KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO Międzyzdroje oferta pracy Woliński Park Narodowy
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: planowania, kontrole i sprawozdawczość dla:- gospodarowania majątkiem trwałym, - gospodarki magazynowej, - gospodarki transportowej i zaopatrzenia, - funkcjonowania dyrekcji parku, - koordynowania pracy zespołu remontowo - inwestycyjnego z pracą zespołu administracyjno - technicznego.
Data publikacji: 2018-04-03
Lokalizacja: Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Woliński Park Narodowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 3a, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowania, kontrole i sprawozdawczość dla:- gospodarowania majątkiem trwałym, - gospodarki magazynowej, - gospodarki transportowej i zaopatrzenia, - funkcjonowania dyrekcji parku, - koordynowania pracy zespołu remontowo - inwestycyjnego z pracą zespołu administracyjno - technicznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wysokość wynagrodzenia brutto: 3800 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
prawo jazdy kat B (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
PAKIET OFFICE (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość procedur dotyczących przygotwania i realizacji procesu inwestycyjnego i remotów, zajomość przepisów z zakresu Prawa Budowalanego oraz Prawa Zamówień Publicznych z aktami wykonawczymi, umiejętność obsługi komputera - pakiet Office (Word, Excel), umiejętność organizacji pracy zespołów ludzkich, umiejętność sporządzania kosztorysów na planowane do wykonania roboty, praktyka w nadzorze lub przygotowaniu inwestycji, staż na stanowisku kierowniczym, znajomość programów komputerowych do kosztorysowania robót budowalanych, uprawnienia budowlane wykonawcze, umiejętność weryfikacji dokumentacji projektowej i kosztorysów, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: staż na stanowisku kierowniczym min. 3 lata.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Woliński Park Narodowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Niepodległości 3a, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kamieński
Gmina pracodawcy: Międzyzdroje
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyzdroje
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 3a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-ROZWÓJ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW FERROXCUBEW EUROPIE-ZARZĄDZANIE KIENTAMI I DYSTRYBUTORAMI W EUROPIEUTRZYMYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH POMIĘDZY CENTRALĄ NA TAJWANIE I KIENTELI EUROPEJSKIEJ
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Skierniewice (łódzkie)
zgodny z charakterystyką pracy
Firma Wielobranżowa DAVID Kuchary - 2017-08-22 - Kuchary (wielkopolskie)
POZYSKIWANIE ZLECEŃ, KIEROWANIE, ORGANIZOWANIE, MONITOROWANIE I WERYFIKACJA PROCESU REALIZACJI PROJEKTU, PROWADZENIE KONTROLI BUDŻETU I RENTOWNOŚCI PROJEKTU, ROZLICZANIE PROJEKTÓW ZGODNIE Z WARUNKAMI KONTRAKTU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY ORAZ PODEJMOWANIE DECYZJI I USTALANIE PRIORYTETÓW, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU PROJEKTÓW, ZNAJOMOŚĆ STANDARDÓW I NARZĘDZI DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP I P.POŻ ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA W PRZEMYŚLE STOCZNIOWYM, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) msrgryfia.pl
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM SERWISU- NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ I TERMINOWOŚCIĄ NAPRAW- ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM PERSONELEM,- PRZYDZIELENIE I KONTROLA ZADAŃ NA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISKACH, - NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ Z NAPRAW,
TRANSPORT CIĘŻAROWY MAT-TRANS MATEUSZ GIEROŃ - 2017-11-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa stanowiska mięsno - wędliniarskiego.Do przyuczenia.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Chrzanowo (mazowieckie)
Świadczenie pomocy technicznej na rzecz członków zespołu; Sugestie dotyczące poprawy produkcyjności w celu ograniczenia kosztów; Koordynacja z klientami w zakresie dostawy BAU, doskonalenia procesów i wzmocnienia aplikacji klientów; Wdrażanie aplikacji; Tworzenie harmonogramów raportowania i raportów; Odzyskiwanie awaryjne; Śledzenie codziennych problemów produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zamówień, a przede wszystkim za zarządzanie w firmie grupą pracowników, którzy wytwarzają gotowe produkty z drewna.
