KIEROWNIK ADMINISTRACJI(NR 3736) Osielsko oferta pracy GALERIA OSIELSKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACJI(NR 3736)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biurowa procesu najmu i zarządzania umowami, obsługa biurowa procesu zakupów, organizacja pracy biura, nadzór nad dokumentacją, współpraca z księgowością, IT, agencją marketingową, nadzór nad danymi osobowymiwynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
Data publikacji: 2018-06-07
Lokalizacja: Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GALERIA OSIELSKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Gdańska 49, 86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biurowa procesu najmu i zarządzania umowami, obsługa biurowa procesu zakupów, organizacja pracy biura, nadzór nad dokumentacją, współpraca z księgowością, IT, agencją marketingową, nadzór nad danymi osobowymiwynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACJI(NR 3736)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Osielsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osielsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik biura (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe (zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie, ekonomia, prawo)doświadczenie na stanowisku koordynatora pracy biuradobra komunikacjabiegła znajomość pakietu MS Officedyspozycyjność, asertywność, samodzielność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
GALERIA OSIELSKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Pod Wierzbami 22, 86-032 Niemcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać mailowo na adres: recepcja (at) galeria-osielsko.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Osielsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niemcz
Ulica pracodawcy: Pod Wierzbami
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data dodania oferty pracy: 07.06.2018
Oferta pracy ważna do: 07.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie raportów kasowych, kierowanie pracą pracowników obsługi, sporządzanie listy płac
Szkoła Podstawowa Nr 9 - 2017-12-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kontrola i badania w terenie prowadzonych robót.
Laboratorium Drogowe VIA Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość narzędzi zarządzania i administrowania w sieciach komputerowych, znajomość zagadnień związanych z pozyskaniem i instalacją oprogramowania, znajomość podzespołów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, znajomość środowiska systemu operacyjnego Windows 7 i 10.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2016-11-09 - Cybowo (zachodniopomorskie)
1.Współpraca z nauczycielami w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom, 2.Utrzymywanie w czystości sal należących do grupy: a.codzienne odkurzanie lub mycie podłogi; b.sprzątanie po zajęciach; c.mycie drzwi i ścian w miarę potrzeb; d.wynoszenie śmieci; e.podlewanie kwiatów w salach grupy; f.pranie firanek, zabawek pluszowych, mycie zabawek plastikowych w miarę potrzeb, 3.Utrzymywanie w czystości łazienki i zmywalni: a.wycieranie podłogi w ciągu dnia; b.codzienne mycie i dezynfekowanie podłogi; c.codzienne dezynfekowanie pomieszczeń sanitarnych; d.dbanie o czystość ręczników dzieci, pranie ich co najmniej raz na tydzień, 4.Obsługa posiłków: a.zgłaszanie w kuchni ilości obecnych dzieci b.nakrywanie do stołu; c.sprzątanie po posiłkach.
Miejskie Przedszkole Nr 8 w Żyrardowie - 2018-04-24 - Żyrardów (mazowieckie)
Zrządzanie działem kadr, planowanie harmonogramu szkoleń, nadzór nad pracami działu kadr.
Gremi Personal - 2017-12-21 - Gdańsk (pomorskie)
1. Koordynowanie pracy podległych Pracowników Recepcji. 2.Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie,wyżywienie oraz usługi towarzyszące dla klientów indywidualnych igrupowych, z wykorzystaniem m.in. komputerowego systemurecepcyjnego. 3. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych (inwestycje, remonty, dostawy, usługi). Prowadzenie spraw związanych z prawidłową eksploatacją budynków, instalacji i urządzeń technicznych. Przeprowadzanie okresowych przeglądów budynków, instalacji i urządzeń technicznych w celu zapewnienia niezbędnych napraw, remontów lub zabiegów konserwacyjnych. Sporządzanie planów i organizacja remontów oraz zakupów inwestycyjnych i wyposażenia oraz nadzór nad ich realizacją. Prowadzenie spraw związanych z ochroną p.poż. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań. Prowadzenie dokumentacji urządzeń objętych technicznym nadzorem, paszportów technicznych, atestów, certyfikatów, itp. Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych komórek (pralnia, kuchnia, magazyn). Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków. Prowadzenie książek obiektów budowlanych i innych urządzeń. Zapewnianie ciągłego ruchu kotłowni oraz utrzymanie dostaw energii elektrycznej i wody pitnej. Organizowanie transportu oraz prowadzenie dokumentacji (karty drogowe, rozliczanie paliwa), itp. Utrzymanie czystości i porządku na terenie administrowanym. Zabezpieczanie mienia przed kradzieżą i zniszczeniem. Nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników działu gospodarczego oraz układanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy. Współpracowanie z ochroną środowiska. Prowadzenie spraw związanych z całokształtem zagadnień administracyjnych i gospodarczych. Współpracowanie z pracownikami innych działów.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2017-09-20 - Goślice (mazowieckie)
