KIEROWNIK DZIAŁU(NR 0042) Bydgoszcz oferta pracy "TERG" Spółka Akcyjna
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU(NR 0042)
Wynagrodzenie: 2 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale- kontrola czystości w dziale- przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu- zamówienia towarów decyzyjność w sprawie ilości- delegowanie i rozliczanie zadań- przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Data publikacji: 2017-01-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "TERG" Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 39-47, 85-097 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale- kontrola czystości w dziale- przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu- zamówienia towarów decyzyjność w sprawie ilości- delegowanie i rozliczanie zadań- przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU(NR 0042)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sali sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- dobrej znajomości branży AGD/RTV (mile widziana)- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- umiejętności zarządzania zespołem pracowników- dynamizmu w działaniu, entuzjazmu i zaangażowania w wykonywaną pracę- łatwość nawiązywania kontaktów- wykształcenie min. średnie- uprzejmość i pogoda ducha- niekaralność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "TERG" Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE-PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku Aplikuj.Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)Oferujemy:- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - atrakcyjne wynagrodzenie - możliwość skorzystania z pakietów w postaci karty MultiSport- możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń - dużą samodzielność w działaniu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: Za Dworcem
Numer budynku pracodawcy: 1D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sali sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2017
Data dodania oferty pracy: 04.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja całokształtu zadań z produkcją wyrobów garmażeryjnych oraz potraw jak najwyższej jakości i atrakcyjności zgodnie z obowiązującymi recepturami
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30; praca w Redzikowie- Baza Wojskowa; kontakt osobisty z p. Jolantą Krzywińską-Rycek, 76-200 Słusk, ul. Konopnickiej 18/6 (Biuro Rachunkowe); kontakt telefoniczny z p. Anną Grzybińską.
ZAFER TAAHHUT INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI SA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-02-07 - Redzikowo (pomorskie)
Kompletacja, pakowanie. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Sokołów (mazowieckie)
kierownik w sklepie spożyczo- monopolowym, skłądanie zamówień, wprowadzanie faktur, pilnowanie płatności, kontrola personelu, wyrywkowe remanenty.
Kontrahent Urzędu - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: prawo, ekonomia lub administracja,b)4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowiskuc)przedstawienie na piśmie koncepcji działań w zakresie rozwoju przedsiębiorczości i obsługi inwestora uwzględniającą elementy promocji w oparciu o Program Wspierania Przedsiębiorczości Miasta Racibórz na lata 2015-2020 przyjęty Uchwałą Rady Miasta Nr XIII/154/2015 z dnia 23.12.2015 r. ( publikacja uchwały http://www.bipraciborz.pl/bip/dokumenty-akcja-wyszukaj-idkategorii-73691)d)obywatelstwo polskiee)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o swobodzie działalności gospodarczej; ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej; ustawy o krajowym Rejestrze Sądowym; ustawy o partnerstwie publiczno prawnym; ustawy o finansach publicznych ( Dział I Rozdział 1, 2, 6).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od m-ca listopada.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu wrześniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Kierowanie pracami Referatu w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Rozwoju.2.Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3.Wykonywanie funkcji kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Referatu oraz właściwe zarządzanie personelem.4.Podejmowanie działań służących osiągnięciu celów kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Referatu.5.Koordynacja prac związanych z tworzeniem i realizacja programu rozwoju przedsiębiorczości Miasta Racibórz.6.Koordynacja prac związanych z opracowaniem i realizacja planu pozyskania inwestora.7.Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta w zakresie polityki gospodarczej i inwestycyjnej w kraju i za granica.8.Koordynacja prac nad przygotowaniem i realizacja projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych dotyczących rozwoju przedsiębiorczości.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-10-27 - Racibórz (śląskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa wózka widłowego, prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
nadzór nad procesem produkcji,obsługa laboratorium,nadzór nad kontrolą produkcji
Markley Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Trzebinia (małopolskie)
Badanie i analiza zagranicznych rynków zaopatrzenia i zbytu na systemy OPL. Przygotowywanie i udział w prowadzeniu negocjacji handlowych. Realizacja obsługi kontrahentów handlowych.
ALTIMUS-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Ciechanowiec (podlaskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, wyceny, kalkulowaniew i komponowanie ofert z szablonów.
