KIEROWNIK DS. DOSKONAŁOŚCI OPERACYJNEJ STP Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DS. DOSKONAŁOŚCI OPERACYJNEJ STP
Wynagrodzenie: od 24 256 PLN
Zakres obowiązków: wdrożenie "Lean" w organizacji "Source to Pay"; zapewnienie intensywnych szkoleń dla zespołów produkcyjnych; nauczanie, demonstrowanie i koordynowanie wdrażania i działań "Lean"; zapewnienie spójności metod "Lean"; wspieranie kadry zarządzającej we wdrażaniu najlepszych praktyk; wstanowienie systemu raportowanina "Lean" (projekty i finanse) i regularne składanie raportów do kierownictwa liniowego i funkcjonalnego; zarządzanie kontynuacją projektów w różnych zespołach
Data publikacji: 2020-09-17
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wdrożenie "Lean" w organizacji "Source to Pay"; zapewnienie intensywnych szkoleń dla zespołów produkcyjnych; nauczanie, demonstrowanie i koordynowanie wdrażania i działań "Lean"; zapewnienie spójności metod "Lean"; wspieranie kadry zarządzającej we wdrażaniu najlepszych praktyk; wstanowienie systemu raportowanina "Lean" (projekty i finanse) i regularne składanie raportów do kierownictwa liniowego i funkcjonalnego; zarządzanie kontynuacją projektów w różnych zespołach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 24 256 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. DOSKONAŁOŚCI OPERACYJNEJ STP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 24 256 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie w branży - wymagane
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - kierunek zarządzanie; min. roczne doświadczenie jako kierownik/manager ds. rynku; dobra znajomość programu Lean; doświadczenie zawodowe w outsourcingu procesów biznesowych; doświadczenie we współpracy między zarządem i interesariuszami; doświadczenie w standaryzacji, harmonizacji i ciągłym usprawnianiu procesów; rozumienie kompleksowe procesów i korelacje między nimi; silne umiejętności nawiązywania relacji; zdolność do pracy zarówno z interesariuszami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi, zdolność postrzegania sytuacji w szerokiej perspektywie i myślenia strategicznego; doskonałe umiejętności w zakresie zarządzania zmianami w ramach podejścia zorientowanego na rozwiązanie, wysoka skuteczność w inicjowaniu i kierowaniu zespołami międzyfunkcyjnymi poprzez budowanie relacji opartych na współpracy, bycie graczem zespołowym, który aktywnie współpracuje i dąży do rozwiązań, które są korzystne, zdolności analityczne, nastawienie na cel
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7811787457
danePracodawcy_regon: 300322438
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|143990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.09.2020
Oferta pracy ważna do: 01.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c718aa51fdc6904a2e107ec873385320
Podobne oferty pracy
Ubezpieczenia, prowadzenie biura, usługi finansowe
Biuro Ubezpieczeniowo-Konsultingowe Stanisław Łydziński - 2020-03-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za transformację planowania i transformację usług Service Desk, zarządzanie dostępem do tożsamości i usług pulpitu zdalnego; udział w spotkaniach RFP z klientem na temat oferowania Service Desk nowej generacji; udział w Due Diligence, w celu uzyskiwania informacji o środowisku pracy potencjalnego klienta; wprowadzania automatyzacji w celu optymalizacji kosztów i zwiększania wydajności Service Desk; obniżanie kosztów wsparcia poprzez opracowywanie nowych przepływów pracy i procesów wsparcia.
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-12-28 - Jarocin (wielkopolskie)
Obsługa biura zarządcy. Pozyskiwanie i obsługa klientów. Wystawianie faktur, rozliczanie umów, pracowników.
