KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO Szczecin oferta pracy REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: KIEROWANIE DZIAŁEM ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM, W TYM M.IN.: NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ INWESTYCJI, NADZÓR TECHNICZNY NAD BUDYNKAMI RCKIK, NADZÓR NAD ZAMÓWIENIAMI (GOSPODARKĄ MAGAZYNOWĄ), PRZETARGI, NADÓR NAD TRANSPORTEM, NADZÓR NAD PROWADZENIEM EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE W ODPOWIEDNIM KIERUNKU- STAŻ PRACY W ZAWDZIE MIN. 3 LATAGODZINY PRACY 07:00-14:35WYNAGROZENIE 3.500 ZŁ +DODATEK STAŻOWY W WYSOKOŚCI UZALEŻNIONEJ OD STAŻU PRACY UDOKUMENTOWANEGO NA PODSTAWIE ŚWIADECTW PRACY + DODATEK FUNKCYJNY
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOJSKA POLSKIEGO 80/82, 70-482 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KIEROWANIE DZIAŁEM ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM, W TYM M.IN.: NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ INWESTYCJI, NADZÓR TECHNICZNY NAD BUDYNKAMI RCKIK, NADZÓR NAD ZAMÓWIENIAMI (GOSPODARKĄ MAGAZYNOWĄ), PRZETARGI, NADÓR NAD TRANSPORTEM, NADZÓR NAD PROWADZENIEM EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE W ODPOWIEDNIM KIERUNKU- STAŻ PRACY W ZAWDZIE MIN. 3 LATAGODZINY PRACY 07:00-14:35WYNAGROZENIE 3.500 ZŁ +DODATEK STAŻOWY W WYSOKOŚCI UZALEŻNIONEJ OD STAŻU PRACY UDOKUMENTOWANEGO NA PODSTAWIE ŚWIADECTW PRACY + DODATEK FUNKCYJNY
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
GODZINY PRACY 07:00-14:35WYNAGROZENIE 3.500 ZŁ +DODATEK STAŻOWY W WYSOKOŚCI UZALEŻNIONEJ OD STAŻU PRACY UDOKUMENTOWANEGO NA PODSTAWIE ŚWIADECTW PRACY + DODATEK FUNKCYJNY
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU (wymagany staż - lata: 3)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 80/82, 70-482 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 80
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 07.03.2018
Oferta pracy ważna do: 06.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRACA NA LINII PRODUKCYJNEJ PRZY MONTAŻU PRODUKTU, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, ZDOLNOŚCI MANULANE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W FIRMIE PRODUKCYJNEJ MILE WIDZIANE
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
instalacja systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, kierowanie zespołem
EKO MASTER LAMENTA SP.J - 2018-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór i organizacja pracy pracowników obsługi, sprawy gospodarcze: przeglądy, zabezpieczenia mienia szkoły, organizacja i nadzór nad remontami, wyposażenie w środki higieniczne, przeprowadzanie inwentaryzacji, praca w godz. 7:30-14:30
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Opole (opolskie)
Samodzielne przygotowywanie posiłków dla dzieci w przedszkolu
Katarzyna Nilani Perera Trade-Links - 2016-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodny z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Pewel Wielka (śląskie)
- Realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych -Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe ijakościowe - Coaching i motywowanie podległego zespołu - Delegowanie iegzekwowanie realizacji powierzonych zadań - Kontrola przestrzeganiastandardów pracy oraz procedur - Planowanie i organizowanie pracy
Calipso.pl Haber Robert - 2017-02-27 - Opole (opolskie)
wykonywanie prac związanych z funkcjonowaniem biura poselskiego
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Łosice (mazowieckie)
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2018-01-11 - Gowarzewo (wielkopolskie)
nadzór prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym
KM KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
nadzór nad zamówieniami towaru, obsługa finansowa procesu sprzedaży, odpowiedzialność za funkcjonowanie i obrót sklepu, współpraca w zespole, realiozacja zadań sprzedażowych.
Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna "ZGODA" w Jarocinie - 2016-09-06 - Jarocin (wielkopolskie)
Przyjmowanie i kwaterowanie gości. Praca 35 godz./tyg.; 12 godzin pracy- 36 godzin wolne.
