGOWO-HANDLOWE - 2019-11-19 - Tarnów (małopolskie)
Koordynowanie i realizacja planu produkcyjnego. Zarządzanie podległym zespołem; bieżące utrzymanie produkcji - dbanie o jej jakość i wydajność. Organizacja transportu.
Hal-Spaw Sp. z o.o. - 2019-10-18 - Blękwit (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń sanitarnych
ABC - Service Sp. Jawna - 2016-05-20 - Legnica (dolnośląskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu
RHS SP. Z O.O. - 2018-07-25 - Wołczyn (opolskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie firmą, organizowanie prac, nadzór nad zleconymi pracami
TEMIS Sp.zoo - 2020-07-08 - Chojnice (pomorskie)
zarządzanie nepalską restauracją.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Legionowo (mazowieckie)
kierownik sklepu
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2019-03-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
sprawowanie nadzoru w zakresie mechaniczno-energetycznym, kierowanie całokształtem zagadnień, związanych z nadzorem nad parkiem maszynowym spółki ciepłownictwa, robotami budowlanymi i inwestycjami
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2017-12-08 - Strzegom (dolnośląskie)
j.w
DAKO Services Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy mechaników, zaopatrzenie w części zamienne do samochodów ciężarowych i naczep.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
AGROPOL Sp. z o.o. Sokołowo - 2016-09-01 - Sokołowo (wielkopolskie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych oraz ofert w swoim zakresie działania; przygotowywanie ofert na wykonanie prac w branży elektrycznej; praca z dokumentacją techniczną i formalno-prawną inwestycji i remontów w swoim zakresie działania; prowadzenie kontraktów w zakresie branży elektrycznej; analiza kosztów ponoszonych na prowadzone kontrakty; organizacja i nadzór nad pracami branży elektrycznej; optymalizowanie zakupów materiałów i usług niezbędnych dla realizacji powierzonych zadań; prowadzenie niezbędnej dokumentacji inwestycyjnej, remontowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; nadzór nad pracami podwykonawców prac branży elektrycznej; rozliczanie zobowiązań wynikających z usług świadczonych na rzecz Spółki przez podwykonawców; współuczestniczenie w raportowaniu zarządczym.
"MEGAZEC" sp. z o.o. w Bydgoszczy - 2020-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)