KIEROWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 9 480 PLN
Zakres obowiązków: Regularne kontakty z zespołem, działając z operacyjnego upoważnienia starszego kierownika. Podstawowy punkt kontaktowy w kwestiach operacyjnych/kontrolnych dla obszaru finansów onshore, R&a connect, innych procesów FO i audytorów. Regularne kontakty z organizacją właścicela procesu R&A w celu wyjaśnienia/wdrażania zmian procesów/kontroli, w tym zapewnienie raportowania i analizowania kluczowych wskaźników wydajności (KPI) oraz opracowywanie planów doskonalenia w przypadku, gdy poziom usług uzgodniony w umowie (SLA) nie zostanie osiągnięty,
Data publikacji: 2019-09-03
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Regularne kontakty z zespołem, działając z operacyjnego upoważnienia starszego kierownika. Podstawowy punkt kontaktowy w kwestiach operacyjnych/kontrolnych dla obszaru finansów onshore, R&a connect, innych procesów FO i audytorów. Regularne kontakty z organizacją właścicela procesu R&A w celu wyjaśnienia/wdrażania zmian procesów/kontroli, w tym zapewnienie raportowania i analizowania kluczowych wskaźników wydajności (KPI) oraz opracowywanie planów doskonalenia w przypadku, gdy poziom usług uzgodniony w umowie (SLA) nie zostanie osiągnięty,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 480 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, ekonomiczne, księgowość lub finanse, doświadczenie zawodowe 5 letnie doświadczenie w pracy na różnych stanowiskach finansowych/księgowych, 2-3 lata doświadczenia w oficjalnym lub nieoficjalnym zarządzaniu zespołem, pożądane doświadczenie w zakresie rachunkowości podmiotów z branży ropy naftowej i gazu, dobra znajomość jednego z następującyh procesów: księgowości/należności/księgowości zobowiązań, księgi głownej, środków trwałych, zarządzania środkami pieniężnymi, itp., dobra wiedza z zakresu kontroli księgowych, dobra znajomość praktyczna programów Word, MS Outlook i EXcel, pożądana znajomość systemu SAP, zorientowanie na zespół, silne zdolności przywódcze i komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją i szybko zmieniającym się otoczeniu, znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansownym, języka rosyjskiego na poziomie biegłym
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 03.09.2019
Oferta pracy ważna do: 13.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e86fb40d9bcd269dc762702198d2cc28
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracownikami
F.R.M.A. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-09 - Radomsko (łódzkie)
Kierowanie projektem. Pozyskiwanie klientów z krajów wschodnich. Współpraca z oddziałem firmy w Rosji i na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
- montaż i pakowanie elementów metalowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe LAKMET Mariusz Kasicki - 2016-04-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie sklepuz art. meblowymi, RTV, elektrotechnicznymi; kierowanie zespołem ludzi - jego motywowanie, zarządzanie oraz monitorowanie wykonanej pracy, sprzedaż, przyjmowanie i wydawanie towaru, dbanie o ekspozycję sklepową, prowadzenie dokumentacji, sprzedaż ratalna, montaż mebli.Stanowisko z materialną odpowiedzialnością.
DOMAR SA Wielkopolska Spółka Handlowo-Usługowa - 2016-04-18 - Szamotuły (wielkopolskie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, pracami porządkowymi na terenie miasta Gdyni, wycena i sporządzanie kosztorysów wykonywanych prac itd.
PU "CLEAN-BUD" SP. J. JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2018-10-26 - Gdynia (pomorskie)
ręczne mycie samochodów
Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. Jawna - 2019-03-19 - Tychy (śląskie)
1) Współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,7) prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-31 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie lub współprowadzenie kontraktu, prowadzenie rozmów w języku francuskim, tłumaczenie na język niemiecki. Praca na terenie Niemiec.