JK CORP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Rybie (mazowieckie)
obsługa urządzeń gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Świdnik (lubelskie)
Kierowanie zespołem, kontakt z klientem, znajomość metodologii Agil, usprawnienie procesów realizacji zadań zespołu, kontakt z klientem w USA i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
kierowanie wypoczynkiem grupy dzieci;kontrola rozkładu dnia podczas wypoczynku;nadzór nad realizacją programu;zapewnienie uczestnikom wypoczynku opieki od momentu przejęcia ich od rodziców do czasu ponownego przekazania rodzicom;nadzór i przestrzeganie bezpiecznych i higienicznych warunków wypoczynku;przekazanie organizatorowi wypoczynku niezwłocznie po zakończeniu wypoczynku dziennika zajęć i kart kwalifikacyjnych;
"OSADKOWSKI" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-21 - Jakubowice (opolskie)
Organizacja i nadzór nad wykonywaneim robót budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem, planowanie i kierownie budową.
ALTIS-HOLDING POLSKA Sp z o.o. - 2016-10-17 - Niedźwiada (lubelskie)
Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert i zamówień, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami
A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce - 2016-07-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
NADZÓR I ZARZĄDZANIE NAD PRODUKCJĄ ELEMENTÓW METALOWYCH
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
adminitrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, zorganizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych, organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników, współpraca z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności, współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działlności, planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, kreatywność, umiejętności analityczne, odporność na stres, prawo jazdy kat. B, min. 5 lat doświadczenia w zawodzie, znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego w stopniu dobrym i języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.praca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Koordynowanie pracy podległych Pracowników Recepcji. 2.Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie,wyżywienie oraz usługi towarzyszące dla klientów indywidualnych igrupowych, z wykorzystaniem m.in. komputerowego systemurecepcyjnego. 3. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
jw.
FORUM Halina Pierzchała - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW ( KASY FISKALNE), NADZOROWANIE, OPIEKA NAD DZIEĆMI NA PLACU ZABAW
PHU MAXIMUS Marcin Małolepszy - 2017-05-11 - Żychlin (wielkopolskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych, wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenia inżyniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS Engineer, język aplikacji – JAVA . ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wykonywanie testów z zakresu IOT ( pomiędzy elementami infrastruktury sieciowej wyprodukowanymi przez firmę i sprzętem firm zewnętrznych), wybór odpowiednich testów w celu weryfikacji poszczególnych funkcjonalności, planowanie przebiegu testów i raportowanie wyników, rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze współpracą sprzętu telekomunikacyjnego firmy ze sprzętem pochodzącym od firm zew.Godzina zakończenia pracy : 17:00Praca na czas określony : 3.07.2017 - 2.07.2018Sala H
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Zakład Remontowo-Budowlany wł.Romik - 2018-04-25 - Chorzów (śląskie)
odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepu, zarządzanie zespołem sprzedawców, zarządzanie asortymentem, zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbanie o wystrój sklepu zgodnie z założeniami firmy
EURO-NET Sp.z o.o. - 2016-03-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Planowanie, organizowanie, kontrolowanie działalności związanej z funkcjonowaniem magazynu oraz pracą podległych pracowników, zapewnienie efektywności funkcjonowania magazynu oraz optymalizacja procesów magazynowych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, konstrukcyjny, zakupy)
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Siedlce (mazowieckie)
kierownik działu sprzedaży detalicznej
Fabryka Firanek "WISAN" S.A. - 2016-10-26 - Skopanie (podkarpackie)
Planowanie i organizacja sprzedaży, pozyskiwanie klientów i dostawców, współpraca z zarząde i dostawcami ukraińsko- i rosyjskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Łódź (łódzkie)
Prace ślusarskie przy osprzęcie jachtowym.
PHU Yacht Construction - 2018-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie gospodarstwem rolnym
GRABO Zakład Irzyk Waldemar Niebocko - 2016-04-08 - Niebocko (podkarpackie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, pref. w zakresie reklamy, komunikacji społecznej, dziennikarstwa, marketingu; 5 lat stażu pracy, w tym doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi, doświadczenie w pracy w zakresie marketingu, w tym e-marketingu, do głównych obowiązków będzie należało zarządzanie i nadzorowanie pracy zespołu pracowników Biura Promocji Pol. Śt.; przygotowanie i aktualizowanie koncepcji zarządzania Biurem Promocji Pol. Śl.; kształtowanie wizerunku uczelni przez kontakty z mediami oraz agencjami PR, itp.; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-07-11 - Gliwice (śląskie)