ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Międzyrzecz oferta pracy A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce

Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert i zamówień, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami
Data publikacji: 2016-07-01
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zakaszewskiego 8, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert i zamówień, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziana znajomość programów graficznych.
Nazwa pracodawcy: A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Zakaszewskiego 8, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny w języku niemieckim
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Zakaszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 30.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa programów komputerowych photoshop word office coral - znajomość rynku architektonicznego
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Gdynia (pomorskie)
praca przy produkcjiwysyłce lekównauka obsługi wag laboratoryjnychnauka metkownicynauka obsługi kruszarekStaż odbywac się będzie w Tarkowie Dolnym
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Tarkowo Dolne (kujawsko-pomorskie)
Redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim. Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży. Aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Sporządzanie elementów dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami. Czynny udział w projektach krajowych jak i międzynarodowych. Wykonywanie uzgodnień wewnętrznych i zewnętrznych na polecenie Kierownika Zespołu. Współpraca z projektantami innych branż: sanitarna, konstrukcyjna, hydrotechniczna. Możliwość wyjazdów na delegacje zagraniczne. Opracowywanie modeli 3D projektów infrastrukturalnych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe albo student. Znajomość Microstation, AutoCAD Civil. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2. Kontakt osobisty lub telefoniczny (601-691-041) w godzinach: 8:00-15:00.
SWECO ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)
EDUKACJA
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Quartic Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka prowadzenie rejstrów przepisów prawnych
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- pełnienie obowiązków majstra budowy- prowadzenie dokumentacji powykonawczej- nadzór nad pracownikami-składanie zamówień na materiały
JH CONTRACT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Dęblin (lubelskie)
koordynacja pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Stobno Siódme (wielkopolskie)
praca z dziećmi
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łebieniu - 2017-12-15 - Łebień (pomorskie)
Sprawdzanie poprawności dokummentów, kontakt z klientami, pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych, obsługa w zakresie korespondencji i dokumentów
TECH-MONT Tomasz Fiałkowski - 2016-09-01 - Lubań (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie min. średnie; znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu biura handlowego i magazynu; obsługa klientów; zlecanie przewozów spedycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-03-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Sprzedaż okularów korekcyjnych, soczewek kontaktowych i akcesoriów.
Optyka - Optometria TRACEWICZ ALEKSANDER - 2018-04-05 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych. Praca w Urzędzie Miasta w Katowicach (ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice).- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca: 15:00-21:00. Wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 537-171-605) w godzinach: 9:00-14:00
MC ANKLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Augustów (podlaskie)
przygotowywanie zgłoszeń celnych z opiekunem, weryfikacja dokumentów, prowadzenie korespondencji z klientem, prowadzenie rejestrów i obsługa biura
REKOP II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW UMÓW HANDLOWYCH, UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIACH I GROMADZENIE MATERIAŁÓW DOTYCZĄCYCH PRZETARGÓW, UCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU I SKŁADANIU OFERT PRZETARGOWYCH, ZAJMOWANIE SIĘ SPRAWAMI KORPORACYJNYMI (PEŁNOMOCNICTWA), PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW PISM, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW PRAWNYCH, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI SPÓŁKI REALIZUJĄCYMI PRZEDMIOT ZAMÓWIEŃ W ZAKRESIE OPRACOWANIA OFERTY PRZETARGOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB W TRAKCIE STUDIÓW (MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PRAWNICZE), DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKO ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I INTERPERSONALNE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL mniechwiadowicz (at) pupszczecin.pl
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2017-12-11 - Zgierz (łódzkie)
w/g potrzeb
Salon Fryzjerski i Renata Bugajska - 2016-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-przeprowadzanie operacji kontrolnych i pomiarowych, zgodnie z wymaganymi dokumentacji i wiedzą techniczną,-kontrola jakościowa produktów w oparciu o normy,-potwierdzenie zgodności lub niezgodności materiałów gotowych,-przeprowadzanie badań nieniszczących UT,-przeprowadzanie badań spektrometrem,-zwalnianie wyrobów gotowych do sprzedaży,-analiza i ocena otrzymywanych wyników badań,-prawidłowe uzytkowanie i przechowywanie sprzetu kontrolno-pomiarowego.
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-04-21 - Garbatka (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-16 - Oława (dolnośląskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych, mycie okien 1 godz. dziennie
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Strzelin (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Sanok (podkarpackie)
Gromadzenie dokumentów źródłowych, raportów branżowych,zestawień statystycznych i opracowywanie dokumentacji z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych. Wsparcie administracyjne procesu zarządzania projektem. Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektu. Prowadzenie terminarza spotkań. Analiza możliwości finansowania projektów.
Naukowo Badawcze Centrum Rozwoju Soi "AgeSoya" Sp. z o.o.S POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
1. Zapoznanie się na stanowisku pracy z przepisami BHP oraz innymi przepisami.2. Obsługa korespondencji biurowej.3. Obsługa urządzeń biurowych.4. Redagowanie pism.5. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd.6. Zarządzanie pracą sekretariatu biura, archiwizowanie dokumentów.7. Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Tarnów (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Czerwieńsk (lubuskie)
wsparcie organizacyjne zespołu pracowników, prace biurowe i administracyjne, nadzór nad obiegiem dokumentacji, uzupełnianie bazy danych firmy
Salva Południe Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Lubin (dolnośląskie)