KIEROWNIK BAZY SPRZĘTOWEJ Miękisz Nowy oferta pracy BUDOSPRZĘT KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BAZY SPRZĘTOWEJ
Wynagrodzenie: 5 600 - 8 500 PLN
Zakres obowiązków: Zabezpieczenie realizowanych zadań jednostki sprzętowo- transportowej, zapewnienie ciągłości ruchu maszyn drogowych, budowlanych, planowanie, organizowanie i nadzorowanie wykonywania przeglądów technicznych, napraw, modernizacji maszyn i pojazdów, nadzorowanie pracy warsztatu.Praca na terenie Jarosławia i Podkarpacie. WYMAGANIA: wykształcenie średnie techniczne, mile widziane doświadczenie.
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Miękisz Nowy (podkarpackie)
Pracodawca: BUDOSPRZĘT KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-543 Miękisz Nowy 142, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zabezpieczenie realizowanych zadań jednostki sprzętowo- transportowej, zapewnienie ciągłości ruchu maszyn drogowych, budowlanych, planowanie, organizowanie i nadzorowanie wykonywania przeglądów technicznych, napraw, modernizacji maszyn i pojazdów, nadzorowanie pracy warsztatu.Praca na terenie Jarosławia i Podkarpacie. WYMAGANIA: wykształcenie średnie techniczne, mile widziane doświadczenie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 600 - 8 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BAZY SPRZĘTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miękisz Nowy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Laszki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 600 - 8 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (MS OFFICE), Internet
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wiedza techniczna z zakresu naprawy maszyn i urządzeń
Nazwa pracodawcy:
BUDOSPRZĘT KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
37-543 Miękisz Nowy 142, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Laszki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miękisz Nowy
Numer budynku pracodawcy: 142
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data dodania oferty pracy: 08.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z charakterystyką pracy
PW Auto Centrum RYSTAL Ryszard Kujawski - 2016-09-27 - Pleszew (wielkopolskie)
Kierownik ds. zaopatrzeniakoordynacja oraz kontrola doboru dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych
MARCO MODA Sp. z o.o - 2018-08-13 - Jaworzno (śląskie)
Naliczanie i sporządzanie list płac dla nauczycieli i pracowników administracyjnych (około 40 pracowników).Przygotowywanie i wysyłanie wymaganych dokumentów do ZUS i Urzędu Skarbowego.Sprawozdawczość do Urzędu Miasta, US,GUS, itp.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 - 2019-01-15 - Gdynia (pomorskie)
-ochrona obiektu
"EZT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
przewóz towarów
ZPUH "STABIL" sc Henryk Bednarski Andrzej Bednarski - 2016-04-21 - Połaniec (świętokrzyskie)
produkcja elementów
PPUH KORAM - Krzysztof Orbaczewski - 2017-08-04 - Topólka (kujawsko-pomorskie)
kierowanie zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi, zapewnienie sprawnego funkcjonowania zakładu, nadzór nad realizacją planów remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad energetyką cieplną, nadzór nad windykacją, nadzór nad postępowaniem w zakresie zamówień publicznych, nadzorowanie, kontrolowanie bieżących koserwacji, napraw i remontów na zarządzanych wpólnotach mieszkaniowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Lubsko Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Lubsko (lubuskie)
-
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Wysokiński Grzegorz - 2017-03-08 - Ruda Śląska (śląskie)
nadzór nad poprawnym przebiegiem produkcji, kontrola jakości produkowanych wyrobów, planowanie, weryfikacja i kotrola realizowanego procesu produkcyjnego, kontrola i ocena podległych pracowników
NOVA-TECH SP. Z O.O. - 2018-04-26 - Sulnowo (kujawsko-pomorskie)
opieka nad zagranicznymi klientami, analiza rynku zbytu w regionie Afryki północnej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Piaseczno (mazowieckie)
do uzgodnienia
FIRMA BUDOWLANA "FIRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Trzebownisko (podkarpackie)
Zakres zadań:1. wykonywanie zadań z zakresu spraw organizacyjnych i merytorycznych Referatu Kultury i Sportu,a w szczególności: organizacja pracy Referatu Kultury i Sportu w Wydziale Edukacji, Kultury i Sportu, nadzór i koordynacja działalności samorządowych instytucji kultury, koordynowanie działań zmierzających do przekazywania dotacji samorządowym instytucjom kultury, prowadzenie spraw związanych z wyborem biegłego rewidenta przeprowadzającego badanie sprawozdaniafinansowego samorządowych instytucji kultury, prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych oraz klubów sportowych działających w formiestowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej, a także innychobiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, nadzór nad prowadzeniem rejestru samorządowych instytucji kultury, współudział w tworzeniu warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu na tereniemiasta, współdziałanie w realizacji zadań wynikających z Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, koordynowanie realizacji programów imprez kulturalnych i sportowych w mieście, nadzór nad wydawaniem zezwoleń na organizację imprez masowych, udzielanie wsparcia finansowego organizacjom kulturalnym i sportowym ze środków zaplanowanychw budżecie miasta, prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem: Stypendium Sportowego Miasta Jaworzna, SportowejNagrody Miasta Jaworzna, Sportowego Wyróżnienia Miasta Jaworzna, Nagrody Prezydenta Miasta Jaworznaza osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury,
Urząd Miejski - 2016-07-15 - Jaworzno (śląskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów - 2018-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-04-05 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie terenów pracy, toalety. Sprzątanie przemysłowych maszyn.
