KIEROWNIK GOSPODARCZY Koszalin oferta pracy Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Koszalinie
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. planowanie bieżących zadań pracowników podległych 2. organizowanie i nadzorowanie drobnych prac remontowych w ośrodku, 3.pilnowanie terminów okresowych przeglądów instalacji ppoż, odgromowej, elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, 4.organizowanie konserwacji i bieżących napraw urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu, 5.zaopatrywanie w środki do utrzymania czystości pomieszczeń, materiały biurowe, przygotowuje rozdzielniki, prowadzenie magazynu środków czystości,6. sporządzanie umów najmu, 7. prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, 8.wnioskowanie o pracowników do prac społecznie użytecznych oraz nadzorowanie ich pracy, 9.przeprowadzanie kontroli w zakresie monitoringu bieżącego ryzyka konserwatorów i informatyka.
Data publikacji: 2018-12-04
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeczna 5, 75-724 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. planowanie bieżących zadań pracowników podległych 2. organizowanie i nadzorowanie drobnych prac remontowych w ośrodku, 3.pilnowanie terminów okresowych przeglądów instalacji ppoż, odgromowej, elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, 4.organizowanie konserwacji i bieżących napraw urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu, 5.zaopatrywanie w środki do utrzymania czystości pomieszczeń, materiały biurowe, przygotowuje rozdzielniki, prowadzenie magazynu środków czystości,6. sporządzanie umów najmu, 7. prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, 8.wnioskowanie o pracowników do prac społecznie użytecznych oraz nadzorowanie ich pracy, 9.przeprowadzanie kontroli w zakresie monitoringu bieżącego ryzyka konserwatorów i informatyka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali kierownicy w instytucjach edukacyjnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowe dane w sprawie oferty znajdują się na stronie sosw.koszalin.ibip.pl w zakładce zatrudnienie i wynagrodzenia- nabór na wolne stanowiska pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Rzeczna 5, 75-724 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe dane w sprawie wymaganych dokumentów znajdują się na stronie sosw.koszalin.ibip.pl w zakładce zatrudnienie i wynagrodzenia- nabór na wolne stanowiska pracydodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Rzeczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: opieka wychowacza dla dzieci
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy w instytucjach edukacyjnych
Data dodania oferty pracy: 04.12.2018
Oferta pracy ważna do: 04.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja procesu sprzedaży, organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu, zarzadzanie sprzedażą, dbałość o gospodarkę magazynową sklepu, monitorowanie upustów, tworzenie raportów sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Borki (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
FIRMA DROGOWO - INŻYNIERYJNA "STOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa stacji paliw
LEMAR R.L.E. Leśniak sp. j. - 2016-08-04 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad infrastrukturą i majątkiem firmy, organizacja zaopatrzenia, napraw, utrzymania ruchu obiektów, nadzór nad zespołem pracowników gospodarczych.
Jałowcowa Góra Sp. z o. o. - 2018-10-02 - Dobczyce (małopolskie)
praca przy nalewaniu napojów goracych i zminych, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wydawanie gotowych zamówień, uzupełnianie zapasów, prace przy produkcji na kuchni, prace porządkowe na terenie restauracji i terenie zewnętrznym wokół restauracji.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Legnica (dolnośląskie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami brukarskimi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Agnieszka Borczyk - 2018-03-12 - Zabrze (śląskie)
Realizacja planów sprzedażowych, rowój sieci sprzedaży w tym rekrutacja nowych agentów, prowadzenie szkoleń.Wynagrodzenie od 3000-4000.PRACA NA TERENIE WOLSZTYNA ORAZ GRODZISKA WLKP.
OVB ALLFINANZ SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Rzetelne i staranne wykonywanie obowiązków, organizacja i nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych, przestrzeganie technologii jakości wykonywanych prac, koordynowanie i rozdział robót na powierzonym terenie, planowanie potrzeb w zakresie sił i środków produkcji, analiza przyjętych rozwiązań pod kątem ich zasadności.Miejsce pracy teren kraju
P.U.P.H. " OTECH " Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Gorlice (małopolskie)
kierowanie zespołem lakierników, nadzór i koordynacja prac lakierniczych, stałe monitorowanie procesu produkcji.
