KIEROWNIK BIOGAZOWNI (NR 2279) Radojewice oferta pracy EKOLOG KUJAWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BIOGAZOWNI (NR 2279)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie i nadzór nad ciągłością procesów produkcji
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Radojewice (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: EKOLOG KUJAWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-101 Radojewice 54, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie i nadzór nad ciągłością procesów produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIOGAZOWNI (NR 2279)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radojewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Biskupia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: operator zautomatyzowanej linii produkcyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, biologia, ochrona środowiska, mikrobiologia; mile widziana znajomość zagadnień z zakresu ochrony środowiska, istnieje możliwość przygotowania do stanowiska pracy oraz otrzymania mieszkania służbowego
Nazwa pracodawcy:
EKOLOG KUJAWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
88-101 Radojewice 54, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony telefonem pod nr 602 118 703
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Biskupia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radojewice
Numer budynku pracodawcy: 54
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: operator zautomatyzowanej linii produkcyjnej
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 25.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4ec2b8b4856d7f29208a82cbc2bdcc66
Podobne oferty pracy
Bezpośredni nadzór nad realizacją robót branżowych tj.sieci sanitarnych zewnętrznych z zakresu wod.kan., prowadzenie dokumentacji technicznej oraz administracyjnej, kierowanie zespołem, analiza i optymalizacja projektów wykonawczych sieci wod.kan. na terenie miasta i gminy.
PELKOM Spółka z o.o. w Pelplinie - 2019-06-27 - Pelplin (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków* PEŁNA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW:PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z NAWIĄZANIEM/KONTYNUACJA/ROZWIĄZANIEM STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILNOPRAWNYCH* NADZÓR I SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ORAZ SPRAWOZDAŃ Z ZAKRESU ZAGADNIEŃ PERSONALNYCH I PŁACOWYCH NA POTRZEBY GUS,ZUS,US, PFRON* PROWADZENIE NADZORU NA BADANIAMI PRACOWNIKÓW, SZKOLENIAMI BHP* NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW ORAZ INNYCH ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH * ARCHIWIZACJA I AKTUALIZACJA DANYCH PERSONALNYCH PRACOWNIKÓW,* ROZLICZANIE DELEGACJI KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH* BIEŻĄCA OBSŁUGA PRACOWNIKÓW* SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH I PŁACOWYCH *UCZESTNICTWO W KONTROLACH PRZEPROWADZANYCH PRZEZ ZEWNĘTRZNE INSTYTUCJE * PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ I RAPORTÓW DOTYCZĄCYCH RÓŻNORODNYCH ASPEKTÓW ZATRUDNIEN
POLI MARIAN HOLZ - 2019-03-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn stolarskich. Prace pomocnicze na innych stanowiskach pracy.
"Jupi" Justyna Piechowiak - 2016-04-01 - Świebodzice (dolnośląskie)
jw
T-MOBILE Polska S.A. ( DAWNIEJ Polska Telefonia Cyfrowa S.A. (PTC/ERA GSM/ T-Mobile) - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie robotami drogowymi
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ sp.z o.o. - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z charaterystyką pracy
PPHU KOTŁOSTAL S.C. Korzkwy - 2016-11-10 - Korzkwy (wielkopolskie)
Wykształcenie: zawodowe, min. 3 lata doświadczenia na ww. stanowisku; prawo jazdy kat. B+E; uprawnienia operatora mini koparki; 1 zmiana, brak nałogów; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
Piotr Gold - 2017-05-05 - Gliwice (śląskie)
- operacyjne zarządzanie magazynami- organizacja, nadzór i kontrolo podległych pracowników,- organizacja i nadzór nad gospodarką magazynową,- współpraca z innymi działami firmy,- współpraca z innymi oddziałami Grupy Animex
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2016-12-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pracą w zakresie realizacji zaplanowanej produkcji:- Ustalanie z Szefem Produkcji planów wewnątrzwydziałowych,- Utrzymanie odpowiedniej jakości produkowanych wyrobów,- Kontrola zużycia surowców i materiałów niezbędnych do wykonywania planowanej produkcji;- Prowadzenie dokumentacji procesów produkcyjnych i nadzór nad jej obiegiem.
