KIEROWNIK BUDOWY Kołobrzeg oferta pracy KM KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 8 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2019-04-26
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: KM KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BAŁTYCKA 16A 53, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praktyczna znajomość prawa budowlanego, umiejętność zarządzania firmami podwykonawczymi, uprawnienia konstrukcyjno-budowlane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
KM KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
BAŁTYCKA 16A 53, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - po kontakcie telef. kontakt osobisty.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: BAŁTYCKA 16A
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 24.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e45c9639e61aba60c0bb55cc3b8d30a1
Podobne oferty pracy
obsługa klientów,załadunek i rozładunek towaru,praca z suwnicą i dźwigiem, na powietrzu przez cały r
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "PRODDOM" AGNIESZKA BUDZOŃ - 2016-05-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie (nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży oraz kontrolowanie ich realizacji, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących realizacji planów. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
1. planowanie bieżących zadań pracowników podległych 2. organizowanie i nadzorowanie drobnych prac remontowych w ośrodku, 3.pilnowanie terminów okresowych przeglądów instalacji ppoż, odgromowej, elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, 4.organizowanie konserwacji i bieżących napraw urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu, 5.zaopatrywanie w środki do utrzymania czystości pomieszczeń, materiały biurowe, przygotowuje rozdzielniki, prowadzenie magazynu środków czystości,6. sporządzanie umów najmu, 7. prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, 8.wnioskowanie o pracowników do prac społecznie użytecznych oraz nadzorowanie ich pracy, 9.przeprowadzanie kontroli w zakresie monitoringu bieżącego ryzyka konserwatorów i informatyka.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Koszalinie - 2018-12-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
WYKONYWANIE PRAC OGÓLNOBUDOWLANYCH, PRACE KNSERWATORSKIE. PRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
ofertowanie, kosztorysowanie, nadzorowanie budowy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TECHLUK WIESŁAW ZAWALSKI - 2016-07-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Montaż konstrukcji stalowych, prace ślusarskie. Istnieje ryzyko wyjazdów kilkudniowych do pracy na terenie Dolnego Śląska Pracva ok 160 godzin miesięcznie.Miejsce pracy: Wrocław, Dolny ŚląskKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny+ elektronicznyOferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
coaching baristy, barmanów, bardzo dobra znajomość parzenia kawy, podytawy kadr, zarządzanie zasobami ludzkimi, oragnizacja i zarządzanie w kawiarni, podstawy systemu POS, programowanie systemu szef, szkolenia trwające 2-3h, jeżeli zaistnieje potzreba obsługa klientów w kawiarni
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Częstochowa (śląskie)
organizacja i nadzór nad obszarem produkcji w oparciu o plany produkcyjne oraz przyjęte założenia; odpowiedzialność za efektywność pracy działu oraz jakość wytwarzanego produktu; nadzór nad pracą podległego zespołu produkcyjnego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE Walerian Grzegorz Fabich - 2016-08-29 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
praca w markecie DINO
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Kozłów (małopolskie)
Przewóz towarów sypkich.
Firma Usługowo-Handlowa Łukasz Glibowski - 2017-06-07 - Łopatno (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentów, zarządzanie personelem w Galerii "Vistula" sklep CCC
ADLER INTERNATIONAL - 2016-03-31 - Staszów (świętokrzyskie)
monter kabli, kontrola jakości, obróbka kabli
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Smolice (łódzkie)
Nadzór i organizacja sprawnego i efektywnego działania placówki handlowej. Maksymalizacja zysku sklepu polegająca na realizacji planu marży i sprzedaży w połączeniu z optymalizacją kosztów.
Delikatesy Stara Wędzarnia Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Przedszkole Niepubliczne Zgromadzenia Sióstr Św. Józefa w Tarnowie - 2019-03-12 - Tarnów (małopolskie)
kontrola pracy maszyny w trybie automatycznym - sprawdzanie wyrywkowe detalu
CHRISTOPHERY Spólka z o.o. SP. K. - 2018-04-16 - Świechocin (lubuskie)
Wykształcenie wyższe; min. roczne doświadczenie zawodowe; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym; kierowanie nad produkcją elementów z tworzyw sztucznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
"KUROTEC-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Pyskowice (śląskie)
kontakt telefoniczny601300669 w godz. 7-17doświadczenie
DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI - 2016-09-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie zamówień; dbanie o pozytywny wynik handlowy sklepu; nadzór nad prawidłową i efektywną organizacją czasu pracy podległych pracowników; dbanie o odpowiedni wygląd sklepu
GERPOL - 2017-02-15 - Wronki (wielkopolskie)
Wykonywanie standardowych usług fryzjerskich: strzyżeie damskie, męskie, koloryzacja, upięcia, itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Tarnów (małopolskie)
KIEROWNIK SKLEP-KIEROWNIE ZESPOŁEM-PRZYJMOWANIE I WPROWADZANIE FAKTUR-NADZÓR NAD SKLEPEM
PRZEDSIĘBIORSTWO "SAMRES ERG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W STRZYŻOWIE - 2016-06-15 - Jodłowa (podkarpackie)
Pozyskiwanie Klienta;Obsługa Klienta
kontakt przez OHP - 2017-03-21 - Lublin (lubelskie)
Nadzór produkcji betonów i prefabrykatów betonowych, nadzór nad dokumentacją produkcyjną i założeniami jakościowymi
P. H. H. D. "JUREX" - 2016-08-22 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
przyjmowanie klientów, wprowadzanie zleceń do komputera, zamawianie części samochodowych, przygotowanie pojazdu do wydania dla klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Sosnowiec (śląskie)
zarządzanie zespołem sprzedaży, tworzenie planów i strategii sprzedaży na rynek chiński, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów z kontrahentami chińskimi, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa korespondencji, przygotowanie projektów dokumentó, archiwizowanie dokumentacji, rejestrowanie i wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
Utrzymanie czystości wokół i w środku obiektu gastronomicznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Słupca (wielkopolskie)
Zadaniem osoby zatrudnionej będzie sprzątanie obiektu handlowego i pomieszczeń przynależnych.
Merkury Market Sp Zoo SP K - 2018-12-20 - Szaflary (małopolskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie prac i zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) prowadzenia spraw z tytułu bezumownego korzystania z majątku Gminy;j) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;k) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;l) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;m) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;n) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;o) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;p) zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznychz regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w Gminie; q) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;r) realizacja zadań Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepłoi paliwa gazowe,s) prowadzenia spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9.Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12.Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-14 - Malanów (wielkopolskie)
Utrzymywanie relacji z klientami, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie kontaktów z klientami, informowanie klientów o ofercie firmy, negocjowanie warunków współpracy
SUPER Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Jaworzno (śląskie)