KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY Rudno oferta pracy ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA RUDNO
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje o naborze dostępne są tutaj: http://bip.zkiw-rudno.nv.pl/
Data publikacji: 2019-04-26
Lokalizacja: Rudno (pomorskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA RUDNO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 4, 83-121 Rudno, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje o naborze dostępne są tutaj: http://bip.zkiw-rudno.nv.pl/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rudno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pelplin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje: http://bip.zkiw-rudno.nv.pl/
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA RUDNO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Szkolna 4, 83-121 Rudno, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: http://bip.zkiw-rudno.nv.pl/
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Pelplin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rudno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: http://www.rudno.edu.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 10.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a19a7396a35f2f8860009c97f6be9c68
Podobne oferty pracy
Załadunek i rozładunek tirów. Przygotowanie pakietów dokumentów i kontakt z odbiorcami. Wymagane uprawnienia na obsługe wózka widłowego, obsługa komputera MC Office, umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi, znajomość języka ukraińskiego w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Mysłowice (śląskie)
wymagania: wykształcenie zawodowe kierunek bez znaczenia, doświadczenie min. rokzakres obowiązków: obsługa maszyn do obróbki metalu
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE "WACHOWIAK" JACEK WACHOWIAK - 2018-11-16 - Krotoszyn (wielkopolskie)
nadzór nad sprzedażą w sklepie, zatrudnianie pracowników, kontrola nad pracą sklepu, zamawianie towaru, współpraca z rynkiem tureckim oraz kontrahentami tureckojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kierownik sklepu ogólnospożywczego (mięso-wędliny)
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bytom (śląskie)
Organizacja pracy SKP - wykonywanie badań technicznych; prowadzenie rejestru dokumentów przeglądów i badań technicznych pojazdów i urządzeń; prowadzenie ewidencji wszystkich urządzeń diagnostycznych i narzędzi; wydawanie ocen stanu technicznego pojazdów mechanicznych.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-01 - Zegrze (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Nauczanie historii sztuki
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-05-05 - Nałęczów (lubelskie)
praca w warsztacie mechanicznym obróbki skrawaniem
Technika / Aerotechnika Jerzy Domicz - 2016-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
kierowanie całościową działalnością ośrodka;gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód;organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich form działalności i komórek organizacyjnych ośrodka, w tym kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego zgodnego z potrzebami rynku pracy oraz opieki i wychowania uczestników;dbanie o pozytywny wizerunek ośrodka i o korzystne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz jednostki;systematyczna współpraca z rzecznikiem prasowym Wojewódzkiej Komendy OHP,prowadzenie grupy wychowawczej, sprawowanie opieki nas uczestnikami OHP oraz stwarzanie warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego;monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;organizowanie systemu kontroli w ośrodka, wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad oraz wdrażanie wniosków/zaleceń z niej wynikających;wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenie ich jakości;zgodne z obowiązującymi terminami zgłaszanie do Wojewódzkiego Komendanta wniosków do organów prowadzących szkoły o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;udzielanie pracodawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników;wskazywanie młodzieży możliwości dostępu do usług świadczonych przez jednostki rynku pracy podległe CEiPM OHP;reprezentowanie ośrodka na zewnątrz;rozwijanie współpracy ze środowiskiem lokalnym;realizacja uchwał organów funkcjonujących w ośrodku;przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela ( w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności ośrodka;nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością ośrodka ;upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji;przedstawianie Wojewódzkiemu Komendantowi OHP propozycji w sprawie realizacji polityki personalnej;przedstawianie Wojewódzkiemu Komendantowi OHP propozycji odnośnie przyznawania pracownikom ośrodka nagród oraz nakładania kar za naruszenie obowiązków pracowniczych;przygotowywanie zakresów obowiązków podległych pracowników i przedstawianie ich do zatwierdzenia Wojewódzkiemu Komendantowi OHP;realizacja zadań związanych z obsługą ECAM;monitorowanie losów absolwentów
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie - 2018-09-26 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
zarzadzanie zasob. ludzkimi
F.H.U. ''DAV-POL" Znicz Leszek Misiak - 2017-03-06 - Rytwiany (świętokrzyskie)
Nadzór nad budową dróg, nad pracownikami, prowadzonymi robotami.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Zamość (lubelskie)
Dbałość o terminowy i zgodne z zamówienie dostawy, bieżąca kontrola i weryfikacja dostawców zgodnie z zasadami HCCAP, dbałość o koszty z tytułu środków żywieniowych, środków czystości, wyposażenia. Praca w godz. 7-15 w Ustroniu Morskim (Cechsztyn), możliwość pracy w soboty i niedziele.
Interferie S. A. - 2018-02-22 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Nadzor nad pracownikami serwisu sprzątającego; koordynowanie pracy; rekrutacja pracowników serwisu sprzątającego; weryfikacja stanu czystości obiektu; sporządzanie grafików; kontrolowanie czasu pracy pracowników; weryfikacja list obecności; sporządzanie ofert handlowych i raportowanie; dbanie o stany magazynowe art. chemicznych; realizacja zamówień; czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem kontraktu; stały kontakt z zarządcą nieruchomości; ścisła współpraca z biurem
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji, zarządzanie pracownikami, wydawanie materiałów, przygotowanie zamówień.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska - 2018-07-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Zamawianie towaru, obsługa stanowiska mięsnego, organizacja pracy. Praca: Sklep Delikatesy Centrum w Babimoście
Euroinvestment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-29 - Babimost (lubuskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kotla (dolnośląskie)
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku będzie należało:- efektywne zarządzanie zespołem;- rozdzielanie oraz egzekwowanie zadań wśród pracowników;- optymalizacja kosztów produkcji;- nadzór nad realizacją planu produkcyjnego,- współpraca z dyrekcją zakładu w celu realizacji zaplanowanych działań.
