KIEROWNIK BIURA TERENOWEGO / KOORDYNATOR Radzionk贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA TERENOWEGO / KOORDYNATOR
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: do obowi膮zk贸w kierownika biura terenowego / koordynatora nale偶e膰 b臋dzie zdobywanie nowych kontakt贸w handlowych i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi kontrahentami. Odpowiedzialny b臋dzie r贸wnie偶 za koordynowanie pracownik贸w kierowanych do prac tymczasowych w zak艂adach znajduj膮cych si臋 na terenie wojew贸dztwa Wielkopolskiego i wojew贸dztw o艣ciennych. Osoba pracuj膮ca na w/w stanowisku b臋dzie mi臋dzy innymi odpowiedzialna za koordynowanie pracy pracownik贸w z Ukrainy
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Radzionk贸w (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Radzionk贸w, powiat: tarnog贸rski, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
do obowi膮zk贸w kierownika biura terenowego / koordynatora nale偶e膰 b臋dzie zdobywanie nowych kontakt贸w handlowych i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi kontrahentami. Odpowiedzialny b臋dzie r贸wnie偶 za koordynowanie pracownik贸w kierowanych do prac tymczasowych w zak艂adach znajduj膮cych si臋 na terenie wojew贸dztwa Wielkopolskiego i wojew贸dztw o艣ciennych. Osoba pracuj膮ca na w/w stanowisku b臋dzie mi臋dzy innymi odpowiedzialna za koordynowanie pracy pracownik贸w z Ukrainy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA TERENOWEGO / KOORDYNATOR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Radzionk贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: tarnog贸rski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: kierownik biura
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukrai艅ski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wymagane jest do艣wiadczenie w pracy z lud藕mi, umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania zasobami ludzkimi i wsp贸艂pracy z kontrahentami,mile widziana znajomo艣膰 komunikatywna j臋zyka rosyjskiego,umiej臋tno艣膰 zarz膮dzenia zasobami ludzkimi, obs艂ugi komputera, planowania i koordynowania pracy w艂asnej oraz podw艂adnych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowskich G贸rach
Adres pracodawcy:
Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie G贸ry, powiat: tarnog贸rski, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wymagane skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: tarnog贸rski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie G贸ry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarnowskie G贸ry
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Dzia艂alno艣膰 zwi膮zana z wyszukiwaniem miejsc pracy
danePracodawcy_nrKraz: 18155
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowskich G贸rach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 25.02.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2a17c9cdb2c63513331865c57fab57fb
Podobne oferty pracy
Organizowanie i zarz膮dzanie prac膮 Dzia艂u Ksi臋gowo艣ci.
Nadz贸r nad powierzonymi obszarami w Ksi臋gowo艣ci.
Dekretowanie i ksi臋gowanie faktur kosztowych, rozliczanie koszt贸w wg MPK.
Analiza zam贸wie艅 kosztowych i odchyle艅 koszt贸w, w tym ich raportowanie.
Rozliczanie rozrachunk贸w handlowych, inwentaryzacji, podatk贸w.
Sporz膮dzanie wg potrzeb cyklicznych raport贸w ksi臋gowych i statystycznych, deklaracji.
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokument贸w zgodnie z procedurami firmy.
Wsp贸艂praca w zakresie aktualizacji instrukcji, zasad w obszarze ksi臋gowo艣ci.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Z艂ot贸w (wielkopolskie)
PRACA JAKO KIEROWNIK ROB脫T PRZY BUDOWIE OBIEKT脫W MOSTOWYCH
Wolmost Sp. z o.o. - 2018-06-19 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Zarz膮dzanie firm膮.
