KIEROWNIK DS. OBSŁUGI POJAZDÓW Trzebnica oferta pracy FIRMA TRANSPORTOWA TRANSMAR MARIAN MATŁOK
Stanowisko: KIEROWNIK DS. OBSŁUGI POJAZDÓW
Wynagrodzenie: do 4 500 PLN
Zakres obowiązków: WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI KOORDYNOWANIE, PLANOWANIE, ZARZĄDZANIE PRACY WARSZTATU , WYKONYWANIE INWENTARYZACJI.
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: FIRMA TRANSPORTOWA TRANSMAR MARIAN MATŁOK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prusicka 51, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI KOORDYNOWANIE, PLANOWANIE, ZARZĄDZANIE PRACY WARSZTATU , WYKONYWANIE INWENTARYZACJI.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. OBSŁUGI POJAZDÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik magazynu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagane prawo jazdy kat. B.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FIRMA TRANSPORTOWA TRANSMAR MARIAN MATŁOK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Prusicka 51, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
Ulica pracodawcy: Prusicka
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik magazynu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2017
Data dodania oferty pracy: 10.05.2017
Oferta pracy ważna do: 10.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia z pracodawcą
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca na stanowisku kierownika budowy. Kontakt kandydatów z pracodawcą: kadry (at) rad-pol.pl. Praca na okres próbny- 1 MIESIĄC, praca w godz. 7-15, na terenie Dolnego Śląska.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADPOL Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Umiejętność pracy z komputerem Word, Excel. Umiejętność wprowadzania i opisywania faktur. Umiejętność i wiedza dotycząca planowania budżetu szkoły. Wiedza dotycząca inwetaryzacji. Umiejętność sporządzania umów. prowadzenie księgi inwentarzowej. Przeglądy techniczne. Sprawowanie nadzoru nad pracownikami obsługi. Jedna zmiana, umowa na okres próbny.Kontakt z pracodawcą: zsp-5 (at) poczta.onet.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
zaopatrzenie obiektów w materiały budowlane, prowadzenie magazynu,pomoc przy organizowaniu prac, zaplecza
KRZYSZTOF OPIŁŁO SECCO - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
Prace brukarskie, ogrodzeniapraca na terenie Chorzowa oraz Twardowic
ROM-BRUK Usługi Brukarskie i Budowlane Gwóźdź Roman Twardowice - 2017-10-10 - Chorzów (śląskie)
ZARZĄDZANIE 60 OSOBOWYM ZESPOŁEM, BEZPOŚREDNI NADZÓR NAD TEAM LEADERAMI I/LUB STAŻYSTAMI, OBSŁUGA LICZNYCH KLIENTÓW, PRODUKTÓW, REGIONÓW. OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI FIRM POCHODZENIA INDYJSKIEGO. BADANIE POTRZEB KLIENTÓW ORAZ PRZESYŁANIE OFERT ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM. STAŁY KONTAKT Z GENPACT Z SIEDZIBĄ W INDIACH, POD KĄTEM WSPARCIA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA ORAZ PRACĄ NAD NOWYM PROJEKTEM. WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MBA UMIEJĘTNOŚCI: ZARZĄDZANIA LUDŹMI, UMIEJĘTNOŚCI COACHINGOWE ORAZ MENTORSKIE, UDOKUMENTOWANE DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM 20-OSOBOWYM LUB WIĘKSZYM, UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM ( KONTROLA NAD CZASEM ORAZ BUDŻETEM), DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM NP. IT, F&A, SCM,, CALL CENTER ITP., WYMAGANE ZAPEWNIENIE NAJLEPSZEJ OBSŁUGI W ZAKRESIE USŁUG WSPÓLNYCH DLA KLIENTÓW MIĘDZYNARODOWYCH W KAŻDEJ Z NASTĘPUJĄCYCH DZIEDZIN: IT, F&A, OBSŁUGA KLIENTA / ZAMÓWIENIA / UBEZPIECZENIA, PONAD 4 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY ZESPOŁOWEJ NAD PROJEKTAMI W BRANŻY BPO/CALL CENTER/USŁUGI WSÓLNE LUB PODOBNYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I INDYJSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie podległym persolem, obsługa klienta, estetyczne układanie i eksponowanie towaru, dbanie o czystość miejsca pracy , prowadzenie dokumentacji sklepu.
