KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO Zamość oferta pracy Zamośćdis Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży. Rozliczenie dostaw. Kontrola cen.
Data publikacji: 2017-07-26
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Zamośćdis Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży. Rozliczenie dostaw. Kontrola cen.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w handlu.
Nazwa pracodawcy: Zamośćdis Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Nazwisko osoby zgłaszającej: Henryk Świdnik
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 26.07.2017
Oferta pracy ważna do: 24.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawowanie kontroli nad podległym zespołem; obsługa gości indywidualnych oraz grup
PEG Ewa Gutowska - 2016-06-08 - Gietrzwałd (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie robotami budowlanymi
POLTERON FIRMA INŻYNIERYJNA Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za planowanie części zamiennych oraz dóbr konsumpcyjnych; Zarządzanie zespołem analityków biznesowych odpowiedzialnych za wsparcie planowania, przechowywania i transportu; Zarządzanie procesem dostawczym i obsługą klienta; Planowanie redukcji kosztów oraz optymalizacji struktur sieciowych; Tworzenie aktywności służących zwiększeniu zaangażowania pracowników; Coatching pracowników zespołu
"ELECTROLUX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Oława (dolnośląskie)
wyksz. średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku,dyspozycyjność, zaangażowanie, łatwość na wiązywania kontaktów z klientami, umiejętność kierowania zespołem, uczciwość,wynagrodzenie: 2000 brutto + 300 zł brutto dodatek funkcyjny+ premia uznaniowa
"SOMERO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Bricomarche) - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
uczestnictwo w ceremonii pogrzebowej
DOM POGRZEBOWY FENIX - 2017-12-06 - Lubin (dolnośląskie)
kompletowanie i realizowanie zamówień, przyjmowanie na stan towarów, obsługa programu do kompletowania dokumentów magazynowych
S & Garden Sp. z o.o. Michał Sobota s.c. - 2018-04-24 - Trzebicz (lubuskie)
praca w charakterze kierownika produkcji
MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O.O. - 2018-09-12 - Kostrzyn (wielkopolskie)
Bieżące zapoznawania się i znajomość regulacji prawnych dotyczących przygotowania i prowadzenia prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących w trwałym zarządzie oddziału; kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek; nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiór prac prowadzonych przez podległych pracowników; potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych w książce pracy konserwatora; udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej; przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonywanych przez pracowników warsztatów; zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do spraw planowania i zaopatrzenia; sprawowanie nadzoru nad prawidłowym użytkowaniem oraz właściwym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu warsztatowego oraz nadzór nad jego właściwym utrzymaniem; zgłaszanie potrzeb w zakresie odzieży ochronnej dla pracowników warsztatowych i sprzątaczek.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego; posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; posiadanie do roku doświadczenia zawodowego; posiadanie umiejętności pracy w zespole oraz zarządzania personelem; umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne); umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania; posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy; znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia nr 95 KGSG;
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-18 - Racibórz (śląskie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji (harmonogramy rzeczowo-finansowe, kosztorysy, protokoły), nadzór i kierowanie pracownikami, kontakt z instytucjami inwestora, obsługa sprzętu biurowego
Przedsiębiorstwo Budowlane mgr inż. Władysław Górski - 2016-05-17 - Racibórz (śląskie)
obsługa maszyny produkcyjnej, dbanie o porządek w miejscu pracy
DOMINO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Kolonia Klepaczka (śląskie)
organizowanie, nadzorowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bolków (dolnośląskie)
piekarz
Z.P.H.U. MACZEK S.C. - 2018-02-04 - Sochocin (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie marketu wg. standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień.
