KIEROWNIK DOMU SENIORA (O) Tarnów oferta pracy Izba Rzemieślnicza, oraz Małej i Średniej Przedsięiorczości w Tarnowie
Stanowisko: KIEROWNIK DOMU SENIORA (O)
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie placówką, praca z seniorami i osobami niepełnosprawnymi.
Data publikacji: 2019-03-01
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Izba Rzemieślnicza, oraz Małej i Średniej Przedsięiorczości w Tarnowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kochanowskiego 32, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie placówką, praca z seniorami i osobami niepełnosprawnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DOMU SENIORA (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach opieki zdrowotnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, min. 5 lat doświadczenia jako terapeuta zajęciowy, doświadczenie w pracy z seniorami i osobami niepełnosprawnymi, mile widziane doświadczenie przy projektach unijnych. Zakres obowiązków: zarządzanie placówką, praca z seniorami i osobami niepełnosprawnymi. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 8.00-16.00; wynagrodzenie: od 2 2500 zł do 3 500 zł brutto do negocjacji. Kontakt: IZBA RZEMIEŚLNICZA, ORAZ MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W TARNOWIE; ul. Kochanowskiego 32, 33-100 Tarnów; wcześniejszy kontakt tel.: 14 621 31 48; CV przesyłać na adres e-mail: rzemioslo (at) izbarzemieslnicza.tarnow.pl
Nazwa pracodawcy:
Izba Rzemieślnicza, oraz Małej i Średniej Przedsięiorczości w Tarnowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Kochanowskiego 32, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Kochanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach opieki zdrowotnej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.03.2019
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy ważna do: 14.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-08-02 - Szydłowiec (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów finansowych i przekazywanie do biura rachunkowego, prowadzenie wynagrodzeń, kosztów, przychodów, fakturowanie, prowadzenie akt pracowników, wysyłanie deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Skorochów (opolskie)
Kierowanie ludźmi
SUWAJ PIOTR WYROBY Z DREWNA , TARTACZNICTWO - 2016-01-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Nadzór nad pracownikami. Praca na terenie województwa śląskiego.
ECOBUDREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Chorzów (śląskie)
- reprezentowanie firmy na zewnątrz- udział w podejmowaniu decyzji- planowanie budzetu- zarzadzanie zespołem projektowym- prowadzenie wewnętrznej dokumentacji - komunikacja z podwykonawcami w szególności z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie dokumentacji budowlano-projektowe.
SIMCONN PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-HANDLOWE mgr inż. Michał Kawaler - 2018-04-20 - Piękocin (dolnośląskie)
- koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obwiązującymi w firmie satandardami- przygotowanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny)- współtworzenie i realizcja koncepcji działalności firmy w zakresie: doradztwa, szkoleń i zarządzania wiedzą- zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku,- administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy
LASKOMEX PPHU - 2019-02-21 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, mile widziane prawo jazdy kat B, chęć do pracy.
RADOSŁAW GĄSIOREK FIRMA USŁUGOWA , RKTM - 2017-06-12 - Baszyny (wielkopolskie)
Obsługa klienta.Utrzymanie porządku na dziale.Wykonywanie bieżących zadań.
MAJSTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-07 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Wykonywanie obróbki ręcznej, mechanicznej oraz termicznej surowców i półproduktów.
