KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY Okszów-Kolonia oferta pracy Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Pilsudskiego w Okszowie
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie zespołem pracowników obsługi, sporządzanie wykazu premii, godzin nadliczbowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników obsługi i ich rozliczanie, koordynacja i nadzór prowadzonych inwestycji i remontów w szkole, zapewnienie i realizacja procedur zakupowych: wyposażenia szkoły, materiałów biurowych, środków czystości oraz prowadzenie i kontrola ich rozchodowania, prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych, zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej budynku szkoły oraz urządzeń, monitorowanie(gromadzenie, przetwarzanie i przekazywanie informacji)dostępnych środków z funduszy pozabudżetowych w tym z Unii Europejskiej możliwych do pozyskania na finansowanie zadań szkoły, udział w nadzorze nad prawidłową realizację zadań szkoły finansowanych z funduszy pozabudżetowych, przygotowanie danych do projektu budżetu szkoły odnośnie wydatków rzeczowych szkoły, organizowanie i nadzorowanie prac polowych na warsztatach szkolnych, realizacja innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły
Data publikacji: 2020-06-22
Lokalizacja: Okszów-Kolonia (lubelskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Pilsudskiego w Okszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 2, 22-105 Okszów-Kolonia, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie zespołem pracowników obsługi, sporządzanie wykazu premii, godzin nadliczbowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników obsługi i ich rozliczanie, koordynacja i nadzór prowadzonych inwestycji i remontów w szkole, zapewnienie i realizacja procedur zakupowych: wyposażenia szkoły, materiałów biurowych, środków czystości oraz prowadzenie i kontrola ich rozchodowania, prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych, zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej budynku szkoły oraz urządzeń, monitorowanie(gromadzenie, przetwarzanie i przekazywanie informacji)dostępnych środków z funduszy pozabudżetowych w tym z Unii Europejskiej możliwych do pozyskania na finansowanie zadań szkoły, udział w nadzorze nad prawidłową realizację zadań szkoły finansowanych z funduszy pozabudżetowych, przygotowanie danych do projektu budżetu szkoły odnośnie wydatków rzeczowych szkoły, organizowanie i nadzorowanie prac polowych na warsztatach szkolnych, realizacja innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Kwota Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Okszów-Kolonia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0603
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów Kodeksu Pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy PZP
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA DODATKOWEumiejętność kierowania zespołem pracowników,umiejętność skutecznego komunikowania sięumiejętność obsługi komputera,rzetelność, sumienność,wysoka kultura osobista,WYMAGANE DOKUMENTYList motywacyjny;CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia);Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata;Oświadczenia kandydata o:posiadaniu obywatelstwa polskiego;niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierownika administracyjnego;oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1440);Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781)" oraz własnoręcznie podpisane.MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWMiejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiegow Okszowie.Termin - do 30.06.2020 r. do godz. 12:00.Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach.Na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: Imięi nazwisko oraz adres zwrotny kandydata i nr telefonu kontaktowego, a także obligatoryjnie klauzulę Konkurs na stanowisko Kierownika administracyjnego".O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie.Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po upływie wskazanego terminu, nie będą rozpatrzone.UWAGI:Postępowanie składa się z dwóch etapów:etap 1 - weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,etap 2 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie dalszego postępowania.Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu i niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona Biuletynie Zamówień Publicznych Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali zakwalifikowani będzie można odebrać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie.Dokumenty nie odebrane w terminie 6 miesięcy od dnia podania wyników naboru zostaną zniszczone.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Pilsudskiego w Okszowie
danePracodawcy_nip: 5631003045
danePracodawcy_regon: 000096193
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Szkolna 2, 22-105 Okszów-Kolonia, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTYList motywacyjny;CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia);Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata;Oświadczenia kandydata o:posiadaniu obywatelstwa polskiego;niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierownika administracyjnego;oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1440);Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781)" oraz własnoręcznie podpisane.MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWMiejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiegow Okszowie.Termin - do 30.06.2020 r. do godz. 12:00.Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach.Na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: Imięi nazwisko oraz adres zwrotny kandydata i nr telefonu kontaktowego, a także obligatoryjnie klauzulę Konkurs na stanowisko Kierownika administracyjnego".O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie.Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po upływie wskazanego terminu, nie będą rozpatrzone.UWAGI:Postępowanie składa się z dwóch etapów:etap 1 - weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,etap 2 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie dalszego postępowania.Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu i niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona Biuletynie Zamówień Publicznych Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali zakwalifikowani będzie można odebrać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie.Dokumenty nie odebrane w terminie 6 miesięcy od dnia podania wyników naboru zostaną zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: chełmski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0603
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Okszów-Kolonia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0101400
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: edukacja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f708752ae3d74ab07b52a87c753fd0fa
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Szaflary (małopolskie)
Kierownik projektu
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2017-10-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prace wykończeniowe, prace dekarskie, wykonywanie elewacji
MRS RENATA SOBCZYK - 2017-07-10 - Lubin (dolnośląskie)
Montaż haków holowniczych oraz przyłączy elektrycznych, naprawa przyczep, obsługa wypożyczalni przyczep.