PPHU AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-10-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pomoc w pracach budowlanych i murarskich. Pracodawca nie wymaga doświadczenia, możliwość przyuczenia. Praca na terenie Siemianowic Śląskich od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00.
SALUTIS SPÓŁKA CYWILNA PW UNIVERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI - 2019-03-27 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wykładanie towaru, sprzedaż towaru, składanie towaru, zamówienia, dbanie o czystość, dobry kontakt z klientem, uczciwość; godziny pracy: 6.30- 17.00
SKLEP WĘDLINIARSKI ~U MICHAŁA~ ARTUR PETRUSIEWICZ - 2018-08-17 - Słupsk (pomorskie)
zarządzanie sklepem (dostawy, ceny itp.), nadzór nad pracownikami
KRAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
organizacja i nadzór nad robotami budowlanymi
Przedsiębiorstwo Budowlane KROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-15 - Kłodawa (wielkopolskie)
Koszenie trawy, przycinka drzew i krzewów. Praca na terenie Przeworska i okolic albo na terenie Sieniawy i okolic
Maciej Ciborowski - "MOPEX " - 2016-09-01 - Przeworsk (podkarpackie)
•ORGANIZOWANIE I NADZOROWANIE PRACY ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO (20-30 OSÓB)•KONTROLA PLANOWOŚCI REALIZACJI ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH•DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTÓW I INFORMACJI•DBANIE O ZACHOWANIE STANDARDÓW NA PRODUKCJI PRZY WSPÓŁPRACY Z INNYMI DZIAŁAMI•DBANIE O PRZEPŁYW INFORMACJI ORAZ ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ PRODUKCYJNYCH•PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ROZLICZEŃ Z BIEŻĄCEJ PRODUKCJI•KIEROWANIE PRACĄ ZMIANY I SPORZĄDZANIE RAPORTÓW O WYNIKACH •PLANOWANIE GRAFIKÓW ORAZ DBANIE O ROZWÓJ PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW•TWORZENIE INSTRUKCJI STANOWISKOWYCH
STEEL COMPLEX SP. Z O.O. - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzorowanie, koordynowanie placu budowy; nadzór nad jakością i terminowością; kontakt z inwestorami, dostawcami, podwykonawcami.
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2018-02-14 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa maszyn stolarskich, montaz stelaży, pomoc stolarzowi.
Zakład Tapicersko-Stolarski "DREWPOL" Ossowski Dariusz - 2018-11-07 - Czersk (pomorskie)
nadzór nad realizacją zadań, planowanie i organizacja pracy, zapewnienie wysokiej jakości wykonania powierzonych zadań
GOŁĄB ADAM P.P.U.H "COMSTAL" - 2019-04-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- organizowanie i monitorowanie przcy personelu,- dbałość o właściwą, zgodna ze standardami eksploatację towaru na terenie sklepu,- determinacja, samodzielność i skuteczność w działaniu
ORYKS Sp z o.o. - 2017-06-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
sporządzanie kosztorysów
OrNet sp. z o.o. - 2017-08-21 - Lubin (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów z Ukrainy - hurtowych odbiorców tkanin i odzieży z terenów wschodnich Ukrainy, wyjazdy na Ukrainę, Białoruś i Rosję, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
Vimer-Bell Modeling Olgierd Jezierski - 2016-01-20 - Janki (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kancelarii tajnej w tym dzienników i urządzeń ewidencyjnych oznaczonych wszystkimi klauzulami tajności dla Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach, przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, powielanie i wysyłanie dokumentacji niejawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu kancelarii tajnej, rozliczanie policjantów i pracowników Policji z pobranych dokumentów niejawnych oraz informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowości związanych z ochroną informacji niejawnych, rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych; sporządzanie w razie potrzeby wykazów dokumentów pobranych z kancelarii w celu ułatwienia rozliczenia dokumentów w urządzeniach ewidencyjnych, odnotowanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności; kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu w celu właściwego obiegu dokumentacji niejawnych; sprawdzanie i weryfikacja prawidłowości oznaczonych dokumentów i materiałów niejawnych, zwracanie wykonawcom dokumentów w celu ich uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych norm oraz sporządzenie stosownej dokumentacji w celu zabezpieczenia informacji niejawnych przed dostępem osób upoważnionych; archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej oraz koordynowanie archiwizowania dokumentów niejawnych w innych komórkach organizacyjnych oraz ocena protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej w kategorii BC, w szczególności porównanie dokumentów przeznaczonych do brakowania z zapisami zawartymi w protokole brakowania i z zapisami w urządzeniach ewidencyjnych; ewidencjonowanie, przechowywanie i aktualizowanie niejawnych aktów normatywnych MSW, KGP, KWP w celu udostępniania przepisów pracownikom komendy niezbędnych do wykonywania zadań służbowych; zabezpieczenie pomieszczeń kancelarii tajnej, w których przechowywane są dokumenty i materiały niejawne w celu ochrony tych materiałów przed dostępem osób nieupoważnionych;informowanie pełnomocnika ds. OIN o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowości związanych z ochroną informacji niejawnych; przyjmowanie, przechowywanie oraz udostępnianie osobie upoważnionej oświadczeń o stanie majątkowym policjantów KMP w Siedlcach
Komenda Miejska Policji w Siedlcach - 2017-04-27 - Siedlce (mazowieckie)