EWIG LUX Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc przy montażach reklam.
Marek Wiśniewski-Usługi Montażowo-Budowlane - 2017-09-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających, dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań działu opiekuńczo -terapeutycznego, przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno- epidemiologicznych.
Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o. - 2018-04-27 - Dąbie (pomorskie)
nadzorowanie podległych pracowników planowanie pracy i realizacja zadań Działu Technicznego i porządkowego, infrastruktury urządzeń, planowanie bieżących napraw i remontów, prowadzenie projektów wdrożeniowych i modernizacyjnych, współprac a z firmami zewnętrznymi oraz podwykonawcami w zakresie obsługi PPOŻ, UDT i innymi, współpraca z pozostałym działam oddziału, nadzór nad dokumentacją i infrastrukturą działu
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-03 - Mielno (zachodniopomorskie)
nadzór nad realizacją procesu produkcyjnego i koordynacja pracy zespołu produkcji
PREMIUM CONSULTANTS Sp. z o. o. - 2017-06-20 - Janów Podlaski (lubelskie)
Montaż i instalacja kabli telekomunikacyjnych w ziemi, w na budynkach i w budynkach
SEGURRO S.C. - 2017-10-06 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie projektów technicznych i kosztorysów, nadzór i koordynowanie pracy podległych pracowników, nadzór nad terminowym wykonywaniem obowiązków
BIURO OPRACOWAŃ INŻYNIERSKICH ECOVERDE - 2016-02-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Planowanie, realizowanie i kontrolowanie sprawnego przepływu oraz magazynowania surowców, materiałów i wyrobów gotowych w celu zapewnienia realizacji harmonogramu produkcji. Organizowanie pracy podległego zespołu oraz przydzielanie zadań zgodnie z bieżącymi potrzebami.
ARGO A & G SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-03 - Stojadła (mazowieckie)
nadzór nad dostawą surowca,nadzór nad produkcją,organizacja pracy pracowników
WESTPOL-TEEUWISSEN Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Mizerka (mazowieckie)
planowanie, organizacja, nadzór nad realizacją robót drogowych, kontrola pracy podległych brygad i podwykonawców, zatwierdzanie przerobów, nadzór nad dokumentacją, zarządzanie materiałami i sprzętem w procesie budowy, współpraca z dostawcami materiałów budowlanych, rozliczanie finansowe odcinka robót.
JERZY MAJOREK P.P.U.H "Steinbudex-J.M." Karczma Zagłoba Świdnica - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzątanie przychodni
Centrum Medyczne Hansa-Rehabilitacja Sp. j. W. Czubek, S. Stankiewicz - 2018-09-11 - Białystok (podlaskie)
nadzór nad produkcją
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
przygotowanie i organizacja budowy, nadzór nad jakością i terminowością robót zgodnie z projektem budowlanym, analiza dokumentacji technicznej oraz monitoringu kosztu budowy, weryfikacja dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań będących w zakresie działania Referatu Ewidencji Gruntów i Budynków, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wpływających i podejmowanych z urzędu, dotyczących aktualizacji operatu ewidencyjnego,2) przeprowadzanie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,3) prowadzenie spraw dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów,4) przeprowadzanie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów,5) weryfikowanie zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, a w szczególności:a) wykonywania pomiarów oraz opracowywania wyników tych pomiarów,b) kompletności przekazywanych wyników wykonanych prac geodezyjnych lub prac kartograficznych,6) przyjmowania zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,7) monitorowanie aktów normatywnych generujących zmiany danych ewidencyjnych,8) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywaniem i prowadzeniem map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,9) wykonywanie innych czyności zleconych przez bezpośredniego przełożonego dotyczących prac,
STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH - 2018-06-22 - Szamotuły (wielkopolskie)
w/g stanowiskqa
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zgodnie z zawodem.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim - 2018-08-01 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)