KIEROWNIK BUDOWY Bobolice oferta pracy ZBYLBRUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 8 515,88 PLN
Zakres obowiązków: sprawowanie bieżącego nadzoru nad zespołem pracowników i podwykonawców realizujących roboty drogowe odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem robót zapewnienie zgodności wykonywanych prac z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi standardami odbiór oraz kontrola wykonywanych prac pod względem ilości, jakości oraz założonych terminówZarobki 6000,00 zł nettoDOJAZD SAMOCHODEM SŁUŻBOWYM
Data publikacji: 2019-08-01
Lokalizacja: Bobolice (dolnośląskie)
Pracodawca: ZBYLBRUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:57-200 Bobolice 33, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawowanie bieżącego nadzoru nad zespołem pracowników i podwykonawców realizujących roboty drogowe odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem robót zapewnienie zgodności wykonywanych prac z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi standardami odbiór oraz kontrola wykonywanych prac pod względem ilości, jakości oraz założonych terminówZarobki 6000,00 zł nettoDOJAZD SAMOCHODEM SŁUŻBOWYM
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 515,88 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: GODZINY PRACY DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bobolice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 515,88 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego technicznego - uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (specjalizacja konstrukcyjno- budowlana i drogowa bez ograniczeń) min. 2 letniego doświadczenia w pracach drogowych na stanowisku Kierownika Budowy doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników i podwykonawców umiejętności planowania oraz organizowania poszczególnych etapów prac budowlanych posiadania prawa jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZBYLBRUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
57-200 Bobolice 33, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ UPRAWNIENIA+ ŚWIADECTWA PRACY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, Godziny : PO UPRZEDNIM KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bobolice
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: Roboty związane z budową dróg i autostrad
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 01.08.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8098d11deaffd5c0a4ab0fa7b399412d
Podobne oferty pracy
łatanie dziur w drogach powiatowych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Augustów (podlaskie)
Obsługa maszyn szwalniczych oraz hafciarki
MAŚLANKA ELŻBIETA ZAKŁAD PRODUKCYJNY "ELISABETH" MINISTER ROZWOJU MINISTER ROZWOJU - 2016-09-30 - Żory (śląskie)
w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bytów (pomorskie)
Zarządzanie gospodarstwem rolnym
GRABO Zakład Irzyk Waldemar Niebocko - 2016-04-08 - Niebocko (podkarpackie)
- Podstawowe obowiązki:1. Tworzenie, realizacja i wdrażanie polityki personalnej Szpitala.2. Nadzór i uczestnictwo w pracach realizowanych przez Dział Spraw Pracowniczych i Socjalnych.3. Administrowanie umowami cywilnoprawnymi.4. Bieżące monitorowanie zmian w przepisach.- Wynagrodzenie: 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane minimum 5 letnie doświadczenie w pracy w Dziale Kadr mile widziane będzie doświadczenie w Zakładzie Opieki Zdrowotnej. Wymagana znajomość przepisów dotyczących funduszu socjalnego. Wymagana biegła obsługa komputera z obsługą internetu. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy /kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi, ustawa o związkach zawodowych, ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych/Znajomość przepisów dotyczących służby zdrowia. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: sekretariat (at) szpital.zabrze.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 1 IM.PROF.STANISŁAWA SZYSZKO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2019-03-14 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji, zarządzanie pracownikami, wydawanie materiałów, przygotowanie zamówień.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska - 2018-07-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
-
AGROSPEEC Andrzej Stec - 2016-03-11 - Młyńsko (dolnośląskie)
układanie towarów w magazynie, zabezpieczanie towaru przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą, oznakowanie składowanych towarów,skanowanie, liczenie towaru, kompletowanie towaru
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Flitta - 2016-07-18 - Plewiska (wielkopolskie)
Zarządzanie działem sprzedaży, kontrola prac handlowców.WYMAGANIA: wyksztacenie min.średnie, prawo jazdy, 6 m-cy doświadczenia.KONTAKT: biuro (at) rol-mech.pl
ROL-MECH GRAŻYNA I JAN GRZEŚKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Radymno (podkarpackie)
obsługa procesów sprzedażowych, telefoniczna sprzedaż
"PIECZĄTKA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
ROZMOWY Z KONTRAHENTEMMIEJSCE WYKONYWNIA PRACY: PUSTKÓW,DELEGACJA-FRANCJA
WELDING SYSTEMS ZAWORA KRYSTYNA ZAWORA - 2016-02-12 - Pustków (podkarpackie)
Kierowanie budowami (specjalizacja: docieplenia obiektów, remonty), nadzór nad pracownikami, nadzór i koordynacja prac firm podwykonawczych, zamawianie materiałów (przy współpracy z działem realizacji inwestycji), kontrola rozliczeń finansowych budowy, reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorami, wypełnianie obowiązków określonych ustawą Prawo Budowlane
DAN POL M.PIECHOTA SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-11 - Tychy (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
chęci do pracy
LINDNER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-12-08 - Płock (mazowieckie)
skladanie zamówień w systemie, praca z klientami, realizacja polityki sprzedażowej firmy
"FRAPO-DYSTRYBUCJA" Sp. zo.o. - 2016-03-17 - Konin (wielkopolskie)
Przebieranie, sortowanie owoców i warzyw, pakowanie towaru.
