KIEROWNIK BUDOWY/INŻYNIER Waldshut-Tiengen oferta pracy Schleith GmbH Baugesellschaft
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY/INŻYNIER
Wynagrodzenie: od 3 200 EUR
Zakres obowiązków: Poszukiwany inżynier absolwent do oddziałów w Waldshut, Rheinfelden, Umkirch, Achern i regionu North Karlsruhe oraz obszaru Mannheim.Inżynieria lądowa i wodna: inżynieria miejska, roboty drogowe, inżynieria strukturalna, inżynieria budowlana.Znajomość niemieckich procedur budowlanych VOB (Vergabe- und Vertragsordnung für BAULEISTUNGEN).Zwracanie szczególnej uwagi na na koszty oraz wydajność. Odpowiedzialność za projekty przypisane indywidualnie.Wymagany wysoki poziom profesjonalizmu w komunikacji z kolegami w omawianiu kosztorysów, zakupu maszyn i technologii, a także z zespołami budowlanymi, a zwłaszcza pracownikami budowy.
Data publikacji: 2016-12-09
Lokalizacja: Waldshut-Tiengen ()
Pracodawca: Schleith GmbH Baugesellschaft
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bleiche 4, 79761 Waldshut-Tiengen, NiemcyRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwany inżynier absolwent do oddziałów w Waldshut, Rheinfelden, Umkirch, Achern i regionu North Karlsruhe oraz obszaru Mannheim.Inżynieria lądowa i wodna: inżynieria miejska, roboty drogowe, inżynieria strukturalna, inżynieria budowlana.Znajomość niemieckich procedur budowlanych VOB (Vergabe- und Vertragsordnung für BAULEISTUNGEN).Zwracanie szczególnej uwagi na na koszty oraz wydajność. Odpowiedzialność za projekty przypisane indywidualnie.Wymagany wysoki poziom profesjonalizmu w komunikacji z kolegami w omawianiu kosztorysów, zakupu maszyn i technologii, a także z zespołami budowlanymi, a zwłaszcza pracownikami budowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 EUR
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY/INŻYNIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Waldshut-Tiengen
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Niemcy
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 EUR
warunkiPracyIPlacy_dodSwiadczenia:
Pracodawca oferuje zakwaterowanie dla pracowników lub pomaga w znalezieniu innego zakwaterowania.
warunkiPracyIPlacy_dodInfoCzasPracy:
Wynagrodzenie w zależności od umiejętności i doświadczenia, stawka minimalna to 3200 euro miesięcznie brutto. Wymiar czasu pracy do uzgodnienia - 20-40 godzin tygodniowo, mozliwość nadgodzin.
warunkiPracyIPlacy_informacjeOLokalizacji: siedziba główna
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagane wykształcenie jako inżynier budowlany.
Nazwa pracodawcy: Schleith GmbH Baugesellschaft
Sposób aplikowania: do doradcy EURES z EOG
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Adres pracodawcy:
Klaudia Schuster oraz Katharina Unger: Bundesagentur für Arbeit Zentrale Auslands- und Fachvermittlung (ZAV) Bahnhofstraße 29 70372 Stuttgart-Bad CannstattGermany Tel: +49 (0) 711 / 920 - 32 82 Fax: +49 (0) 711 / 920 - 32 81 Email: ZAV-IPS-Baden-Wuerttemberg (at) arbeitsagentur.deoraz do wiadomości doradcy EURES z WUP w Warszawie: k.kawka (at) wup.mazowsze.pl
Język aplikacji o pracę: niemiecki
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dyplomy, certyfikaty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: E-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Profil działalności pracodawcy:
Firma budowlana działająca w zakresie w inżynierii lądowej i wodnej.
Dodatkowe informacje dotyczące aplikowania:
Pracodawca oferuje:• ciekawą i bezpieczną pracę • związane z wynikami składniki wynagrodzenia• pojazdy firmowe• możliwości rozwoju zawodowego• emeryturę firmową• możliwości szkolenia w zakresie technologii, języków i rozwoju osobistego• pokrycie kosztów podróży (na przykład do rozmowę kwalifikacyjną), pełne lub częściowe• przyjazną atmosferę w pracy: każdy nowy pracownik jest prowadzony przez doświadczonego pracownika• wsparcie przy załatwianiu formalności• możliwość kontaktu przez Skype• wsparcie dla rodzin zagranicznych/ wsparcie w integracji.
Oferta zgłoszona przez: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 09.12.2016
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
zagranicznaEures: 1
rodzajOferty_1: EURES
Podobne oferty pracy
Kierowanie pracami instalacyjnymi w zakresie instalacji sanitarnych, grzewczych, wodnych i wentylacyjnych. Praca w Niemczech.CV prosimy przesyłać na adres e-mail; aleksander.nowak (at) elbudprzemysl.pllub składać osobiście w oddziale firmy (I piętro) w godz. 7.00-15.00 Rzeszów ul. Reja 12.
ELBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
W/g zawodu.
