Praca KIEROWNIK DS.OBS艁UGI KLIENTA (CUSTOMER CARE TEAM LEAD) - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK DS.OBS艁UGI KLIENTA (CUSTOMER CARE TEAM LEAD), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy KIEROWNIK DS.OBS艁UGI KLIENTA (CUSTOMER CARE TEAM LEAD).

KIEROWNIK DS.OBS艁UGI KLIENTA (CUSTOMER CARE TEAM LEAD) - od 7聽500 PLN

Zapewnia 偶e zesp贸艂 dzia艂a efektywnie, skupiaj膮c si臋 na kliencie, przestrzegaj膮c naszych wewn臋trznych proces贸w i um贸w SLA. Zarz膮dza zespo艂em do 10 os贸b.Utrzymuje codzienn膮 obs艂ug臋 (rozk艂ad pracy, planowanie zmian itp.),Zarz膮dzanie wydajno艣ci膮, rozw贸j osobisty, coaching i mentoring cz艂onk贸w zespo艂u.Inicjatywa w zakresie przeprowadzania wywiad贸w i zatrudniania nowych konsultant贸w ds. Obs艂ugi klienta.Identyfikuje obszary wymagaj膮ce poprawy z osobami, systemami lub procesami, pracuje nad ulepszeniem tych obszar贸w. Odpowiada za kontrol臋 jako艣ci z cz艂onkami zespo艂u na temat interakcji i wykonywania instrukcji pracy. Prowadzi i uczestniczy w projektach.Ma regularny kontakt z interesariuszami (np. Podczas cotygodniowych po艂膮cze艅 konferencyjnych).Reprezentuje i prezentuje Biuro Obs艂ugi.Praca na czas okre艣lony: 01/07/2019-30/06/2022Godzina zako艅czenia pracy: 17:00
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)