CONCORDIA ŁOMŻYCZKA Ryszard Rachubka W ŁOMŻY - 2016-06-23 - Łomża (podlaskie)
Prowadzenie sklepu
KIK TEXTILL SP. Z O.O. WROCŁAW - 2019-01-10 - Strzelce Opolskie (opolskie)
osoba w trakcie studiów na kierunku budownictwo,prawo jazdy kat. Bmiejsce pracy: teren kraju
PGP DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka - Kierowanie i nadzorowanie właściwej organizacji pracy stanowisk w Referacie Zabezpieczenia Urzędu. Średnie wynagrodzenie Kierownika Referatu : wynagrodzenie zasadnicze 3500zł brutto+dodatek funkcyjny 231 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-02-22 - Słupsk (pomorskie)
Koordynacja prac budowlanych i nadzór nad poprawnością realizacji wykonywanych pracSprawdzenie dokumentacji projektowejStworzenie harmonogramu wykonywanych pracSporządzenie kalkulacjiKoordynowanie grupą pracowników-wyznaczanie im zakresu pracKoordynowanie współpracy z dostawcami materiałów, podwykonawcamiSprawdzanie postępu robót i powstałych kosztów
STW GmbH Straßen- und Tiefbau Welzow - 2018-07-04 - Niemcy (Niemcy)
- Budowanie z klientami długotrwałych relacji biznesowych. Monitorowanie potrzeb oraz sprawowanie opieki nad klientami firmy. Działania mające na celu rozwój współpracy z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji oraz spotkań z klientami. Realizacja założonych celów firmy oraz Działu Eksportu. Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz. - Wynagrodzenie: od 3800 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku. Doświadczenie we współpracy z zagranicznymi kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych z klientami rosyjskojęzycznymi. Gotowość do odbywania podróży służbowych. Biegła znajomość j. rosyjskiego, mile widziana znajomość j. angielskiego lub innego. Prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność, zaangazowanie w pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-00-00 w. 432) lub e-mail: kadry (at) fasing.com.pl
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-26 - Katowice (śląskie)
- wyjazdy zagraniczne na montaż mebli w obiektach hotelowych, - prowadzenie montażu, planowanie, organizacja pracy, - kierowanie grupa monterów - kontakty, uzgodnienia z klientem w j. obcym, - uzgodnienia z produkcją, obsługa skrzynki e-maili - pisanie raportów, uzgodnień, protokołów
MWH Meble sp. z o.o. & Co. sp. k. - 2018-12-18 - Zator (małopolskie)
organizacja i koordynowanie pracy działu Administracyjno-Gospodarczego, informacje dotyczące konkursu http://www.bip.dps.tarnogorski.pl/, zakładka: nabór do pracy.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-11-20 - Łubie (śląskie)
Nadzór i organizacja pracy brygad przy produkcji konstrukcji
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2017-08-10 - Niechcice (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o utrzymanie dobrego stanu technicznego obiektu, narzędzi, sprzętu; szybka reakcja na awarie i usterki, dokonywanie napraw , które można zrobić we własnym zakresie; kontakt z serwisami i nadzór nad ich pracą, kontrola poprawności wykonywanych zleceń i ich odbiór; prowadzenie dokumentacji technicznej; pilnowanie przeglądów technicznych (praca: Carrefour Zielona Góra)
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Zielona Góra (lubuskie)
w/g stanowiska
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy - 2018-08-03 - Kielce (świętokrzyskie)
- Staż dla osób zarej. w urzędzie posiad. II profil pomocy.- Zapoznanie się z asortymentem towarowym, z obsługą programu magazynowego oraz zasadami ewidencji magazynowej.- Zapoznanie sie z zasadami zaopatrzenia jednostki w towary handlowe, nauka fakturowania.- Metkowanie towaru, przyjmowanie towaru.-Montowanie maszyn, urządzeń dostarczonych w częściach .- Nauka prezentacji towarów.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
zarządzanie stoiskiem, zapewnienie stałej dostępności towaru, zarządzanie zespołem, dbanie o standardy sklepu, przygotowywanie promocji oraz wyprzedaży
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Swarzędz (wielkopolskie)
Zamówienia, przyjęcie dostaw, obsługa klientów oraz negocjacja cen. Kontakt z pracodawcą: tel. 660-511-022, adres e-mail: ilonka19-88 (at) o2.pl
DUET Jerzy Oleś Tomasz Kunysz - 2015-12-22 - Łagów (świętokrzyskie)
opracowywanie strategii reklamowej, promocyjnej i jej wdrażanie, kreowanie rozpoznawalności firmy na rynku, współpracowanie z odbiorcami produktów i usług, uczestnictwo w targach, konferencjach, organizowanie wystąpień promujących firmę
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Jarosław (podkarpackie)
wszelkie prace związane z kierowaniem zakładem gastronomicznym
PPHU Pod Żaglami Zbigniew Nasuta - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Żyrardów (mazowieckie)
pomoc przy zabiegach higienicznych, ubieraniu, karmieniu mieszkańców DPS, wykonywanie zabiegów w/g zleceń lekarza, rehabilitacja
Dom Pomocy Społecznej w Łęczycy - 2016-05-19 - Łęczyca (łódzkie)
samodzielne stanowisko pracy, nadzór nad pracownikami, planowanie remontów i ich nadzór, nadzór nad eksploatacją instalacji CO, wod - kan i kontrola parametrów ich pracy
Spółdzielnia Mieszkaniowa"ZATOKA"Braniewo - 2016-08-01 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie robotami w zakresie robót sanitarnych. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
A&R Sp. z o.o. - 2018-11-02 - Leżajsk (podkarpackie)