KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO Syców oferta pracy SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad działalnością grupy konserwatorów- organizacja pracy, nadzór nad administrowanymi zasobami mieszkaniowymi, przygotowywanie: szacunków, wycen ofert, zleceń, umów na roboty budowlane.3 letnie doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem, mile widziane uprawnienia w zarządzaniu nieruchomościami, znajomość zagadnień budowlanych.
Data publikacji: 2019-06-28
Lokalizacja: Syców (dolnośląskie)
Pracodawca: SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 8c, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad działalnością grupy konserwatorów- organizacja pracy, nadzór nad administrowanymi zasobami mieszkaniowymi, przygotowywanie: szacunków, wycen ofert, zleceń, umów na roboty budowlane.3 letnie doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem, mile widziane uprawnienia w zarządzaniu nieruchomościami, znajomość zagadnień budowlanych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Syców
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Syców
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wrocławska 8c, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie: wyższe, 3 letnie doswiadczenie zarządzania podległym zespołem, umiejetność organizacji pracy, mile widziane uprawnienia zarządzanim nieruchomosciami, znajomość zagadnień budowlanych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Syców
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Syców
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 8c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.06.2019
Data dodania oferty pracy: 28.06.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6846b029f26318acb53c59b62f5073d
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe inżynierskie; doświadczenie zawodowe: przynajmniej 3 lata; uprawnienia do pracy przeznaczonej na torach, uprawnienia: drogi, mosty, węzły i stacje kolejowe; zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru nad zespołem, kierowanie robotami torowymi (budowa podtorza, odwodnienia, wymiana szyn i rozjazdów) w pełnym zakresie w oparciu o wymagania kontraktu; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Polski
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Drogowych Dorota Kuczera - 2018-04-09 - Stanica (śląskie)
wiertacz, pracownik wierceń geologicznych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
- organizacja pracy oraz nadzór nad pracownikami- ewidencja towarów i procesów produkcyjnych- kontrola jakosci
GOSPODARSTWO PRODUKCJI ROLNEJ CENTRALA NASIENNA SP.Z O.O - 2016-04-18 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
W zakresie wynajmu i zarzadzania nieruchomosciami własnymi lub dzierżawionymi, a także w zakresie zarzadzania nieruchomościami wykonywanego na zlecenie: - administrowanie i zarzadzanie budynkami stanowiacymi własność Miasta jako własciciela we wspólnotach mieszkaniowych,-reprezentowanie miasta jako własciciela we wspólnotach mieszkaniowych,- administrowanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i niezabudowanymi, przyleglymi do administrowanych i zarządzanych nieruchomości budynkowych,- bieżące utrzymanie, remonty i inwestycjezwiązane z przekazanym w zarząd i administrację powierzonym mieniem komunalnym i wspólnot mieszkaniowych,- zlecanie odpłatnych usług remontowo-budowlanych i innych związanych z eksploatacją lokali komunalnych,- rozliczanie i windykacja czynszów i opłat niezależnych od Miasta oraz należności z tytułu kosztów zarządu,- realizowanie zadań związanych z rewitalizacją nieruchomości budynkowych i gruntowych.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o.o. - 2019-05-27 - Kargowa (lubuskie)
Magazynowanie półfabrykatów, sporządzanie zamówień, wydawanie zamówień, zliczanie, skanowanie
kontakt przez OHP - 2018-11-06 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie marketu wg standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień, obsługa klientów
Dino Polska S.A. Marcin Kroczyński - 2017-01-20 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
Pilnowanie sprzętu na budowie (remont mostu) w Kępie Rzeczyckiej, prowadzenie książki służby. Praca od godz. 17.00-7.00 (co trzeci dzień).
Agencja Ochrony Osób i Mienia "Perfekcja" Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Kępa Rzeczycka (podkarpackie)
nadzór nad prawidłową realizacją wykonywania usług porządkowych na terenie obiektu szpitalnego, organizacja pracy podległych pracowników serwisu porządkowego, realizacja zaplanowanych działań.
