KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI I OBSŁUGI K/M Warszawa oferta pracy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI I OBSŁUGI K/M
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: - kerowanie pracami działu, w tym realizacja działań z zakresu:a) gospodarowania lokalami i nieruchomościami zarządzanymi przez Zakładb) polityki czynszowej i stawek najmu tych lokali- sporządzanie analiz gospodarowania lokalami, wnioskowanie w sprawie zmian w polityce czynszowej i stawkach najmu- przygotowywanie i opracowywanie zasad zmierzających do wyłonienia najemców i dzierżawców- współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi na terenie dzielnicy Wawer- kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji zadań przez podległych pracowników z realizacji nałożonych na nich zadań
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kerowanie pracami działu, w tym realizacja działań z zakresu:a) gospodarowania lokalami i nieruchomościami zarządzanymi przez Zakładb) polityki czynszowej i stawek najmu tych lokali- sporządzanie analiz gospodarowania lokalami, wnioskowanie w sprawie zmian w polityce czynszowej i stawkach najmu- przygotowywanie i opracowywanie zasad zmierzających do wyłonienia najemców i dzierżawców- współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi na terenie dzielnicy Wawer- kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji zadań przez podległych pracowników z realizacji nałożonych na nich zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia (40%)+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI I OBSŁUGI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: związane z nieruchomościami
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (związane z nieruchomościami), co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego.Obowiązki: - kerowanie pracami działu, w tym realizacja działań z zakresu:a) gospodarowania lokalami i nieruchomościami zarządzanymi przez Zakładb) polityki czynszowej i stawek najmu tych lokali- sporządzanie analiz gospodarowania lokalami, wnioskowanie w sprawie zmian w polityce czynszowej i stawkach najmu- przygotowywanie i opracowywanie zasad zmierzających do wyłonienia najemców i dzierżawców- współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi na terenie dzielnicy Wawer- kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji zadań przez podległych pracowników z realizacji nałożonych na nich zadań[Zgłoszenia: aszydlowska (at) um.warszawa.pl, telefonicznie: 22 277 35 00]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 9520007786
danePracodawcy_regon: 010836340
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: www.zgn-wawer.pl
Ulica pracodawcy: Trakt Lubelski
Numer budynku pracodawcy: 353
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28e366529b943bf1901feffb8b2ad20a
Podobne oferty pracy
- monitorowanie i nadzór nad prawidłowością realizacji danych w ramach projektu (wskaźnik, xele projektu, wydatki, etc.);- nadzór nad prawidłowością wykonania budżetu, celów i wskaźników projektu oraz monitorowanie ewentualnych odchyleń;- wychwytywanie i analizowanie ryzyk/ryzyka;- podejmowanie działań korygujących;- nadzór finansowy nad prawidłowością realizacji projektu i planowanie wydatków na kolejne okresy sprawozdawcze;- współpraca z osobami uczestniczącymi w projekcie, w tym m.in. z Kierownikiem działu B+R;- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektowej, w tym m.in. opracowanie pism, raportów, dokumentów, wydruków do celów sprawozdawczości i korenspondecji z IP i innymi instytucjami uprawnionymi do kontroli projektu lub/i wyznaczonymi do przeprowadzenia badań, kontroli, audytu projektu;- asysta podczas kontroli projektu oraz jego zewnętrznego audytu;- monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych programach oraz innych regulacji prawnych mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu, przy zachowaniu instrukcji wewnętrznych dotyczących gospodarki finansowej, planu kont, itd.;- przygotowywanie zapytań oferowanych dla projektu;- sporządzanie wniosków o płatność wraz z częścią sprawozdawczą ( w tym przygotowywanie wniosków o płatność zaliczkową, pośrednią i końcową) w ramach SL2014 lub/i w sposób wskazany przez IP - rozliczenie zgodne z zasadami finansowania RPO WM i Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach oraz prawodawstwem krajowym i unijnym;- bieżący nadzór nad prawidłowością i terminowością realizowanych zadań i wydatków w zakresie zgodności z budżetem projektu, harmonogramem płatności oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków;- aktualnizacja harmonogramu płatności i innych dokumentów w celu wykorzystania oszczędności w ramach projektu lub/i niezbędnych zmian w projekcie;- opisywanie dokumentow księgowych zgodnie z wytycznymi, w tym kwalifikowanie odpowiednich wartości do kosztów kwalifikowanych projektu;- wsparcie Zamawiającego w działaniach mających wpływ na proces rozliczania projektu oraz rozliczeniu poziomu dofinanoswania kosztów projektu do celów sprawozdawczych.