Euro - Hak K. Flisiński - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI - 2018-05-09 - Wola Rafałowska (podkarpackie)
zarzadzanie procesami produkcyjnymi, zapewnienie ciągłości produkcji, nadzorowanie czasu pracy, terminowości i jakości produkcji
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Proszowice (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie, organizowanie, decydowanie, kontrola, nadzór w obszarach: realizacji zadań przewozowych, efektywnego wykorzystania pracy taboru autobusowego, planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, zarządzenie kierowcami w celu realizacji zadań przewozowych, rozliczanie zrealizaowanych zadań przewozowych, pracy dyżurnych ruchu, opracowywania koncepcji układu sieci komunikacyjnej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, menadżerskie, roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w obszarach związanych z planowaniem i organizacją pracy zespołów (mile widziane doświadczenie na stanowiskach zwiazanych z transportem samochodowym), znajomość zagadnień funkcjonowania komunikacji samochodowej, znajomość przepisów związanych z branżą transportową, umiejętność zarządzania zespołem, analizy, syntezy, znajomość programów Word, Excel, programów pocztowych, przeglądarki internetowej na poziomie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Lublińcu Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Lubliniec (śląskie)
Hurtownia mat budowlanych, przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa dokumentów dostaw oraz wydań, fakturowanie, koordynowanie pracy podległych magazynierów
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA S.A - 2016-12-20 - Łódź (łódzkie)
KIEROWNIK SKLEPU LEWIATAN
Sklep Spożywczo Przemysłowy Czuchra Renata - 2019-01-11 - Zasów (podkarpackie)
obróbka konstrukcji metal., prace montażowe
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Dziećmiarowice (lubuskie)
Zapewnienie zgodności polityki HR, programów i procedur z lokalnym prawem i regulacjami. Utrzymanie silnej wiedzy na temat zmian w prawie mające wpływ na firmę w odniesieniu do kwestii HR; Podejmowanie kluczowych decyzji kadrowych, dot. benefitów/ świadczeń, wynagrodzeń, rekrutacji, itp.; Współpraca z kadrą menadżerska w celu oceny potrzeb kadrowych organizacji w oparciu o strategiczne celebiznesu oraz realizacja programów i inicjatyw mających na celu usunięcie stwierdzonych braków; utrzymanie pozytywnych relacji z pracownikami, zachęcając do otwartego i uczciwego dialogu;Opracowanie i utrzymanie planu szkoleń i rozwoju dla procesów zastępowania i planowania sukcesjioraz procedury; Uczestnictwo w spotkaniach personelu administracyjnego iw innych spotkaniach, takich jak seminariach, aby nieustannie zdobywać wiedzę HR;Utrzymanie / prowadzenie schematów organizacyjnych i akt pracowników;Prowadzenie akt i rejestru personelu zgodnie z wymogamiprawnymi obowiązującymi w Grupie i lokalnymi wymogami prawa.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
-Obsługa komputera;-Zakup towarów;-Przyjęcia towarów.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Agsol" Sp.J - 2017-07-04 - Pacanów (świętokrzyskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, manicure, pedicure oraz obsługa aparatów koniecznych do pracy w gabinecie kosmetycznym.
