KIEROWNIK APTEKI ZAKŁADOWEJ Sochaczew oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie
Stanowisko: KIEROWNIK APTEKI ZAKŁADOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem apteki zakładowej oraz wynikających z ustawy.
Data publikacji: 2018-11-29
Lokalizacja: Sochaczew (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem apteki zakładowej oraz wynikających z ustawy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK APTEKI ZAKŁADOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sochaczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sochaczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sochaczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik apteki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: Farmacja, specjalizacja: Farmacja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany 5-letni staż pracy w aptece lub 3-letni staz pracy w aptece(w przypadku posiadania specjalizacji z zakresu farmacji aptecznej)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Adres pracodawcy:
Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: sochaczewski
Gmina pracodawcy: Sochaczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sochaczew
Ulica pracodawcy: Batalionów Chłopskich
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik apteki
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koszenie, grabienie, kopanie, porzadki
Zielone Ogrody Wojciech Fisz - 2017-06-02 - Głogów (dolnośląskie)
Produkcja, sprzedaż wyrobów cukierniczych, zarządzanie personelem i organizacja pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie zespołem pracowników na stolarni. Nadzór nad pracami stolarskimi
"CHOJMEX" Moś Roman - 2016-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
terminowe wykonywanie napraw i remontów; stała znajomość bieżących i planowanych zadań w warsztacie; prowadzenie obowiązującej ewidencji i dokumentacji technicznej
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)
nazór nad obiegiem dokumentów , wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie poprawności otrzymywanych i wystawianych dokumentów księgowych , nadzór nad terminowością zamówień , nadzór prac działu handlowego, współpraca z producentami i księgowością , obsługa klientów firmy, pozyskiwanie klientów .
TEXOM S.C. - 2017-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad produkcją na fermie drobiu, organizacja pracy i kierowanie zespołem, nadzór zootechniczny nad stadem, prowadzenie dokumentacji fermowej, współpraca ze wszystkimi działami firmy oraz instytucjami prowadzącymi nadzór w zakresie hodowli, praca fizyczna polegająca m.in. na wykonywaniu sztuczmnej inseminacji
GRELAVI S.A. Olsztyn - 2017-03-01 - Zawiersze (warmińsko-mazurskie)
konserwacja obiektów, otoczenia, części
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Godków (zachodniopomorskie)
prace tynkarskie
TOMIX TOMASZ JANKOWSKI WILKÓW - 2018-01-09 - Wilków (opolskie)
Wykonywanie prac związanych z przepływem materiałów w magazynie, prowadzenie spisów inwentaryzacyjnych, obsługa programów komputerowych.
Tbhold Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Płock (mazowieckie)
-
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Krapkowice (opolskie)
organizacja pracy sklepu według standardów sieci "Piotr i Paweł"
Ammi Sp. zo.o. - 2016-02-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta-TEL/MAIL,przyjmowanie zamówień,zarządzanie zamówieniami i wysyłkami,zarządzanie stanami magazynowymi i magazynem,przygotowanie zamówień hurtowych,kontrola załadunków/rozładunków,kontrola cen towarów,fakturowanie,kompletowanie dokumentacji.
PH KRISPOL, Krzysztof Krawiec - 2017-01-25 - Sulejów (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
realizacja planów sprzedażowych zgodnie z przyjętą strategią firmy, zarządzanie zespołem przedstawicieli i koordynatorów, prowadzenie szkoleń dla parcowników, motywowanie i nadzór nad pracownikami, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
EUROCENT Spółka Akcyjna - 2015-11-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodnie z umową.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA GRZEGORZ OZGA - 2015-12-21 - Niedźwiada (podkarpackie)
Kompleksowe wdrażanie systemu telemarketingu, stworzenie i zarządzanie kilku osobowym działem telemarketingu, którego zadaniem będzie umawianie spotkań handlowych, realizacja celów poprzez zarządzanie zespołem, aktualizacja baz danych, tworzenie raportów i analiz, stworzenie standardów (procedury, skrypty rozmów itp.), szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu oraz nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nysa (opolskie)
Pomaganie przy przygotowywaniu ciast i innych wyrobów cukierniczych
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy "ASPAL" Bogdan Łuczak - 2018-09-06 - Poddębice (łódzkie)
Nadzór nad grupą pracowników którzy utrzymują maszyny w ruchu.
SIPMOT Spółka z o. o. - 2017-06-08 - Zamość (lubelskie)
jw.
ARANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie budowy, dokumentacji, nadzór nad podywkonawcami, budowy na terenie woj. podkarpackiego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "INTEGRAL" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kierownik produkcji
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2018-01-12 - Niedomice (małopolskie)
obsługa dostawców, wypełnianie dokumentów związanych ze skupem
IMPORT-EXPORT J.A.SZAŁAS SZAŁAS ANDRZEJ - 2016-09-06 - Radom (mazowieckie)
regularne czynności konserwatorskie, drobne narawy i ustawianie maszyn pod plan i rodzaj produkcji.
GUM RECYCLING Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Żory (śląskie)
Nadzór nad biurem, kontakt z zagranicznymi klientami, częste delegacje służbowe, zarządzanie pracownikami, pozyskiwanie zagranicznych klientów, reprezentowanie firmy na zewnątrz, sporządzanie raportów, wystawianie faktur, obsługa korespondencji
PIPING Construction Consultings Services Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Jaworzno (śląskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kontakt z zarządem w języku chińskim, zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
SAINT TAIMEI Sp. z o. o. - 2018-09-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
PROWADZENIE STRATEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKI UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH (W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED), ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENTU SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, OGÓLNA WIEDZA W ZAKRESIE HANDLU OŚWIETLENIEM TYPU LED, ZNAJOMOŚĆ ŚWIATOWYCH RYNKÓW PRODUKTÓW OŚWIETLENIOWYCH, DOŚWIADCZENIE W HANDLU I OBROCIE PRODUKTAMI OŚWIETLENIOWYMI NA ŚWIATOWYCH RYNKACH, W TYM RYNKU CHIŃSKIM ORAZ RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia do 30. roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Łowicz (łódzkie)
przygotowanie i kontrola budżetu rocznego dotyczącego utrzymania obiektów, lokali mieszkalnych iużytkowych przygotowanie, negocjowanie i monitorowanie umów oraz kosztów prac budowlano-remontowych koordynowanie i monitorowanie prac technicznych prowadzonych w obiektach oraz lokalachmieszkalnych i użytkowych współpraca z najemcami mieszkań w zakresie zgłaszanych problemów technicznych nadzorowanie i odbiór prac prowadzonych w lokalach najemców (w tym koordynowanie uzyskiwaniadecyzji administracyjnych) nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej obiektów współpraca z organami upoważnionymi do dokonywania kontroli obiektów koordynacja i nadzór nad pracownikami działu oraz pracą firm świadczących usługi budowlanoremontowe odpowiedzialność za optymalizację kosztów sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki
"NADWIŚLAŃSKA SPÓŁKA MIESZKANIOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Brzeszcze (małopolskie)