KIEROWNIK ZARZĄDZAJĄCY PROJEKTEM Skawina oferta pracy PUK TAMAX
Stanowisko: KIEROWNIK ZARZĄDZAJĄCY PROJEKTEM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - monitorowanie i nadzór nad prawidłowością realizacji danych w ramach projektu (wskaźnik, xele projektu, wydatki, etc.);- nadzór nad prawidłowością wykonania budżetu, celów i wskaźników projektu oraz monitorowanie ewentualnych odchyleń;- wychwytywanie i analizowanie ryzyk/ryzyka;- podejmowanie działań korygujących;- nadzór finansowy nad prawidłowością realizacji projektu i planowanie wydatków na kolejne okresy sprawozdawcze;- współpraca z osobami uczestniczącymi w projekcie, w tym m.in. z Kierownikiem działu B+R;- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektowej, w tym m.in. opracowanie pism, raportów, dokumentów, wydruków do celów sprawozdawczości i korenspondecji z IP i innymi instytucjami uprawnionymi do kontroli projektu lub/i wyznaczonymi do przeprowadzenia badań, kontroli, audytu projektu;- asysta podczas kontroli projektu oraz jego zewnętrznego audytu;- monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych programach oraz innych regulacji prawnych mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu, przy zachowaniu instrukcji wewnętrznych dotyczących gospodarki finansowej, planu kont, itd.;- przygotowywanie zapytań oferowanych dla projektu;- sporządzanie wniosków o płatność wraz z częścią sprawozdawczą ( w tym przygotowywanie wniosków o płatność zaliczkową, pośrednią i końcową) w ramach SL2014 lub/i w sposób wskazany przez IP - rozliczenie zgodne z zasadami finansowania RPO WM i Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach oraz prawodawstwem krajowym i unijnym;- bieżący nadzór nad prawidłowością i terminowością realizowanych zadań i wydatków w zakresie zgodności z budżetem projektu, harmonogramem płatności oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków;- aktualnizacja harmonogramu płatności i innych dokumentów w celu wykorzystania oszczędności w ramach projektu lub/i niezbędnych zmian w projekcie;- opisywanie dokumentow księgowych zgodnie z wytycznymi, w tym kwalifikowanie odpowiednich wartości do kosztów kwalifikowanych projektu;- wsparcie Zamawiającego w działaniach mających wpływ na proces rozliczania projektu oraz rozliczeniu poziomu dofinanoswania kosztów projektu do celów sprawozdawczych.
Data publikacji: 2019-10-29
Lokalizacja: Skawina (małopolskie)
Pracodawca: PUK TAMAX
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tyniecka 1, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- monitorowanie i nadzór nad prawidłowością realizacji danych w ramach projektu (wskaźnik, xele projektu, wydatki, etc.);- nadzór nad prawidłowością wykonania budżetu, celów i wskaźników projektu oraz monitorowanie ewentualnych odchyleń;- wychwytywanie i analizowanie ryzyk/ryzyka;- podejmowanie działań korygujących;- nadzór finansowy nad prawidłowością realizacji projektu i planowanie wydatków na kolejne okresy sprawozdawcze;- współpraca z osobami uczestniczącymi w projekcie, w tym m.in. z Kierownikiem działu B+R;- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektowej, w tym m.in. opracowanie pism, raportów, dokumentów, wydruków do celów sprawozdawczości i korenspondecji z IP i innymi instytucjami uprawnionymi do kontroli projektu lub/i wyznaczonymi do przeprowadzenia badań, kontroli, audytu projektu;- asysta podczas kontroli projektu oraz jego zewnętrznego audytu;- monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych programach oraz innych regulacji prawnych mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu, przy zachowaniu instrukcji wewnętrznych dotyczących gospodarki finansowej, planu kont, itd.;- przygotowywanie zapytań oferowanych dla projektu;- sporządzanie wniosków o płatność wraz z częścią sprawozdawczą ( w tym przygotowywanie wniosków o płatność zaliczkową, pośrednią i końcową) w ramach SL2014 lub/i w sposób wskazany przez IP - rozliczenie zgodne z zasadami finansowania RPO WM i Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach oraz prawodawstwem krajowym i unijnym;- bieżący nadzór nad prawidłowością i terminowością realizowanych zadań i wydatków w zakresie zgodności z budżetem projektu, harmonogramem płatności oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków;- aktualnizacja harmonogramu płatności i innych dokumentów w celu wykorzystania oszczędności w ramach projektu lub/i niezbędnych zmian w projekcie;- opisywanie dokumentow księgowych zgodnie z wytycznymi, w tym kwalifikowanie odpowiednich wartości do kosztów kwalifikowanych projektu;- wsparcie Zamawiającego w działaniach mających wpływ na proces rozliczania projektu oraz rozliczeniu poziomu dofinanoswania kosztów projektu do celów sprawozdawczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Okres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy o pracę 46 miesięcy od 11.11.2019 do 31.08.2023 r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZARZĄDZAJĄCY PROJEKTEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skawina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skawina
