KIEROWNIK BUDOWY (O) Tarnów oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY (O)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji technicznej budowy, kontakt z przedstawicielami inwestora, sporządzanie zamówień materiałowo-sprzętowych, rozliczanie budów
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okrężna 4, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji technicznej budowy, kontakt z przedstawicielami inwestora, sporządzanie zamówień materiałowo-sprzętowych, rozliczanie budów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, min. 1 rok stażu pracy na stanowisku, uprawnienia budowlane - preferowane konstrukcyjno-architektoniczne, prawo jazdy kat. B. Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji technicznej budowy, kontakt z przedstawicielami inwestora, sporządzanie zamówień materiałowo-sprzętowych, rozliczanie budów. Praca na jedną zmianę na terenie woj. małopolskiego i podkarpackiego od pon. do pt. w godz.: 7.00-15.00 ( wyjazd i powrót w tym samym dniu); wynagrodzenie od 5 000 zł brutto - do negocjacji. Kontakt: Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna, ul. Okrężna 4, 33-100 Tarnów, zgłoszenie w godz.: 7.00-9.00, wcześniejszy kontakt tel.: 14 630 05 07 w godz.: 7.00-15.00, CV można przesyłać na adres e-mail: imbud.sek (at) interia.pl
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Okrężna 4, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: wcześniejszy kontakt telefoniczny, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Okrężna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2019
Data dodania oferty pracy: 19.11.2019
Oferta pracy ważna do: 09.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a506ed55f5c124fe16ebe40150653ab5
Podobne oferty pracy
zarządzanie biurem i sklepem ortopedycznym, zarządzanie sprzedażą przez platformę AMAZON
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad świadczoną usługą i pracownikami, organizacja pracy zespołu, kontakt z klientem, odpowiedzialność za wynik obiektu, raportowanie, szkolenei pracowników, prowadzenei spraw administracyjnych w ramach stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Robakowo (wielkopolskie)
układanie kartonów na taśmie produkcyjnej.
kontakt przez OHP - 2016-05-27 - Gliwice (śląskie)
Organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia w materiały pędne i smary, kontrolowanie bieżącego zużycia materiałów pędnych i smarów, rozliczanie dokumentacji służby mps, dokonywanie tankowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi zasadami. Praca jednozmianowa od poniedziałku do czwartku od 07.00 - 15.30, piątek od 07.00 - 13.00. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2019-05-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Utrzymanie we właściwym stanie technicznym budynków wraz z instalacjami technicznymi i urządzeniami w które są wyposażone. Przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców o zainstniałych awariach i ich usuwanie. Bieżąca kontrola, naprawa i konserwacja budynków. Prowadzenie odczytów urządzeń pomiarowych energii elektr., wody, energii cieplnej oraz prowadzenie ewidencji dokonanych odczytów. Koordynacja i ustalenie robót z kierownictwem oraz kierowanie pracą pracowników podległych.Kontakt:maria. mol (at) domel-domy.pl
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Jaworzno (śląskie)
Pomoc montera w wykonywaniu prac remontowo-montażowych i spawalniczych remontowanych/montowanych urządzeń.Realizacja prac zleconych przez kierownika lub brygadzistę.Prowadzenie samochodu służbowego Spółki (w przypadkach koniecznych).
