KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO Łubie oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: organizacja i koordynowanie pracy działu Administracyjno-Gospodarczego, informacje dotyczące konkursu http://www.bip.dps.tarnogorski.pl/, zakładka: nabór do pracy.
Data publikacji: 2018-11-20
Lokalizacja: Łubie (śląskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pyskowicka 34, 42-674 Łubie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja i koordynowanie pracy działu Administracyjno-Gospodarczego, informacje dotyczące konkursu http://www.bip.dps.tarnogorski.pl/, zakładka: nabór do pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (w tym zasadnicze, dodatek, premia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. godz
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łubie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zbrosławice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, inne wymagania zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka praca.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Pyskowicka 34, 42-674 Łubie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje w ogłoszeniu o naborze na stronie: http://www.bip.dps.tarnogorski.pl/ Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w siedzibie DPS, ul. Pyskowicka 34,42-674 Łubie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Zbrosławice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łubie
Ulica pracodawcy: Pyskowicka
Numer budynku pracodawcy: 34
Profil działalności pracodawcy:
POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.11.2018
Data dodania oferty pracy: 20.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-04-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zarządzanie podległym obszarem produkcji w celu zapewnienia jej ciągłości, organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników, realizacja celów miesięcznych oraz dziennych.
MAJEWSKI FENSTERFABRIK SP. Z O.O. - 2017-12-18 - Nysa (opolskie)
Organizacja pracy pracowników (Ukraińców i Rosjan); doświadczenie w montażach, w prowadzonych projektach, prowadzeniu samodzielnych kontraktów; montaż pieców technologicznych.Kontakt z Pracodawcą: 885 600 201
MDM POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bobrówka (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
PPHU 2A ARTUR ANKOWSKI - 2018-08-07 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu.
Gremi Sp. Z O.O. - 2017-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Wg. stanowiska.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2018-02-26 - Lubiąż (dolnośląskie)
zarządzanie projektami informatycznymi z zakresu bezpieczeństwa ( planowanie, implementacja, organizowanie, nadzorowanie realizacji), planowanie i koordynacja działań członków zespołu projektowego, wspołpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji projektu, konsultowanie i opiniowanie rozwiązań, sporządzanie sprawozdań z etapów realizacji projektu i przedstawienie ich kierownictwu wyższego szczebla, przygotowywanie notatek, planów, harmonogramów, raportów, podsumowań, identyfikowanie priorytetów oraz punktów krytycznych i odpowiednie nimi zarządzanie znajdywanie logicznych rozwiązań, integrowanie infrastruktury sieciowej klienta z produktami firmy
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Praca przy zakupie zywca wieprzowego i wołowego, wystawianie faktur, współpraca a AiMR.
Zakład Mięsny MOŚCIBRODY Spółka z o.o. - 2015-11-25 - Mościbrody (mazowieckie)
ruch miedzynarodowy,Holandia,BELGIA,NIEMCY
MARCIN ZIENTAK Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowe "TRANS-GABANA" - 2017-08-10 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc w obsłudze referatów, pomoc w prowadzeniu Elektronicznego Obiegu dokumentów, pomoc w przygotowywaniu i przekazywaniu do Archiwum Zakładowego dokumentow archiwalnych, pomoc w obsłudze interesantów, pomoc przy realizacji faktur i rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Borki (lubelskie)
wykształcenie zawodowe.Zarządzanie grupą ludzi przy budowie dróg.
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2016-11-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zarządzanie personelem, planowanie i organizowanie, odpowiedzialność, samodzielność i kreatywność, innowacyjność, planowanie akcji promocyjnych salonu, utrzymywanie najwyższegopoziomu obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Nadzór budowy, kosztorysowanie, ofertowanie
GRUPA MTG Tomasz Gluza - 2016-01-04 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Kierowanie ruchem osobowym i telefonicznym, organizacja i koordynacja pracy biura, ewidencja dokumentacji wewnetrznej i zewnętrznej.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wiązowna (mazowieckie)
Kierownik budowy
P.B.U.H.ZELIAŚ Leszek Zeliaś i Sylwester Zeliaś Sp. Jawna - 2015-12-31 - Tarnów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Krapkowice (opolskie)
Pozyskiwanie nowych Klientów
CABO S.C. S. Wojdyga, P. Talarek - 2017-09-27 - Łaskarzew (mazowieckie)
Przewóz osób
Usługi Przewozowe Katarzyna Jochymek - 2017-09-01 - Jaworzno (śląskie)
Kierownik na stoisku mięsnym
PPH TARKOR Nowy Korczyn - 2017-03-31 - Gawłuszowice (podkarpackie)
Planowanie i organizowanie dostaw do klientów, planowanie tras wywozowych, zarządzanie zespołem kierowców, nadzór i rozliczanie czasu pracy, nadzór nad flotą samochodową oddziału, raportowanie
IGLOTEX DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja doradców finansowych, sprzedaż usług firmy; praca w Pabianicach
PROFI CREDIT Polska S.A. - 2016-04-18 - Pabianice (łódzkie)
Przygotowanie oferty, organizacja i nadzór nad wykonaniem robót instalacyjno - sanitarnych. Praca na terenie województwa opolskiego. Wynagrodzenie ok. 3500 zł netto.
PAGA-UNIBUD S.C. - 2017-08-31 - Krapkowice (opolskie)
Organizacja pracy biura sprzedaży.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
BURSZTYNOWE Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-całościowe prowadzenie obsługi kadrowej pracowników-prowadzenie teczek osobowych-rozliczanie dni pracy-wspoółpraca z kierownikami działów-przygotowywanie raportow m.in do GUS-monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, podatkowego, ubezpieczen
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Poznań (wielkopolskie)
Kierownik magazynu
Z.P.H. "POLMARK" Marek Rzepka - 2018-05-10 - Żabno (małopolskie)
Prace na kuchni przy przygotowywaniu posiłków
Bar - Restauracja "U Kazimierza" - 2017-03-14 - Czarna (łódzkie)
Zamawianie i przyjmowanie towaru, nadzór nad pozostałymi pracownikami sklepu.
P.H.U. Kamil Kononowicz Katarzyna - 2018-03-16 - Goświnowice (opolskie)
zapoznanie się z technologią produkcji gastronomicznej, kierowanie pracą lokalugastronomicznego, obsługa programu BISTRO
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
Dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2016-04-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
manicure, pedicure, henna, wosk
Anna Wójtowicz Salon Kosmetyczny ANKA - 2018-07-18 - Puławy (lubelskie)