RUMPIX S.C. Pawe艂 Cimachowicz, Tomasz Stefanik - 2019-09-13 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
-bie偶膮cy nadz贸r nad prac膮 zespo艂u produkcyjnego -podzia艂 zada艅 na poszczeg贸lnych cz艂onk贸w zespo艂u-wyznaczane cel贸w stanowiskowych i monitorowanie ich wykonania-nadz贸r nad punktami kontroli jako艣ci zdolno艣膰 koncentracji na osi膮ganiu najwy偶szych poziom贸w pracy jako艣ciowej-monitorowanie zapas贸w cz臋艣ci do przerobu oraz niezb臋dnych komponent贸w przy --wsp贸艂pracy z dzia艂em zakup贸w-monitorowanie wysy艂ek do klient贸w przy wsp贸艂pracy z dzia艂em logistyki-sta艂e monitorowanie czysto艣ci stanowisk w czasie i po zako艅czeniu pracy
BRAKE SYSTEM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-06 - Rembert贸w (mazowieckie)
Koncertowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Nowy Targ (ma艂opolskie)
Obs艂uga klient贸w, zakupy, prowadzenie rozm贸w handlowych, kontrola nad pracownikami.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jawor (dolno艣l膮skie)
Nadz贸r nad utrzymaniem czysto艣ci budunku szko艂y
XIV Liceum Og贸lnokszta艂c膮ce im. Stanis艂awa Staszica - 2019-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅 restauracyjnychPraca 8 godzin do ustalenia w godzinach od 6-tej do 14-tej lub od 7mej do 15-tejKontakt kandydat贸w z pracodawc膮 tylko osobi艣cieWroc艂aw. Rynek 5- I pi臋tro kadry- Maria GODLEWSKA
Admi Sp贸艂ka z o.o. Gastronomia - 2018-06-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
zgodny z pe艂nion膮 funkcj膮
Sklep Wielobran偶owy K.Gajos, M.Gajos s.c. - 2020-04-16 - Oborniki 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
praca w sklepie ogrodniczym
"POSTECH" A. Pose艂 Sp贸艂a Jawna - 2018-11-21 - Sosnowiec (艣l膮skie)
- Dbanie o prawid艂owy przebieg proces贸w sprzeda偶y w dziale,- Realizacja wszystkich zak艂adanych cel贸w sprzeda偶y,- Bie偶膮ca kontrola rotacji towaru od momentu zam贸wienia do momentu sprzeda偶y,- Dba艂o艣膰 o standardy ekspozycji,- Kontrola przecen, odpis贸w i mar偶y.Praca w godzinach od 5:00 do 21:00, zgodnie z grafikiem (2 zmiany)
Jastrz臋biedis Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
Osoba na tym stanowisku b臋dzie zajmowa艂a si臋: Zarz膮dzaniem grup膮 doradc贸w finansowych Rekrutacj膮 i wdro偶eniem nowych cz艂onk贸w swojego zespo艂u Analiz膮 i raportowaniem wynik贸w sprzeda偶owych. Inicjowaniem nowych aktywno艣ci sprzeda偶owych Prowadzeniem regionalnych inicjatyw marketingowych
PROFI CREDIT S.A - 2016-02-15 - 呕ory (艣l膮skie)
produkcja mebli tapicerowanych
"PLATAN MEBLE" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-07-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie nauczania indywidualnego dziecka 6 - letniego posiadaj膮cego orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego
Szko艂a Podstawowa Nr 3 im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2019-01-29 - D臋bno (zachodniopomorskie)
PLANOWANIE I KIEROWANIE BUDOW膭 ( PRACE Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI). PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWY Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI. ORGANIZOWANIE PRACY W艁ASNEJ I ZESPO艁U Z UWZGL臉DNIENIEM ZASAD BHP.WYMAGANE : WYKSZTA艁CENIE 艢REDNIE LUB WY呕SZE. UMIEJ臉TNO艢膯 ZARZ膭DZANIA PRACOWNIKAMI. UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI . DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE Z ZAKRESU BUDOWNICTWA WODNEGO.KONTAKT OSOBISTY, TELEFONICZNY 091 482 24 81, CV NA EMAIL - kadry (at) odra3.com.plwynagrodzenie 4000,00 z艂 brutto + premia+ dodatek sta偶owy - (wysoko艣膰 wynagrodzenia uzale偶niona jest od posiadanego do艣wiadczenia zawodowego oraz umiej臋tnosci).