GRUPA INCO S.A. - 2017-11-14 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Montaż elementów konstrukcyjnych.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Praca fizyczna, rozładunek i załadunek samochodów, sprawdzanie zgodności ładunku z dokumentami zdawczymi.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-10-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Radom (mazowieckie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Trzebownisko (podkarpackie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział call center. CV przesławać na e-mail: rekrutacja.swidwin (at) interia.pl
Progress Active Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Świdwin (zachodniopomorskie)
kierowanie powierzonym sobie personelem, raportowanie do przełożonych w Polsce i Indiach,realizacja planów produkcyjnych, wymagana znajomość języka angielskiego i hindi w stopniu zaawansowanym
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Września (wielkopolskie)
Kierowanie koloniami i półkoloniami, sprawowanie opieki nad dziećmi (grupa ok. 30 osób).
Mustang Marcin Piotrowski - 2018-04-06 - Mosty (pomorskie)
Prowadzenie zajęć wychowawczych z dziećmi. praca z uczniem autystycznym i z zespołem aspergera.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Siedlce (mazowieckie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 3/2016. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko kierownicze urzędnicze kierownik administracyjno - gospodarczy w wymiarze pełnego etatu.- - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła wszystkie sprawy związane z całokształtem problematyki kadrowej, kierowała całokształtem spraw związanych z działalnością administracyjną placówki (opracowywanie projektów regulaminów oraz instrukcji, opracowywanie stałych planów pracy dla wychowawców oraz pracowników kuchni), obsługiwała program Płatnik w zakresie zgłaszania/wyrejestrowywania, sporządzała sprawozdania dla GUS z zakresu kadr oraz stanie i ruchu środków trwałych, prowadziła książki inwentarzowe środków trwałych i trwałych w użytkowaniu, prowadziła zagadnienia związane z działalnością gospodarczą placówki (umowy dotyczące działalności gospodarczej zamówienia publiczne, sprawozdania dla Urzędu Miasta o stanie mienia komunalnego, naliczanie umorzeń środków trwałych, kompletowała dokumentację dotyczącą remontów i napraw), prowadziła sprawy BHP w zakresie kontroli badań lekarskich oraz szkoleń, kierowała zespołem pracowników Działu administracyjno-gospodarczego.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy: Katowice, ul. Brynowska 70a., zatrudnienie od 01.11.2016r.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + 500 zł/brutto dodatku funkcyjnego + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku 4-letni staż pracy w tym min. 2 lata na samodzielnym stanowisku w dziale kadr, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość całokształtu problematyki kadrowej, znajomość programów: Płatnik, Exel, Word, programu kadrowego, znajomość obsługi Portalu sprawozdawczego GUS.- Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz obsługi Portalu zamówień publicznych, znajomość zagadnień GMPiGHP oraz HACCP, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-07-27 - Katowice (śląskie)
Kierowanie oraz nadzór nad poszczególnymi procesami produkcyjnymi i technologicznymi;Odpowiedzialność za terminową realizację założonego planu produkcyjnego;Opracowywanie i wdrażanie projektów optymalizacyjnych w obszarze produkcji;Współtworzenie strategii zakładu w obszarze produkcji;Opracowanie i nadzór nad realizacją planów produkcyjnych;Sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji;Prowadzenie dokumentacji technologiczno-produkcyjnej;Zapewnienie i utrzymywanie wysokich standardów jakościowych;Zarządzenie zespołem;Współtworzenie strategii zakładu w obszarze produkcji.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Ropczyce (podkarpackie)
pracownik obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wąsosz (dolnośląskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie pracą na budowie, nadzór nad pracownikami, przestrzeganie przepisów BHP i prawa budowlanego. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Media Technik Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2019-02-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca na terenie budowy.
MGI-BUD Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Oświęcim (małopolskie)
Organizacja pracy pracowników z Polski i Ukrainy, montaż części i półproduktów plastikowych, kontrola jakości , wydajności, kosztów.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
kierowanie bieżącą działalnością sklepu odzieżowego, motywowanie zespołu sprzedażowego, obsługa programu kasowego
TIFOTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Ustroń (śląskie)
Nauczyciel wychowania fizycznego, surdopedagog. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi. Wynagrodzenie wg tabeli MEN.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słaboslyszących - 2018-07-31 - Wejherowo (pomorskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzania personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy, miejsce wykonywania pracy Gozdowo, kontakt z przedstawicielem tel. 665 941 451, e-mail: marcin.kroczynski (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-25 - Gozdowo (mazowieckie)
zamawianie towarów od dostawców z Ukrainy oraz terenu UE, zarządzanie podległym zespołem pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Transport międzynarodowy.Wymagane uprawnienia.
USŁUGI TRANSPORTOWE SEBASTIAN BIAŁOBRZESKI - 2018-10-19 - Racibórz (śląskie)