TIFOTEX SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Zamość (lubelskie)
zarządzanie zespołem, uczestnictwo i nadzór nad projektami finansowymi, wdrażanie polityki i programów w celu poprawy konkurencyjności, nadzór nad działami finansowymi, współpraca z globalnym i regionalnym zarządem w strukturze organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
w/g potrzeb
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PPHU INSTAL CHEMIK - 2016-07-15 - Kowalew (wielkopolskie)
do uzgodnienia
Stacja Paliw ZAKOLE; SALON URODY Grażyna Orłowska,Złoty Pałac Grażyna Orłowska - 2016-04-19 - Rudna Mała (podkarpackie)
Zarządzanie programami o dużym zasięgu, oddziaływaniu i złożoności we wszystkich fazach eksploatacji; Zarządzanie współzależnościami i integrowanie projektów, zespołów i interesariuszy; Obsługa programów międzyorganizacyjnych o szerokim zakresie i dużej złożoności lub o szerokim zakresie i umiarkowanej złożoności, zarządzając zazwyczaj zespołem głównym, który zarządza zespołami funkcjonalnymi; Wyznaczanie kierunków dla programów bezpośrednio związanych z polityką korporacyjną lub ważnymi działaniami biznesowymi, aby osiągnąć strategiczne cele o istotnym znaczeniu; Kierowanie zespołem głównym i pracą zespołów funkcjonalnych; Bycie kluczowym łącznikiem z interesariuszami i kierownictwem; Przydzielanie zadań innym osobom zarządzającym generalnymi obszarami odpowiedzialności za realizację celów programu; Rekomendowanie lub ustalanie strategii biznesowych oraz polityk korporacyjnych i odpowiednie od nich odbieganie; Nadzorowanie identyfikacji zadań i badań, zależności, kosztów; przydzielanie zasobów i informowanie członków głównego zespołu o oczekiwaniach; Tworzenie/śledzenie/regulowanie harmonogramu programu; Dokonywanie oceny ryzyka i identyfikowanie rozwiązań pozwalających na terminową i efektywną realizację celów programów; Zapewnianie odpowiedniego postępu w stosunku do harmonogramu i podejmowanie odpowiednich działań naprawczych; Posiadanie zaawansowanej znajomości koncepcji technicznych, architektury, systemów, metod rozwoju i dyscyplin związanych z określonym programem oraz wykorzystywanie wiedzy do przyspieszenia realizacji projektu.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O - 2017-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie atmosfery i pozytywnych doświadczeń gości w restauracji poprzez aktywne nawiązywanie kontaktu; budowanie ich pozytywnych doświadczeń; zapewnianie gościom spersonalizowanej obsługi;współpracę z innymi pracownikami oraz kadrą menedżerską restauracji
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Sochaczew (mazowieckie)
Kierownik budowy
Przedsiębiorstwo Usługowe "EKOKAN" Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klientów na dziale mięso - wędliny
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Włodawa (lubelskie)
do uzgodnienia
MDL SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Borek Stary (podkarpackie)
przygotowanie i zaplanowanie procesu produkcji, kierowanie pracą podległych pracowników
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2016-10-05 - Niedomice (małopolskie)
SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRACOWNIKAMI KUCHNI, SPORZĄDZANIE GRAFIKÓW CZASU PRACY DLA PRACOWNIKÓW KUCHNI, OPRACOWYWANIE RECEPTUR NA POSZCZEGÓLNE RODZAJE DIET, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA WSZYSTKICH ELEMENTÓW PRODUKCJI, PRZYGOTOWANIE POTRAW I DAŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI I BIEŻĄCA KONTROLA KUCHNI W ZAKRESIE HACCP, PRACA NA PROGRAMIE DIETY FIRMY ARISCO, DBANIE O PRAWIDŁOWY STAN HIGIENICZNO SANITARNY KUCHNI, POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH I SPRZĘTU ORAZ PRZESTRZEGANIE ZASAD POSTĘPOWANIA Z ŻYWNOŚCIĄ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE MEDYCZNE I MINIMALNY STAŻ PRACY 4 LATA LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU TECHNOLOGIA ŻYWIENIA I ŻYWIENIE CZŁOWIEKA I MINIMALNY STAŻ PRACY 1 ROK, UMIEJĘTNOŚĆ UKŁADANIA JADŁOSPISÓW Z UWZGLĘDNIENIEM INDYWIDUALNYCH WYMAGAŃ DIETETYCZNYCH, DOŚWAIDCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU DOKUMENTACJI HACCP, UMIEJĘTNOŚĆ DOBREJ ORGANIZACJI PRACY; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:dps.romera (at) op.pl LUB POCZTĄ NA ADRES FIRMY;
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DOM KOMBATANTA I PIONIERA ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie i zarządzanie budową
WOLF- Hydraulika Siłowa Krzysztof Wilczewski - 2016-10-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
zarządzanie podległym zespołem, rekrutacja nowych pracowników, koordynowanie biura, zarządzanie dokumentacją, prowadzenie akcji marketingowych
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Tarnów (małopolskie)
bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTÓW UNIJNYCH BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa maszyn
TARTAK RYBNICA - MARCIN WIŚNIEWSKI,MARZENA WIŚNIEWSKA - 2018-04-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale- kontrola czystości w dziale- przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu- zamówienia towarów decyzyjność w sprawie ilości- delegowanie i rozliczanie zadań- przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
"TERG" Spółka Akcyjna - 2017-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, organizowanie pracy mechaników, prowadzenie magazynu.
ELEKTRO - AUTOMATYKA Mularz Sp. j. - 2016-11-04 - Brzesko (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,koordynowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Gorlice (małopolskie)
Realizacja planu wydawniczego: zarządzanie redakcyjnymi zespołami projektowymi, nadzór nad harmonogramami i budżetami projektów. Zapewnienie jakości i wartości rozwojowych publikacji dla nauczycieli oraz dzieci z zakresu klas 4-6 szkoły podstawowej oraz ich zgodności z założeniami marketingowymi. Monitorowanie rynku wydawnictw dla klas 4-6 szkoły podstawowej, proponowanie nowych rozwiązań i wskazywanie trendów. Zarządzanie zespołem: optymalne wykorzystanie potencjału pracowników, motywowanie, rozwój, wyznaczanie i ocena zadań. Zapewnienie optymalnej współpracy z uczestnikami projektów: marketingiem, autorami, redaktorami, wsparciem technicznym.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Kierownik restauracji
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
praca fizyczna, profil II, WRPO III, rej. przed 17.07.2017
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Raszków (wielkopolskie)
Brak danych
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2018-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)