KIEROWNIK BUDOWY LUB MAJSTER Zabrze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY LUB MAJSTER
Wynagrodzenie: od 4 210,19 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik lub majster na budowie, praca w delegacji.
Data publikacji: 2020-11-23
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik lub majster na budowie, praca w delegacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 210,19 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3 000 zł netto ( do negocjacji )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY LUB MAJSTER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2478
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 210,19 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budowlany
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9691551551
danePracodawcy_regon: 241273240
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVkontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. od 8.00 do 14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
danePracodawcy_kodPowiatu: 2478
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945380
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.11.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?40da647aa7ef040a0fbfb3d4b923c343
Podobne oferty pracy
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych (CCTV, SAP, KD, SSWiN).
"ELINSTAL" ŁAPKIEWICZ I SYN SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-24 - Izabelin C (mazowieckie)
planowanie i zarzadzanie produkcją , kontrola produkcji i zaopatrzenia zakłady, przedstawianie propozycji dotyczących rozwoju, współpraca z zarządem, dbanie o dobre warunki pracy szwalni, praca od godz 7-15
Brevito Sp. z o.o. - 2020-06-23 - Opole (opolskie)
Prace w stolarni/cięcie, oklejanie, składanie mebli, montaż mebli
MM STUDIO DESIGN MIROSŁAW ZAGRODNICZEK - 2020-08-20 - Lublin (lubelskie)
Murowanie, tynkowanie. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15
JERZY WÓJCIAK OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI - 2017-08-24 - Reguły (mazowieckie)
planowanie pracy zespołu, nadzór nad produkcją
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-17 - Karpicko (wielkopolskie)
Rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem w branży finansowej. Branża finanse, kredyty, windykacja. I zmiana - ruchome godziny pracy.Wynagrodzenie od 3600zł do 15000zł (podstawa+ prowizja)Pracodawca oferuje również samochód służbowy, laptop oraz telefon komórkowy.
PRO DOMO Sp. z o. o. - 2017-04-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i wydawanie sprzetu sportowego i map na podstawie dokumentacji; prowadzenie ewidencji magazynowych; udział w inwentaryzacji; konserwacja sprzętu w magazynie; porównywanie stanów, prowadzenie okresowych kontroli stanu ilosciowego; załadunek i rozładunek sprzetu; nadzór nad stanem ilościowym zapasów na magazynie
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-09-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
nadzór i organizacja nad procesem produkcyjnym, organizacja pracy zespołu, opracowywanie dokumentow
Zakłady Wytwórcze "AGRO-CHEMAT" Sp zoo - 2018-03-07 - Wiązowna (mazowieckie)
wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe - prawo/ekonomia/administracjamonitorowanie spraw sądowychnadzór nad pracownikami działu windykacjiutrzymywanie kontaktów z pełnomocnikami, klientami oraz dłużnikamiprowadzenie negocjacji dotyczących spłat zadłużeniazałatwianie bieżących sprawwynagrodzenie 3500 zł brutto + premia
4 GRANTS SP. Z O. O. SP. K. - 2019-04-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kontakt z klientami, rozdzielanie zadań serwisantom, nadzór nad pracownikami serwisu ciągników siodłowych, dbanie o wysoką jakość wykonywanych napraw, optymalizację procesów działu serwisowego. Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-05-13 - Siedlce (mazowieckie)
Główne obowiązki:- bieżące zapoznawania się i znajomość regulacji prawnych dotyczących przygotowania i prowadzenia prac konserwacyjnoremontowychw nieruchomościach będących w trwałym zarządzie oddziału;- kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek;- nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiórprac prowadzonych przez podległych pracowników;- potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnychw książce pracy konserwatora;- udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresieniezbędnej dokumentacji technicznej;- przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonywanych przez pracowników warsztatów;- zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do sprawplanowania i zaopatrzenia;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym użytkowaniem oraz właściwym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu warsztatowegooraz nadzór nad jego właściwym utrzymaniem;- zgłaszanie potrzeb w zakresie odzieży ochronnej dla pracowników warsztatowych i sprzątaczek.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem, wymuszona pozycjaciała, prowadzenie pojazdów służbowych- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego;- posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej;- posiadanie 4 lat doświadczenia zawodowego w pracy o podobnym charakterze;- posiadanie umiejętności pracy w zespole oraz zarządzania personelem;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonychwydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonychklauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne);- umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania;- posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru;- znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia nr 95 KGSG.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-01-14 - Racibórz (śląskie)
