KIEROWNIK BUDOWLANY Łukęcin oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowlane Tomasz Rytter
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWLANY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Łukęcin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane Tomasz Rytter
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:72-400 Łukęcin 5, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: reszta do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWLANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łukęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dziwnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: kierunkowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Tomasz Rytter
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
58-170 Jaskulin 5, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Dobromierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaskulin
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 22.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie robotami budowlanymi (remont szpitala w Kaliszu).
MAL-MAX PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE WALDEMAR GARSTKOWIAK - 2017-06-19 - Kalisz (wielkopolskie)
tworzenie i realizowanie strategii marketingowych, pomoc projektowa, budowanie dobrego wizerunku platformy, prowadzenie badań rynku indyjskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-13 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
DOM-BUD Dominik Dworzański - 2016-08-04 - Głogów (dolnośląskie)
Kierowanie pracą internatu w Schronisku dla Nieletnich w Chojnicach. Szczegóły oferty opublikowano na stronie internetowej www.chojnice.sdn.gov.pl zakładka: oferty pracy.
Schronisko dla Nieletnich - 2018-07-03 - Chojnice (pomorskie)
zarzadzanie sklepem, personelem, rozliczanie kasjerów, robienie zamówieńpraca w godz. 7-15, 15-23 w delikatesach CENTRUM w Wielowsi
FHC- 2, M.STODÓŁKA I WSPÓLNICY, SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
pracownik budowlany
ŚWIERKOSZ MICHAŁ Z-D INSTALACYJNY,CO,GAZ,WOD-KAN. USŁ.BUDOWLANE - 2017-03-03 - Maków Podhalański (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15
Eden Catering Kamila Żywiecka - 2016-11-18 - Głobino (pomorskie)
wypiek pieczywa (możliwość przyuczenia do zawodu piekarza)
CIEMNIEWSKI ANDRZEJ - PIEKARNIA - 2017-03-21 - Brudzew (wielkopolskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca przy tokarce
PROREM Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Planowanie i koordynacja produkcji. Dotrzymywanie terminów.
AMS Sławińscy s.j. - 2017-01-16 - Wronki (wielkopolskie)
nadzór nad praca innych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zarzecze (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Usługowe ZIELEŃ Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
- Organizacja pracy warsztatu samochodowego- Zarządzanie zespołem pracowników- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług serwisowych- Współpraca z działem obsługi klienta- Współpraca z dostawcami i kontrahentami- Proponowanie działań usprawniających funkcjonowanie warsztatu
Classic Concept Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Dbanie o stan techniczny budynku, infrastruktury i urządzeń. Bieżąca eksploatacja, konserwacja, przeglądy oraz remonty instalacji i urządzeń technicznych i/lub hydraulicznych. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów. Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń, usuwanie awarii. Czynny udziała w koordynacji pracy podczas przeglądów serwisowych realizowanych przez firmy zewnętrzne.
PALAC MAŁA WIEŚ SP.ZO.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-29 - Mała Wieś (mazowieckie)
wg. planu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Garwolin (mazowieckie)
Przewóz towarów.
USŁUGI TRANSPORTOWO-TOWAROWE LESZEK SMOLIŃSKI - 2017-01-23 - Grajewo (podlaskie)
Praca całoroczna w Kątach Rybackich, Sztutowie - Delikatesy. Obsługa Klientów, obsługa kasy fiskalnej i komputera, prowadzenie dokumentacji księgowej sklepu.Pracodawca zapewnia darmowe mieszkanie ( pokój 2 osobowy, aneks kuchenny, łazienka). Zwrot kosztów dojazdu za bilet miesięczny, szkolenia na danym stanowisku pracy.System pracy II godz. 07.00 - 22.00 Przy dojazdach do pracy można ustalić I zmianę. Wynagrodzenie od 2 500 zł brutto + 300 zł dodatek funkcyjny
Firma Handlowa KOMIS-Terczyński, Musiał spółka jawna - 2018-09-05 - Kąty Rybackie (pomorskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie praci zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;j) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;k) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;l) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;m) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;n) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;r) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowieńw sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9. Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12. Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-10-26 - Malanów (wielkopolskie)
projektowanie rozwiązań, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów, rysoawnie schematów elektrycznych, praca w delegacji 3-6 dniowa
Łukasz Soboń AUTOMATYKA - 2019-01-22 - Zawiercie (śląskie)
Kierowanie bieżącą działalnością i reprezentowanie na zewnątrz Oddziału Rejonowego PCK w Koszalinie, zgodnie z obowiązującymi w PCK regulacjami wewnętrznymi, w tym: - prace administracyjno-biurowe, - inicjowanie i koordynacja współpracy z jednostkami podstawowymi PCK z terenu działania OR PCK w Koszalinie, - koordynacja i odpowiedzialność za rzetelność sporządzania wszelkiej sprawozdawczości z działalności OR PCK w Koszalinie, - współpraca z władzami statutowymi OR PCK w Koszalinie, - pozyskiwanie źródeł finansowania działalności merytorycznej, a zwłaszcza poprzez składanie ofert na realizację zadań publicznych, - inicjowanie różnego rodzaju imprez o charakterze edukacyjno-promocyjnym wykorzystując w tym celu lokalne środki przekazu i współpracę z władzami lokalnymi oraz innymi instytucjami, - odpowiada za właściwą politykę kadrową oraz zabezpieczenie finansowe podejmowanych działań, a także powierzone mienie.
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
konserwacja urządzeń melioracyjnych wodnych szczegółowych
Gminna Spółka Wodna Kutnowianka Woźniaków Kutno - 2017-12-21 - Woźniaków (łódzkie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, profesjonalną bieżącą obsługę gościa, prowadzenie bazy danych klienta, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu, dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gościa w hotelu.
Kamiński Bernard - 2017-07-18 - Legnica (dolnośląskie)
-Praca na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 691-784-364,
FVF DEVELOPMENT Krzysztof Szyca - 2015-12-07 - Tczew (pomorskie)
Zarzadzanie zespołem, branża spożywcza.
EUROCASH SA - 2016-05-05 - Lębork (pomorskie)
nadzór nad produkcją na fermie drobiu, organizacja pracy i kierowanie zespołem, nadzór zootechniczny nad stadem, prowadzenie dokumentacji fermowej, współpraca ze wszystkimi działami firmy oraz instytucjami prowadzącymi nadzór w zakresie hodowli, praca fizyczna polegająca m.in. na wykonywaniu sztuczmnej inseminacji
GRELAVI S.A. Olsztyn - 2017-03-01 - Zawiersze (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie biura, kontakty z odbiorcami i dostawcami, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
zarządzanie siecią sklepów, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Niepołomice (małopolskie)
pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów, budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)