KIEROWNIK BUDOWY Janów Lubelski oferta pracy ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY RACHWAŁ SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie budową
Data publikacji: 2020-09-30
Lokalizacja: Janów Lubelski (lubelskie)
Pracodawca: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY RACHWAŁ SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cisowa 2, 23-300 Janów Lubelski, powiat: janowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kierowanie budową
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Janów Lubelski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: janowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0605
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Janów Lubelski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY RACHWAŁ SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 8621642934
danePracodawcy_regon: 36442789000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
Cisowa 2, 23-300 Janów Lubelski, powiat: janowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: janowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0605
Gmina pracodawcy: Janów Lubelski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Janów Lubelski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980493
Ulica pracodawcy: Cisowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132301
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.09.2020
Data dodania oferty pracy: 30.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2381611654a3284cd32ba988a497f109
Podobne oferty pracy
Prowadzenie projektów prefabrykacji rozdzielnic elektrycznych oraz szaf sterowniczych, analiza techniczno-finansowa dokumentacji, stały kontakt z zespołami projektowymi klienta, tworzenie oraz nadzór nad harmonogramami projektów, nadzór nad budżetami projektów, koordynacja działań wszystkich działów zaangażowanych w realizację kontraktu
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-01-28 - Bierawa (opolskie)
kierowanie placówką
Posrednictwo Finansowe RENKO Renata Kowalska - 2016-04-05 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
nadzór i planowanie szycia odzieży
LEXPET sp. zoo Stefan Sękowski - 2020-08-04 - Krasne (mazowieckie)
Znajomość procedury zamówień publicznych, znajomość specyfiki działania jednostki samorządowej, realizowanie zamówień, umiejętność obsługi Excel w praktyce, MS Office, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, zarządzanie grupą ludzi. Zatrudnienie od kwietnia 2019r. na podstawie umowy o pracę na zastępstwo 01.04.2019r.-31.08.2019r., praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 3 W PILE - 2019-03-07 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, klienta, wykładanie towaru, praca na kasie fiskalnej, prace porządkowe
"Ledi" Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- wsparcie eksperckie dla organizacji BDE w zakresie przygotowywania projektów inwestycyjnych- koordynacja między obszarowego zespołu inwestycyjnego na poziomie BD- wsparcie dla szefa inwestycji BD
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, krojenie i pakowanie mięsa, prace magazynowe, załadunek i rozładunek dostaw
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Wróblów (lubuskie)
Kierowanie pracami zespołu w zakresie obróbki skrawaniem, pracami tokarsko- frezerskimi, spawalniczymi.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-12-18 - Łomża (podlaskie)
Zarządzanie salonem RTV,AGD,IT / MMZarzadzanie zespołem pracownikówRealizacja planów sprzedażowychUtrzymanie wysokiego standardu obsługi klientaMotywowanie i ocenę pracownikówOrganizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołuCoaching pracowników
Terg S.A. - 2017-08-10 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
koordynacja pracy zespołu i podwykonawców, nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji budowlanej, nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp
STAL GROUP PRIM M.KIELAN-WANDYCZ, B.KROPIDŁOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ( na podstawie ustawy i regulaminu udzielania zamówień ). Prawidłowe i terminowe rozliczanie zadań, zleceń i poleceń realizowanych w dziale. Współpraca z komórkami w zakresie prawidłowego i jednolitego przestrzegania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych. Sporządzanie planów, sprawozdań, raportów z realizacji zamówień publicznych. Przygotowywanie opinii w zakresie zamówień publicznych. Praca w godzinach od 07:30 do 15:30.
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2020-12-01 - Siedlce (mazowieckie)
Montaż elementów elektrycznych pojazdów samochodowych.Doświadczenie zawodowe ok 3 lat na podobnym stanowisku.
PUH Moto-Truck - 2016-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, odpowiednie kreowanie wizerunku firmy, prowadzenie samodzielnie zmiany, szkolenie pracowników ze standardów sieci
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kierownik budowy małego przedsiebiorstwa
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu , delegowanie pracy podległemu personelowi,aktywna praca na sali sprzedaży,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-04-06 - Siesławice (świętokrzyskie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu. Prowadzene dokumentacji sprzedażowej i magazynowej. Obsługa klienta. Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru.
GILEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Malowanie, tynkowamie obiektów mostowych i innych. Praca na terenie całego kraju, od poniedziałku do piątku, dwie zmiany. Pracodawca zapewnia dowóz, zakwaterowanie i diety na wyżywienie.
ZUIBID LESŁAW CZULUK - 2016-08-05 - Jasienica (śląskie)
Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału w celu zapewnienia efektywnej realizacji przypisanych zadań,- nadzorowanie gospodarki nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich,- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania oraz dystrybucji dóbr materialnych pozwalających zabezpieczyć funkcjonowanie Urzędu,-koordynacja spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-02-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
mycie i sprzatanie samochodów przy uzyciu myjni parowej, odkurzaczy i innych narzedzi pomocniczych
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Gubin (lubuskie)
kierowanie i nadzór nad realizacją zadań w zakresie gromadzenia, przechowywania i konserwacji środków materiałowych oraz uzbrojenia i sprzetu technicznego Komendy, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem wskaźników sprawności technicznej środków bojowych i materiałowych oraz uzbrojenia i sprzętu wojskowego, współpraca z łogistyką i Wydziałem administracyjnym w zakresie materiałowego zabezpieczenia procesu mobilizacyjnego rozwinięcia, prowadzenie ewidencji pomiarów eksploatacyjnych instalacji, urzadzeń elektrycznych oraz instalacji piorunochronnej,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-01-22 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
roboty budowlane
PORR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-12 - Bonikowo (wielkopolskie)
Organizowanie pracy na obiekcie ( sporządzanie dokumentacji, raporty ustalanie prac ,składanie zamówień ,wydawanie środków czystości
kontakt przez OHP - 2020-05-21 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie harmonogramu projektów oraz planowanie budżetu, monitorowanie statusu prpjektu, kontrola jakości, wybórczłonkówzespołu projektowego (p[odwykonawców),kontrolarealizaji ich zadań,motywowanie.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowychMijesce pracy: kraje UE
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Jaworzno (śląskie)
Zarządzanie zespołemds. wsparcia technicznego, kontakt z globalną siecia ABB w kwestiach utrzymania serwisu oraz gwarancji, nadzorowanie zespołu oraz dbanie o terminowe rozwiązanie problemów klientów, prowadzenie dokumentacji wszystkich zadań związanych z pracą zespołu, raportowanie, kontakt z pozostałymi kierownikami, partnerami oraz klientami, wspołpraca z wewnętrznymi dzialami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Kraków (małopolskie)
operatywne planowanie produkcji, przygotowywanie planów produkcyjnych, analiza realizacji planów, zarządzanie podległym persobelem, współpraca z innymi działaniami
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie robotami budowlanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Miejsce wykonywania pracy: na terenie objętym działalnością.
BinŻ S.A. - 2018-04-26 - Bełchatów (łódzkie)
- Nadzorowanie zespołu złożonego z 10-20 specjalistów. Wdrażanie kultury organizacyjnej (Market Based Management). Koordynacja procesu upraszczania i standaryzowania praktyk księgowych stosowanych dla wszystkich Europejskich hut i magazynów. Wspieranie robotyzacji procesów księgowych (RPA). Zapewnienie terminowego raportowania wyników finansowych zgodnego z globalnym terminarzem. Przejmowanie procesów księgowych, które do tej pory nie zostały przekazane do centrum usług wspólnych. Zapewnienie wdrożenia i wykonywania kontroli finansowych dla przejętych procesów.- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do kontaktu (komunikacji telefonicznej, e-mailowej, osobistej) ze spółkami (powiązanymi z firmą) z Luksemburga, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Węgier, Niemiec i Stanów Zjednoczonych dla których firma prowadzi księgowość.- Wynagrodzenie: 24000 zł/brutto. Praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w obsłudze księgowej podmiotów zagranicznych, w tym w robotyzacji procesów księgowych. Wymagana umiejętność zarządzania zespołem. Wymagana biegła obsługa komputera z obsługą internetu. Umiejętność organizacji pracy, w tym pracy zespołowej. Wymagana znajomość zasad MARKET BASED MANAGEMENT. Wymagana znajomość nowoczesnych narzędzi i programów wspierających automatyzację i robotyzację procesów księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)