"ALBUD - BŁASZCZYK, BEDNARCZYK - SPÓŁKA JAWNA" - 2018-03-12 - Oblęgorek (świętokrzyskie)
koordynawanie działności stacji paliw, nadzorowanie pracy, ustalanie grafików pracy, zamawianie towarów
OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski - 2018-01-25 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
PODAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu (korespondencja przychodząca do firmy i wychodząca), redagowanie pism, obsługa poczty elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy
Meprozet Kościan S.A. - 2018-01-18 - Kościan (wielkopolskie)
kierowanie zespołem elektryków
ZUI ENERGETYKA Piotr Łużyński - 2017-11-30 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Magazynier, wprowadzanie dokumentów
BOTAR I Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-01-19 - Tuszyma (podkarpackie)
pełnienie obowiązków kierownika sklepu spożywczegoPraca na dwie zmiany do ustalenia między 6.oo-21.oo
ZAKŁAD BUDOWLANO-INŻYNIERYJNY ZDZISŁAW FLEJTUCH - 2016-01-22 - Przeciszów (małopolskie)
- Programowanie i uruchomienie systemów sterowania. Diagnozowanie usterek układów automatycznych i usuwanie awarii. Optymalizację pracy systemów automatyki. Programowanie sterowników PLC np. Siemens S7 lub innych. Praca w CRM-ie. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (automatyka, elektrotechnika, elektromechanika, elektronika przemysłowa). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku automatyka-programisty przy programowaniu i uruchomieniu systemów sterowania. Wymagana gotowość do wyjazdów służbowych (wymagane prawo jazdy kat. B). Wymagane uprawnienia SEP do minimum 1kV (eksploatacja lub dozoru). Wymagana znajomość programowania sterowników PLC np. Siemens S7 lub innych. Mile widziana umiejętność parametryzowania falowników, znajomość języków programowania wyższego poziomu np. C++, VB, podstawowych zasad programowania obiektowego. Wymagana znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie. Wymagana umiejętność testowania, wdrażania oprogramowania i diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)
spratanie i utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Lubań (dolnośląskie)
Liczenie towaru.
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Kutno (łódzkie)
Pracownik restauracji
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Kraków (małopolskie)
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
Realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd.Tłumaczenie korespondencji, dokumentów.Redagowanie i sporządzanie pism.Zarządzanie korespondencją i informacją.Nadzór nad obiegiem dokumentów w Spółce.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2016-04-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpracy z klientami zewnętrznymi, zarządzanie budżetem projektu.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy opiece nad dziećmi przy organizacji urodzin,zajęć sportowych,tanecznych,artystycznych ,pomoc przy organizacji imprez dziecięcych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
- kierowanie robotami, - nadzór inwestorski nad budową sieci i obiektów wod-kan, - znajomość i umiejętność prowadzenia robót drogowych odtworzeniowych, - wykonywanie obmiarów, przedmiarów i kosztorysów, - szacunkowa wycena pracy, robocizny, sprzętu i robót
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Zabierzów (małopolskie)
zbiór borówki amerykańskiej
kontakt przez OHP - 2016-07-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie przeglądów budynków, sporządzanie protokołów
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Obsługa Klienta,- Nadzór, organiizacja i koordynowanie pracy techników,- Prowadzenie dokumentacji serwisowej.- Kontakt osobisty ul. Czyżykowska 68, Telefon 602-652-492, E-mail: zg (at) prodom.media.pl
"PRO-DOM" Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Zbigniew Gryczka - 2016-12-13 - Tczew (pomorskie)
Organizowanie, nadzorowanie, koordynowanie, kontrola pracy podległego działu produkcji, zarządzanie zespołem, planowanie produkcji
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-11 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem w branży finansowej. Branża finanse, kredyty, windykacja. I zmiana - ruchome godziny pracy.Wynagrodzenie od 3600zł do 15000zł (podstawa+ prowizja)Pracodawca oferuje również samochód służbowy, laptop oraz telefon komórkowy.
PRO DOMO Sp. z o. o. - 2017-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie posiłków regeneracyjnych, cateringów, przygotowywanie wypieków. Pozyskiwanie klientów, prowadzenie rozliczeń. W przyszłości możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze etatu. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-ąc. zmiany w zakresie 06.00 - 22.00.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA PERFEKCJA - 2015-12-01 - Piła (wielkopolskie)
kierownik stacji paliw/prowadzenie stacji paliw
OLKOP HURTOWNIA OLEJÓW I PALIW GABRIEL KROPKOWSKI - 2018-02-02 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie budowy na podstawie dokumentacji technicznej, kontakt z inspektorem nadzoru, sporządzanie zamówień materiałów i sprzętowych, rozliczanie budów
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2016-06-16 - Tarnów (małopolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; pełnienie obowiązków kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją robót drogowych, kontrola pracy podległych brygad i podwykonawców, nadzór nad dokumentacją, zarządzanie materiałami i sprzętem w procesie budowy, współpraca z dostawcami materiałów budowlanych
TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH SA - 2017-03-30 - Stargard (zachodniopomorskie)
samodzielne i skuteczne kierowanie określonym działem. Swoją fachową wiedzą i doświadczeniem będą Państwo gwarantować osiąganie celówi prawidłowy przepływ towarów. Do Państwa obowiązków należeć będzie zapewnienie zgodnego ze standardami zatowarowania działu i ekspozycji towaru, przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych, nadzór nad prawidłową rotacją towaru pod względem obowiązujących przepisów oraz kontrola nad funkcjonowaniem urządzeń i wyposażenia znajdującego się na dziale. W Państwa rękach leży zapewnienie prawidłowego i zgodnego z procedurami przebiegu składania i realizacji zamówień towaru oraz jego prawidłowe przyjęcie.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-05-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zgodny, praca w Grucie
"DINO POLSKA" S.A. - 2016-03-16 - Krotoszyn (wielkopolskie)
przygotowanie mięsa do wędzenia, ułożenie mięsa na stojaku, włożenie mięsa do maszyny wędzarniczej , nadzorowanie procesu wędzenia, wyciągnięcie uwędzonego mięsa z maszyny wędzarniczej, transport gotowego mięsa do suszarni
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Ruda Śląska (śląskie)
Kontrola kosztów sklepu, budżetu płac, pełnienie dyżurów w sklepie, zarządzanie podległym zespołem
TESCO Polska Sp. z o.o - 2016-11-03 - Międzyrzecz (lubuskie)