Agencja Momentalna Krzysztof Tańcula - 2018-02-27 - Mielec (podkarpackie)
-praca w biurze-budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z klientami-oferowanie oraz opieka nad realizacją zlecenia-aktywna sprzedaż produktów realizowana przez doradztwo roziazań technicznych klientom firmy
SYSTEMY I TECHNOLOGIE SP. Z O.O. - 2016-09-23 - Polkowice (dolnośląskie)
nadzór nad robotami elektrycznymi
ENERGETYK - SERWIS Żychlin Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Żychlin (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów, spotkania z klientami prowadzenie dokumentacji sprzedażowej przyjęcie i wydanie towaru realizację planów sprzedażowych zarządzanie zespołem sprzedażowym
" Kuźnia" Sułkowice S.A. - 2018-01-16 - Sułkowice (małopolskie)
Kierowanie i kontrola całokształtu działalności zakładu, kierowanie kadrą zakładu, sprawowanie nadzoru, koordynowanie pracą działów w zakładzie, dbałość o jakość wyrobów, terminowość.
TORUŃSKIE PRZED. PRZEM. DRZEWNEGO S.A. - 2016-07-19 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
Kierownik budowy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2016-12-23 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-24 - Zawadzkie (opolskie)
Transport towarów.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Grajewo (podlaskie)
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Identyfikowanie i dokumentowanie zadań i działań HR, które mają zostać przeniesione do SSC na podstawie Centralnych Procesów Pracowniczych i poza nimi; Wsparcie działań w zakresie tłumaczeń dotyczących systemu, dokumentacji, jak i materiałów odnoszącychsię do zarządzania zmianą; Zapewnienie skoordynowania działań projektowych z globalnymi zespołami HR, dokumentacją oraz materiałami dotyczącymi zmiany, tam, gdzie ma to zastosowanie;Wspieranie analiz i porad w zakresie projektowania i wdrażaniastruktur i strategii mających na celu poprawę efektywnościorganizacyjnej HR; Współpraca z różnymi funkcjami HR napoziomach lokalnym (HRD, HRM itp.), regionalnym i globalnym /korporacyjnym w celu zapewnienia wysokiego poziomu spójności we wszystkich działaniach w okresie przejścia; Zapewnienie koordynacji na wszystkich szczeblach w ramach organizacji HR w zakresie przyszłego krajobrazu procesów i portali usług; Zapewnienie wymiany wiedzy i wspieranie procesu nieustannego doskonalenia (na szczeblach globalno-regionalno-lokalnym);Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących projektów; Wykonywanie pracy zgodnie ze standardami ustanowionymi dla call center / centrum obsługi; Tworzenie, prowadzenie i rozwijanie zespołu przedstawicieli Centrum Obsługi, w tym prowadzenieregularnych działań związanych z zarządzaniem; Praca zekspertami w zakresie prowadzonych spraw oraz kontaktowanie się z klientami w celu udzielenia im ostatecznych odpowiedzi; Objaśnianie innym pracownikom instrukcji dotyczących wykonywania pracy, w razie konieczności adaptowanie zaleceń do bieżących potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie współpracowników i przygotowywanie ich do pracy z klientem
DORADZTWO FINANSOWE MONIKA JAROSZEWICZ - 2017-01-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru z z magazynu, obsługa komputra, wystawianie faktur. Firma zajmuje się wyposażaniem ferm drobiu w urządzenia mechaniczne i elektryczne.
Kropa Farm Dariusz Kroplewski - 2018-01-12 - Ujrzanów (mazowieckie)
zarządzanie warsztatem samochodowym, nadzór pracy mechaników, zamawianie części, wystawianie faktur, naprawa samochodów.
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2016-06-17 - Karlino (zachodniopomorskie)
x
Stacja Paliw ZAKOLE; Złoty Pałac Grażyna Orłowska - 2017-05-16 - Rudna Mała (podkarpackie)
.
ATS Logistics Sp.z o.o. - 2018-04-05 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na produkcji
ZUPBADURA SPÓŁKA Z O. O. SP. K. - 2017-06-08 - Świdnica (dolnośląskie)
realizacja i kontrola sprzedaży, monitorowanie wyników, wprowadzenie inicjatyw mających na celu zwiększenie sprzedaży, zarządzanie pracownikami
"Kosta" Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Zawiercie (śląskie)
Kierownik działu magazynowego
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-09-22 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Doświadczenie w działaniu i funkcjonowaniu magazynu sprzętu elektronicznego. Umiejętnośc racjonalnego układania i zaprowadzenia pożądku.
DMTrade - 2016-08-04 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa klienta wg standardów firmy AGDRTV
AVANS Południe Sp.z.o.o - 2017-01-23 - Brzozów (podkarpackie)