PUK TAMAX - 2019-10-29 - Skawina (małopolskie)
przygotowywanie powłok pod lakierowanie
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Krzczonów Trzeci (lubelskie)
opracowanie programów kontroli jakości, kontrola jakości półwyrobów, kontrola jakości wyrobów gotowych u klienta (Hyundai i Kia), wsparcie działu produkcji w zakresie jakości, prowadzenie czynności mających na celu poprawienie jakości wyrobów i usług, rejestracja i analiza działań, prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą jakości, kierowanie działem jakości i podległymi pracownikami, raportowanie do centrali w Korei, raportowanie do klienta, przedstawianie planów naprawczych.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Mysłowice (śląskie)
sprzedaż towarów ,składanie zamówień
Tomasz Gierszewski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "Giergips" - 2018-05-11 - Przechlewo (pomorskie)
Wg. stanowiska. Praca od pon. - pt.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2019-08-13 - Lubiąż (dolnośląskie)
wszelkie sprzątanie i utrzymywanie właściwego stanu sanitarno-higienicznego w siedzibie firmy, gotowość do zmiany miejsc pracy w zależności od kontraktów na terenie całej Polski
ELTAK Sp. z o.o - 2017-11-17 - Żory (śląskie)
wg stanowiska
ZAKŁAD ODLEWNICZO-MECHANICZNO-HANDLOWY NORBERT WÓJCIK - 2018-05-08 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych, mycie okien
EFECTUS Karolina Sitarek - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
transport kruszyw, mieszanki bitumicznej, obsługa codzienna powierzonego pojazdu.
PBI LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Budy (świętokrzyskie)
kierowanie ekipą pracowników brukarskich
AUTO-BAU DANIEL BRYŁA - 2017-08-21 - Namysłów (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-06-09 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie realizacji bieżących projektów, koordynowanie prac zespołów projektowych, opracowywanie nowych projektów, dobór kadry personelu projektowego, nadzór nad realizacją budżetów projektowych, nawiązywanie współpracy i partnerstw w ramach projektów, realizacje zadań projektowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja pracy pracowni, prace logistyczne dot. transportu, zarządzanie zapasami, rozliczanie druku, optymalizacja prac logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kraków (małopolskie)
nadzór na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2017-09-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Programowanie i uruchomienie systemów sterowania. Diagnozowanie usterek układów automatycznych i usuwanie awarii. Optymalizację pracy systemów automatyki. Programowanie sterowników PLC np. Siemens S7 lub innych. Praca w CRM-ie. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (automatyka, elektrotechnika, elektromechanika, elektronika przemysłowa). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku automatyka-programisty przy programowaniu i uruchomieniu systemów sterowania. Wymagana gotowość do wyjazdów służbowych (wymagane prawo jazdy kat. B). Wymagane uprawnienia SEP do minimum 1kV (eksploatacja lub dozoru). Wymagana znajomość programowania sterowników PLC np. Siemens S7 lub innych. Mile widziana umiejętność parametryzowania falowników, znajomość języków programowania wyższego poziomu np. C++, VB, podstawowych zasad programowania obiektowego. Wymagana znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie. Wymagana umiejętność testowania, wdrażania oprogramowania i diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)
Kierowanie projektem i personelem (ok. 50 osób) wdrożenie strategii biznesowych, budzetowych,przygotowanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zabierzów (małopolskie)
Nadzorowanie i prowadzenie robót