Przedsiębiorstwo Budowlane i Usług Technicznych "GRANIT" Sp. z o. o. - 2016-12-13 - Brzesko (małopolskie)
Transport odzieży i materacy
FIRMA "KONFEX" WOJCIECH TOMASZEWSKI - 2018-03-24 - Radomsko (łódzkie)
dbałość o dobre relacje z klientami, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, nadzór nad rozliczaniem kas, obsługa progarmu komputerowego TOP Sprzedaż, Market itp
Majster sp. akcyjna - 2016-03-04 - Wadowice (małopolskie)
Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższeb) co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie dziennikarstwa lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na niniejszym stanowiskuc) przedstawienie na piśmie na bazie istniejących w Urzędzie rozwiązań organizacyjnych koncepcji funkcjonowania Biura Obsługi Prezydenta Urzędu Miasta Racibórz w oparciu o obowiązujące przepisy prawa wymienione w pkt. 2 ( wymagania dodatkowe) oraz Regulamin wewnętrzny Biura Obsługi Prezydenta i Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Racibórzd) obywatelstwo polskiee) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymb) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym - ustawy o dostępie do informacji publicznej- ustawy Prawo prasowe- ustawy o pracownikach samorządowych.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30%c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracye) planowany termin zatrudnienia 12.08.2019 r.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Kierowanie pracami Biura w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Biura.2) Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3) Wykonywanie funkcji Kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Biura oraz właściwe zarządzanie personelem.4) Podejmowanie działań służących zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Biura.5) Zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta i Biura Obsługi Prezydenta.6) Kreowanie i realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta oraz wizerunku Prezydenta i Urzędu Miasta w mediach.7) Zapewnienie właściwej organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta Miasta.8) Planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw objętych zakresem Biura.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-07-12 - Racibórz (śląskie)
Rozwój, zarządzanie i optymalizacja baz danych o produktach firmy. Niezależne zarządzanie przydzielonymi projektami i koordynacja różnych intersariuszy w organizacji macierzowej. Znajdowanie rozwiązań wsparcia dla działu sprzedaży. Opracowywanie platform cyfrowych dla klientów i poprawa doświadczeń klientów firmy. Wdrożenie nowego systemu zarządzania danymi i skoordynowanie zamknięcia starego systemu. Wdrożenie platformy do monitorowania danych przy użyciu aplikacji Power BI dla różnych partnerów biznesowych (integracja z Hybis i SAP). Wdrożenie wspólnego systemu pomocy technicznej do zarządzania danymi. Due diligence istniejących systemów i tworzenie dokumentacji dotyczącej zarządzania danymi. Edukowanie zainteresowanych stron z systemów, z których należy korzystać, oferując pełne wsparcie czasowe.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Wytwarzanie produktów zgodnych z instrukcją pracy standardowej, instrukcją kontroli i instrukcją stanowiskową oraz procedurami zintegrowanego systemu zarządzania jakości.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Gniewomierz (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca w biurze oraz terenie, spotkania z kluczowymi klientami, monitorowanie pracy zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku
MELDOM S.C. - 2018-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynacja pracy sklepu, pracowników.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "NOMAX" W. Nowakowski Sp.Jawna - 2017-11-08 - Bytów (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-05 - Radlin (śląskie)
Praca w 2. Lubelskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej- Realizacja obowiązków służby BHP wynikająca z przepisów- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej.- kontrolowanie warunków pracy, stanu BHP, sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenia szkoleń.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-11-29 - Lublin (lubelskie)
gastronomia-hotelarstwo
WĘDLINKA SP. JAWNA TERESA I JAN KORDUS - 2016-11-28 - Łódź (łódzkie)
DO UZGODNIENIA
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
KIEROWANIEM PERSONELEM PRACOWNI CHEMICZNEJ WÓD I GLEBYMiejsce pracy: Wrocław, ul. CURIE - SKŁODOWSKIEJKontak kandydatów z prcodawcą: kadry (at) wsse.wroc.pl, 71 328 22 76Praca na okres próbny: 3 MIESIĄCE NA OKRES PRÓBNY PÓŹNIEJ NA CZAS OKREŚLONY Godzina zakończenia pracy : 15:00Sala H
WOJEWÓDZKA STACJA SANOITARNO - EPIDEMIOLOGICZNA WE WROCŁAWIU - 2017-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola czystości, sprzątanie pokoi i stref ogólnodostępnychzatrudnienie na 2 lata
M.P. INVESTMENT Tomkowscy s.c. - 2018-02-06 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Nadzór prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
KM KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
w/z
FIRMA IREN Kwaśniewicz Irena w Wałbrzychu - 2016-05-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)
dowóz posiłków do placówek oświatowych
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta przyjmowanie towaru II zmiany sklep Żabka
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "TERMO-INSTAL" TOMASZ WRONA - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie kilku osobowym zespołem sprzedażowym
Motywowanie pracowników
Szkolenie i rozwój pracowników
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez naszą sieć
Realizacje planu sprzedaży
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień i obsługa na stanowiskach kasowych, w tym obsługa przy samodzielnym punkcie obsługi (kiosk), znajomość produktów ofertowych w restauracji- składu jakościowego i ilościowego.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Lublin (lubelskie)
Główne zadania:Realizacja celów handlowych szyldu INTERMARCHEOdpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepuNadzorowanie i organizowanie pracy podległego zespołuDbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur Grupy Muszkieterów
LENI sp. z o.o. - 2017-06-14 - Lubin (dolnośląskie)