PRZEDSI臉BIORSTWO BUDOWNICTWA HYDROTECHNICZNEGO ODRA 3 SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-11 - Szczecin (艂贸dzkie)
rozk艂adanie towar贸w bangladeskich na p贸艂kach magazynowych; kompletowanie zam贸wie艅 klient贸w z Bangladeszu zgodnie z zam贸wieniem/specyfikacj膮; pakowanie towar贸w i przygotowywanie do wysy艂ki; obs艂ugiwanie specjalistycznego sprz臋tu do pakowania towar贸w z Bangladeszu;
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
nadz贸r budowy
Przedsi臋biorstwo Remontowo Budowlane "STA-DAR" - 2019-01-02 - 艢wiebodzice (dolno艣l膮skie)
rekrutacja, rachunkowo艣膰 i zarz膮dzaniem sklepem
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Kierowanie dzia艂alno艣ci膮 Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej oraz reprezentowanie go na zewn膮trz.2) Realizacja zada艅 w zakresie pomocy spo艂ecznej, 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczni贸w, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zast臋pczej, pomocy pa艅stwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikaj膮cych z przepis贸w prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy o艣rodka pomocy spo艂ecznej oraz ustalanie organizacji wewn臋trznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, zapewniaj膮ca sprawne wykonywanie zada艅.5) Wykonywanie czynno艣ci ze stosunku pracy wobec pracownik贸w GOPS6) Prowadzenie prawid艂owej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finans贸w publicznych przy 艣cis艂ej wsp贸艂pracy ze skarbnikiem gminy ig艂贸wnym ksi臋gowym GOPS.8) Nadz贸r merytoryczny nad prac膮 pracownik贸w i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracownik贸w.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powoduj膮cych zapotrzebowanie na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅.10) Udzielanie informacji, wskaz贸wek i pomocy w trudnych sytuacjach 偶yciowych osobom potrzebuj膮cym.11) Wsp贸艂dzia艂anie z instytucjami, organizacjami spo艂ecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zak艂adami pracy w celu realizacji zada艅 spo艂ecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialno艣膰 za maj膮tek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdro偶enie procedur polityki bezpiecze艅stwa w jednostce.14) Przygotowanie i sk艂adanie informacji i sprawozda艅 dotycz膮cych funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie 艣rodk贸w pozabud偶etowych, w tym unijnych na dzia艂alno艣膰 O艣rodka.16) Zapewnienie realizacji zada艅 wynikaj膮cych z rz膮dowych program贸w pomocy spo艂ecznej, wdra偶anie lokalnych program贸w pomocy spo艂ecznej17) Informowanie prze艂o偶onego o stanie prowadzonych spraw i zaistnia艂ych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwi膮zywania Problem贸w Spo艂ecznych.19) Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 i zarz膮dze艅 dot. dzia艂alno艣ci O艣rodka.20) Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez W贸jta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pe艂ny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: W miesi膮cu listopadzie 2017 roku wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Gminnym O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi poni偶ej 6%.6. Wymagane dokumenty:1) CV z dok艂adnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplom贸w oraz innych dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powy偶szej koncepcji pomocne b臋d膮 uchwa艂y Rady Gminy w Stegnie dotycz膮ce program贸w i zada艅 realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezb臋dne dokumenty dost臋pne s膮 w BIP. Prezentacj臋 nale偶y z艂o偶y膰 w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji b臋d膮 proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie 艣wiadectw pracy, w tym kopie dokument贸w po艣wiadczaj膮cych wymagany sta偶 pracy.6) Podpisane o艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych, korzystaniu zpe艂ni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przest臋pstwa umy艣lne 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.7) Podpisane o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) O艣wiadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalaj膮cym na prac臋 na wskazanym stanowisku.9) Wype艂niony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik do niniejszego og艂oszenia.Przed nawi膮zaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowi膮zana jest do dostarczenia do Urz臋du Gminy za艣wiadczenia o niekaralno艣ci z Krajowego Rejestru S膮dowego oraz za艣wiadczenia lekarskiego potwierdzaj膮cego zdolno艣膰 do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 na Dzienniku Podawczym Urz臋du Gminy w Stegnie lub poczt膮 na adres: Urz膮d Gminy w Stegnie, ul. Gda艅ska 34, 82-103 Stegna, w zamkni臋tych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie w terminie do dnia 4 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona niezw艂ocznie po jego zako艅czeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urz臋du Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV (z uwzgl臋dnieniem dok艂adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny by膰 opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustaw膮 z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie z艂o偶onych dokument贸w w ofercie musz膮 by膰 po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 zorygina艂em. Informujemy, 偶e:- dokumenty aplikacyjne kandydata, kt贸ry zostanie wy艂oniony w procesie rekrutacji zostan膮 do艂膮czone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne os贸b, kt贸re w procesie rekrutacji zakwalifikowa艂y si臋 do dalszego etapui zosta艂y umieszczone w protokole, b臋d膮 przechowywane, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, przez okres 2 lat, a nast臋pnie przekazane do archiwum zak艂adowego;- dokumenty aplikacyjne pozosta艂ych os贸b b臋d膮 odsy艂ane lub odbierane osobi艣cie przez zainteresowanych przez okres 3 miesi臋cy od zako艅czenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)
Obs艂uga zdarze艅 generowanych przez lokalny system alarmowy, zarz膮dzanie za艂ogami interwencyjnymi, telefoniczny kontakt z klientami.