TIME FOR BEAUTY STUDIO KOSMETYCZNE ANETA WULCZYN - 2016-09-09 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Współpraca w nadzorowaniu i zarządzaniu pracą ponad 65-osobowego zespołu doradców ds. obsługi klienta rosyjsko i ukraińskojęzycznego, sporadyczne odsłuchiwanie rozmów prowadzonych z klientami z Rosji i Ukrainy, mające na celu zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
kierowanie zespołem ludzi, kontakt z klientem, zaopatrzenie, rozliczanie się z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Łowęcin (wielkopolskie)
Planowanie zadań na stanowiskach robotniczych, organizowanie optymalnego przebiegu produkcji, koordynowanie dostaw i wysyłek towaru
PPHU POLIROL M. JACYNO SP.J. - 2019-05-02 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Samodzielna organizacja oraz koordynacja prowadzonych robót, nadzór nad prowadzonymi robotami, planowanie robót, dostaw materiałów, koordynacja pracy wykonawców, prowadzenie dokumentacji budowy, rozliczanie inwestycji i zleceń.Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę w godzinach: 7.00-15.00.Miejsce pracy: Piła + delegacje.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII SANITARNEJ "PROGRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-11 - Piła (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-13 - Błonie (mazowieckie)
- organizowanie oraz koordynowanie pracy sieci sklepów spożywczych- zarządzanie podległymi, pracownikami (rekrutacja, szkolenia, motywowanie)- nadzór nad realizacją polityki sprzedażowej- przeprowadzanie akcji marketingowych i promocyjnychMiejsce wykonywania pracy woj. podlaskie.- dbanie o wysoki standard, estetykę zarządzanych sklepów
"SPS HANDEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-16 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie budowy, nadzór, koordynowanie prac
Przedsiębiorstwo Usługowe "EKO-SERWIS" s.c. - 2018-11-22 - Chwalęcice (lubuskie)
Obserwowanie infrastruktury technicznej, a także tworzenie harmonogramów okresowych przeglądów, analizowanie przyczyny wystąpienia awarii w maszynach i przygotowywanie planu naprawy, wybieranie dostawców, negocjowanie warunków transakcji i zarządzanie podległym zespołem – rozdzielanie zadań i nadzorowanie jakości ich wykonania.Miejsce pracy: ul. Współpracy 1A, 55-040 Biskupice PodgórneForma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj: 3 lata, praca w godzinach od 8-16 Oferta w sali: B
DONGSHIN MOTECH POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-31 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- bieżące zapoznawania się i znajomość regulacji prawnych dotyczących przygotowania i prowadzenia prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących w trwałym zarządzie oddziału;- kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek;- nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiór prac prowadzonych przez podległych pracowników;- potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych w książce pracy konserwatora;- udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej;- przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonywanych przez pracowników warsztatów;- zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do spraw planowania i zaopatrzenia;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym użytkowaniem oraz właściwym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu warsztatowego oraz nadzór nad jego właściwym utrzymaniem;- zgłaszanie potrzeb w zakresie odzieży ochronnej dla pracowników warsztatowych i sprzątaczek.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała, prowadzenie pojazdów służbowych- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego;- posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej;- posiadanie 4 lat doświadczenia zawodowego w pracy o podobnym charakterze;- posiadanie umiejętności pracy w zespole oraz zarządzania personelem;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne);- umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania;- posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru;- znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia nr 95 KGSG.Inne informacje:Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie brutto: 2498,01 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139, (43) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie posiłków
kontakt przez OHP - 2019-07-31 - Sanok (podkarpackie)
Kierowanie pracą laboratoriów polowych, kontrola produkcji, sporządzanie dokumentacji laboratoryjnej oraz sprawozdań z przebiegu badań
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Żołynia (podkarpackie)
-Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu (nadzór nad gospodarką magazynową, optymalizacja i kontrola kosztów logistycznych, kontrola dostawców, przygotowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji), - Optymalne wykorzystanie zasobów technicznych działu, -Wdrażanie procedur postępowania na magazynie, - Organizacja pracy oraz nadzór nad podległymi pracownikami w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania magazynu, - Ścisła współpraca z innymi działami firmy, -Przygotowywanie raportów i analiz w obszarze logistyki.
"POLOMARKET" Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Kłobuck (śląskie)
Prowadzenie robót ogólnobudowlanych, organizowanie pracy, rozliczenie budowy.
KES-BUD Krzysztof Basamania - 2020-05-26 - Markuszowa (podkarpackie)
Obsługa magazynu, dostawy do klienta
SCAMPI Aleksander Ostrowski - 2017-08-23 - Mścice (zachodniopomorskie)
Pilnowanie terenu budowy hali przemysłowej. Praca w Mazańcowicach, w godzinach nocnych (18.00-6.00), w ruchu ciągłym (również w niedziele i święta) według ustalonego grafiku.
NATUS PROJEKT Beata Iskrzycka - 2017-04-11 - Mazańcowice (śląskie)
sprzedaż, obsługa klienta
"WIRNIK" Marek Łangowski - 2019-04-10 - Chojnice (pomorskie)
- sprzedaż materiałów- kierowanie zespołem- współpraca z dostawcami i odbiorcami- reklama i promocja Firmy
ALDER Gabriela Begier - 2017-08-19 - Starogard Gdański (pomorskie)