KIEROWNIK BUDOWY FŚW Karpacz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TOMASZ RYTTER
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY FŚW
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad pracownikami, kierowanie budową, realizacja powierzonych kontraktów w ramach założonego projektu i harmonogramu
Data publikacji: 2020-08-31
Lokalizacja: Karpacz (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TOMASZ RYTTER
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konstytucji 3-go Maja 77, 58-540 Karpacz, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad pracownikami, kierowanie budową, realizacja powierzonych kontraktów w ramach założonego projektu i harmonogramu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY FŚW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karpacz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jeleniogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0206
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Karpacz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera i Internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : ZNAJOMOŚĆ PRAWA BUDOWLANEGO[Inne] : Praca na terenie budowy w Karpaczu. Możliwość zakwaterowania przez pracodawcę
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TOMASZ RYTTER
danePracodawcy_nip: 8841014335
danePracodawcy_regon: 890283744
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
58-170 Jaskulin 5, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0219
Gmina pracodawcy: Dobromierz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jaskulin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0852074
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132301
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 31.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9549f44f41303bc7804a6d46e0c1313
Podobne oferty pracy
kontrola jakości i usług
F.U.W.K. "Konwektor" Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników, monitorowanie procesu przyjęcia i wydawania przesyłek, stanów magazynowych, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
JACKONET Jacek Skwieciński - 2019-02-25 - Stara Niedziałka (mazowieckie)
realizacja ustawy o pomocy społecznej i przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GŁUBCZYCE - 2016-07-20 - Głubczyce (opolskie)
1.Organizacja pracy magazynu zgodnie z przyjętymi procedurami, normami, przepisami.2.Przygotowanie, planowanie i organizacja wysyłek na terenie Polski i Europy.3.Współpraca z działem handlowym oraz działaniem produkcyjnym.4.Nadzór nad podległymi pracownikami magazynu.5.Współpraca z firmami kooperacyjnymi - galwanizernie, malarnie.
RONET Sp. z o. o. - 2017-07-27 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
gospodarka magazynowa, zabezpieczenie materiałów do produkcji
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wykształcenie średnie, minimum 1 rok doświadczenia, bardzo dobra znajomość j. niemieckiegozakres obowiązków: organizowanie i koordynowanie prac grupy montażowej
PW PARTNER SP. ZO.O. SP. K. - 2015-12-16 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM zarządzanie zespołem pracownikówrealizacje planów sprzedażowychutrzymanie wysokiego standardu obsługi klientamotywowanie i ocena pracownikóworganizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołucoaching pracowników
TERG Spółka Akcyjna - 2017-08-25 - Łapy (podlaskie)
Praca jako kierowca - sprzedawca w dystrybucji nabiału firmy macierzystej.
"Bakoma" Sp. z o.o. - 2020-11-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; 5 lat doświadczenia na stanowiskach technicznych w środowisku międzynarodowym; biegła znajomość j. angielskiego; wiedza dot. opracowywania modeli procesów dla różnych rodzin części wymagających tłoczenia/ kucia na gorąco/ spiekania oraz opracowywania globalnych pakietów pozyskiwania części; umiejętność analizy bieżących tendencji rynkowych za pomocą techniki liniowej progresji cenowej (LPP) oraz konfiguracji ceny odniesienia dla istniejących/ nowych części; Zakres obowiązków: szacowanie kosztów tłoczenia/ kucia na gorąco/ spiekania części dla bieżącej produkcji; wykonywanie działań związanych produkcją wstępną i rozwojem nowych produktów; identyfikacja potencjalnych dostawców poprzez budowanie modeli kosztowych BIC (najlepsze w swojej klasie); Porównywanie ofert dostawcy z wykorzystaniem raportu PVR (Częściowy Raport Wariancji); opracowanie modeli procesów dla różnych nowych rodzin części wymagających tłoczenia/ kucia na gorąco/ spiekania; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z zakresem obowiazków kierownika działu zaopatrzenia
BRZESKA FABRYKA POMP I ARMATURY MEPROZET SP. Z O.O. - 2018-07-18 - Brzeg (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dobczyce (małopolskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzenie działem sklepu, prowadzenie negocjacji z dostawcami , prowadzenie dokumentacji sanitarnej, pilnowanie porządku w dziale, odpowiedzialność za dział mięsny.
JAROSŁAWDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-04 - Jarosław (podkarpackie)
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ BETONU I PREFABRYKATÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECH.KIERUNKOWE, UPRAWNIENIA BUDOWLANE, SOLIDNOŚĆ, WIEDZA Z ZAKRESU PRODUKCJI BETONU I REFABRYKATÓW, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2018-01-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie robót izolacyjno-blacharskich na budowie IOS w Kwidzynie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Rogowiec (łódzkie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac porządkowych w budynkach oraz pomieszczeniach socjalnych, utrzymywanie w czystości terenów zewnętrznych, drobne prace naprawcze. Praca w ramach umowy zlecenie (150 godzin miesięcznie) na terenie całego kraju (obecnie Warszawa i Wrocław), pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem, pomiędzy godz. 6.00 i 22.00 w zależności od zapotrzebowania. Proponowane wynagrodzenie 14 zł brutto na godzinę.
IKA-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
stanowisko kierowniczo-robotnicze, konserwacja urządzeń transportu bliskiego, obsługa komputera- wykonywanie dokumentacji warsztatowej
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2019-03-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Planowanie, kierowanie i nadzór nad robotami budowlanymi przejęcie placu budowy weryfikacja dokumentacji projektowej
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Zarządzanie średnimi i dużymi projektami skierowanymi do klientów, tworzenie harmonogramu i planowanie projektów zgodnie z wymaganiami finansowymi - rozwiązywanie problemów projektowych i odpowiedzialność za budżet projektu i zakończenie go w wyznaczonym czasie - zarządzanie wewnętrznymi projektami oraz bieżącą usługą optymalizacji sieci - wsparcie dla Project Management w celu dalszego rozwoju procesów PM / PGM.
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Kraków (małopolskie)
koordynacja procesu produkcji, nadzór nad realizacją, kontrola zgodności produktów
"PLUS" S.C. M. FALARZ & A. LUBASIEWICZ - 2018-09-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
AKTYWNE I EFEKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH ORAZ Z SEKTORA MIKRO; NADZÓR NAD REALIZACJĄ WYZNACZONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH; TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH; ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW BANKU; BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTERMINOWYCH RELACJI Z KLIENTAMI; ZARZĄDZANIE PODLEGŁĄ PLACÓWKĄ ORAZ ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM; AKTYWNE WSPARCIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW; KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU BANKU
USŁUGI BANKOWE PAWEŁ CIEŚLA ALIOR BANK - 2016-09-05 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentów finansowych i przekazywanie do biura rachunkowego, prowadzenie wynagrodzeń, kosztów, przychodów, fakturowanie, prowadzenie akt pracowników, wysyłanie deklaracji ZUS.
Finance & Property Management - 2016-07-26 - Skorochów (opolskie)
- obowiązki związane z wykonywaniem pracy na stanowisku cieśli w ramach różnego rodzaju projektów (praca z betonem oraz z drewnem)
kontakt przez OHP - 2017-09-27 - Holandia (Holandia)
szycie odzieży lekkiej tj. koszulki, torby, bluzy polarowe, spodnie, szycie od początku do końca produktu.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Białystok (podlaskie)
Organizacja pracy magazynu, przyjęcie i magazynowanie zapasów sprzętu, nadzór nad wydawaniem zapasów, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji indywidualnej sprzętu. Pierwsza umowa o prace na okres próbny - 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony. Praca na jedną zmianę od poniedziałku do czwartku od 7.00 do 15.30 a w piątek od 7.00 do 13.00.Miejsce pracy: Dolaszewo k/Piły.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-06-21 - Dolaszewo (wielkopolskie)
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM- zarządzanie zespołem pracowników- realizacje planów sprzedażowych- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta- motywowanie i ocena pracowników- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu- coaching pracowników
TERG S.A. / mediaexpert - 2015-12-02 - Chrzanów (małopolskie)
do uzgodnienia
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWY DARIUSZ ANUSIK - 2018-12-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyrządzanie potraw kuchni polskiej, 2 soboty oraz 2 niedziele w miesiącu pracująceI zmiana 6-14II zmiana 13-21Praca w Partyni "Zajazd Partynia"
Firma Handlowo-usługowa Żaneta Kruk - 2020-09-21 - Partynia (podkarpackie)
ORGANIZACJA MAGAZYNU POD PRODUKTY PRZYSYŁANE Z CHIN, BIEŻĄCY KONTAKT Z CHIŃSKOJĘZYCZNYM SZEFOSTWEM I BIUREM W CHINACH, KORESPONDENCJA Z BIUREM W CHINACH W SPRAWIE DOSTAW TOWARÓW Z CHIN, ORGANIZACJA MAGAZYNU ZGODNIE Z CHIŃSKIM SYSTEMEM MAGAZYNOWANIA TOWARÓW, KONTAKT Z CHIŃSKOJĘZYCZNYMI PRACOWNIKAMI ZATRUDNIONYMI U PRACODAWCY WE WSZYSTKICH SPRAWACH DOTYCZĄCYCH MAGAZYNU,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI MAGAZYNU, NADZORU NAD FUNKCJONOWANIEM MAGAZYNU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, PRACA W GODZINACH 08.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)