ST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja transportu samochodów
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Tupadły (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-24 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
m.in. praca nad pracami budowlanymi-prowadzenie dokumentacji technicznej-nadzór nad jakościa i terminowością robót-koordynowanie dostaw materiałów- bieżąca współpraca z pracownikami
ENERGOSIECI PODKARPACIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Rogoźnica (podkarpackie)
Wykonywanie prostych prac budowlanych, rozbiórkowych i ziemnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Sława (lubuskie)
Zarządzanie zespołem kierowców, wprowadzenie innowacji i systemów motywacji pracowników, prowadzenie szkoleń i " team building", znajomość języków wymagana do kontaktów z kontrahentami
PREMIUM GROUP POLSKA Sp.z.o.o - 2016-09-16 - Żuków (mazowieckie)
Kierowanie 6 osobowym zespołem, nadzór nad pracą w/w zespołu. Kontrola zamówień
Poziom Spółka z o.o. - 2018-01-18 - Gniezno (wielkopolskie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski oraz niemiec.- Wynagrodzenie: od 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe elektryczne, budowlane. Mile widziane doświadczenie budowlane. Wymagane uprawnienia budowlane. Pełna gotowość do pracy w delegacji. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Katowice (śląskie)
Organizowanie procesu produkcji, nadzór nad pracownikami, rozliczanie produkcji.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.CV na e-mail: kadry (at) fagum-stomil.com.pl
FAGUM - STOMIL Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Łuków (lubelskie)
planowanie zakupów spożywczychukładanie menu i jadłospisów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Ustroń (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-24 - Tczew (pomorskie)
obowiązki kierownika budowy, praca na terenie województwa śląskiego
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta, przygotowanie ofert handlowych, odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Chróścina (opolskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Nepalu, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
branża: odzież służbowa i mundurowamin. średnie kierunkowe np. technik odzieżowy, z doświadczeniem, obsługa komputera , internetu i urz. biurowych, znajomość branży odzieżowej i krawiectwa.
PPHU BONEX Bogdan Nowak - 2015-12-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
uprawnienia na obsługę wózka jezdniowego z bezpośrednią wymianą butli gazowej; praca w jednym z najnowocześniejszych magazynów logistycznych, obsługa wózka jezdniowego
Correct - K. Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-12-29 - Ociąż (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (pomorskie)
dbanie o pozytywny wizerunek OSIW, nadzór zgodnie z obowiązującymi przepisami nad prawidłowym funkcjonowaniem internatu, organizacja zajęć uczestników, planu żywienia i zaopatrzenia, nad stanem organizacyjnym i technicznym. Nadzór nad organizacją pracy wychowawców
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP - 2017-10-24 - Niechanowo (wielkopolskie)
Pakowanie gotowych potraw, obsługa klienta, smażenie, sporządzanie potraw.
Rafał Maciejowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - 2016-09-07 - Grodków (opolskie)
wyksz. zawodowe lub średnie, wymagana: spostrzegawczość, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, sumienność;może być osoba do przyuczeniana okresie próbnym zatrudnienia na 1/2 etatu
PPH "WAZA BIS"Ostrów Wlkp. - 2015-11-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Koordynacja projektów, komunikacja z pracownikami, zarządzanie grupą pracowników, wprowadzanie pracowników na projekty, komunikacja z kierownikami budów, ewidencja stanów magazynowych, zgłaszanie problemów na projektach. Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres zatrudnienia: do 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Strzyżenie, koloryzacja.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Rozkład czasu pracy 08.00-16.00, 12.00-20.00.
Fabryka Fryzur Usługi Kosmetyczne M. Paruszewska - 2017-02-02 - Płońsk (mazowieckie)
- zapewnienie wykonania odpowiedniego zabezpieczenia i ogrodzenia terenu budowy oraz umieszczenie tablicy informacyjnej budowy- zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu- zapwenienie sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- kierowanie budową w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami techniczno-budowlanymi i bhp- prowadzenie dokumentacji (dziennik budowy)- zgłaszanie inwestorowi wybudowanego obiektu do odbioru, uczestniczenie w czynnościach odbiorowych
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-24 - Jastrowie (wielkopolskie)