KIEROWNIK BUDOWY Mielec oferta pracy FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 6 260 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją robót bud.2. Zarządzanie zespołem pracowników3. Przestrzeganie harmonogramu robót.4. Terminowość5. Rozliczanie okresowych przerobów, kosztów budowy.6. Prowadzenie kompleksowej dokumentacji budowy.7. Nadzór nad jakościa wykonanych robót.
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 30, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją robót bud.2. Zarządzanie zespołem pracowników3. Przestrzeganie harmonogramu robót.4. Terminowość5. Rozliczanie okresowych przerobów, kosztów budowy.6. Prowadzenie kompleksowej dokumentacji budowy.7. Nadzór nad jakościa wykonanych robót.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 260 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 260 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
cechy przywódcze, analityczne myślenie, podejmowanie szybkich i trafnych decyzji, rzetelność, uczciwość, obowiązkowość, organizowanie pracy zespołu
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 8171892802
danePracodawcy_regon: 690383618
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Kościuszki 30, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail:anetanykiel (at) arkadamielec.pllub telefonicznie:17 788 12 60
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: mielecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1811
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mielec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974618
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132301
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?581e8257d167f5cba91f92727a391206
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zarządzanie działem produkcji, zapewnienie organizacji pracy, odpowiedzialność za szkolenia, stan i poziom techniczny, bezpieczeństwo, system pracy oraz wdrożenie systemu jakości- kontrolowanie, nadzór oraz monitorowanie przebiegu produkcji z punktu widzenia realizacji planu produkcyjnego - działania w zakresie poprawy produktywności, obniżki kosztów i poprawy jakości - przedkładanie propozycji do swojego bezpośredniego przełożonego dotyczących inicjatyw zmierzających do poprawy jakości, wydajności oraz eliminacji niekorzystnych zjawisk- doskonalenie procesów jakościowych - podnoszenie wydajności produkcji - kontrola nad jakością produkcji oraz jej terminowością- wykorzystanie oraz optymalizacja zasobów ludzkich i technicznych- wydawanie poleceń i kontrola pracy podległych pracowników KORZYŚCI Z ZATRUDNIENIA W FIRMIE ASTOR: - interesująca praca w rozwijającej się firmie - atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i posiadanej wiedzy - możliwość rozwoju zawodowego - niezbędne narzędzia pracy Miejsce pracy: Kowalewo k. Szubina
"ASTOR" Marek Plewa - 2019-08-23 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie realizacji zadań produkcyjnych na wydziale, planowanie i organizowanie pracy pracownikom, czuwanie nad jakością wyrobów, prowadzenie racjonalnej gospodarki materiałowej
PW PERFECT Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
przyjmowanie dostaw, monitorowanie wykonania grafiku pracy, obsługa komputera, kasy fiskalnej, dbanie o czystość w miejscu pracy, praca zgodnie z procedurami i standardami firmowymi, motywowanie zespołu
DEALZ Poland Sp.zo.o. - 2019-07-15 - Radom (mazowieckie)
nadzór nad prowadzeniem szwalni w zakresie szycia wózków dziecięcych. Pozyskiwanie nowych pracowników
Vitro-Plast Julian Smok PPUH - 2020-08-05 - Bytom (śląskie)
-praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego
APS-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2020-04-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie baru szybkiej obsługi
Przedsiębiorstwo przemysłu mięsnego TAURUS Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Pilzno (podkarpackie)
Nadzór nad pracownikami, analiza realizacji powierzonych celówWYMAGANIA: wykształcenie średnie, znajomość branży rolniczej, prawo jazdy kat. "B" oraz 1 rok doświadczenia zawodowego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 628 22 66
"Rol-Mech" Grażyna i Jan Grześko Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Radymno (podkarpackie)
Specjalizacja w inżynierii systemów wycieraczek, specjalizacja w standardach technicznych sysemów wycieraczek, zarządzanie zespołem systemu R&D PTM, rozwój zasobów systemu R&D PTM, zarządzanie ludźmi i budżetem, kontakt z klienrami, w tym z klientem z Korei
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Skawina (małopolskie)
Kontakt telefoniczny, e-mailowy z klientami, dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami, komunikatywność, kreatywność.