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik projektu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.11.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, specjalizacja: Zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w zarządzaniu co najmniej 4 pracami naukowo-badawczymi lub co najmniej 4 projektami B+R (w pracach naukowo-badawczych lub w pracach badawczo-rozwojowych) - jako osoba zarządzająca - kierownik. Dodatkowo doświadczenie w zakresie: - rozliczania projektów B+R w systemie SL2014,- zarządzanie projektami z wykorzystaniem metodyki PRINCE 2,- przygotowania i przeprowadzenia procedur o zamówienie zgodne z Wytycznymi kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: PUK TAMAX
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Os.Sady 20/2, 28-340 Sędziszów, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys, w którym m.in. wskazano doświadczenie kandydata w stopniu spełniającym co najmniej minimalne wymagane kryteria;- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata ( w przypadku kandydatów niepełnosprawnych);-------------Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "TEMAX", dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH "TAMAX", realizowanej w ramach projektu pn.: "Zintegrowana bezodpadowa technologia dla przetwarzania odpadów tekstylnych oraz odpadów zawierających poużytkowy poliokrylan sodu". współfinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Dokumenty należy wysłać w formie czytelnego i kompletnego skanu (podpisane) na adres szczepan.cieslak (at) tamax.net.pl w terminie do 05.11.2019Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tumaczeniem.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: jędrzejowski
Gmina pracodawcy: Sędziszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sędziszów
Ulica pracodawcy: Os.Sady
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.10.2019
Data dodania oferty pracy: 29.10.2019
Oferta pracy ważna do: 05.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f860678830e243b6f9118ae18a633ff
Podobne oferty pracy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówwycena i obsługa przetargów, inwestycji, utrzymania ruchu oraz koordynowanie dostawbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
administracyjne przygotowanie projektów zarządzanie projektamianaliza potrzeb klienta i dopasowanie produkcji kierowanie małym zespołem pracownikówwspółpraca między działamiodpowiedzialność za wyniki finansowe
TOUAX s.r.o. - 2015-12-21 - Czechy (Czechy)
Pisanie z wykorzystaniem komputera dokumentów sporządzonych w kancelarii notarialnej, sporządzanie i wydawanie wypisów aktów notarialnych, prowadzenie korespondencji, wykonywanie czynności kasjera, udzielanie interesantom podstawowych informacji.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Organizowanie i prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją projektową, opisem technicznym, wymogami sztuki budowlanej, harmonogramem i założonym budżetem, kierowanie pracownikami zatrudnionymi na budowie, terminowość wykonania robót
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2017-01-30 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót.
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2016-07-01 - Gdańsk (pomorskie)
-analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrazanie w Polsce- Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
-
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
kierowanie budowąwspółpraca z powykonawcaminadzór nad pracownikami
Waldemar Winiarczyk Usługi Remontowo Budowlane - 2019-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie zakupów spożywczychukładanie menu i jadłospisów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Ustroń (śląskie)
przygotowywanie posiłków dla grupy 100 osób;
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH FIZYCZNIE - 2018-11-06 - Lublin (lubelskie)
organizowanie pracy na produkcji, zarządzanie zespołem podległych pracowników, rozliczanie pracowników, kontrola prawidłowości maszyn i urządzeń, itp.