Dino Polska S.A. - 2016-06-29 - Przyprostynia (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
diagnozowanie i naprawa samochodów osobowych; dbanie o przepisy BHP
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
prace murarskie przy budowie budynków mieszkalnych i niemieszkalnych/praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego
PUH BUD MAR SZEMRAJ MAREK RUCEWO - 2017-06-21 - Rucewo (kujawsko-pomorskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu według standardów firmy, praca w godz. 8-16 od wtorku do soboty
DINO POLSKA s.a. - 2016-05-31 - Nadarzyn (mazowieckie)
MONTAŻ ZSZYWACZEM DREWNIANYCH KONSTRUKCJI STELAŻY
KTK Iwaniccy sp z o.o spółka komandytowa - 2018-04-24 - Lubsko (lubuskie)
Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń produkcyjnych i instalacji, planowanie remontów, nadzór nad naprawami oraz pracami konserwacyjmnymi maszyn oraz budynków. Planowanie uruchomień nowych procesów technologicznych oraz zakupu części zamiennych. Nadzór i prowadzenie dokumentacji maszyn i budynków. Analiza przyczyn i skutków awarii. Wspołpraca z dostawcami części oraz firmami serwisowymi. Ustalenie budzetu na inwestycje i koszty ogólne działu, kontro;a realizacji budżetu. Kierowanie pracą zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
zgodny ze st.
FILAR - Zakład Ogólnobudowlany Piotr Picher - 2016-02-24 - Milicz (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie, organizowanie, decydowanie, kontrola, nadzór w obszarach: realizacji zadań przewozowych, efektywnego wykorzystania pracy taboru autobusowego, planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, zarządzenie kierowcami w celu realizacji zadań przewozowych, rozliczanie zrealizaowanych zadań przewozowych, pracy dyżurnych ruchu, opracowywania koncepcji układu sieci komunikacyjnej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, menadżerskie, roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w obszarach związanych z planowaniem i organizacją pracy zespołów (mile widziane doświadczenie na stanowiskach zwiazanych z transportem samochodowym), znajomość zagadnień funkcjonowania komunikacji samochodowej, znajomość przepisów związanych z branżą transportową, umiejętność zarządzania zespołem, analizy, syntezy, znajomość programów Word, Excel, programów pocztowych, przeglądarki internetowej na poziomie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Lublińcu Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Lubliniec (śląskie)
wg stanowiska
ZAKŁAD ODLEWNICZO-MECHANICZNO-HANDLOWY NORBERT WÓJCIK - 2018-05-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Serwisant dystrybutorów filtrujących do wody.Praca w delegacji na terenie Polski. Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie, oraz diety żywieniowe. Możliwość przyuczenia.Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. B.
ENERGY-ECO CK Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
usuwanie awarii i uszkodzeń , konserwacja sytemów
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
Nadzór nad zespołem, współpraca i udział w uzgodnieniach z projektantami i technologami, współpraca przy opracowaniu projektu wykonawczego, pomoc w ustalaniu zamówień z zakresu konstrukcji systemowych, nadzór nad terminową realizacją powierzonych zleceń
AITIX FIRMA EXPORT-IMPORT - 2017-06-12 - Bytom (śląskie)
Organizacja, planowanie i koordynowanie pracy Działu. Udział w przyjmowaniu mieszkańców, tworzeniu indywidualnych planów wsparcia mieszkańców.Współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej mieszkańców. Nadzór i kontrola stanu sanitarno-epidemiologicznym.Prowadzenie ewidencji czasu pracy(grafiki), sporządzanie planu urlopów.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe pielęgniarskie lub w innej dziedzinie mające zastosowanie w ochronie zdrowia, umiejetność obsługi komputera, praca w zespole, zarządzanie personelem, min. 5 lat doświadczenia.
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku - 2016-03-10 - Wysocko (podkarpackie)
Zgodnie z zawodem
Akwedukt Inżynieria Wodna i Lądowa Adrian Sadowski - 2018-04-19 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
Transport międzynarodowy (UE) na busie do 3,5 T.Wymagane jest rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej
DROMADER Grzegorz Zuska - 2016-04-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-12 - Słupsk (pomorskie)