STAR SAN DUO PPHU - 2018-03-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg stanowiska
Zakład Usługowy"Marzyński" Marek Marzyński - 2018-01-22 - Jarocin (wielkopolskie)
-
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2017-12-29 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Przemyśl (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-17 - Zgierz (łódzkie)
Kierowanie robotami budowlanymi w zakresie sieci gazowych, prowadzenie dokumentacji budowy i odbiorowej. Oferta dostepna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) endosystem.org.pl
ENDOSYSTEM Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierownik brygady budowlanej- nadzorowanie pracy brygady pracowników pochodzenia ukraińskiego. Wydawanie poleceń i bezpośredni nadzór nad wykonywanymi pracami według projektu inwestora. Wymagane wykształcenie min. zawodowe i doświadczenie w zawodach budowlanych min. 2 lata. Znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym. Tel. 501 020 468 Andrzej Rosochacki.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ANDRZEJ ROSOCHACKI - 2016-01-28 - Sulęcin (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-12 - Słupsk (pomorskie)
Organizacja i nadzorowanie pracy podległego personelu, zapewnienie prawidłowej obsługi klienta, dbałość o porządek, zatowarowanie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Tyszowce (lubelskie)
wg stanowiska
ZAKŁAD ODLEWNICZO-MECHANICZNO-HANDLOWY NORBERT WÓJCIK - 2018-05-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzanie zielarni, obsługa klienta, nadzór nad stanami magazynowymi
MESSIER Marlena Kuczmarska - 2018-06-25 - Tychy (śląskie)
wg.zawodu.Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika sklepu wskazane.
SKLEPY JUBILERSKIE ANDRZEJ RABICZKO - 2018-02-14 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
• Zarządzanie zleceniami klientów • Rozwiązywanie zapytań klientów i dostawców• Sporządzanie dokumentacji i relacjonowanie postępem projektu• Planowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów w ramach rozwoju firmy • Definiowanie celów projektu w tym nadzorowanie, kierowanie budżetem projektu, terminami i jakością z pomocą systemów zarzadzania jakością (VDA, ISO 9000, TS 16949)
Aurecon Personalservice GmbH - 2016-12-16 - Niemcy (Niemcy)
Brak danych
Firma Cateringowa PANKOWSKI Bogusław Pankowski - 2016-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kierownik elekromarketu, sposób rekrutacji to przesłanie cv poprzez stronę www.kariera.mediaexpert.pl. a następnie w zakładce OFERTY PRACY proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku "Aplikuj teraz"
TERG SA media expert S.A. - 2017-06-29 - Połaniec (świętokrzyskie)
Monter izolacji budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Przecza (opolskie)
zarządzanie procesem cynkowania ogniowego, - zapewnienieterminowej realizacji planów produkcyjnych, - zapewnienie odpowiedniejwydajności i jakości, - planowanie, organizowanie, monitorowanie irozliczanie zadań podległego personelu, - odpowiedzialność zagospodarkę materiałową, - raportowanie danych produkcyjnych, -opracowanie i wdrażanie rozwiązań prowadzących do optymalizacjiprocesu, praca w godz.7-15
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-09-12 - Opole (opolskie)
Organizowanie pracy dla pracowników i nadzorowanie wykonywanych prac.
Grzegorz Dydyk Firma Usługowo-Handlowa "For-Drew" - 2017-02-02 - Dachnów (podkarpackie)
szlifowanie wyrobów ogrodniczych - młoty, siekiery, prace ślusarskie
ROMANIK S.A. - 2015-12-30 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Obsługa techniczna realizowanych projektów, prace projektowe, zarządzania pionem technicznym
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Łomianki (mazowieckie)