ZAKŁAD KONSTRUKCJI SPAWANYCH MONTEX SP. z o. o. - 2016-04-20 - Świętochłowice (śląskie)
odpowiedzialnośc za wykonywanie zadań; kompleksowe wykonywanie instalacji elektrycznych i pokrewnych wraz z montażem "białym" i serwisem
Radosław Biegański Firma Usługowo-Handlowa "BINSTAL" - 2017-01-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska (praca na terenie małopolski)
Andrzej Urbaniec Firma Budowlana BUDMIX - 2016-06-16 - Kaszów (małopolskie)
- Zarządza i organizuje pracę działu;- Zarządza jakością i wydajnością w pracy i świadczonych usługach oraz monitoruje ich jakość; - Kontrola poprawności zaraportowanych błędów, analiza oraz eskalacja w razie potrzeby;- Nadzoruje bezpieczeństwo danych; - Kontrola zgodności testów z wyamaganiami; - Opracuje operacje biznesowe;- Rozwija relacje z interesariuszami;- Osiąga cele i wskaźniki KPI dla organizacji;- Zapewnienie realizacji przydzielonych / wymaganych procesów i działań oraz monitorowanie wyników dostarczonych dla własnego obszaru odpowiedzialności.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad inwestycjami, budynkami, sprzętem oraz pracownikami. Przygotowanie dokumentacji inwestycji Szpitala, uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych. Nadzór nad prowadzeniem budowy, przebudowy i remontów obiektów szpitalnych, nadzór ogólny nad infrastrukturą szpitalną. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-07-31 - Jaworze (śląskie)
opieka nad dziećmi, organizacja pracy w świetlicy wsparcia dziennego "Barka" godz.pracy 14:00-18:00
Parafia Rzym.-Kat. pw. NMP Królowej Polski - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykonywanie siatek i szkieletów zbrojeniowych, układanie ich w formach i deskowaniach, prace związane z ich transportem, magazynowaniem, przestrzeganie zasad montażu zbrojenia, przepisów BHP.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Sulejówek (mazowieckie)
obsługa spedycji, prowadzenie dokumentacji transportowej
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
operatywne planowanie produkcji, przygotowywanie planów produkcyjnych, analiza realizacji planów, zarządzanie podległym personelem, wpsółpraca z innymi działami
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2019-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem pracowników na stolarni. Nadzór nad pracami stolarskimi
"CHOJMEX" Moś Roman - 2016-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
Zarządzanie działem kontroli jakości, nadzór nad dokumentacją w zakładzie, nadzór nad pracą zmiany w sezonie zamrażania owoców i warzyw.
SCANDIC FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Stare Chojny (podlaskie)
Ustawienie parametrów na maszynie, bieżąca kontrola maszyn,montaz elementów
kontakt przez OHP - 2019-08-06 - Kobierzyce (dolnośląskie)
terminowe wykonywanie napraw i remontów; stała znajomość bieżących i planowanych zadań w warsztacie; prowadzenie obowiązującej ewidencji i dokumentacji technicznej
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Dbanie o wysoki standard utrzymania maszyn i urządzeń na produkcji oraz nadzór nad bezpiecznym, nieprzerwalnym ich funkcjonowaniem (planowanie i organizacja przeglądów, konserwacja i naprawy, prowadzenie dokumentacji); organizacja pracy własnej i podległego zespołu mechaników i elektryków; współpraca ze spółką matką z siedzibą w Chinach.Miejsce pracy: Wrocław ul. Aleja Piastów Kontakt kandydatów z pracodawcą: 717494084Umowa o pracę na czas określony, zatrudnienie na 3 lata, godzina pracy 7-15. Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie ruchu na lini pakujacych
Pini Beef Sp. z o.o. - 2018-09-07 - Końskowola (lubelskie)
WYSTAWIANIE FAKTUR, ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ, PRZYJMOWANIE GOTÓWKI, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW KASOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Dębica (podkarpackie)
bieżąca obsługa zatrudnionych Pracowników-udzielanie informacji, wystawianie zaświadczeń, wstępne rozmowy rekrutacyjne, rzetelna obsługa kadrowo-płacowa
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Żory (śląskie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM PROGRAMISTÓW AUDIO ZAJMUJĄCEGO SIĘ ROZWOJEM PLATFORMY EDYCJI DŹWIĘKU PRO TOOLS, TWORZENIE I WYKONYWANIE BUDŻETÓW DLA ZESPOŁU, KONTAKTY Z KLIENTAMI I DZIAŁEM WSPARCIA KLIENTA W CELU ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ZGŁOSZONYCH PRZEZ KLIENTÓW, WSPÓŁPRACA Z RÓŻNYMI DZIAŁAMI ODPOWIEDZIALNYMI ZA TWORZENIE PRODUKTÓW AVIDA,WYMAGANA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE IT LUB KIERUNKOWE W POST PRODUKCJI DŹWIĘKU, EKSPERT OD OPROGRAMOWANIA PRO TOOLS ORAZ OD CAŁEGO EKOSYSTEMU AUDIO UŻYWANEGO W ŚWIECIE TWORZENIA MUZYKI I FILMU, DOŚWIADCZENIA JAKO MANAGER/TEAM LEADER/SERUM MASTER, KTÓRY(-A) PRACOWAŁ(-A) Z WIELOMA ZESPOŁAMI (CO NAJMNIEJ 2 LATA), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW WYTWARZANIA OPROGRAMOWANIA, CYKLU ŻYCIA PRODUKTU ORAZ PROCEDUR ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ, DOŚWIADCZENIA Z PLATFORMAMI SPRZĘTOWYMI WSPIERAJĄCYMI PRO TOOLS TAKIMI JAK URZĄDZENIA I/O, KONSOLE (S3, S6, S6L, LINIA ARTIST I INNE) I INNE PRODUKTY SPRZĘTOWE AVIDA I PARTNERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca jako kierownik sklepu.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Raciborzu - 2016-04-14 - Racibórz (śląskie)