Nadzór nad pracownikami
F.R.M.A. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-09 - Radomsko (łódzkie)
praca operatora
GAJA SP. Z O.O. - 2018-10-22 - Wińsko (dolnośląskie)
kierowanie praca na placu i magazynie, sprawdzanie dostaw
Składbud P.Zakrzewski R.Hołowczak Spółka Jawna - 2015-11-05 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Prace porządkowe w zakładzie- załadunki i rozładunki towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Złotów (wielkopolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
Praca na stanowisku piekarza ciastowego
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie: mile widziane, ks. sanepidowska; zakres obowiązków: przygotowywanie posiłków typu fast food, kebab, zapiekanki, sałatki; dbanie o czystość; jedna zmiana w godz. 11:00-19:00; miejsce pracy: Gliwice,
POKER FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA HENRYK CHUDZIK - 2015-12-30 - Gliwice (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa techniczna prób i przedstawień w zakresie oświetlenia, oraz innych elektrycznych i pirotechnicznych urządzeń efektowych, konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznych oświetlenia sceny, , znajomość scenariusza świateł, efektów świetlnych przygotowywanej sztuki, pełnienie dyżurów zgodnie z ustalonym planem, konserwacja narzędzi, przechowywanie powierzonych materiałów, przygotowywanie sprzętu oświetleniowego oraz odpowiednich materiałów niezbędnych do uzyskania ustalonych efektów świetlnych przygotowywanej sztuki, pełnienie dyżurów, konserwacja narzędzi, przechowywania powierzonych materiałów, przygotowanie sprzętu oświetleniowego, konserwacja instalacji i urządzeń sterowniczych i sygnalizacyjnych w bloku sceny i pomieszczeniach przyscenicznych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie kontrahentów, prowadzenie rozmów handlowych, sporządzanie umów i ofert w zakresie windykacji
MAGNA ERA Sp. z o.o. - 2016-01-26 - Zielona Góra (lubuskie)
UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW ZE STAŁYMI PARTNERAMI HANDLOWYMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Koło (wielkopolskie)
zgodny z zakresem obowiązków
Kielecka Agencja Pracy Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 191, 25-646 Kielce - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Zaplanowanie odpowiedniej ilości surowców, podzespołów i materiałów pomocniczych do wytworzenia produktu końcowego,Zgłaszanie do działu Zakupów potrzeb w zakresie zapotrzebowania dla planowanej produkcji,Podejmowanie skutecznych działań w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień,Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów planistycznych (zleceń produkcyjnych) oraz współpraca ze wszystkimi działami w zakresie zapewnienia pełnego przepływu informacji logistycznych miedzy Produkcją, Kontrolą Jakości i Logistyką,Monitorowanie zleceń produkcyjnych (od momentu pojawienia się zamówienia do przyjęcia go na stan do magazynu),Kontrolowanie i systemowe rozliczanie bieżącej produkcji,
FIBRAIN SP. Z O.O. - 2018-10-31 - Zaczernie (podkarpackie)
- zorganizowanie i zapełnienie sprawnego funkcjonowania biura- sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych przez wewnętrznych regulaminów, zarządzeń oraz instrukcji- nadzorowanie przepływu korespondencji i archiwizacja dokumentów- zarządzanie pracą podległych mu pracowników
kontakt przez PUP - 2020-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kierownik sklepu w EURO-NET Sp.zoo w Sokółce,- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepu- zarządzanie zespołem pracowników- zarządzanie asirtymentem- dbanie o wystrój sklepu zgodnie ze standartami firmy- budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Sokółka (podlaskie)
Sortowanie przesyłek, dostarczanie przesyłek. Miejsce pracy: ul. Stawowa 5, 55-003 Chrząstawa Mała,Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Forma zawarcia umowy: zlecenie ok
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Chrząstawa Mała (dolnośląskie)
•zarządzanie zespołem produkcyjnym,•terminowa i jakościowa realizacja planów produkcyjnych,•optymalizacja procesów produkcyjnych;
PPHU "ARKA-DRUK" Artur Bach - 2018-06-29 - Łapy (podlaskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Mońki (podlaskie)
Pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Kraków (małopolskie)