KIEROWNIK BUDOWY Biłgoraj oferta pracy SASS- Zakład Remontowo Budowlany Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Ryszard Sass
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wg. stanowiska
Data publikacji: 2019-08-21
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: SASS- Zakład Remontowo Budowlany Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Ryszard Sass
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamojska 88, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg. stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kierownik budowy
Nazwa pracodawcy:
SASS- Zakład Remontowo Budowlany Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Ryszard Sass
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Zamojska 88, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Adres strony pracodawcy: www.sass.bilgoraj.pl
Ulica pracodawcy: Zamojska
Numer budynku pracodawcy: 88
Profil działalności pracodawcy: Roboty budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 21.08.2019
Oferta pracy ważna do: 19.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3f2562d96a03f1180c21e1f30e1fa32
Podobne oferty pracy
Praca w Restauracji MC DONALD'S, po szkoleniu wstępnym na wszystkich stanowiskach pracy w restauracji, szkolenie na kierownika zmiany : kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji (obszar produkcji, sprzedaży, zaplecza, sali restauracyjnej i terenu zewnętrznego), wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką, sporządzanie raportów dotyczących działalności restauracji. Praca zmianowa (6.00-24.00). Pełny wymiar czasu pracy lub 3/4 etatu.
Firma "KON-MAC" Andrzej Konopski - 2019-09-16 - Zabrze (śląskie)
Obsługa klienta na stacji paliw, zamawianie towaru, kierowanie załogą, odpowiedzialność za porządek na stacji paliw.
OLKOP HURTOWNIA OLEJÓW I PALIW GABRIEL KROPKOWSKI - 2018-09-21 - Młodzieszyn (mazowieckie)
jw.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i współpraca z samorządami w zakresie publcznego transportu zbiorowego, nadzór nad pracą służby utrzymania ruchu, organizacja i nadzór pracy na dworcach autobusowych, analiza wyników spółki w zakresie przewozów; 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym, doświadczenie w branzy transportowej
PKS S.A. - STRZELCE OP - 2016-05-27 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Opis stanowiska pracy:• Kierowanie podległym zespołem pracowników • Nadzór nad całością spraw związanych z zapewnieniem dostaw materiałowych na potrzeby terminowej realizacji zleceń produkcyjnych• Negocjacje z dostawcami - monitorowanie i optymalizacja poziomu kosztów• Tworzenie i nadzór nad procedurami i procesami z zakresu zakupów i logistyki• Nadzór nad gospodarką magazynową, ustalanie wielkości zapasów, poziomu cen• Organizowanie dostaw do klienta zgodnie z przyjętym planem• Wdrażanie i planowanie nowych rozwiązań logistycznych• Współpraca z innymi działami w celu identyfikacji potrzeb produkcyjnych i zabezpieczenia materiałowegoMiejsce Pracy Rawicz.Kontakt z pracodawcą: wolow (at) igbpiast.pl
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST - 2016-09-09 - Rawicz (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: 1) wykonywanie zadań określonych w obowiązującym w Urzędzie Miasta Regulaminie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności:a) planowanie zamówień publicznych i wstępne ogłaszanie informacji o planowanych zamówieniach publicznych,b) przygotowywanie - we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta - postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,c) przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym obsługę kancelaryjną komisji przetargowych,d) przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału Zamówień Publicznych w sprawie:- wyboru najkorzystniejszej oferty,- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówieniae) osobom uprawnionym do dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania,f) obsługę kancelaryjną procesu udziału Gminy w postępowaniu odwoławczym i skargowym w przedmiocie zamówień publicznych,g) sporządzanie i przekazywanie właściwym organom zatwierdzonych rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych;2) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność i poleceniami Prezydenta Miasta, a w szczególności sporządzanie wykazu mienia nieruchomego Gminy zniszczonego w wyniku klęsk żywiołowych oraz zlecanie ich wyceny dla potrzeb sprawozdawczości i działań na rzecz jego odtworzenia;3) przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu Miasta, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach Wydziału Zamówień Publicznych, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Wydziału Zamówień Publicznych;4) opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego objętego zadaniami Wydziału Zamówień Publicznych, przeznaczonych do zamieszczenia na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Biuletynu Informacji Publicznej lub portalu internetowym Gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami Inne informacje dotyczące oferty: Termin składania ofert: 10.03.2016 r.
