KIEROWNIK BUDOWY Kołobrzeg oferta pracy KM KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 8 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: KM KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BAŁTYCKA 16A 53, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praktyczna znajomość prawa budowlanego, umiejętność zarządzania firmami podwykonawczymi, uprawnienia konstrukcyjno-budowlane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
KM KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
BAŁTYCKA 16A 53, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - po kontakcie telef. kontakt osobisty.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: BAŁTYCKA 16A
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie dokumentacji technicznej i wytycznych do dokumentacji technologicznej produktu zgodnie z wymogami klienta, współpraca z centralnym biurem rozwoju produktu oraz klientem, inicjowanie pracy nad przygotowaniem i wdrożeniem nowych produktów, planowanie i nadzorowanie realizacji nowych projektów, prowadzenie projektów rozwoju produktu
SL Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-10 - Żory (śląskie)
Samodzielna naprawa samochodów osobowych.
M.K. ZIELKE SERWIS SKRZYŃ BIEGÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-25 - Cieplewo (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie robotami budowlanymi
HARTUNA SP. Z O.O. - 2017-05-30 - Skarszewy (pomorskie)
zarządzanie podległym zespołem pracownikówodpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta współpraca zdziałem szkoleń i działem HR udział w rekrutacji pracowników kontrola i raportowanie pracy zespołu Oferujemy: systempremiowy niezbędne narzędzia pracy atrakcyjne benefitypozapłacowe.
Meritumkredyt Spółka z o.o - 2017-07-28 - Opole (opolskie)
- koordynowanie i kontrolowanie realizacji kontraktu,- przeprowadzanie procesu zatrudnienia pracowników,- współpraca z kierownikami innych obiektów.
Dussmann Polska Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wojnicz (małopolskie)
Nadzór nad placówka,układanie grafików pracowników kuchni i kierowców, miesięczne zestawienia godzin pracy pracowników, rozliczanie placówki pod księgowość, nadzór nad transportem posiłków, prowadzenie HCCP na placówce.
PPHU "JOL-MARK" WĘGIERSKA GÓRKA - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- zarządzanie procesem produkcji na danej zmianie,- przydzielanie zadań,- realizacja dziennego planu produkcji przy utrzymaniu jakości wyrobów,- zarządzanie podległymi pracownikami 20-40 osób,- weryfikacja zgodności procesu produkcji z wymogami technologicznymi, ochrony przeciwpożarowej, BHP,- wdrażanie nowych pracowników,- rozwiązywanie problemów, wdrażanie działań naprawczych,- utrzymywanie dokumentacji,- współpraca z działami technologicznym i zbytu.
HERN s.r.o. - 2017-11-07 - Słowacja (Słowacja)
prowadzenie ośrodka zarybieniowego (coregonidy+stawy karpiowe)
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2016-08-23 - Doliwy (warmińsko-mazurskie)
ryglowanie spodni - wykonywanie rygli na kieszeniach, podtrzymywaczach itp. (produkcja eksportowa i krajowa)
,,VOC'' Spółka z o. o. Wrocław Zakład Produkcyjny w Hajnówce - 2016-07-08 - Hajnówka (podlaskie)
rozwój i optymalizacja strategii, przyczynianie się do wzrostu wydajności na platformach IOS i Android, dbałość o ciągłe ulepszanie relacji z kluczowymi partnerami , Facebook, Twitter, Google
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
kontakty z partnerami zagranicznymi, prowadzenie dokumentacji projektu, ewentualne rozliczenia dotacji z UE
BRMOTORS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Radziejowice (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. podstawowe, wymagana książeczka sanitarno- epidemiologiczna. Ogólny zakres obowiązków: krojenie i pakowanie pieczywa
ORTEX PPHU KRZYSZTOF ORZEŁ - 2015-12-03 - Lublin (lubelskie)
Kierownik sprzedaży- wykształcenie średnie, znajomość branży budowlanej, umiejętność pracy w zespole.
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad maszynami, montaż podzespołów
FIRMA WIELOBRANŻOWA "GAZ SERWIS" JANUSZ IMIOŁCZYK - 2016-10-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa tokarek konwencjonalnych oraz urządzeń pomiarowych. Prowadzenie pomiarów.
PLASMA SYSTEM SA - 2018-11-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa dokumentacji kadrowej.
"AQUAEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-31 - Dubowo Drugie (podlaskie)
Zarządzanie personelem stacji paliw.
Szmuk Ryszard FUH Auto Mix - 2016-05-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, zarządzanie stanami magazynowymi, zapasami, wysyłką
NORTPOL MARCIN ROGALA - 2017-12-20 - Międzyrzecz (lubuskie)
nadzór na dbudową kanalizacji sanitarnej
P.H.U. "INWOD" Roman Pacek Lubartów - 2015-12-29 - Rzekuń (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prostych prac budowlanych
PRECYZJA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WIESŁAW GAŁGOWSKI - 2016-05-10 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
Oragnizacja pracy zespołu handlowców oraz realizacja zadań w zakresie zarządzania procesem sprzedaży, budżetowanie, badanie rynku i sadysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa wózka widłowego, ważenie koszy.
KRAMA J. Kubasik spółka komandytowa - 2016-12-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zarządzanie zespołem podległych pracowników; zarządzania kosztami: odpowiedzialność za budżet, monitoring kosztów produkcyjnych; podnoszenie efektywności procesu produkcyjnego; kontrola parametrów efektywności i wydajności produkcji, analiza wyników i wprowadzanie niezbędnych usprawnień; nadzorowanie polityki cenowej i zakupowej; nawiązywanie kontaktów i negocjowanie warunków współpracy ze strategicznymi klientami i dostawcami; prowadzenie sprawozdawczości i raportowanie planowanych i przeprowadzanych działań.
T&I POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta wykładanie towarów ekspozycja promocji przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Ksawerów (łódzkie)
W ZAWODZIEISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI WYNAGRODZENIA
P.P.H.U. "VELNOM" DARIUSZ WEŁNA - 2018-09-26 - Dębowiec (dolnośląskie)