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Oświęcim (małopolskie)
OPIS STANOWISKA:Do kluczowych obowiązków kierownika projektów zaliczamy koordynację, nadzór i terminową realizację projektów w ramach budżetu. Kierownik ustala terminy, przypisuje obowiązki oraz monitoruje i podsumowuje postępy w realizacji projektu. W oparciu o doświadczenie projektowe określa i realizuje wymagania klienta, przygotowywuje raporty dla wyższej kadry kierowniczej dotyczących stanu realizacji projektu.GŁÓWNE OBOWIĄZKI:- Zarządzanie złożonymi projektami- Dbałość o pomyślną realizację, rentowność projektów, wzrost liczby klientów i ich satysfakcję, wykorzystywanie zaawansowanych rozwiązań technologicznych oraz opracowywanie bezpośrednich raportów- Komunikacja z klientami, lokalnymi biurami, freelancerami i wewnętrznymi członkami zespołu projektowego- Utrzymanie procesów i metodologii w celu zapewnienia sukcesu projektu i usług, planowanie oceny ryzyka- Zatwierdzanie szacunków i zestawianie propozycji dla istniejących klientów i potencjalnych nowych klientów poprzez dostosowanie się do procesu sprzedaży- Opracowywanie harmonogramów projektów i monitorowanie działalności projektowej- Rozwiązywanie problemów związanych z prowadzeniem projektów międzynarodowych- Pomoc w rozmowach konferencyjnych z obecnymi i potencjalnymi nowymi klientamiOFERUJEMY:- prywatną opiekę medyczną- pracę na podstawie umowy o pracę w systemie jednozmianowym- stabilne zatrudnienie w rozwijającym się oddziale międzynarodowej firmy- aktywny udział w projektach międzynarodowych- karta Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kierowanie, nadzór pracownikow,
Lux-Mark Lucyna Jusińska - 2017-09-06 - Chrzęsne (mazowieckie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
pośrednictwo pomiędzy pracodawcami a osobami poszukującymi pracy, poszukiwanie nowych klientów (pracodawców i pracowników)
WITALEX Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Kurowo (wielkopolskie)
Nadzór i kontrolowanie robót budowlanych.Obmiarowanie, zliczanie materiału.Kosztorysowanie
Firma Handlowo-Usługowa "TRANSKOP" Spółka Cywilna M.M.Smoła - 2019-03-28 - Dębica (podkarpackie)
Nadzór i kontrola nad wykonywaniem obowiązków przez pracowników obsługi, składanie zamówień do firm zewnętrznych na potrzeby szkoły w ramach zamówień publicznych, prowadzenie inwentarza środków (księga elektroniczna), planowanie, nadzorowanie, dokumentowanie prac remontowych
Zespół Szkół Technicznych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie - 2018-12-13 - Leszno (wielkopolskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (termoferomierki, lasery, sztanctygle, giętarki termiczne, plotery UV, plotery solwentowe, plotery tnące, laminatory), organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Siedlce (mazowieckie)
Kierowanie całokształtem prac działalności sekcji Zamówień Publicznych i kontrola wykonywania powierzonych obowiązkow podległemu personelowi. Planowanie, kontrolowanie oraz bezpośredni nadzór nad przebiegiem realizacji w zakresie zamówień publicznych. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2550 + 43% premii.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2016-06-30 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa maszyn rolniczych
Hurtownia Artykułów Przemysłowych Stanisław Kołoszyc - 2019-08-26 - Cybinka (lubuskie)
Prowadzenie księgi budowlanej obiektów i zlecanie wykonywania aktualnych przeglądów, nadzór nad stanem technicznym budynków i przyległego terenu, kierowanie pracownikami do prac lekkich, kierowanie robotami budowlanymi i wysokościowymi (w tym nagłymi awariami), sporządzenie umów na wynajem pomieszczeń, kontrola wydatków i analiza kosztów ponoszonych przez szkołę, unowocześnianie w nowinki techniczne nowo remontowanych klas i pomieszczeń, zakup materiałów eksploatacyjnych, budowlanych zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych itp., pomoc we współpracy z menadżerem wynajmującym salę gimnastyczną, zawodów sportowych, koncertów, kabaretów i imprez kulturalnych itp., obsługa urządzeń nagłośnieniowych i komputerowych, współpraca z urzędami i instytucjami, znajomość przepisów BHP i bezpieczeństwa pożarowego.
Zespół Szkół Ogólnokształcacych Żary - 2017-01-12 - Żary (lubuskie)
jw.
CLIFF SPORT Izabela Szybowska; - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
rozładunki, załadunki towaru, zarządzanie magazynem, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Olewin (małopolskie)
Zakres obowiązków: realizacja wyznaczonych parametrów ekonomicznych supermarketu, współodpowiedzialność za funkcjonowanie placówki handlowej, zarządzanie zatrudnionym personelem, dbałość o standardy operacyjne i handlowe sieciWymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi kasy fiskalnejWynagrodzenie : 4400 brutto ( w tym podstawa + dodatki)
Ledi sp z.o.o ( Delikatesy Centrum) - 2019-05-29 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
kierowanie robotami budowlanymi w zakresie elektrycznym, kierowanie, koordynowanie i monitorowanie prac, prowadzenie rozmów i negocjacji, realizacja powierzonych projektów w obszarze energetyki
"BARBARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca na hali sprzedaży. Wykładanie towarów na pólki. Sprzedaż towarów przy ladzie, obsługa klienta (brak kontaktu z pieniędzmi).