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kierowanie robotami na budowie w Łazach. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych "INSBUD" Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Łazy (śląskie)
- kierowanie zespołem pracowników,- kotakt z klientem,- przyjmowanie i organizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Bobrowniki (lubuskie)
-Prowadzenie kawiarni,-Zarządzanie personelem,-Współpraca z kontrahentami,-Lokal czynny w godzinach 12:00 - 20:00,-Godziny pracy do ustalenia,-Kontakt telefoniczny 502-626-464,
MAŁA CZARNA CAFE JOLANTA SZULIK - 2018-05-16 - Tczew (pomorskie)
Naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Mścice (zachodniopomorskie)
serwowanie i sprzedaż alkoholu
LOMBARD - KOMIS "SKNERUS" Andrzej Przybyłowski - 2017-07-14 - Dzierzgoń (pomorskie)
- Nadzór, koordynacja prac budowlanych,- Praca na terenie Tczewa i okolic,- Kontakt: tel. 698-055-095, e-mail: rekrutacja (at) bud-invest.com lub osobiście w siedzibie przy ul.Chopina 14
BUD-INVEST SP. Z O.O. - 2019-10-24 - Tczew (pomorskie)
Rozwój działu, pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje, monitorowanie rynku , wdrażanie nowych produktów, tworzenie i realizacja planu sprzedaży, raportowanie.
"BEVGROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Legionowo (mazowieckie)
- planowanie i kierowanie budową,- przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy,- prowadzenie dokumentacji budowlanej,- organizowanie pracy zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej, ergonomii, ochrony środowiska. - inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; nadzór nad pracownikami sprzątającymi klatki schodowe i tereny zewnętrzne; jedna zmiana; miejsce pracy: teren działalności spółki;
JD Zakład Usługowo-Handlowy S.C. - 2018-09-18 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie produkcją
BASIT Sp. z o.o. - 2018-09-06 - Trzebnica (dolnośląskie)
Zarządzanie zespołem, planowanie produkcji, realizacja zleceń produkcyjnych
KANU NATURE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Świeszyno (zachodniopomorskie)
koordynacja procesu rekrutacji, opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami, administrowanie dokumentacją persopnalną, sporządzanie raportów i bieżącej dokumentacji związanej z przebiegiem procesów rekrutacyjnych.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Świdnica (dolnośląskie)
utrzymanie relacji z klientami, realizacja załozonych planów sprzedazowych, pozyslkiwanie nowych klientów, nawiazywanie kontaktów z klientami, informawanie klientów o ofercie firmy, negocjowanie warunków współpracy
LIQUN V Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Jaworzno (śląskie)
analiza materiałów prasowych, radiowych, telewizyjnych, przyporządkowywanie ich do odpowiednich kategorii; istnieje możliwość pracy zdalnej
PRESS SERVICE MONITORING MEDIÓW SP Z O O - 2016-04-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad pracownikami i dokumentami zwiazanymi z zatrudnianiem personelu, kontrola wykonywanych prac
ERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa kotła parowego wraz z urządzeniami pomocniczymi
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2017-03-30 - Leżachów (podkarpackie)
Staż w Centrum Edukacji i Sportu. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w sklepie wielobranżowym
FHU WURST S.C. Łata-Wieczorek - 2016-09-21 - Będzin (śląskie)
kierowanie pracą Działu Administracjikontrola realizacji zarządzeń Organów Kierowniczych Spółkinadzór nad dokumentacją Spółkiprzygotowywanie materiałów promocyjnychkoordynacja działań administracyjnych pomiędzy Polską i Republiką Korei
WOOBOTECH POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-06 - Żory (śląskie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
- Utworzenie nowego działu firmy: Serwis, prefabrykacja, projektowania i budowy maszyn. Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, AGD, tworzyw sztucznych i innych. Modernizacja linii produkcyjny u klientów. Naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Stworzenie biura projektowego zapewniającego skuteczne wdrażanie nowatorskich rozwiązań w branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, pneumatycznych i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługa i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostyka inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami. Programowanie sterowników Siemens, PLC itp. Kierowanie zespołem pracowników.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: Automatyka lub Robotyka lub Budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży automatyki przemysłowej. Wymagana znajomość budowy i konstrukcji maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Wymagana znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych. Oferta dla pasjonata dążącego do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC KRZYSZTOF KOSTRZYCKI - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
podtrzymywannie realcji z obecnymi Klientami i pozyskiwanie nowych z rynku m. Poznania i powiatu poznańskiego, osobiste wizyty u potencjalnych klientów
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
nadzór nad podległymi pracownikami, kierownik warsztatu mechanicznego; godziny pracy: 7.00- 15.00
FTS Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Bierkowo (pomorskie)