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Klementowice (lubelskie)
zamawianie towaru, prowadzenie magazynu
Jaksa Barbara - 2017-05-05 - Piątkowisko (łódzkie)
kierowanie i nadzór nad pracami chemicznego czyszczenia w rafinerii na wydziale HF
ENVTECH Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
DANKO Hodowla Roślin sp. z o. o. Zakład Nasienno Rolny Modzurów - wiodące przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji w branży rolniczej poszukuje kandydata na stanowisko Kierownik ds. produkcji zwierzęcej zootechnik (bydło mleczne)Wymagania:- wykształcenie wyższe rolnicze, doświadczenie zawodowe nie jest wymagane- zdolności organizacyjne i analityczne,- ambicja i wytrwałość w pracy- otwartość na zmianyKandydatom oferujemy:- pracę w stabilnej, dobrze zorganizowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- mieszkanie służbowe- duże możliwości rozwoju zawodowego (kilkuetapowy okres wdrożeniowy, szkolenia)- niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, telefon, komputer)
"DANKO" HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Modzurów (śląskie)
organizowanie pracy własnej i podległego personelu, znajomość przepisów sanepidu i BHP,
Pałac Poraj Poraj Marcin Pęski - 2018-01-26 - Poraj (pomorskie)
Kierowanie robotami budowlanymi.
USŁUGI INŻYNIERSKO-BUDOWLANE "BUDMISTRZ" Piotr Górski - 2017-11-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- ODBIÓR PRACOWNIKÓW Z PKP- DOWOŻENIE PRACOWNIKÓW Z I DO PRACY- PODPISYWANIE Z PRACOWNIKAMI UMÓW - ROZLICZANIE GODZIN
WORKMAN SP. Z O.O. - 2019-04-24 - Września (wielkopolskie)
Przygotowywanie i zarządzanie produkcją stolarki okiennej, balustrad, elementów ślusarskich i prefabrykatów
CONREVO GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-06-23 - Sieradz (łódzkie)
nadzór
ENERGETYK - SERWIS Żychlin Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Żychlin (łódzkie)
Koordynowanie i organizowanie pracy kancelarii tajnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii, nadzór i koordynacja zadań związanych z przekazywaniem do archiwum lub składnicy akt Policji dokumentów niejawnych oraz ocena protokołów, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, rozliczanie prowadzonych urządzeń ewidencyjnych, prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów (oferta w ramach ogłoszonego konkursu do dnia 20.06.2017 r.)
Komenda Powiatowa Policji w Łosicach - 2017-06-07 - Łosice (mazowieckie)
prowadzenie zajęć terapeutycznychz osobami dorosłymi z niepełnosprawnością intelektualną, udział w wycieczkach i imprezach integracyjnych, prowadzenie dokumentacji terapeutycznej, angażowanie się w przedsięwzięcia Stowarzyszenia
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jaworznie - 2018-09-10 - Jaworzno (śląskie)
tłumaczenie tekstów umów handlowych oraz redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Usługi fryzjerskie, obsługa recepcji.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych, montaż zespawanych elementów, kierowanie zespołem spawaczy.
CM3 Polska Sp. z o.o. - 2019-09-19 - Wykroty (dolnośląskie)