Bieżące zapoznawania się i znajomość regulacji prawnych dotyczących przygotowania i prowadzenia prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących w trwałym zarządzie oddziału; kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek; nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiór prac prowadzonych przez podległych pracowników; potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych w książce pracy konserwatora; udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej; przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonywanych przez pracowników warsztatów; zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do spraw planowania i zaopatrzenia; sprawowanie nadzoru nad prawidłowym użytkowaniem oraz właściwym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu warsztatowego oraz nadzór nad jego właściwym utrzymaniem; zgłaszanie potrzeb w zakresie odzieży ochronnej dla pracowników warsztatowych i sprzątaczek.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego; posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; posiadanie do roku doświadczenia zawodowego; posiadanie umiejętności pracy w zespole oraz zarządzania personelem; umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne); umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania; posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy; znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia nr 95 KGSG;
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-18 - Racibórz (śląskie)
planowanie, zarządzanie i nadzór nad wykonywanymi pracami zespołu, koordynacja prac w zakresie prowadzenia uzgodnień z klientami zagranicznymi, w tym z Wietnamu i właścicielami firm na każdym etapie prowadzenia negocjacji, monitorowanie spływu dokumentów zgodnie z harmonogramem prac- pilnowanie pism wietnamsko języcznych, zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległego zespołu.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
rozbiór i wykrawanie mięsa, przygotowywanie i przerabianie mięsa i podrobów na wędliny i wyroby wędliniarskie zgodnie z instrukcjami i recepturami
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Strzegom (dolnośląskie)
montaż drobnych elementów do sprzętów medycznych
kontakt przez OHP - 2018-01-22 - Błonie (dolnośląskie)
Kierownik do spraw sprzedaży na stoisku mięsno-wędliniarskim
Firma Handlowo Usługowa K-U - 2016-01-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Szczegóły w ogłoszeniu na stronie www.mokib.pl
Miejski Ośrodek Kultury i Biblioteka w Piławie Górnej - 2018-07-10 - Piława Górna (dolnośląskie)
Sprzedawca w branży przemysłowej
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PIRAMIDA K. LICHAŃSKI - 2016-07-14 - Kozienice (mazowieckie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń. Inicjowanie i podejmowanie działań w zakresie działalności oświatowo-wychowawczej. Nadzór nad działalności oświatowo-wychowawczą(...)
kontakt przez OHP - 2016-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Zieleniewo (zachodniopomorskie)
Nadzów nad pracą podległego personelu, konstruowanie, wdrażanie i nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości, zabezpieczenie odpowiedniej ilości produkowanych towarów, opracowywanie informacji i analiz z zakresu działalności departamentu zapewnienia jakości. Praca w Rybarzowicach w godz. 8-16.00.
WOOBOTECH POLAND Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Rybarzowice (śląskie)
Praca w Kamieniu Śląskim.
PHU RESTAURACJA KAMIENIEC - 2017-01-04 - Kamień Śląski (opolskie)
Branża elektryczna. Kierowanie robotami elektrycznymi, sieciowymi i liniami energetycznymi, zmysł organizacyjny i umiejetność kierowania zespołem ludzi.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łódź (łódzkie)
Praca na stanowisku kierownika budowy w Bielsku Podlaskim i Norwegii. Współpraca z Fabryką Domów Modułowych w zakresie przygotowania kontraktu do realizacji w Bielsku Podlaskim. Planowanie i kierowanie realizacją montażu modułów we Norwegii. Nadzór nad jakością prac i przestrzeganiem przepisów BHP. Nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami. Kontrola realizacji harmonogramu projektu.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
-Prowadzenie czynności ubojowych,-Optymalizacja procesu uboju,-Kierowanie ludźmi,-Nadzór nad gospodarką magazynową,-Kontakt telefoniczny 58-536-67-65.
ZAKŁAD DROBIARSKI WOJCIECH BUCHHOLC - 2016-03-29 - Gniszewo (pomorskie)
organizacja pracy w dziale handlu i logistyki. Współpraca z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych rynkow zbytu na produkty mleczarskie.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2016-05-24 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Współpraca z dostawcami i przedstawicielami handlowymi, zarządzanie pracownikami.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Rząśnik (mazowieckie)
kierowanie działalnością Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami,planowanie i organizację działalności opiekuńczo-terapeutycznej,prowadzenie gospodarki finansowej placówki, pozyskiwanie i rozliczanie funduszy, kierowanie kadrą terapeutyczną i pozostałymi pracownikami Domu, prowadzenie wymaganej dokumentacji merytorycznej i administracyjnej, odpowiedzialność za jakość pracy merytorycznej,reprezentowanie ŚDS.
Stowarzyszenie Na Tak - 2017-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Przeworsk (podkarpackie)
zarządzanie działaniem serwisu
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wiry (wielkopolskie)
Zarządzanie salonem handlowym. Zarządzanie podległym zespołem i motywowanie pracowników do osiągania celów sprzedażowych. Organizowanie pracy własnej i podległego zespołu. Profesjonalna i kompleksowa obsługa sprzedażowa Klientów zgodnie ze standardami. Profesjonalna obsługa Klienta w zakresie płatności i zapewnianie przepływu dokumentacji finansowo-księgowej. Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe salonu i realizację celów sprzedażowych. Planowanie krótko i długoterminowe. Analiza sprzedaży podległych zespołów i poszukiwanie możliwości rozwoju. Przygotowywanie raportów okresowych. Przestrzeganie standardów i procedur.
MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Lubartów (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)