OLEŚNICADIS Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań sekcji i nadzór nad ich realizacją.c.Nadzór nad realizacją zawartych umów w zakresie wywozu nieczystości płynnych, odprowadzania i zrzutu ścieków, wywozu nieczystości stałych, składowania odpadów komunalnych, zakupu paliw stałych, utrzymania czystości w kompleksach wojskowych, dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, usług kominiarskich i transportowych oraz obsługi kotłowni. d.Przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań sekcji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca jako kierownik administracyjny
DAVITI Sp. z o.o. - 2019-12-19 - Poznań (wielkopolskie)
•kierowanie Powiatowym Zespołem Doradztwa Rolniczego (PZDR);•koordynacja i kontrola pracy podległych pracowników;•czuwanie nad terminowością wykonania zadań PZDR-u;•prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji na terenie powiatu i obsługiwanej gminy;•wspieranie rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy UE lub innych instytucji krajowych i zagranicznych na terenie powiatu i obsługiwanej gminy;
Lubuski Ośrodek Dopradztwa Rolniczego w Kalsku - 2018-11-14 - Lubsko (lubuskie)
Zarządzanie lokalem gastronomicznym, zarządzanie grupą pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Kraków (małopolskie)
Nadzór i kierowanie nad funkcjonowaniem zbrojarni. Nadzór i koordynowanie zespołem (6-8 osób).
PROFI - INF sp.z. o.o - 2017-01-24 - Niepołomice (małopolskie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM LUDZI, SPORZĄDZANIE GRAFIKÓW POSIŁKÓW, SPORZĄDZANIE KALKULACJI DAŃWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE KIERUNKOWE, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM LUDZI, ZNAJOMOŚĆ HACCP
POLSKI KOMITET POMOCY SPOŁECZNEJ ZARZĄD OKRĘGOWY - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie zespołem łudzi
TXM S.A - 2016-03-04 - Słubice (lubuskie)
1) weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;2) organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu;3) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych oraz zarządzeniu powołującym komisję;4) opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych oraz wzorów umów w zakresie dotyczącym zamówień publicznych. Przedkładanie wzoru umowy radcy prawnemu do akceptacji;5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ, przygotowywanie projektów odpowiedzi i udzielanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, prowadzenie innej korespondencji z wykonawcami;6) przedstawianie Dyrektorowi Pogotowia Ratunkowego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, po sprawdzeniu ofert przez Komisję przetargową;7) informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania; 8) wnioskowania do Działu Finansowo - Księgowego o zwrot wadium;9) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności polegające na sporządzaniu protokołów wraz z załącznikami;10) weryfikowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne;11) archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych postępowań; 12) koordynowanie czynności prowadzących do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;13) prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych, Rejestru Umów zawieranych pomiędzy Pogotowiem Ratunkowym a wykonawcami zawartymi w ramach przeprowadzonych postępowań;14) przygotowywaniem planu zamówień publicznych i ogłoszeń o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych;15) sporządzaniem i przesyłaniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Pogotowie zamówieniach publicznych;16) publikacja ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego.17) prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadry kierowniczej Pogotowia Ratunkowego.18) tworzenie procedur i wdrażanie rozwiązań usprawniających realizację zadań działu;19) sporządzeniem przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Pogotowie;20) przygotowywanie i rozstrzyganie zapytań ofertowych w postępowaniach, w tym do 30 tys. euro;21) monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży oraz składanie ofert w postępowaniach przetargowych, w tym do 30 tys. euro,22) sporządzanie raportów z przetargów wsparcie w monitorowaniu przebiegu umów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym,23) wykonywaniem innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 77 31 521, osobisty. Oferujemy:Interesującą pracę,Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia,Pracę w przyjaznej atmosferze.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do 24 stycznia 2019 r. w Sekretariacie Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38 , 50-507 Wrocław lub na adres mailowy: j.jankowska (at) pogotowie-ratunkowe.pl z dopiskiem: Oferta pracy Kierownik Działu Zamówień PublicznychProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu - 2019-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)