KIEROWNIK APTEKI Tarnobrzeg oferta pracy "KORPORACJA PP" Małgorzata Nuckowska-Pietrow
Stanowisko: KIEROWNIK APTEKI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie aptekąpraca w godz. 8-16, 12-20
Data publikacji: 2015-11-17
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: "KORPORACJA PP" Małgorzata Nuckowska-Pietrow
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiej 23, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kierowanie aptekąpraca w godz. 8-16, 12-20
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK APTEKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: farmaceuta - specjalista farmacji aptecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
książeczka zdrowia do celów sanitarno epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość programu aptecznego Kamsoft, refundacje
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w zawodzie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), medyczne
Nazwa pracodawcy: "KORPORACJA PP" Małgorzata Nuckowska-Pietrow
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Waryńskiego 3/1, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: farmaceuta - specjalista farmacji aptecznej
Data dodania oferty pracy: 17.11.2015
Oferta pracy ważna do: 16.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Właściwe utrzymanie powierzonego sprzętu i środków materiałowych, terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw bieżących sprzętu oraz urządzeń technicznych Składu. Organizowanie i prowadzenie szkolenia specjalistycznego dla podległych pracowników.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-03-01 - Porażyn (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów oraz utrzymanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi, realizowanie planów i polityki handlowej firmy, sprzedaż artykułów biurowych oraz sprzętu biurowego w firmie i poza firmą, obsługa programu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zamość (lubelskie)
obsługa urządzeń biurowych,przygotowywanie i wysyłka poczty,archiwizacja dokumentów związanych z rejestracją pojazdów,
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
- obsługa automatów szklarskich,- utrzymanie odpowiedniego poziomu jakościowego produktów,- osiągnięcie założonych wskaźników produkcyjnych,- odpowiednia eksploatacja części formujących,- podejmowanie działań zmierzających do usuwania wad opakowań szklanych,- utrzymywanie procesu produkcyjnego według ustalonego standardu,- usuwanie drobnych awarii mechanicznych,- utrzymywanie należytego porządku na swoim odcinku
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Sieraków (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2017-12-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kelner
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Tarnów (małopolskie)
- praca w godzinach nocnych- zarządzanie pracownikami podczas sprzątania hali produkcyjnej
INTER GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg zakresu obowiązków kierownika sklepu
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wólka Gościeradowska (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie; znajomość branży AGD-RTV i/lub komputerowej; doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w aktywnej sprzedaży mile widziane; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
AVANS POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Gliwice (śląskie)
organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, rozliczanie pracy ludzi, sprzętu i harmonogramu rzeczowo-finansowego; przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy; prowadzenie dokumentacji budowy; planowanie i kierowanie budową; realizowanie zaleceń wpisanych do dziennika budowy; zgłaszanie do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; przygotowywanie dokumentacji powykonawczej; zgłaszanie robót budowlanych do odbioru; uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i zapewnienie usunięcia ewentualnych wad.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku, niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy, kontrola stanu technicznego i liczebnego urządzeń oraz sprzętu, reagowanie na wszelkie wypadki naruszenia regulaminu na hali basenowej, dbanie o czystość na basenie, prowadzenie dziennika rejestru wypadków na obiekcie, przestrzeganie harmonogramu stałych rezerwacji: basenu i torów wg grafiku przedstawianego przez kierownika basenu, zabezpieczenie i prowadzenie punktu medycznego z zakresu pierwszej pomocywynagrodzenie: 1590 zł brutto + wysługa lat + premia do 20%
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W BYDGOSZCZY - 2017-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
X
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Tryńcza (podkarpackie)
Brak danych
Garden-Art. Paweł Dettlaff - 2017-10-25 - Gdynia (pomorskie)
Kierowanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie zgodnie z oczekiwaniami klientów, znajomość języków : rosyjski, ukraiński, angielski. sala F
ASTERIX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- samodzielne zarządzanie zmianą- zapewnienie zadowolenia gości- zapewnienie standardów BURGER KING® w zakresie jakości produktu- motywacja i szkolenie członków zespołu restauracji- podział obowiązków pomiędzy pracownikami- rozliczanie gotówki oraz związana z nimi dokumentacja
Burger King Deutschland GmbH - 2018-06-14 - Niemcy (Niemcy)
Organizowanie pracy w zakresie szkoleń,bieżąca obsługa prowadzonych szkoleń,obsługa programu kadrowo-płacowego,obsługa kadrowa pracowników oraz inne zadania.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-08 - Przemyśl (podkarpackie)
do uzgodnienia
AURISS CINEMA GROUP Sebastian Kuroń - 2017-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-05 - Białystok (podlaskie)
Sprzatanie pokoi i hotelowych częsci wspólnych.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKCES" Andrzej Kornas - 2017-08-22 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
szlifowanie kamienia
"K & Kamieniarstwo" Krzemieniecki W. - 2016-09-19 - Piława Górna (dolnośląskie)
Obsługa myjki jeżdżącej, sprzątanie, zamiatanieMile widziane osoby niepełnosprawne. Pracodawca zapewnia dowóz.
CLAR SYSTEM S. A. - 2016-09-15 - Stryków (łódzkie)
-obsługa administracyjna, - bardzo dobra znajomość przepisów kadrowych,- prowadzenie spraw dotyczących zawierania umów eksploatacyjnych,- przygotowywanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,-nadzór nad zespołem administracyjno-gospodarczym,-nadzorowanie należytego wykonywania umowy świadczenia usług gastronomicznych dla mieszkańców, nadzór nad gospodarką magazynową, środkami trwałymi, pojazdem,- planowanie remontów i nadzór nad usuwaniem usterek technicznych,-realizacja programów modernizacyjnych i inwestycyjnych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2016-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja planu sprzedaży, rekrutacja doradców finansowych, planowanie działań marketingowych na podległym terenie
Profi Credit Polska S.A. - 2016-10-14 - Kłobuck (śląskie)
nadzór nad pracownikami wuykonującymi roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Skoczów (śląskie)
Zarządzanie usługami kateringowymi, nadzorowanie, koordynowanie działań podległych pracowników. Koordynowanie działań związanych z organizacją usług kateringowych: od przygotowywania oferty i sprzedaży usługi po wykonanie usługi oraz jej rozliczenie z klientem. Prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klientów obcojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Lublin (lubelskie)
Zakres obowiązków:• planowanie i kierowanie pracami montażowymi,• kontakt z klientem na obiekcie,• uzgodnienia techniczne,• raportowanie z budowy.
MWH Meble sp. z o.o. & Co. sp. k. - 2016-04-12 - Zator (małopolskie)
-
"KAJA" Piotr Czucha - 2017-05-10 - Kościerzyna (pomorskie)