Salopak S.C. Marcin Salamon, Dorota Salamon - 2016-06-02 - Bełchów (łódzkie)
* Odpowiedzialność za obroty oraz bieżąca analiza rynków * Zarządzanie podległym zespołem * Koorydynacja pracy sklepu * Aktywny udział w procesie sprzedaży
CCC S.A. - 2016-04-04 - Września (wielkopolskie)
- obsługa klientów,- zamawianie i przyjmowanie towaru,- dbanie o porządek w miejscu pracy,
kontakt przez OHP - 2016-06-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Opieka nad dziećmi, pomoc przy obsłudze baru, animacje językowe dla dzieci
1 Gałkowo.pl Potocki Aleksander, 2 Aleksander Potocki Wspólnik Spółki cywilnej "BRACKA 20" Spółka Cywilna - 2017-02-23 - Gałkowo (warmińsko-mazurskie)
bezpośredni nadzór na budowie, praca na terenie woj. łódzkiego
"VORTEX-BUD" SP. J. - 2018-04-24 - Bełchatów (łódzkie)
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji projektu, nadzór nad pracownikami ukraińskojęzycznymi.
ALTIS-HOLDING POLSKA Sp z o.o. - 2016-08-12 - Niedźwiada (lubelskie)
Zakres obowiązków kierownik produkcji ślusarki aluminiowej:- Opracowywanie technologiczne zleceń,- Sprawowanie kontroli realizacji zleceń,- Organizowanie i kierowanie zleceniami we współpracy z pracownikami w biurze: - ustalanie harmonogramu pracy działu produkcji;- kierowanie poszczególnymi zadaniami działu produkcji.
OKNO-PIAST SP. Z O.O. W WOŁOWIE - 2017-11-27 - Wołów (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe, studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu kadr i płac; min. 3 lata doświadczenia w Dziale Spraw Pracowniczych, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, w tym prawa pracy podmiotów leczniczych; zakres obowiązków: sporządzanie dok. z zakresu prawa pracy, rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień, przyg. danych i kompletowanie dok. do sporządzania listy płac, sporządzanie umów zleceń, sprawozdań; jedna zmiana, miejsce pracy: Pilchowice
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2017-04-18 - Pilchowice (śląskie)
Kierowanie grupą ludzi, sporządzanie zamówień, gospodarka odzieżą - magazyn.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2016-01-05 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
- Organizowanie napraw i konserwacji sprzętu rolniczego (ciągniki rolnicze, kombajny, ładowarki, przyczepy). - Prowadzenie historii napraw i ich analiza.- Kontrola eksploatacji maszyn.- Nadzór nad pracą pracowników warsztatu, w tym rozliczanie czasu pracy.- Odpowiedzialność za utrzymanie stanów magazynowych części i kontakt z serwisem.
Eko Folwark S.A. - 2017-05-26 - Drahimek (zachodniopomorskie)
Spedycja międzynarodowa. Organizowanie dostaw towarów do klientów. Negocjowanie stawek oraz ustalanie warunków transportu. Analizowanie ofert dostawców.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
doświadczenie, zaawansowana znajomość pakietu MS Office oraz programu Subiekt GT, kreatywność, umiejętność kierowania zespołem, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
Elizab Stal Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprawowanie nadzoru nad sprawami administracyjnymi firmy, zarządzanie personelem administracyjnym w spółce, kontakt z cenrtala w Korei.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Mysłowice (śląskie)
Dostawy towarów do klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Praca na terenie powiatu siedleckiego i okolic.
AMA Andrzej Małycha - 2017-09-29 - Siedlce (mazowieckie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzór nad kontrolą dostaw, udział w planowaniu kalendarza zamówień.
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe " Jędruś" Andrzej Mikulski - 2016-06-08 - Rajgród (podlaskie)
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży. Rozliczenie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Zamość (lubelskie)
kierowanie budową, współpraca z dostawcami, podwykonawcami, nadzorowanie prac, dokonywanie odbioru i weryfikacji materiałów, organizowanie i terminowe prowadzenie robót, kompletacja dokumentacji odbiorowej itp.; miejsce wykonywania pracy okolice Słupska; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
TKS Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Słupsk (pomorskie)
nadzór nad ekipą sprzątającą
EVER CLEANING Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
cv na adres e-mail:biuro (at) sccpoland.pl /zarządzanie personelem, koordynacja działalności przedsiębiorstwa oraz nadzór nad zamówieniem towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wadowice (małopolskie)
prowadzenie sklepu ogólnospożywczego
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jaworzno (śląskie)
załadunek i rozładunek towaru, przygotowanie wysyłek, kontakt z firmami przewozowymi, dokumentacja magazynowa, zarządzanie ludżmi
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zarządzanie zespołem 5-osobowym, kontakty z nauczycielami, prowadzenie warsztatów dla dzieci i młodzieży
EtnoJura - 2018-03-08 - Sanok (podkarpackie)
Nadzór nad budową i organizacja pracy.
"DOMAR-T" Maria Domaracka - 2018-01-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)