"PIAST" PATROL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-12-12 - Legnica (dolno艣l膮skie)
- Kontakt mailowy i telefoniczny z korea艅skoj臋zycznymi pracownikami jednostki dominuj膮cej. Koordynowanie pracy pracownik贸w oddelegowanych ze sp贸艂ki dominuj膮cej do realizacji projektu. Nadz贸r nad realizacj膮 projektu budowlanego, w tym wsparcie kierownika budowy. Bie偶膮ce zarz膮dzanie bud偶etem projektu w ramach powierzonych zada艅. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz raportowanie post臋p贸w w realizacji projektu na potrzeby prze艂o偶onych, raportowanie do sp贸艂ki dominuj膮cej o post臋pie prac (w j臋zyku korea艅skim). Zapewnienie podleg艂emu zespo艂owi bezpiecznego 艣rodowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepis贸w BHP, ochrony ppo偶. i ochrony 艣rodowiska. Wyjazdy s艂u偶bowe do republiki Korei. Udzia艂 w negocjacjach i kontakt z dostawcami materia艂贸w i p贸艂produkt贸w oraz sprz臋tu, w tym kontrahentami zarejestrowanymi w republice Korei (wymagana znajomo艣膰 technicznego j臋zyka korea艅skiego). Kontakt z podwykonawcami realizowanej inwestycji - tak偶e sp贸艂kami korea艅skimi (wymagana znajomo艣膰 technicznego j臋zyka korea艅skiego).- Praca: 8:00-16:00 + soboty.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Katowice (艣l膮skie)
prowadzenie sklepu
Pepco Poland Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Karpacz (dolno艣l膮skie)
Kierowanie zespo艂em, szkolenie i wspieranie go w wykonywaniu zada艅 oraz zarz膮dzanie i nadzorowanie przebiegiem proces贸w w sklepie w celu zapewnienia obs艂ugi klient贸w na najwy偶szym poziomie i realizacji cel贸w firmy. Obj臋cie funkcji b臋dzie poprzedzone czteromiesi臋cznym szkoleniem maj膮cym na celu przygotowanie kandydata do prowadzenia sklepu supermarket.
TESCO/POLSKA/ Sp. z o. o. - 2016-11-02 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO- US艁UGOWE "ZREMBUD" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-06-14 - Radom (mazowieckie)
Produkcja mebli z drewna, 艂贸偶ek. Praca na stanowiskach maszyn stolarskich. Malowanie, pakowanie.
Rabwood Robert Pankiewicz - 2018-08-20 - Raba Ni偶na (ma艂opolskie)
kierownik warsztatu mechanicznego, stacji paliw; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawc膮 w godz. 8-10
PHUP ROLMASZ SP Z O.O. - 2017-03-24 - S艂upsk (pomorskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Na terenie woj. pomorskiego.
PHU "FRONTEX" Tomasz Dyczyj - 2019-11-22 - Wejherowo (pomorskie)
Og贸lna charakterystyka - Organizowanie i prowadzenie post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych w tym w ramach grup zakupowych. Zarz膮dzanie podleg艂ych samodzielnym referatem.Wa偶niejsze zadania: a.kierowanie prac膮 samodzielnego referatu i nadz贸r merytoryczny nad realizowanymi zadaniami;b.nadz贸r i koordynacja dzia艂a艅 przy prowadzonych post臋powaniach o udzielanie zam贸wie艅 publicznych;c.okre艣lanie trybu post臋powania przetargowego;d.sporz膮dzanie sprawozdania rocznego z udzielonych zam贸wie艅 publicznych i przekazanie do Prezesa Zam贸wie艅 Publicznych;e.sporz膮dzanie rocznego planu zakup贸w i planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok bud偶etowy i jego aktualizacja;f.prowadzenie Centralnego Rejestru Um贸w zawieranych przez Miasto S艂upsk w wersji papierowej;g.prowadzenie Rejestru Wydatk贸w poni偶ej 30 000 euro poniesionych przez Miasto S艂upsk;h.realizacja zada艅 w ramach grupy zakupowej (standaryzacja obszar贸w zakupowych dla Urz臋du Miejskiego i jednostek podleg艂ych), prowadzenie post臋powa艅 wsp贸lnych oraz rekomendowanie zmian organizacyjnych w tym zakresie;i.rekomendowanie rozwi膮za艅 optymalizacyjnych (kosztowych i organizacyjnych) w zakresie zakup贸w dla Urz臋du Miejskiego i jednostek podleg艂ych.Warunki pracy na stanowisku: a.uci膮偶liwo艣膰 w pracy przy monitorze ekranowym,b.wymuszona pozycja cia艂a,c.zagro偶enia wynikaj膮ce z pracy na stanowiskach decyzyjnych i zwi膮zanych z odpowiedzialno艣ci膮,d.budynek urz臋du wyposa偶ony jest w wind臋 oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla os贸b niepe艂nosprawnych
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2017-01-23 - S艂upsk (pomorskie)
ustalanie tras kierowc贸w, wystawianie faktur,
AUTO PIOTREK Auto Elektryk - Pomoc Drogowa, Wypo偶yczalnia Samochod贸w Piotr Galas - 2015-12-29 - Czempi艅 (wielkopolskie)
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - G艂ubczyce (opolskie)