Brokers Roman Grzywacz - 2020-05-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)
nawiązywanie długofalowej współpracy z kontrahentami, interweniowanie w przypadkach szczególnie istotnych zgłoszeń reklamacyjnych, analiza przyjmowanych przez personel zgłoszeń i weryfikacja ich powtarzalności w celu wyeliminowania wadliwych produktówJedna zmiana 8-16
kontakt przez PUP - 2020-05-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kierowanie personelem placówki. Nadzór nad zamówieniami i działaniami marketingowymi
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Pabianice (łódzkie)
kontrolowanie taśmy produkcyjnej, roz;iczenia akordowe, wstępne ustalenie ceny produkcji szycia
PRZEDSIĘBIORSTWO TEKSTYLNE GROTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kierowanie budową
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY RACHWAŁ SPÓŁKA JAWNA - 2020-09-30 - Janów Lubelski (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (pomorskie)
Specjalistyczne utrzymanie czystości
"MK PERSONEL" Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
dążenie do zapewnienia jak najlepszego standardu obsługi, kontrola nad powierzonym mieniem, terminowe i sprawne wykonywanie powierzonych obowiązków
GREINPLAST PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-03-04 - Chełm (lubelskie)
Nadzór nad utrzymaniem sprawności aparatury i urządzeń technicznych. Współpraca z firmami serwisowymi. Sporządzanie planów zakupu sprzętu i aparatury technicznej. Przeprowadzanie likwidacji zużytych i zniszczonych urządzeń. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
zaopatrzenie i gospodarka magazynowa, negocjacje cenowe, zarządzanie handlem i obsługą klienta, zarzadzanie zespołem
P.P.H.U. OLCZAK- GRZEGORZ OLCZAK - 2018-05-18 - Białystok (podlaskie)
kierowanie zespołem pracowników przy linii produkcyjnej
Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Bilcza (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
Usuwanie naddatków z szyb, wyrównywanie szyb, primerowanie, przygotowywanie szyb do montażu, wykonywanie testów primera
Audit Doradztwo Personalne Sp.z.o.o - 2020-05-06 - Żary (lubuskie)
Zarządzanie serwisem samochodowym, organizacja pracy.
PHU GP Grochalski- Pięt s.j. - 2018-01-12 - Nysa (opolskie)
Obsługa snowarki; umowa na okres próbny 1 miesiąca, następnie na 2 lata;
TKACTWO Mirosław Osipczuk - 2018-05-16 - Pabianice (łódzkie)
ZARZĄDZANIE GRUPĄ LUDZI, NADZÓR NAD PRODUKCJĄ W BRANŻY METALOWEJ
Firma APROFI Aleksander Siry - 2016-01-22 - Dębica (podkarpackie)
prace ogólnobudowlane, prowadzenie Dziennika Budowy, nadzór na pracownikami
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH Sp. z o. o. - 2019-10-28 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie ksiąg rachunkowych jednostki Urząd Gminy oraz funduszu i środków pozabudżetowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Opracowywanie planów finansowych jednostki w zakresie dochodów i wydatków. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym. Dekretowanie dowodów księgowych potwierdzona własnoręcznym podpisem. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie. Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach. Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu. Przygotowywanie przelewów i ich realizacja. Bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty. Dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki w zakresie dochodów i wydatków. Sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych. Bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu Prowadzenie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji miesięcznych, przesyłanie elektronicznie plików JPK do urzędu skarbowego. Nadzór nad pracą referatu. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta i Skarbnika.
URZĄD GMINY DĄBIE - 2018-09-12 - Dąbie (lubuskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Mirsk (dolnośląskie)
- obsługa kasy fiskalnej;- obsługa klienta;- dbanie o wizerunek sklepu
kontakt przez OHP - 2016-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-Wykonywanie prac związanych z konserwacją, utrzymywaniem i naprawą infrastruktury kolejowej w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji,-Konserwowanie i naprawa narzedzi, urządzeń i sprzętu niezbednego do prac utrzymaniowo-naprawczych infrastruktury w celu zapewnienia ciągłej gotowości technicznej,-Udział w pracach załadunkowych i wyładunkowych elementów nawierzchni kolejowej w celu przygotowania do prac utrzymaniowo - naprawczych,-Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z posiadanym zakresem umiejętności i kwalifikacji,Praca w godzinach 7-15Praca na terenie Tczew, Gdynia, Kościerzyna, LęborkKontakt: telefon58 721-15-69, e-mail: anna.wasicka (at) plk-sa.pl
PKP S.A. Zakład Linii Kolejowych w Gdańsku - 2018-11-08 - Tczew (pomorskie)
Koordynacja sprzedaży i zamówień na stoisku mięsno-wędliniarskim w Delikatesach "CENTRUM" w Łącznej
"NEOFARM" S.C. RENATA BILSKA, TOMASZ BILSKI - 2016-03-14 - Łączna (świętokrzyskie)
Udział w opracowywaniu strategii rozwoju, tworzenie baz danych, tworzenie wzorów dokumentów , rekrutacja personelu, tworzenie planu organizacyjnego, szkolenia presonelu, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Praszka (opolskie)
praca na hali sprzedaży; tworzenie zamówień; zarządzanie personelem; prowadzenie marketu wg standardów firmy
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-24 - Gubin (lubuskie)
opieka nad dziećmi do 6 lat
Dawid Jamróz F.H.U. - 2018-04-27 - Radziszów (małopolskie)
nadzór nad pracownikami działu technicznego
Spółdzielnia Mleczarska KaMos - 2016-04-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)