PWP NIAGARA Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
prace porządkowo-czystościowe, nadzór nad pracownikami podległymi
kontakt przez OHP - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
zamieszczanie ogłoszeń w internecie, wystawianie faktur, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Sikorowo (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy budowy, organizacja i kierowanie zasobami ludzkimi, bezpośredni nadzór nad budową i podległymi pracownikami
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe GALANT Malwina Sokalska - 2017-01-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
planowanie i rozliczanie produkcjiutrzymanie wysokich standardów jakości, higieny, technologiioptymalizacja procesów produkcyjnychmonitorowanie, rozliczanie i systematyczna poprawa KPI w obszarze produktywnościaktywny nadzór i zarządzanie podległymi pracownikami
DROBIMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Wymagania:wykształcenie mile widziane wyższe politechniczne lub w przypadku braku wykształcenia duże doświadczenie w branży, Zakres obowiązków: nadzorowanie brygady produkcyjnej, przygotowanie harmonogramów produkcji, rozliczanie produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE PRO-MET H.KOBUSIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-05 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
kierowanie zespołem pracowników
Stacja Paliw Michał Olszewski w Białowieży - 2018-11-02 - Białowieża (podlaskie)
- planowanie i realizacja sprzedaży - przygotowanie ofert - pozyskiwanie nowych klientów z branży spożywczej - utrzymanie relacji z aktualnymi klientami
Młyn Zbozowy Stanisław Grygier - 2016-04-01 - Kościan (wielkopolskie)
Opieka nad osobą chorą, starszą.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
Kierowanie pracą podległych pracowników, szukanie przepisów pod indywidualnych klientów ze wschodu, zamawianie przypraw kuchni wschodniej, tworzenie linii produkcyjnej ikry i kawioru zgodnie ze smakami wschodnimi, czynności nadzorujące w procesie produkcyjnym ikry i kawioruzgodnie ze standardami produkcyjnymi na rynku wchodnim, , utrzymanie maksymalnej wydajności w produkcji ikry i kawioru. Praca w godzinach: 6-14, 14-22.
BALTIC UNITED SP. K ANDRZEJ TRYLSKI - 2019-03-15 - Reda (pomorskie)
prowadzenie działu sprzedaży, opieka nad sklepami firmowymi, koordynowanie działań marketingowych
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Kurzętniku z/s w Marzęcicach - 2020-05-14 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie przedsiębiorstwem
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Bustryk (małopolskie)
- organizacja pracy magazynu żywności Polskiego Czerwonego Krzyża; - ustalanie harmonogramu dostaw / odbiorów towaru; - prowadzenie dokumentacji magazynowo księgowej; - stała współpraca z dostawami, odbiorcami i przewoźnikami; - kontakty ze współpracującymi z PCK organizacjami pozarządowymi / ośrodkami pomocy społecznej; - zaangażowanie w realizację działań towarzyszących w ramach PO PŻ 2014 2020;- koordynacja pracy pracowników magazynu;- prowadzenie działań realizujących zadania statutowe Polskiego Czerwonego Krzyża, zwłaszcza dotyczące pomocy żywnościowej i rzeczowej;- pozyskiwanie dochodów na działalność statutową Polskiego Czerwonego Krzyża;- udział w przedsięwzięciach realizowanych przez Lubelski Oddział Okręgowy PCKCV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz inne dokumenty pomocne w procesie rekrutacji prosimy przesyłać pocztą na adres: Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, ul. Puchacza 6, 20-323 Lublin bądź składać osobiście. Koperta winna posiadać napis REKRUTACJA.
LUBELSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie czynności administratora obiektu w tym: gospodarowanie sprzętem kwaterunkowym, żywnościowym, radiowo- telewizyjnym, przedmiotami umundurowania oraz innym sprzętem stanowiącym wyposażenie pokoi, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, prowadzenia ewidencji osób tymczasowo zakwaterowanych w pokojach, kwaterowania nowo przyjmowanych osób, realizowanie obowiązku pobierania opłat klimatycznych, wystawianie faktur za odpłatny pobyt w pokojach gościnnych i internatowych, przypisywanie wpływów z opłat za korzystanie z pokoi gościnnych i internatowych w układzie zadaniowym, tj. na zadania, podzadania, działania, prowadzenie postepowań związanych z windykacją należności za nie dokonanie terminowych opłat za pokoje gościnne i internatowe, podejmowanie przedsięwzięć mających na celu zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu, sprawowanie nadzoru nad stanem użytkowo technicznym i sanitarno-higienicznym obiektów, urządzeń i pomieszczeń oraz sprzętem w budynkach i terenie przyległym, właściwe i racjonalne planowanie wykorzystania pomieszczeń mieszkalnych w przypadku kwaterowania słuchaczy kursów oraz uczestników szkoleń specjalistycznych realizowanych w Ośrodku, składanie zapotrzebowań na zakup sprzętu, materiałów i pojazdów niezbędnych do funkcjonowania obiektu, realizowanie zaopatrzenia obiektu w środki czystości, wymianę pościeli itp., prowadzenie pojazdów służbowych, prowadzenie korespondencji w zakresie działalności pokoi gościnnych i internatowych, sporządzanie danych do sprawozdań, meldunków w zakresie funkcjonowania pokoi gościnnych i internatowych w Mielnie, odbieranie i wydawanie osobom korzystającym z zakwaterowania przepustek, ręczników, kluczy do pokoi oraz innych pomieszczeń w obiekcie,odbieranie pokoi od wyjeżdżających osób wraz ze sprawdzeniem stanu ilościowego i jakościowego pozostawionego sprzętu (porównanie stanu ewidencyjnego sprzętu ze stanem faktycznym), prowadzenie dokumentacji wymaganej na recepcji w tym: dokumentów wymaganych do zakwaterowania słuchaczy, książek ewidencji, list, książek dotyczących zgłaszanych usterek, odnotowywanie pobytu osób korzystających z zakwaterowania na dokumentach wydanych przez stosowne komórki organizacyjne (delegacja, rozkaz wyjazdu itp.), czuwanie nad przestrzeganiem przez osób korzystających z zakwaterowania regulaminu i obowiązującego porządku, dbanie o racjonalne korzystanie z energii prowadzeniu dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-03-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sporządzanie potraw i ciast
C.W.S. "GWAREK" - 2016-02-26 - Ustroń (śląskie)
do uzgodnienia
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2018-09-06 - Malawa (podkarpackie)
Nadzór nad wykonywaniem prac ciesielskich przy budowie domów mieszkalnych i domków letniskowych.
Birkeland Totalentreprenør AS - 2020-08-03 - Norwegia (Norwegia)
-organizacja i nadzór nad obszarem produkcji w oparciu o plany produkcyjne oraz przyjęte założenia-odpowiedzialność za efektywność pracy działu oraz jakość wytwarzanego produktu-nadzór nad linią produkcyjną pelletu- nadzór nad pracą podległego zespołu produkcyjnego
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-08-18 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
pr.interw.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie sie z organizacją i funkcjonowaniem Zakładu, przepisami i dokumentacją obowiązującą w Zakładzie, pomoc i towarzyszenie przy wykonywaniu czynnosci higienicznych, pomoc choremu podczas przyjmowania posiłku, dbanie o czystość łóżka chorego, wykorzystanie róznych metod i narzędzi terapeutycznych, rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb chorego
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)