"GÓRAL-GAZ" M. KLIŚ, J. KRAKOWIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-06-16 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
Zbieranie pieczarek
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Włoszakowice (wielkopolskie)
-Prace ślusarskie, spawalnicze i monterskie przy produkcji wyrobów metalowych, -Miejsce pracy: Dzierżążno k/Morzeszczyna-Wynagrodzenie od 2700,00 zł (do uzgodnienia)-Kontakt telefoniczny: 58 536-27-78 lub mail: metrol (at) metrol.biz
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "METROL" Barbara Bruska - 2019-04-17 - Dzierżążno (pomorskie)
rozmow7y z kontrahentami, wypisywanie faktur, przygotowywanie ofert sprzedaży, osbługa biura
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Sopot (pomorskie)
Sporządzanie harmonogramu czasu pracy, organizowanie szkoleń dla pracowników, prowadzenie i ewaluacja procesu terapeutycznego w odniesieniu do mieszkańców DPS. Planowanie, organizacja oraz prowadzenie wybranej formy zajęciowej, itp.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ BRACI ALBERTYNÓW - 2018-09-19 - Bulowice (małopolskie)
Kierownictwo i nadzór nad Działem Farmacji Centrum krwiodawstwa.Nadzór nad przyjmowaniem dostaw, wydawaniem czynnikówkrzepnięcia. Nadzór nad prawidłowymi warunkami przechowywaniaczynników krzepnięcia. Analiza wielkości zapasów magazynowychczynników krzepnięcia oraz nadzór nad prawidłowymgospodarowaniem nimi. Prowadzenie sprawozdawczości z gospodarkiczynnikami krzepnięcia.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2018-07-11 - Opole (opolskie)
1. Przeprowadzanie społecznych i rolniczych badań ankietowych w terenie.2. Rejestracja, kontrola oraz komputerowe przetwarzanie ankiet.
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy - 2017-10-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Planowanie produkcji, nadzór nad prawidłowym przebiegiem produkcji, rozliczanie produkcji (dzienny, miesieczny), prowadzenie gospodarki surowcowej, planowanie i nadzór nad ekspedycja wyrobów gotowych do odbioru, obsługa programu komputerowego w zakresie planowania i rozliczania produkcji. Prowadzenie polityki kadrowej, planowanie czasu pracy podległych pracowników, stały nadzór nad jakością produkowanych wyrobów.
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "POMOC" W PUŁAWACH - 2016-04-04 - Puławy (lubelskie)
Koordynacja prac budowlanych, nadzór nad pracownikami, nadzór nad dokumentacją, dowóz brakujących materiałów, dowóz pracowników. Praca na pełny etat, od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7-17. Praca na terenie całego kraju.
Robalewski Maciej - 2017-01-18 - Brwinów (mazowieckie)
Kierowanie realizacją budowy, przygotowywanie dokumentacji, koordynacja prac wykonawców, kontrola realizacji umów, wypełnianie obowiązków BHP, koordynacja dostaw
TAKANA Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Janki (mazowieckie)
WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM LUDZI, PROWADZENIE REKRUTACJI, POZYSKIWANIE KLIENTÓW, STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 3 LATA, WIEDZA Z ZAKRESU KULTURY I KUCHNI HINDUSKIEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HINDI ORAZ JEZYKA ANGIELSKIEGO,
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z producentami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracy
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Chełm (lubelskie)
Zarządzanie grupą doradców finansowych. Rekrutacja i wdrożenie nowych osób. Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych. Prowadzenie regionalnych inicjatyw marketingowych.
Profi Credit Polska S.A. - 2016-02-19 - Wadowice (małopolskie)
Zarządzanie zespołem zajmującym się analizą jakości
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Kraków (małopolskie)