KIEROWNIK DS. REMONTÓW I ROZLICZANIA ROBÓT Brzesko oferta pracy Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DS. REMONTÓW I ROZLICZANIA ROBÓT
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie grupą remontową, rozliczanie i kosztorysowanie robót.
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okocimska 5, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie grupą remontową, rozliczanie i kosztorysowanie robót.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. REMONTÓW I ROZLICZANIA ROBÓT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność obsługi programów do kosztorysowania (roboty budowlane)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie budowlane, mile widziane: umiejętność kosztorysowania, uprawnienia budowlane oraz mile widziane doświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Okocimska 5, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Ulica pracodawcy: Okocimska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: administracja nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a26e6d5d64cb5f93a1d204b880db2b01
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja pracy biura, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków omawiany szczegółowo na spotkaniu w sprawie pracy
P.P.H.U."JUSTYNA" JUSTYNA MROZIŃSKA - 2019-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie biura, pomieszczeń socjalnych
P.P.H.U. "OLGA" Sławomir Bołtromiuk w Lipinach - 2016-04-04 - Dubiny (podlaskie)
Praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami z architektami oraz projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku.
MELDOM S.C. - 2017-08-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierowanie pracą i bieżąca obsługa biura, nadzór nad działalnością Cechu, prowadzenie pełnej księgowości Cechu, obsługa księgowo-kadrowa podmiotów gospodarczych, praca przy realizacji projektu unijnego.
Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców - 2019-02-07 - Staszów (świętokrzyskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Dzierzgoń (pomorskie)
Zamówienia publiczne, sporządzanie umów, planowanie i organizowanie pracy dla działu gospodarczego i obsługi
Dom Pomocy Społecznej w Tonowie - 2019-05-21 - Tonowo (kujawsko-pomorskie)
- Koordynowanie pracy zespołu, nadzór nad sprawnym działaniem magazynu,- Nadzorowanie harmonogramu dostaw oraz odpowiednie gospodarowanie towarem- Kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji i dopełnianie związanych z nimi formalności- Wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających pracę, poszukiwanie i wprowadzanie udoskonaleń- Przedstawienie personelowi zasad BHP i wymaganie ich bezwzględnego przestrzegania oraz samodzielne stosowanie się do nich- Skuteczna obsługa klienta i respektowanie jego wymogów, pilnowanie, by jakość wysyłanego towaru była na najwyższym poziomie
FREEVOLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie średnie medyczne lub inne średnie wykształcenie.Zakres obowiązków: funkcjonowanie transportu sanitarnego i wewnętrznego, nadzór nad stanem technicznym pojazdu, organizacja czasu pracy podległych pracowników, prowadzenie wymaganej dokumentacji.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-07-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Kierowanie gospodarstwem ekologicznymmiejsce pracy: Wysock
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-01-10 - Wysocko (podkarpackie)
Kierowanie robotami na budowie w Łazach. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych "INSBUD" Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Łazy (śląskie)
Obsługa ubijaka wibracyjnego, gwoździarki pneumatycznej, przecinarki spalinowej. Praca z wykorzystaniem spawarki. Wykonywanie prac ogólnobudowlanych. Praca an terenie woj. małopolskiego oraz śląskiego. Pracodawca zapewnia transport oraz zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Dobrociesz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż i obsługa klientów, organizowanie i koordynowaniepracy własnej, jak również zespołu, składanie zamówień, wystawianiefaktur, znajomość środowiska Ms-Office .Praca w godzinach od 6-14 / 11-19
"PIEKARNIA WODNICKI" Andrzej Wodnicki - 2017-11-28 - Kępa (opolskie)
Samodzielne prowadzenie sklepu spożywczo-przemysłowego. Obsługa klientów " za lady". Godziny pracy: wtorek-piątek 6:30-15:30, sobota 7:00-13:00. Niedziela i poniedziałek są dniami wolnymi od pracy.Miejscem pracy jest sklep nr17 w Borówkach.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Gromadka - 2015-12-02 - Borówki (dolnośląskie)
ANALIZA KOSZTÓW I KORZYŚCI- RAPORTOWANIE W SYSTEMIE MIS; ZAPEWNIENIE ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI I REGULARNE SKŁADANIE REJESTRU ZGODNOŚCI;RCA ORAZ ZGŁASZANIE DZIAŁAŃ NAPRAWCZYCH PODEJMOWANYCH W ZWIAZKU Z NIEZGODNOŚCIAMI; AKTUALIZACJA I PODSUMOWANIE STANOWISK; ZAPEWNIENIE ALOKACJI ŚRODKÓW NA PODSTAWIE RAPORTU STANOWISK; AUTOMATYKA PRACY BIUROWEJ, ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI, ODNAWIANIE KONTRAKTÓW, UMÓW; RACHUNKI I PŁATNOŚCI; PROWADZENIE RAPORTÓW WYDATKÓW DOTYCZACYCH MEDIÓW, ARTYKUŁÓW PISMIENNICZYCH, ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, ITP.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Zabierzów (małopolskie)
-tworzenie listy płac i naliczanie wynagrodzeń, tworzenie raportów do ZUS, naliczanie raportów.
BFK Biuro Rachunkowe Anna Strongowska; STRONGOWSKA FHU - 2017-08-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
zarządzanie zespołem, stanowisko decyzyjne, sprzedaż towarów, obsługa klientów
KIK TEXTIL - 2019-06-11 - Kraśnik (lubelskie)
rozbiórka budowli, demontowanie elementów konstrukcji budowlanych, rozbieranie i wyciszanie obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ruda Śląska (śląskie)
OGRANIZACJA PRACY DZIAŁU KADROWO-PŁACOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie oraz obsługa samochodu dostawczego. Prace magazynowe i transportowe.
Mida MARIUSZ TRZASKO - 2019-04-09 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe, studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu kadr i płac; min. 3 lata doświadczenia w Dziale Spraw Pracowniczych, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, w tym prawa pracy podmiotów leczniczych; zakres obowiązków: sporządzanie dok. z zakresu prawa pracy, rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień, przyg. danych i kompletowanie dok. do sporządzania listy płac, sporządzanie umów zleceń, sprawozdań; jedna zmiana, miejsce pracy: Pilchowice
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2017-04-18 - Pilchowice (śląskie)
Budowa sieci komuterowej, intalacja monitoringu CCTV, Kontrola dostępu itp.
Giza Telekom Zbigniew Giza - 2017-07-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, pracami porządkowymi na terenie miasta Gdyni, wycena i sporządzanie kosztorysów wykonywanych prac itd.
P.U. "CLEAN-BUD" SP. J. JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2019-03-22 - Gdynia (pomorskie)
Koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót kolejowych.Monitorownie kosztów budowy oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji.
Przedsiębiorstwo Robót Torowych " TORREMS" Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
kierowanie zespołem pracowników
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Nowa Wieś (podlaskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu według standardów firmy.
DINO POLSKA SA - 2017-05-26 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
praca zmianowa w obrocie żywnością, zamawianie towaru, prowadzenie zmiany
Alma Market s. a. - 2016-05-12 - Pruszków (wielkopolskie)