KIEROWNIK BIURA CECHU RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW. Staszów oferta pracy Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA CECHU RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW.
Wynagrodzenie: do 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie pracą i bieżąca obsługa biura, nadzór nad działalnością Cechu, prowadzenie pełnej księgowości Cechu, obsługa księgowo-kadrowa podmiotów gospodarczych, praca przy realizacji projektu unijnego.
Data publikacji: 2019-02-07
Lokalizacja: Staszów (świętokrzyskie)
Pracodawca: Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:J. Piłsudskiego 4, 28-200 Staszów, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie pracą i bieżąca obsługa biura, nadzór nad działalnością Cechu, prowadzenie pełnej księgowości Cechu, obsługa księgowo-kadrowa podmiotów gospodarczych, praca przy realizacji projektu unijnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK BIURA CECHU RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Staszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: staszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Staszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Insert GT
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Adres pracodawcy:
J. Piłsudskiego 4, 28-200 Staszów, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: staszowski
Gmina pracodawcy: Staszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Staszów
Ulica pracodawcy: J. Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data dodania oferty pracy: 07.02.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny,zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2015-12-14 - Jankowice (śląskie)
nadzorowanie robót budowlanych
ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH OPANOWICZ - 2018-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
kierownik zespołu sprzedazowego
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2017-10-04 - Tarnów (małopolskie)
x
Zakład Stolarski "ZŁOTY SĘK" Jerzy Popławski - 2017-08-09 - Czarna Białostocka (podlaskie)
.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy PIEKARNIA-CIASTKARNIA Grzegorz Porzucek - 2016-05-23 - Jaraczewo (wielkopolskie)
-
RONDO FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad stacją obsługi, nadzór nad stanem technicznym pojazdów, koordynacja pracy komórki zaopatrzenia, nadzór nad stanem technicznym instalacji budynków, kontakt z klientami i pozyskiwanie nowych klientów; 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym
PKS S.A. - STRZELCE OP - 2016-05-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Krojenie tkanin z użyciem noża przemysłowego pionowego.
"MGM TRADING" Grzegorz Gabło - 2018-07-26 - Krosno (podkarpackie)
obsługa klienta w sklepie My Center (ze sprzętem AGD, RTV)
MY CENTER S.A. - 2017-01-27 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem pracowników urzedu; zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i ciągłości sprzedaży usług na zmianie; nadzór nad jakością świadczonych usług, w tym prowadzenie kontroli dokumentów; nadzór nad bezpieczeństwem obrotu pocztowego i powierzonych wartości; zapewnienie właściwej komunikacji w urzedzie, kształtowanie pozytywnego wizerunku PP; jedna zmiana (08.00-16.00); I umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony);
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-02-09 - Bogatynia (dolnośląskie)
-tworzenie i ciągłe doskonalenie procesów-tworzenie innowacji, planów jakości-zapewnienie zarządzania i rozwoju pracowników-dostarczanie targetów dla klienta
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnej oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania powierzonego parku maszynowego, realizacja budżetu działu, kontrola nad zarządzaniem częściami zamiennymi oraz nadzór nad dokumentacją maszyn
OSTROWIA Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Realizacja zadań związanych z zabepieczeniem sprawnego funkcjonowania Składu, właściwą eksploatację sprzętu i urządzeń technicznych, zgromadzenie i utrzymanie zapasów środków materiałowych oraz dyscypliną i wyszkolenie podległego mu personelu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-03-01 - Porażyn (wielkopolskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów do spraw oprogramowania, zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych, ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi, odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących, odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników, odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz prace nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
Kierownik sprzedaży- wykształcenie średnie, znajomość branży budowlanej, umiejętność pracy w zespole.
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zarządzaniem grupą doradców finansowych, rekrutacja i wdrożenie nowych członków swojego zespołu, analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych, prowadzeniem regionalnych inicjatyw marketingowych.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad robotami budowlanymi
Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno - 2018-06-19 - Kutno (łódzkie)
ogólna obsługa biura
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o. o. - 2016-07-11 - Bytom (śląskie)
Zapewnienie właściwej organizacji oraz nadzór nad pracą Działu Administracji; nadzór nad mieniem Instytutu w tym poprawnością ewidencjonowania środków trwałych oraz pozostałych środków wyposażenia i majątku; zarządzanie nieruchomościami: dbanie o ich prawidłową eksploatację, opracowanie planów w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji; utrzymanie i kontrola stanu technicznego budynków, organizacja ochrony obiektów; przygotowanie sprawozdawczości ISEZ PAN w zakresie obowiązków kierownika administracyjnego (w tym m.in. GUS); prowadzenie spraw dotyczących nadawania stopni i tytułów naukowych, współpracy z zagranicą, obsługi administracyjnej Rady Naukowej ISEZ PAN; nadzór i koordynacja zakupów materiałów i usług na potrzeby Instytutu; prowadzenie niezbędnej dokumentacji wynikającej z charakteru pracy; kontrola obiegu informacji i dokumentacji; bieżący monitoring kosztów administracyjnych; odpowiedzialność za realizację zadań wykonywanych przez pracowników działu; wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora ISEZ PAN.
INSTYTUT SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN W KRAKOWIE - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
Planowanie i organizowanie pracy działu, realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków dotyczących: zarządzania jakością, ochrony danych osobowych oraz procesu kontroli zarządczej.
Wodzisławski Ośrodek Rehabilitacji i Terapii Dzieci i Młodzieży - 2016-06-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
organizowanie i nadzorowanie wykonywania robót budowlanych związanych z budowa sieci kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych
SANITEX Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Tryńcza (podkarpackie)
opracowywanie ewidencji tablic rejestracyjnych, archiwizacja dokumentacji wydziałowej
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
kierowanie grupą ludzi, planowanie produkcji, nadzór nad produkcją, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, planowanie grafików pracy, sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji
FAST-FOL Gadomscy Sp. J. - 2016-06-13 - Mława (mazowieckie)
znajomość specyfiki handlu detalicznego, umiejętność skutecznego planowania, komunikatywność oraz kreatywność, umiejętność zarządzania zespołem
dino POLSKA SA - 2017-02-07 - Lipówki (mazowieckie)
montaż mebli ze stali nierdzewnej/80% obowiązków/spawanie metodą TIG/20% obowiązkow/praca 3 zmianowa
"Adecco" Poland Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Gdynia (pomorskie)
- Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Przygotowywanie raportów miesięcznych oraz na zlecenie. Nadzów nad transportem drobnicowym i pełnopojazdowym w zakresie transportu krajowego i międzynarodowego ze szczególnym uwzględnieniem rynku tureckiego. Wystawianie faktur, Akceptacji kosztów. Obsługa systemu operacyjnego, wystawianie zleceń, kontakty z przewoźnikami i klientami. Reprezentowanie firmy w kraju i za granicą ze szczególnym wskazaniem rynku tureckiego. Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Zarządzanie pracownikami zatrudnionymi w oddziale w Katowicach.- Wynagrodzenie: 6300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w firmie spedycyjnej. Wymagana doskonała znajomość rynku tureckiego, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Katowice (śląskie)
prace pomocnicze, obsługa dziurkarki, guzikarki, proste prace na stebnówce
Zakład Produkcji Odzieży ARGOS Grażyna Korytowska - 2016-03-31 - Suchy Las (wielkopolskie)
Operator pompy do betonu na samochodzie ciężarowym
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "Mirek" Stanisław Mirek - 2018-01-09 - Łabowa (małopolskie)
funkcja kierownika budowy
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)